Als je hem hebt gekocht, waarom probeer je het dan niet gewoon uit, gaat sneller dan hier vragen en wachten op een antwoordquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:14 schreef LostnFound het volgende:
Ik heb een 360 Arcade gekocht.
Met zo'n TV <-> HDTV kabel die bij de "gewone" 360 zit kan ik gewoon de 360 Arcade op HD kwaliteit afspelen toch?
jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:14 schreef LostnFound het volgende:
Ik heb een 360 Arcade gekocht.
Met zo'n TV <-> HDTV kabel die bij de "gewone" 360 zit kan ik gewoon de 360 Arcade op HD kwaliteit afspelen toch?
hij bedoeld dat die de component kabel heeft gekocht die je bij de gewone ( pro ) variant van de xbox met hdd er bij krijgt .quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:31 schreef Bart het volgende:
En je hebt een HDMI-kabel of componentkabel nodig voor HD-kwaliteit, zoals ook in de handleiding staat. Geen idee wat een TV-HDTV kabel is.
Ik had die kabel al van een vriend van wie zijn 360 kapot is :-)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij bedoeld dat die de component kabel heeft gekocht die je bij de gewone ( pro ) variant van de xbox met hdd er bij krijgt .
dus dan kan die gewoon gamen in HD , maar ik vraag me nog steeds af waarom die dan niet een pro versie heeft gekocht door alleen die kable al te kopen heb je de meer prijs al bijna betaald
ik zou er toch een hardeschijf bij kopen , dat is zo handig met demo's updates , downloadable content , arcade games , games op te instaleren ( geen geluid meer van de dvd drive , en snellere laadtijden )quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:00 schreef LostnFound het volgende:
[..]
Ik had die kabel al van een vriend van wie zijn 360 kapot is :-)
Dus ik heb me 60 Eur bespaard door de Arcade te kopen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:17 schreef LostnFound het volgende:
Ik heb inderdaad ook de harde schijf gekregen
Ziet er wat kaal uit,.... voelt voorlopig nog aan als een GoW wannabe.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dante's Inferno trailer met gameplaybeelden:
http://www.gametrailers.c(...)ferno/52343?type=mov
Cybje, open jij er alvast een apart topic voor?
Als het half zo tof is als God of War is het nog steeds de moeite. Ik vind vooral de setting wel gaaf.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziet er wat kaal uit,.... voelt voorlopig nog aan als een GoW wannabe.
zal wel over mod-chips en shit gaanquote:
Godsamme AQuila houd eens je bek met je hannah montana of ik verkracht je anaal. Met liefde.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:21 schreef AQuila360 het volgende:
Hij begon weer over Hannah Montana denk ik
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Godsamme AQuila houd eens je bek met je hannah montana of ik verkracht je anaal. Met liefde.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Godsamme AQuila houd eens je bek met je hannah montana of ik verkracht je anaal. Met liefde.
* DutchErrorist gaat opzoek naar het adres van SkyChatquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Zeg maar "ja graag" dat doet hannah ook
Over welk spel heb je het?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
Spellen met kut save systeem![]()
je kunt niet zelf saven maar wel checkpoints dus ik denk oke dan saved een checkpoint wil ik verder gaan begin ik weer vooraan een level![]()
Dat doet niet ter zake Edquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat doet niet ter zake Ed![]()
Het heeft betrekking op meerdere games..
Ik had toch echt het idee dat je het hier over specifieke game had die jij hebt gespeeld, of misschien speelt op dit moment.quote:Je kunt niet zelf saven maar wel checkpoints dus ik denk oke dan saved een checkpoint wil ik verder gaan begin ik weer vooraan een level
Klopt ook Edquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Ik had toch echt het idee dat je het hier over specifieke game had die jij hebt gespeeld, of misschien speelt op dit moment.
Sorry hoor.
Dat maakt wel uitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt ook Ed![]()
Maar welk spel maakt toch niet uitMaar het is wel vet irritant
Er zit een ijsbeer inquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit![]()
Misschien heb ik diezelfde game ook en kunnen we er over babbelen
Geen idee welke game, maar ik snap je punt wel.quote:
Witte controllersquote:
Inderdaad. Imho moet je gewoon elk spel op elk willekeurig moment op elke willekeurige plek kunnen saven, waarna je ook weer op diezelfde plek verder kan gaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
Spellen met kut save systeem![]()
je kunt niet zelf saven maar wel checkpoints dus ik denk oke dan saved een checkpoint wil ik verder gaan begin ik weer vooraan een level![]()
Ik heb ook een roze en een gif groenequote:
Zie je? Witte controllers zijn gewoon voor sloebers. Zonder witte own je gewoon.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb ook een roze en een gif groene
Mijn witte controller heb ik compleet kapot geslagen toen ik mijn 23992039230932093029e potje met FIFA09 online verloor.
Nu own ik met FIFA.
Een Halo 360 controllerquote:Op zondag 5 juli 2009 00:30 schreef Remake het volgende:
Alleen maar limited editon controllers en 1 elite controller voor de echte bazen.
quote:
quote:
Ik wilde ook een roze, maar dat mocht niet van mijn zoon! Toen maar een zwarte gekochtquote:
Sackboy nee hequote:Op zondag 5 juli 2009 00:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kan me ook al niet meer heugen wanneer ik dat ding voor het laatst aan heb gehad. Het is minstens 4 maanden geledenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |