abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:39:36 #51
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_70862234
Ingeschreven voor de 10km van de Haarlemmermeer marathon en de zevenheuvelenloop. Vooral die laatste heb ik heel veel zin in, dat was vorig jaar echt geweldig Tevens ook een beetje een stok achter de deur, train amper meer Morgen weer een poging wagen

zometeen ook nog even voor de halve marathon bij de achmea loop aanmelden, parcours is daar erg mooi
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_70870122
ik heb inderdaad mijn hardloopspullen meegenomen, het weegt geen drol natuurlijk dus dat scheelt al in de beslissing.
Op Mapmyrun had ik een 10 km route gevonden en die in mijn gps geladen. Gisteren om 7.30 liep ik door/rond Knokke!
Vervolgens fris gewassen aan het ontbijtbuffet me een beetje op de 'all you can eat' manier losgelaten

@Kleinzusje: ik heb ook wel eens meegedaan met de Agisgroepen maar dat is meer dan een jaar geleden. De opzet is onlangs vernieuwd dus ik weet geen recente ervaring.
De woensdagavond trainingen zijn voor mij te vroeg en op zaterdag probeer ik meestal een lange duurloop te doen ipv meer interval achtige training & techniek oefeningen zoals bij Agis.
Het werkt nu met een strippenkaartsysteem, waarvan ik er in een spontane bui een heb aangeschaft maanden geleden maar ik heb hem nog nooit gebruikt. Als je hem wilt lenen om een keer een lesje te proberen moet je me maar PM-en.

[ Bericht 1% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 11-07-2009 08:03:00 ]
pi_70874524
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 07:08 schreef computergirl het volgende:

@Kleinzusje: ik heb ook wel eens meegedaan met de Agisgroepen maar dat is meer dan een jaar geleden. De opzet is onlangs vernieuwd dus ik weet geen recente ervaring.
De woensdagavond trainingen zijn voor mij te vroeg en op zaterdag probeer ik meestal een lange duurloop te doen ipv meer interval achtige training & techniek oefeningen zoals bij Agis.
Het werkt nu met een strippenkaartsysteem, waarvan ik er in een spontane bui een heb aangeschaft maanden geleden maar ik heb hem nog nooit gebruikt. Als je hem wilt lenen om een keer een lesje te proberen moet je me maar PM-en.
Jemig wat lief !
Maar heb net zelf een strippenkaart aangevraagd ( en al betaald)
Ga het er gewoon bij doen !
2x per week duurloop en dan via hen interval.
Extra stok achter de deur om van 2 naar 3x per week te gaan
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_70909074
Ik werk toe naar Plantsoenloop in Groningen in november.

Op dit moment herstellende van een gebroken enkel (verkeersongeluk).
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  zondag 12 juli 2009 @ 21:22:05 #55
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_70919150
Omg, wat ben ik een hardloopnoob vergeleken met alle mensen in dit topic.

Maar toch, hardlopen !
pi_70919227
Ik kan kiezen om 4 of 8 kilometer te lopen. Hoe maak ik de juiste keuze?
Jimmy Carter:
pi_70920590
Moet je dat nu al beslissen? Ik zou eerst even aankijken hoe het herstel verloopt. Tot wanneer staat de inschrijving open?

Bij sommige lopen kun je op het laatst nog van afstand wisselen. Bij de Marikenloop was dat dit jaar bijvoorbeeld zo.
pi_70921197
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef Lucivia het volgende:
Omg, wat ben ik een hardloopnoob vergeleken met alle mensen in dit topic.

Maar toch, hardlopen !
Hardlopen doe je vooral voor jezelf toch?

Zelf blij en tevreden zijn over je prestaties is veruit het belangrijkste.

Zelf vanochtend in de regen heerlijk een uur gelopen. Hoewel, heerlijk, merkte wel dat m'n benen een beetje moeten wennen, weer iets teveel gefietst laatste tijd...
Jack does it in real time...
pi_70921250
Ik heb gisteren na de training van die ochtend geconcludeerd dat ik 1 ding leuker vind dan hardlopen: hardgelopen hebben. Ik vind het douchen na het sporten heerlijk en daarna vooral het gevoel in je benen een paar uur later. Geen spierpijn, geen ontzettende vermoeidheid, het is iets anders, weet het zo gauw niet te omschrijven.
pi_70924110
Voldaan-heid?
Jimmy Carter:
pi_70929644
Endorfine.
pi_70929792
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:09 schreef DeeBee het volgende:
Endorfine.
Inderdaad, stelletje junkies!
Hmm, Nutella.
pi_70930224
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:44 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Hardlopen doe je vooral voor jezelf toch?

Zelf blij en tevreden zijn over je prestaties is veruit het belangrijkste.

Zelf vanochtend in de regen heerlijk een uur gelopen. Hoewel, heerlijk, merkte wel dat m'n benen een beetje moeten wennen, weer iets teveel gefietst laatste tijd...
Tuurlijk doe ik het voor mezelf.. Ben opzich ook wel tevreden over mn prestaties, maar ik kan gewoon niet hard hardlopen dus ik leg niet heel veel kilometers af zeg maar. En als ik dan in dit topic kijk.

Ben begonnen met hardlopen om af te vallen, met zo'n schema waarbij je iedere week langer moet hardlopen. Ben inmiddels 13 kilo kwijt en daar ben ik wel heel trots op. Als ik me nu voorstel dat ik toen ik begon nog 13 kilo meesleepte..

Ik ga altijd hardlopen om 10 uur 's avonds, en mn schema is nu in totaal zo'n 50 minuten, want dan is het donker en rusitg dus geen mensen op de weg die kijken/dingen zeggen etc.

Gister nog wel geweest en dat ging wel goed enzo Mssn vanavond nog een keertje gaan
pi_70931363
Ik vind 13kg kwijtraken met sporten een superprestatie hoor. Dat zal echt wel wat bloed, zweet en tranen gekost hebben. Dat ik dan bijv behoorlijk vlot de 10k kan lopen is dan misschien wel een mindere prestatie omdat ik daar niet echt heel veel voor hoefde te trainen. Je kan twee personen gewoon niet vergelijken.

Maar mooi dat je van hardlopen houdt
  maandag 13 juli 2009 @ 13:21:02 #66
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_70934277
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:33 schreef Lucivia het volgende:

[..]

Tuurlijk doe ik het voor mezelf.. Ben opzich ook wel tevreden over mn prestaties, maar ik kan gewoon niet hard hardlopen dus ik leg niet heel veel kilometers af zeg maar. En als ik dan in dit topic kijk.

Ben begonnen met hardlopen om af te vallen, met zo'n schema waarbij je iedere week langer moet hardlopen. Ben inmiddels 13 kilo kwijt en daar ben ik wel heel trots op. Als ik me nu voorstel dat ik toen ik begon nog 13 kilo meesleepte..

Ik ga altijd hardlopen om 10 uur 's avonds, en mn schema is nu in totaal zo'n 50 minuten, want dan is het donker en rusitg dus geen mensen op de weg die kijken/dingen zeggen etc.

Gister nog wel geweest en dat ging wel goed enzo Mssn vanavond nog een keertje gaan
Misschien is het nog meer een uitdaging om daar schijt aan te hebben !
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik werk toe naar Plantsoenloop in Groningen in november.

Op dit moment herstellende van een gebroken enkel (verkeersongeluk).
Pas je op ?
Heb ook een verkeersongeluk gehad en dat heeft 4 jaar geduurd ! Qua herstel dus
Bewegen is goed, maar een fysio om advies vragen ! Best thing to do !
pi_70935299
Ja, voldaanheid, endorfine, maar ik bedoel ook het gevoel dat je dan in je benen hebt. Spierspanning, ofzo.
pi_70946806
Zo er zitten wat fanatieke hardlopers hier. Ik ben net weer begonnen met mijn eerste rondje van 3,7 km. 1 stukje gewandeld. Woensdag weer.Kijken of ik het nu helemaal hardlopend haal.

En daarna gewoon lekker verder opbouwen.
pi_70947267
Ik vind het ook een geweldige prestatie als iemand met sporten 13 kg afvalt, omdat ik zelf altijd enorm veel meer ga eten als ik veel sport. Er ligt as we speak alweer een tortilla in de oven

We kwamen iets bizars tegen op ons rondje vanavond trouwens. We hoorden midden in het bos een doedelzak. Toen we er naartoe liepen bleek dat er drie mannen met drie auto's en drie doedelzakken naar die plek gereden waren om daar samen te spelen. Midden in het bos! We grapten al dat ze thuis waarschijnlijk ruzie hadden gekregen met vrouw en/of buren en daarom nu maar in the middle of nowhere gingen oefenen Het klonk best tof, daar zo midden in het bos.

Stansfield, volg je een bepaald schema of bouw je op op gevoel?
  maandag 13 juli 2009 @ 22:40:55 #71
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_70949648
Nou mijn najaarsprogramma staat vast:
06-09-2009: Haarlemmermeer Marathon, Hoofddorp 10km
19-09-2009: 25e Dam tot Damloop, Amsterdam-Zaandam 10 mijl
27-09-2009: Zilveren Kruis Achmea Loop, Haarlem Halve marathon
18-10-2009: 34e Amsterdam Marathon, Amsterdam Halve marathon
15-11-2009: Fortis Zevenheuvelenloop, Nijmegen 15km

Dit is het tot nu toe, mooie lijkst lijke me

Mocht ik dit jaar op tijd terug zijn van wintersport, pak ik Egmond-pier-Egmond ook mee, staat hoog op mn verlanglijstje

Nu maar hopen dat ik het allemaal niet voor niets doe, het is afwachten op een startbewijs uit de loterij voor de marathon van Londen Deze komt ergens in oktober binnen. Dan zit ik in ieder geval al goed op schema qua training lijkt me

edit:

za 12 sep 2009 Veluweloop Wageningen (GE)

Deze zal er waarschijnlijk nog bij komen. Ik ga niet meer naar Londen toe om te studeren, maar dat wordt Wageningen. Mooi tijdstip om meteen kennis te maken met de omgeving
pi_70950114
Wageningen is leuk, mooie omgeving om te hardlopen.

En ben ook wel een beetje trots op die 13 kilo hoor, maar had echt veel overgewicht dus 't was echt nodig. De reacties in mn omgeving zijn maar.. njah, niet zo positief als hier, laat ik het maar zo zeggen. Het te zwaar zijn maakte het hardlopen ook ontzettend zwaar om te doen. Ben nu nogsteeds niet licht genoeg dus kga gewoon door zoals ik nu bezig ben met mn schema, maar hoop eind van het jaar nog een kilo of 6 (liefst nog meer natuurlijk) lichter te zijn ..

En misschien volgend jaar, als ik het durf, ook een keer zo'n 10 km loop doen ofzo Maar dat zien we dan wel weer.
  maandag 13 juli 2009 @ 23:54:08 #73
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_70952541
Lucivia, heb je ook echt een streefgewicht enzo? In ieder geval diep respect dat je zoveel bent afgevallen!

Ik ben zelf nu ook flink aan het afvallen. Niet dat ik echt te zwaar ben (83kg @ 1.92m), maar ik ren 5x per week (4-8km) enkel omdat ik over twee weken in Renesse zit. als ik terugben wil ik niet eerst weer keihard moeten trainen om al het bier er af te krijgen..

Zucht, je moet er wat voor over hebben
Your only limit is your imagination
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:12:54 #74
261997 Frikadel_Speciaal
Dus niet Frikandel.
pi_70953186
Zijn er hier meer mensen die gebruik maken van SportyPal?
pi_70959705
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:53 schreef Lucivia het volgende:
Wageningen is leuk, mooie omgeving om te hardlopen.

En ben ook wel een beetje trots op die 13 kilo hoor, maar had echt veel overgewicht dus 't was echt nodig. De reacties in mn omgeving zijn maar.. njah, niet zo positief als hier, laat ik het maar zo zeggen. Het te zwaar zijn maakte het hardlopen ook ontzettend zwaar om te doen. Ben nu nogsteeds niet licht genoeg dus kga gewoon door zoals ik nu bezig ben met mn schema, maar hoop eind van het jaar nog een kilo of 6 (liefst nog meer natuurlijk) lichter te zijn ..

En misschien volgend jaar, als ik het durf, ook een keer zo'n 10 km loop doen ofzo Maar dat zien we dan wel weer.
Jammer dat je omgeving je niet zo steunt want het is heel goed wat je doet, daar heb ik echt respect voor.
Hardlopen is in het begin voor de meeste mensen zwaar om te doen en zeker als je ook nog overgewicht hebt. Maar jij doet het toch maar en je gaat nog door ook.
Die 10 km komt er vast wel als je het leuk vindt en gewoon doorgaat.
pi_70959833
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:40 schreef beertenderrr het volgende:
Nou mijn najaarsprogramma staat vast:
06-09-2009: Haarlemmermeer Marathon, Hoofddorp 10km
19-09-2009: 25e Dam tot Damloop, Amsterdam-Zaandam 10 mijl
27-09-2009: Zilveren Kruis Achmea Loop, Haarlem Halve marathon
18-10-2009: 34e Amsterdam Marathon, Amsterdam Halve marathon
15-11-2009: Fortis Zevenheuvelenloop, Nijmegen 15km

Dit is het tot nu toe, mooie lijkst lijke me

Mocht ik dit jaar op tijd terug zijn van wintersport, pak ik Egmond-pier-Egmond ook mee, staat hoog op mn verlanglijstje

Nu maar hopen dat ik het allemaal niet voor niets doe, het is afwachten op een startbewijs uit de loterij voor de marathon van Londen Deze komt ergens in oktober binnen. Dan zit ik in ieder geval al goed op schema qua training lijkt me

edit:

za 12 sep 2009 Veluweloop Wageningen (GE)

Deze zal er waarschijnlijk nog bij komen. Ik ga niet meer naar Londen toe om te studeren, maar dat wordt Wageningen. Mooi tijdstip om meteen kennis te maken met de omgeving
druk programma, welke wedstrijd is je hoofddoel en welke wil je als training gebruiken?
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_70963013
Overal pieken is wat ambitieus ja.

Hoofddoelen voor dit najaar worden voor mij de Dam-tot-Dam (by night), Zevenheuvelen en een run-bike-run (5 km lopen, 20 km mountainbiken en 2.5 km lopen) maar denk ik.

Denk niet dat ik er nog ergens een halve marathon tussen ga proppen, wel wat 10 km trimloopjes/wedstrijden als snelheidstraining.

Vanochtend lekker gelopen. O.a. 2 minuten blokjes gedaan en dan afwisselend 400 of 500 meter daarin lopen en dan zo 6 van die blokjes achter elkaar en dan even rusten erna.
pi_70963186
Ons team is inmiddels ingeschreven voor de Veluweloop en dat is meteen mijn eerste echte trainingsdoel, al weet ik nog niet op welke afstand ik kom (ik ben de 'gatenvuller') dus ik moet maar zorgen dat ik alles tussen de 4 en 11 in een aardig tempo kan lopen.

Daarna ga ik wel wat loopjes doen hier in de omgeving, maar het enige andere echt serieuze is de Zevenheuvelen. Ik hoef dus maar op twee momenten te pieken .

Die Veluweloop komt wel vroeg in september, het trainen gaat hier een tijdje stilliggen ivm vakantie, maar omdat het een wandelvakantie is blijft er vast wel enige conditie over.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 13:37:47 #79
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_70964906
Ik heb dit staan:
  • 20-09 Dam tot Dam loop - 16km
  • 01-11 Laan van Meerdervoort Loop - 10km

Ik wil hier nog de halve van Amsterdam en de Zevenheuvelen loop aan toevoegen
  • pi_70965186
    Lekker vol programma beertenderrr

Ik houd het beschaafd:

20-09-2009: 25e Dam tot Damloop, Amsterdam-Zaandam
    Onderdeel: 10 mijl (16.1 km) trimloop, Categorie: Mannen recreanten

04-10-2009: Bredase Singelloop, Breda
    Onderdeel: 10 kilometer, Categorie: Mannen recreant

08-11-2009: Dotterbloemloop, Zoetermeer
    Onderdeel: 10 km Prestatie, Categorie: Heren

Misschien doe ik de LvM-loop ook nog wel, lekker vlakbij huis.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 14:00:35 #81
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_70965715
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 13:45 schreef knnth het volgende:
    Lekker vol programma beertenderrr

Ik houd het beschaafd:

20-09-2009: 25e Dam tot Damloop, Amsterdam-Zaandam
    Onderdeel: 10 mijl (16.1 km) trimloop, Categorie: Mannen recreanten

04-10-2009: Bredase Singelloop, Breda
    Onderdeel: 10 kilometer, Categorie: Mannen recreant

08-11-2009: Dotterbloemloop, Zoetermeer
    Onderdeel: 10 km Prestatie, Categorie: Heren

Misschien doe ik de LvM-loop ook nog wel, lekker vlakbij huis.
    Voor mij ook dichtbij
    pi_70970215
    Najaar is voor mij rusten denk ik, maandje ertussenuit kan ik wel gebruiken.

Net 10x400m op de baan gedaan, alles rond de 1:37/38
    Hmm, Nutella.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 18:49:57 #83
    261997 Frikadel_Speciaal
    Dus niet Frikandel.
    pi_70975849
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 00:12 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
    Zijn er hier meer mensen die gebruik maken van SportyPal?
    Niemand?

Zometeen weer hardlopen Even telefoon opladen om de 1e keer SportyPal in het bos te proberen
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:17:30 #84
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:18:50 #85
    261997 Frikadel_Speciaal
    Dus niet Frikandel.
    pi_70979058
    Hm,, zonet 1e keer gelopen met SportyPal

Niet ver gelopen, k loop gewoon altijd dit stukje, en k probeer m steeds sneller te lopen, daarna ga k grotere routes zoeken

Link naar Workout: http://www.sportypal.com/Workouts/Details/15771
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:20:03 #86
    137929 beertenderrr
    Wup Holland Wup
    pi_70979108
    Idd wel een druk programma, maar zet de druk er tenminste een beetje op. Kan wel weer wat beweging gebruiken, zit nu vooral veel stil door schoolwerk

Het hoofddoel is uiteindelijk de marathon van Londen, vandaar dat ik wat langere lopen er tussen heb zitten. Verder zie ik me tot nu toe vooral nog als een 10km loper, dus het ligt allemaal niet echt voor de hand. Maar wil toch graag een marathon lopen om er alvast ervaring mee op te doen.

Verder wil ik mijn PR op de zevenheuvelenloop aan flarden lopen en proberen daar onder het uur te finishen. Heb als streeftijd 1:04:00 ingevuld, dat moet wel lukken denk ik zo. Vorige winter liep ik met een matige training al 1:07:53 als ik het goed herinner.

En frikadel ( wat een username ) het ziet er wel leuk uit, maar helaas heb ik niet zo'n toffe telefoon die dat aan kan Ik heb overigens het liefst ook mijn zakken leeg tijdens het lopen. Hooguit sleutels en mp3 speler.
    pi_70981988
    Wat een hoop lieve mensen in dit topic .
      dinsdag 14 juli 2009 @ 23:42:35 #88
    137929 beertenderrr
    Wup Holland Wup
    pi_70986123
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:43 schreef Lucivia het volgende:
    Ik zag trouwens dat jij uit Ede komt Zodra ik in Wageningen ga wonen moet je even de beste hardlooproutes in kaart brengen hoor
    pi_70988863
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:43 schreef Lucivia het volgende:
    Wat respect voor je prestaties is gewoon op z'n plaats, zeker omdat hardlopen een hoop hier vast een stuk makkelijker afgaat.

Hmm, onder het uur op de Zevenheuvelen is best hard beertenderr...dan mag je wel flink gaan trainen. Vorig jaar liep ik 1:06 en mik nu op 1:03 en misschien wat dichter richting het uur kruipen nog. Van 1:08 naar onder het uur is namelijk bijna 2 km/h harder, oftewel 32 seconden per kilometer. Onder de 40 minuten lopen op de 10 kilometer wil ik binnenkort iig wel eens voor elkaar gaan krijgen, dat valt ook nog niet echt mee op zich...
    pi_70990946
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:20 schreef beertenderrr het volgende:
    Idd wel een druk programma, maar zet de druk er tenminste een beetje op. Kan wel weer wat beweging gebruiken, zit nu vooral veel stil door schoolwerk

Het hoofddoel is uiteindelijk de marathon van Londen, vandaar dat ik wat langere lopen er tussen heb zitten. Verder zie ik me tot nu toe vooral nog als een 10km loper, dus het ligt allemaal niet echt voor de hand. Maar wil toch graag een marathon lopen om er alvast ervaring mee op te doen.

Verder wil ik mijn PR op de zevenheuvelenloop aan flarden lopen en proberen daar onder het uur te finishen. Heb als streeftijd 1:04:00 ingevuld, dat moet wel lukken denk ik zo. Vorige winter liep ik met een matige training al 1:07:53 als ik het goed herinner.

En frikadel ( wat een username ) het ziet er wel leuk uit, maar helaas heb ik niet zo'n toffe telefoon die dat aan kan Ik heb overigens het liefst ook mijn zakken leeg tijdens het lopen. Hooguit sleutels en mp3 speler.
    heb je al ingeschreven voor 7heuvelen? Zo niet moet je als streeftijd 55min invullen dan sta je tenminste in het goede startvak voor een tijd onder het uur....
    "Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
    pi_70991189
    Ik ben maandagavond voor het eerst sinds lange tijd gaan hardlopen. Ging erg lekker. Maar nu wilde ik vanavond weer gaan hardlopen alleen heb ik nog steeds spierpijn van maandag. Is het dan wel goed om weer te gaan lopen ondanks de spierpijn of is het beter een dagje te wachten?
    pi_70991749
    Kunt beter wachten. Of heel rustig lopen (hersteltraining er van maken).
    pi_70991758
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 08:08 schreef superbient het volgende:

[..]

heb je al ingeschreven voor 7heuvelen? Zo niet moet je als streeftijd 55min invullen dan sta je tenminste in het goede startvak voor een tijd onder het uur....
    Kijken ze niet in eerste instantie naar de tijd van vorig jaar?
    pi_70991816
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 09:00 schreef Wombcat het volgende:
    Goed plan. Maak ik er een rustig rondje van met heel langzaam joggen.
      woensdag 15 juli 2009 @ 13:46:22 #95
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_70999247
    Afgelopen weekend 2-4-6-8-10-6-3 minuten gelopen met telkens 1 minuut pauze. Op het begin veels te hard begonnen en was dus flink kapot op het laatst. Op een gegeven moment zat ik met mijn hartslag op 195

Gisteren rondje op de fiets gezeten, dus morgen weer hardlopen. Ben niet zo blij met de warmte alleen, dus zien hoe het gaat.
    pi_71008888
    Effe heel iets anders
    Iemand een boek tip over hardlopen en spiritualiteit ?
      woensdag 15 juli 2009 @ 20:12:29 #97
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_71012030
    Ik heb net 'What I Talk about When I Talk About Running' van Haruki Murakami uit (Japanse schrijver). Het is misschien niet direct spiritueel, maar hij weet op een fantastische manier uit te leggen waarom hij loopt, en wat het hardlopen hem in het leven gegeven en geleerd heeft. Ik vond het een erg mooi boek.
    I'm just a girl in the world.
    pi_71012561
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 09:00 schreef Wombcat het volgende:
    Aan het eind van de dag viel het erg mee. Ik heb net weer 4 km gerend. In het begin begon ik nog rustig als herstel training maar het ging erg goed dus uiteindelijk alsnog bezweet maar zeer voldaan terug gekomen.

Volgende week een iets langer stuk.
    pi_71012800
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 20:12 schreef annoh het volgende:
    Ik heb net 'What I Talk about When I Talk About Running' van Haruki Murakami uit (Japanse schrijver). Het is misschien niet direct spiritueel, maar hij weet op een fantastische manier uit te leggen waarom hij loopt, en wat het hardlopen hem in het leven gegeven en geleerd heeft. Ik vond het een erg mooi boek.
    Dolf Jansen - "altijd verder"

Ook niet zozeer spiritueel, maar wel erg leuk boek over hardlopen en hoe hij het beleeft. Die van de Japanse schrijver ken ik niet, moet ik eens opzoeken in de bieb.
    Hmm, Nutella.
    pi_71015885
    ging bagger, kort rondje van 5 km van gemaakt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')