Wat een naamquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:46 schreef dennistd het volgende:
Fyra, wat een kutnaam hebben ze toch weer bedacht bij NS SlowSpeed...
bronquote:De belangrijkste kleur van het Fyra-logo is rood, dat staat voor vonken, vuur en snelheid. Met magenta krijgt het logo wat glamour. De merknaam Fyra is kort, internationaal en krachtig en biedt een interessante visuele combinatie waaruit het internationale karakter, de kracht en het zelfvertrouwen spreekt. Fyra staat ook voor het getal vier in het Zweeds, de synthese van ons belangrijkste routenetwerk. De vier belangrijke steden Amsterdam, Rotterdam, Antwerpen en Brussel vormen de hoekstenen van het Fyra-netwerk.
Doet me denken aan de Franse namen: Corail, Ter, Teoz, Lunea enzovoort, met name het design iigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hoorVoor een RailJet dan
Ik vraag me af of ze het dan ook op z'n Zweeds gaan uitspreken (fuura) of dat het gewoon "fiera" wordt.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:23 schreef Duvel het volgende:
Ik vraag me af of ze het dan ook op z'n Zweeds gaan uitspreken (fura)
quote:dat staat voor vonken, vuur en snelheid.
1 x in de twee uur Den Haag-Rotterdam-Breda-Brecht-Antwerpen-Mechelen-Brussel (want daar moeten we het straks waarschijnlijk mee doen) lijkt me niet bepaald interessant genoeg om in zo'n filmpje te stoppen dat snelle verbindingen moet promoten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:48 schreef James1988 het volgende:
Ik hoop dat dit dus gewoon een tekortkoming is in het filmpje, en niet in de uiteindelijke dienstregeling.
Oeh!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Die VIRM naar Schiphol! Daar zat ik inHeb je jammergenoeg niet gezien Fles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |