Ik las dat RE5 nog maar 19 euro kost bij de Saturn in Rotterdam. Voor die prijs wil ik 'm best kopen, maar ik vond het te ver weg, zeker vanwege de kans op geen voorraad meer natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:50 schreef Chocobo het volgende:
Ben bijna helemaal klaar met Resident Evil 5. Derde playthrough bijna klaar,... het is wel even mooi geweest. Hierna tijdens de komkommertijd Rainbow Six Vegas 2 er weer eens in doen. Terrorist Hunt FTW!
Serieus,... de prijs meer dan waard. Niet de beste Resident Evil uiteraard, maar toch veel re-play waarde!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik las dat RE5 nog maar 19 euro kost bij de Saturn in Rotterdam. Voor die prijs wil ik 'm best kopen, maar ik vond het te ver weg, zeker vanwege de kans op geen voorraad meer natuurlijk.
Ik verwacht 'm in september online voor die prijs te kunnen kopen
quote:
Jij hebt de box waarschijnlijk niet in de meterkast staan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:58 schreef Bart het volgende:
[..]
damn...
ik hoop het met deze uit te houden...
Nee, onder mijn tv. Ik heb wel een Falcon, die gaan toch al minder vaak stuk dan de eerste modellen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:59 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Jij hebt de box waarschijnlijk niet in de meterkast staan?
Ding maakt gewoon teveel kabaal. Gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik merk het overigens niet echt, de Xbox staat altijd te loeien. Die paar decibel meer of minder maakt ook niet uit![]()
beter je pit stops timenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:28 schreef Digixz het volgende:
Gisteren D class endurance race gedaan bij Forza 2. 45 laps, verdomme 52 minuten aan het rijden, lap 45, net voor de finish, banden kapot. Kan ik niet meer verder rijden, kutspel.
Ik ben juist bang dat ik nog uitval door die hitte hier ipv de xbox, daarom game ik wat minderquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik speel deze dagen heel weinig met me xbox vanwege deze warmte, als ik aan de achterkant voelt dan is die zo heet dat ik hem haast niet kan aanraken, dan doe ik hem weer uit;)
Zij kunnen hem ook pas op 8 juli dowloaden hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:28 schreef SkyChat het volgende:
Battlefield 1943
Wat een smerige teringlijersflikker maar op met je release date!
Die rijstrook die je vlak voor de finish ineens ziet verschijnen aan de rechterkant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |