Hier in den haag is het bewolkt...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:49 schreef koei het volgende:
Hier schijnt de zon alweer
Ik ben in een goede bui!
ik zit aan de werkende kant, dat is altijd de slechtste kant van een stadquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:56 schreef koei het volgende:
dan zit je aan de slechte kant van Den Haag Tain, mijn tuin ligt toch echt in de zon momenteel!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb zo ongelofelijk weinig zin in werken dat ik gewoon vrijwillig nieuws aan het posten ben
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef koei het volgende:
Ja dat is ook niet zo gek als je al een week niet gedouched hebt!
Geen week... afgelopen zondag nog!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef koei het volgende:
Ja dat is ook niet zo gek als je al een week niet gedouched hebt!
Gelukkig staat de wind dan de goede kant opquote:
Vetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat ik een deel van de administratie erbij mag doen, zo krijg ik onderhand steeds meer en meer taken erbij bij de apotheekgaat echt lekker daar de laatste tijd
en ik had me contract voor onbepaalde tijd al binnen
hopelijk krijg ik ook nog eens uren erbij
quote:Onkruid wieden met vlammenwerper gaat mis
Uitgegeven: 3 juli 2009 14:29
Laatst gewijzigd: 3 juli 2009 14:29
TANGSTEDT - Een Duitser die met een vlammenwerper het onkruid wilde wieden in zijn tuin, heeft daarbij per ongeluk ook zijn huis in brand gestoken.
Dit heeft de politie in de Noord-Duitse deelstaat Sleeswijk-Holstein vrijdag gemeld.
De 57-jarige man zette bij het afbranden van onkruid een heg in lichterlaaie. De vlammen sloegen over naar de tuinschuur.
De brandende tuinschuur zette vervolgens het dak van het woonhuis in brand. De man probeerde vergeefs de brand in te tomen met zijn tuinslang. Zeven brandweerlieden kwamen er aan te pas om het vuur te doven.
Het huis is door het onhandigheidje onbewoonbaar geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |