Heerlijk !quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
Nog even het programma:
14.00: Federer-Haas
Daarna: Murray-Roddick.
quote:Roddick refused to get drawn into a slanging match with Hewitt over his semi-final chances.
"That's fine," he replied when told of the Australian's opinion. "I'm not here to make predictions."
wat, zoals die slappe partijen tegen karlovic en ferrero zeker?quote:
Zekersquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Roddick is wel een relaxte gozer volgens mij.
Waar heb je het over ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:45 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
wat, zoals die slappe partijen tegen karlovic en ferrero zeker?
ik ook wel, is Haas beter op gras dan op gravel? Federer wel, maar als ie een off day heeft zoals Serena ......quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
'k Heb er zin in.Ben erg benieuwd naar Haas-Federer.
Haas lijkt me inderdaad beter op gras dan op gravel. Maar omdat dat ook voor Federer geldt, maakt het misschien niet zo heel veel uit of ze op gras of op gravel spelen/quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:54 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
ik ook wel, is Haas beter op gras dan op gravel? Federer wel, maar als ie een off day heeft zoals Serena ......
Is dit het eerste jaar dat je tennis volgt ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:54 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
ik ook wel, is Haas beter op gras dan op gravel? Federer wel, maar als ie een off day heeft zoals Serena ......
Hewitt en Roddick zijn grote vijanden, blijkbaar, gister wilde Roddick er opzettelijk niet op doorgaan, maar zijn wraak is zoet. Hewitt is gewoon een slechte verliezer. of zegt ie eigenlijk, ik ben nog veel zwakker dan Ferrero?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heerlijk !
Ben voor Haas, maar een finale Roddick - Fed lijkt me super
Hewitt denk dat Murray gaat winnen.
Reactie ARodd:
[..]
![]()
Wat lul je man ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:57 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Hewitt en Roddick zijn grote vijanden, blijkbaar, gister wilde Roddick er opzettelijk niet op doorgaan, maar zijn wraak is zoet. Hewitt is gewoon een slechte verliezer. of zegt ie eigenlijk, ik ben nog veel zwakker dan Ferrero?
een murray federer finale is wel mooier.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dit het eerste jaar dat je tennis volgt ?
Hij stelt zich eerst voor, denk ik:quote:
Ga effe naar een SC met deze jostie"video" !quote:
Hewitt en Roddick grote vijandenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:57 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Hewitt en Roddick zijn grote vijanden, blijkbaar, gister wilde Roddick er opzettelijk niet op doorgaan, maar zijn wraak is zoet. Hewitt is gewoon een slechte verliezer. of zegt ie eigenlijk, ik ben nog veel zwakker dan Ferrero?
Venus gaf Safina tennisles..quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar de partijen van morgen. Ik heb vandaag niet zoveel meegekregen van de partijen, maar ik hoorde dat het weer ondermaats was. Voor morgen heb ik meer hoop op mooie partijen.
Dat vind ik nog te veel eer. Schandalig dat iemand als Safina op Wimbledon in de halve finale staat en zo tennist. De nummer 1 van de wereld.quote:
Op Roland Garros kreeg ze een aantal keren de bal nog niet eens tot aan het net tijdens haar servicebeurt. Ze zal vast ook weer een berg dubbele fouten geslagen hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik nog te veel eer. Schandalig dat iemand als Safina op Wimbledon in de halve finale staat en zo tennist. De nummer 1 van de wereld.Ik moet elke keer weer lachen als ik eraan denk.
Ja, ik vind het echt schandalig. Als ze nu nog zegt dat ze de terechte nummer 1 van de wereld is, ga ik even huilen, oké?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:24 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Op Roland Garros kreeg ze een aantal keren de bal nog niet eens tot aan het net tijdens haar servicebeurt. Ze zal vast ook weer een berg dubbele fouten geslagen hebben.
Leuke pot tennisquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
Dat dubbelpotje met Blake gaat maar door: 6-6 in de vijfde.
8-8 inmiddelsquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
Dat dubbelpotje met Blake gaat maar door: 6-6 in de vijfde.
zie die roddick ook steeds meer zitten, gewoon relaxt. Wel cool maar net niet te.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heerlijk !
Ben voor Haas, maar een finale Roddick - Fed lijkt me super
Hewitt denk dat Murray gaat winnen.
Reactie ARodd:
[..]
![]()
Roddick als persoon is ook geweldigquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
zie die roddick ook steeds meer zitten, gewoon relaxt. Wel cool maar net niet te.
chille beuk forehand, lijkt enigzins een heel klein beetje op die van nadalquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Roddick als persoon is ook geweldig
Maar ja, als tennisser....
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:55 schreef danusz1986 het volgende:
Mijn voorspellingen voor morgen:
Federer - Haas 6-3 6-4 7-5
Murray - Roddick 3-6 7-6 4-6 7-6 6-4
gast het moet gezegd worden je praat echt POEPquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:57 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Hulde voor deze reactie, ik zie hem nu pasquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gast, het is hier geen chatkanaal ofzo.
En ook ditquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hewitt en Roddick grote vijanden![]()
Vorige topic zat je ook al domme dingen te roepen, Siemerink racistisch noemen![]()
Gozer hou toch op..
Met de gordijnen dicht , genieten van Andyquote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:27 schreef APK het volgende:
Volgens mij hebben een paar mensen een beetje last van de warmte.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met de gordijnen dicht , genieten van Andy
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet veel verstand heb van tennis op prof niveau, maar dat hoeft toch ook niet perse als je dit topic wil volgen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:03 schreef Szura het volgende:
[..]
gast het moet gezegd worden je praat echt POEP![]()
Je doet alsof je er geweldig veel verstand van hebt maar in feite heb je er de ballen verstand van.
Je spamt een half topic vol met nietszeggende zinnetjes en lult wat over racisme. Als je er vervolgens op gewezen wordt dat dit misschien niet terecht is laat je die reacties links liggen en quote je mensen die het toevallig wel met je eens zijn.
Ga terug naar MSN ofzo
En verneuk dit topic niet voor mensen die wel weten waar ze het over hebben![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:35 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
chille beuk forehand, lijkt enigzins een heel klein beetje op die van nadal
Denk dat Haas straks een goede dag moet hebben om negen games te winnen. Federer gaat heel makkelijk de finale halen. Hopelijk wint Murray, want dat is denk ik de enige kans op een spannende finale zondag.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind die voouitblikken op partijen altij dzo gaar. Zegt Pat Cash net hij denkt dat Haas-Federer wel een goeie partij zal worden, omdat Haas beter speelt dan ooit en omdat hij goed speelt op gras en alle slagen beheerst.
Dat is waarschijnlijk allemaal wel zo, maar als Haas morgen een offday heeft, maakt hij misschien negen games.![]()
Helden zijn het (alle vier eigenlijk wel).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:43 schreef Cavalier1 het volgende:
Haarhuis en Eltingh hebben de Woodies verslagen met 7-6 6-3 in de finale van de Gentlemen's Invitation Doubles.
Mwa, het is wel gras he? Federer had moeite met Haas breaken op gravel, Djokovic had moeite met de service van Haas, ik denk dat Haas op zijn eigen servicegames wel de overhand heeft.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:23 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk dat Haas straks een goede dag moet hebben om negen games te winnen. Federer gaat heel makkelijk de finale halen. Hopelijk wint Murray, want dat is denk ik de enige kans op een spannende finale zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |