Jemig wat lief !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 07:08 schreef computergirl het volgende:
@Kleinzusje: ik heb ook wel eens meegedaan met de Agisgroepen maar dat is meer dan een jaar geleden. De opzet is onlangs vernieuwd dus ik weet geen recente ervaring.
De woensdagavond trainingen zijn voor mij te vroeg en op zaterdag probeer ik meestal een lange duurloop te doen ipv meer interval achtige training & techniek oefeningen zoals bij Agis.
Het werkt nu met een strippenkaartsysteem, waarvan ik er in een spontane bui een heb aangeschaft maanden geleden maar ik heb hem nog nooit gebruikt. Als je hem wilt lenen om een keer een lesje te proberen moet je me maar PM-en.
Hardlopen doe je vooral voor jezelf toch?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef Lucivia het volgende:
Omg, wat ben ik een hardloopnoob vergeleken met alle mensen in dit topic.![]()
Maar toch, hardlopen!
Tuurlijk doe ik het voor mezelf.. Ben opzich ook wel tevreden over mn prestaties, maar ik kan gewoon niet hard hardlopen dus ik leg niet heel veel kilometers af zeg maar. En als ik dan in dit topic kijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hardlopen doe je vooral voor jezelf toch?![]()
Zelf blij en tevreden zijn over je prestaties is veruit het belangrijkste.
Zelf vanochtend in de regen heerlijk een uur gelopen. Hoewel, heerlijk, merkte wel dat m'n benen een beetje moeten wennen, weer iets teveel gefietst laatste tijd...
Misschien is het nog meer een uitdaging om daar schijt aan te hebben !quote:Op maandag 13 juli 2009 12:33 schreef Lucivia het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik het voor mezelf.. Ben opzich ook wel tevreden over mn prestaties, maar ik kan gewoon niet hard hardlopen dus ik leg niet heel veel kilometers af zeg maar. En als ik dan in dit topic kijk.![]()
Ben begonnen met hardlopen om af te vallen, met zo'n schema waarbij je iedere week langer moet hardlopen. Ben inmiddels 13 kilo kwijt en daar ben ik wel heel trots op. Als ik me nu voorstel dat ik toen ik begon nog 13 kilo meesleepte..![]()
Ik ga altijd hardlopen om 10 uur 's avonds, en mn schema is nu in totaal zo'n 50 minuten, want dan is het donker en rusitg dus geen mensen op de weg die kijken/dingen zeggen etc.![]()
Gister nog wel geweest en dat ging wel goed enzoMssn vanavond nog een keertje gaan
Pas je op ?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik werk toe naar Plantsoenloop in Groningen in november.
Op dit moment herstellende van een gebroken enkel (verkeersongeluk).
Jammer dat je omgeving je niet zo steunt want het is heel goed wat je doet, daar heb ik echt respect voor.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:53 schreef Lucivia het volgende:
Wageningen is leuk, mooie omgeving om te hardlopen.![]()
En ben ook wel een beetje trots op die 13 kilo hoor, maar had echt veel overgewicht dus 't was echt nodig. De reacties in mn omgeving zijn maar.. njah, niet zo positief als hier, laat ik het maar zo zeggen. Het te zwaar zijn maakte het hardlopen ook ontzettend zwaar om te doen. Ben nu nogsteeds niet licht genoeg dus kga gewoon door zoals ik nu bezig ben met mn schema, maar hoop eind van het jaar nog een kilo of 6 (liefst nog meer natuurlijk) lichter te zijn..
En misschien volgend jaar, als ik het durf, ook een keer zo'n 10 km loop doen ofzoMaar dat zien we dan wel weer.
druk programma, welke wedstrijd is je hoofddoel en welke wil je als training gebruiken?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:40 schreef beertenderrr het volgende:
Nou mijn najaarsprogramma staat vast:
06-09-2009: Haarlemmermeer Marathon, Hoofddorp 10km
19-09-2009: 25e Dam tot Damloop, Amsterdam-Zaandam 10 mijl
27-09-2009: Zilveren Kruis Achmea Loop, Haarlem Halve marathon
18-10-2009: 34e Amsterdam Marathon, Amsterdam Halve marathon
15-11-2009: Fortis Zevenheuvelenloop, Nijmegen 15km
Dit is het tot nu toe, mooie lijkst lijke me
Mocht ik dit jaar op tijd terug zijn van wintersport, pak ik Egmond-pier-Egmond ook mee, staat hoog op mn verlanglijstje
Nu maar hopen dat ik het allemaal niet voor niets doe, het is afwachten op een startbewijs uit de loterij voor de marathon van LondenDeze komt ergens in oktober binnen. Dan zit ik in ieder geval al goed op schema qua training lijkt me
edit:
za 12 sep 2009 Veluweloop Wageningen (GE)
Deze zal er waarschijnlijk nog bij komen. Ik ga niet meer naar Londen toe om te studeren, maar dat wordt Wageningen. Mooi tijdstip om meteen kennis te maken met de omgeving
Voor mij ook dichtbijquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:45 schreef knnth het volgende:
Lekker vol programma beertenderrr
Ik houd het beschaafd:
20-09-2009: 25e Dam tot Damloop, Amsterdam-Zaandam
Onderdeel: 10 mijl (16.1 km) trimloop, Categorie: Mannen recreanten
04-10-2009: Bredase Singelloop, Breda
Onderdeel: 10 kilometer, Categorie: Mannen recreant
08-11-2009: Dotterbloemloop, Zoetermeer
Onderdeel: 10 km Prestatie, Categorie: Heren
Misschien doe ik de LvM-loop ook nog wel, lekker vlakbij huis.
Niemand?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:12 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Zijn er hier meer mensen die gebruik maken van SportyPal?
Ik zag trouwens dat jij uit Ede komtquote:
Wat respect voor je prestaties is gewoon op z'n plaats, zeker omdat hardlopen een hoop hier vast een stuk makkelijker afgaat.quote:
heb je al ingeschreven voor 7heuvelen? Zo niet moet je als streeftijd 55min invullen dan sta je tenminste in het goede startvak voor een tijd onder het uur....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:20 schreef beertenderrr het volgende:
Idd wel een druk programma, maar zet de druk er tenminste een beetje op. Kan wel weer wat beweging gebruiken, zit nu vooral veel stil door schoolwerk
Het hoofddoel is uiteindelijk de marathon van Londen, vandaar dat ik wat langere lopen er tussen heb zitten. Verder zie ik me tot nu toe vooral nog als een 10km loper, dus het ligt allemaal niet echt voor de hand. Maar wil toch graag een marathon lopen om er alvast ervaring mee op te doen.
Verder wil ik mijn PR op de zevenheuvelenloop aan flarden lopen en proberen daar onder het uur te finishen. Heb als streeftijd 1:04:00 ingevuld, dat moet wel lukken denk ik zo. Vorige winter liep ik met een matige training al 1:07:53 als ik het goed herinner.
En frikadel ( wat een username![]()
) het ziet er wel leuk uit, maar helaas heb ik niet zo'n toffe telefoon die dat aan kan
Ik heb overigens het liefst ook mijn zakken leeg tijdens het lopen. Hooguit sleutels en mp3 speler.
Kijken ze niet in eerste instantie naar de tijd van vorig jaar?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:08 schreef superbient het volgende:
[..]
heb je al ingeschreven voor 7heuvelen? Zo niet moet je als streeftijd 55min invullen dan sta je tenminste in het goede startvak voor een tijd onder het uur....
Goed plan. Maak ik er een rustig rondje van met heel langzaam joggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:00 schreef Wombcat het volgende:
Kunt beter wachten. Of heel rustig lopen (hersteltraining er van maken).
Aan het eind van de dag viel het erg mee. Ik heb net weer 4 km gerend. In het begin begon ik nog rustig als herstel training maar het ging erg goed dus uiteindelijk alsnog bezweet maar zeer voldaan terug gekomen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:00 schreef Wombcat het volgende:
Kunt beter wachten. Of heel rustig lopen (hersteltraining er van maken).
Dolf Jansen - "altijd verder"quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:12 schreef annoh het volgende:
Ik heb net 'What I Talk about When I Talk About Running' van Haruki Murakami uit (Japanse schrijver). Het is misschien niet direct spiritueel, maar hij weet op een fantastische manier uit te leggen waarom hij loopt, en wat het hardlopen hem in het leven gegeven en geleerd heeft. Ik vond het een erg mooi boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |