brand buiten een tunnel is wel mooi dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:52 schreef Mirjam het volgende:
brand in een tunnel, dat zou niet zo mooi zijn
N-Z lijn wel hoor. Die rijdt gewoon door naar de eerstvolgende halte en dan kan iedereen er uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:52 schreef Mirjam het volgende:
brand in een tunnel, dat zou niet zo mooi zijn
Mijn vriendin belde net en daar werd gezegd dat er brand was. Was ook rook te zien.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:54 schreef Christiaan het volgende:
Er is gewoon een seinstoring volgens de NS.
Waarschijnlijk waren ze al weg toen de brand uitbrakquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hmm, m'n ouders zijn rond 15u geland vanmiddag en moeten naar 't zuiden. Zo eens contacten of ze er last van hebben (gehad).
Denk ik ook wel, ik heb gesmst dus als ik niks terugkrijg dan ga ik me ongerust makenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze al weg toen de brand uitbrak
inderdaad lekker kansloosquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:02 schreef TNA het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=schipholtunnel
Ook echt mensen die twitteren "Brand in de schipholtunnel volgens Twitter"
Ik las net op het FOK!Forum dat twitteraars via Twitter hebben ontdekt dat er brand is in de Schipholtunnelquote:
Ik lees net op het FOK!forum dat op het FOK!forum staat dat twitteraars via twitter hebben vernomen dat er brand is in de schipholtunnel en dat de ouders van FOK!user Eric_Cantona niets hebben gezien.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik las net op het FOK!Forum dat twitteraars via Twitter hebben ontdekt dat er brand is in de Schipholtunnel![]()
waarom staat dit nog niet op de FP?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:14 schreef Christiaan het volgende:
Emergency services are responding to a reported fire at a train station at Schiphol Airport near Amsterdam. No further details at this time.
Bron??quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:14 schreef Christiaan het volgende:
Emergency services are responding to a reported fire at a train station at Schiphol Airport near Amsterdam. No further details at this time.
Bron: http://www.abradio.nl/web(...)d_vanwege_brandluchtquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:17 schreef TNA het volgende:
Station Schiphol-Centrum is rond 17:50 uur ontruimd vanwege rookontwikkeling in de spoorwegtunnel. Het treinverkeer rond om het station is stilgelegd.
Onduidelijk is wat er in de brand staat. Uit voorzorg heeft de brandweer opgeschaald naar middelbrand. De rook is waargenomen op de perrons en in een van de tunnels, aldus ooggetuigen. De hulpdiensten hebben opgeschaald naar Grip 1 vanwege de ontruiming van het station.
Ooggetuigen laten AB-Radio weten dat ze verbrand rubber ruiken en vanaf de perrons rook uit de tunnelbuis zien komen. Beveiligers van Schiphol begeleiden de mensen weg van het station. Reizigers kunnen verder reizen met de bus.
Ik gok op: vuur.quote:
Waarom roept de NS op station Amsterdam Zuid dan om dat er geen treinverkeer naar Schiphol mogelijk is "ivm een grote sein- en wisselstoring"?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:21 schreef bas-beest het volgende:
van ns.nl:
Oorzaak Rond Schiphol rijden geen treinen in opdracht van de brandweer.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Omdat de NS dat altijd roept als er iets aan de hand is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom roept de NS op station Amsterdam Zuid dan om dat er geen treinverkeer naar Schiphol mogelijk is "ivm een grote sein en wisselstoring"?
'De brand zou inmiddels geblust zijn'quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:37 schreef Meddo het volgende:
loos alarm, http://www.spitsnieuws.nl(...)hiphol_ontruimd.html
Meestal laten ze dat "grote" achterwegequote:Op donderdag 2 juli 2009 18:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat de NS dat altijd roept als er iets aan de hand is.
OMG wat een ramp!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:46 schreef Corkscrew het volgende:
Niet al te spectaculaire foto's, voornamelijk wachtende mensen en afsluitingen. Via Twitter
Ik werk op Schiphol, maar de afgelopen tijd heb ik die geur wel vaker geroken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:17 schreef TNA het volgende:
"Station Schiphol-Centrum is rond 17:50 uur ontruimd vanwege rookontwikkeling in de spoorwegtunnel. Het treinverkeer rond om het station is stilgelegd.
Onduidelijk is wat er in de brand staat. Uit voorzorg heeft de brandweer opgeschaald naar middelbrand. De rook is waargenomen op de perrons en in een van de tunnels, aldus ooggetuigen. De hulpdiensten hebben opgeschaald naar Grip 1 vanwege de ontruiming van het station.
Ooggetuigen laten AB-Radio weten dat ze verbrand rubber ruiken en vanaf de perrons rook uit de tunnelbuis zien komen. Beveiligers van Schiphol begeleiden de mensen weg van het station. Reizigers kunnen verder reizen met de bus."
http://www.abradio.nl/web/show/nieuws/7617/urltitel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |