Nog zo een. Stel nou Oleguer stop volgend seizoen met voetballen en Ajax pakt over 5 jaar pas de 3de ster. Dan moet Ajax Barcelona nog 2 of 3 miljoen betalen voor een speler die al 4 jaar gestopt is met voetballen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Opgeheven, ik moest het toch even kwijt sorry.
Ik denk dat dat wel in die overeenkomst staat ja.
Maargoed, stel nu dat Ajax Oleguer verkoopt aan Galatasaray over een week. En Ajax wordt in mei 2010 kampioen. Denk jij dat Ajax dan nog die 2 of 3 miljoen moet betalen aan Barcelona omdat Ajax zich gekwalificeerd heeft voor de CL? Ik geloof daar helemaal niks van.
Had je beter Leonardo kunnen houden, scheelt een hoop knaken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:52 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik denk dat Cissé wel een goede breedte investering kan zijn. Voorin heb je een aantal goede spelers, maar de spoeling is wel erg dun. Cissé kan dan de rol invullen die Leonardo vorig jaar had.
Als je bij Malaga kunt ballen, dan kan het ook bij Ajax in de Nederlandse competitie. Áls hij fit is (wat hij nu is) is het een uitstekende speler.quote:
Daar zal wel gewoon een termijn in staan. Dus binnen 3 jaar na de transfer ofzo. Lijkt me niet meer dan logisch dat Ajax volgend jaar centen gaat krijgen als Real kampioen wordt en de CL wint.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog zo een. Stel nou Oleguer stop volgend seizoen met voetballen en Ajax pakt over 5 jaar pas de 3de ster. Dan moet Ajax Barcelona nog 2 of 3 miljoen betalen voor een speler die al 4 jaar gestopt is met voetballen!
Voor dat salaris is het te hopen dat ie een beetje goed gaat spelen jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als je bij Malaga kunt ballen, dan kan het ook bij Ajax in de Nederlandse competitie. Áls hij fit is (wat hij nu is) is het een uitstekende speler.
Ajax krijgt gewoon dat geld wanneer Real binnen een aantal jaar prijzen pakt. Ajax kan er niks aan doen dat Real Huntelaar voortijdig verkoopt. zou wel heel oneerlijk zijn als daarmee de afspraken komen te vervallen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet als Huntelaar daar vertrekt hoor!
Zou mooi zijn dat als Huntelaar daar al 2 jaar weg is en Real wint de CL dat ze nog ff 7 miljoen af moeten tikken bij Ajax.
Ik bedoelde meer in vergelijking met Elia.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Had je beter Leonardo kunnen houden, scheelt een hoop knaken.
Met die fantasieopstellingen van MvB wel ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het middenveld is naar mijn inziens jullie zwakste linie.
Kijk, dat is pas Munsterman stangen. Elia laten zitten en dan de speler kopen die Munsterman wil!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax is afgehaakt voor Elia volgens Elf Voetbal en zou zich volgens andere bronnen gemeld hebben voor Cisse van Roda.
Ik ook, alleen jammer dat hij zo'n hoog salaris heeft. Verder denk ik dat als je hem toch hebt je beter kan proberen het beste ervan te maken, en ik denk dat Jol misschien beter met zo'figuur kan omgaan dan Koster of van Basten.quote:
Jou sig blijft een fantastich moment, zo tekend voor de grote Ajax held Davids versus het armetierige opstandige boertje Buijsquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:25 schreef Black-Death het volgende:
Ajax moet Huntelaar gewoon terughalen
Donald, Blind, van der Heijden heb je waarschijnlijk niet meer dan 1 wedstrijd zien spelenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mwa
Enoh, Anita, Donald, De Jong, Blind, van der Heijden vind ik allemaal maar een beetje middelmaat.
Had niet verwacht die nog terug te zien. Als hij blijft hoop ik wel dat hij er meer zin in heeft dan in zn eerste periode. Wat liep hij toen vaak maar een beetje te sjokken zegquote:
Ja dat was echt briljantquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:34 schreef soppa het volgende:
[..]
Jou sig blijft een fantastich moment, zo tekend voor de grote Ajax held Davids versus het armetierige opstandige boertje Buijs
Absoluut nog welkom imho. Voorhoede met Luque,Suarez,Sulejmani,Cvitanich is wel netjes hoor. Luque kan op elke plek voorin spelen en ook goed voetballen. Zou nog nuttig zijn dit seizoen. Daarnaast ook nog een ervaren speler waar we er niet veel van hebben.quote:
Heeft het vorig jaar in Spanje niet eens zo slecht gedaan. Ik heb liever dat hij blijft, dan een Kennedy of Rommedahl.quote:
Luque komt van links, Kennedy en Rommedahl van rechts (geloof ik)quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:32 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Heeft het vorig jaar in Spanje niet eens zo slecht gedaan. Ik heb liever dat hij blijft, dan een Kennedy of Rommedahl.
Voor 6 miljoen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:33 schreef w00h00 het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op het middenvelder erbij, moet er toch 1 bijkomen haal dan voor een paar miljoen die Kevin Strootman van Sparta op.
Ik ben wel gecharmeerd van die gozer.
Gabriquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:43 schreef versteegrob het volgende:
Gabri weken uitgeschakeld door ontsteking
Ajacied Gabri mist bijna het gehele oefenprogramma bij Ajax door een ontsteking aan zijn achillespees. De 30-jarige middenvelder moet de komende weken aangepast trainen om op tijd fit te geraken voor het Amsterdam Tournement op 24 en 26 juli.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:43 schreef versteegrob het volgende:
Ajacied Gabri mist bijna het gehele oefenprogramma bij Ajax door een ontsteking aan zijn achillespees. De 30-jarige middenvelder moet de komende weken aangepast trainen om op tijd fit te geraken voor het Amsterdam Tournement op 24 en 26 juli.
Het is weer eens zoverquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:43 schreef versteegrob het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:46 schreef w00h00 het volgende:
[..]
6 miljoen?![]()
Danny Blind kan toch wel wat regelen.
http://www.nusport.nl/ere(...)an-niet-naar-az.htmlquote:Naar verluidt wil Sparta zes miljoen euro voor Strootman ontvangen. De club veegde daarom een bod van 2,5 miljoen, dat AZ uitbracht, van tafel. Verdere onderhandelingen liepen vervolgens op niets uit.
Maakt tegenwoordig niet veel meer uit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Luque komt van links, Kennedy en Rommedahl van rechts (geloof ik)
Idd, voetballen doen ze toch nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:52 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Maakt tegenwoordig niet veel meer uit.
Wel opmerkelijk dat het huidige shirt daar niet eens aan voldoet.quote:In 2007 heb ik al eens een e-mail gestuurd naar Ajax met daarin de mededeling dat het shirt niet overeenkwam met de statuten van de club. Die e-mail zou doorgestuurd worden naar mensen die erover gingen, maar tot op heden nog geen antwoord. Ten tijde van mijn e-mail waren dit in ieder geval de statuten v.w.b. het shirt:
"Het moet een wit shirt zijn met verticaal een rode baan over de borst en rug, rode kraag en rode mouwomslagen, alsmede een witte broek en witte kousen met rode omslag."
Artikel 19 lid 2
Dus we kunnen concluderen dat het huidige shirt daar weer eens niet aan voldoet.
De voorbereiding kan je wel missen inderdaad?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gabri alweer geblesseerdAch ja beter nu dan tijdens het seizoen.
Ben bang dat dit een voorschot op het seizoen zal blijkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gabri alweer geblesseerdAch ja beter nu dan tijdens het seizoen.
Hoezo oneerlijk? Ajax was er toch mee eens dat hij onder die voorwaarde aan Real is verkocht?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ajax krijgt gewoon dat geld wanneer Real binnen een aantal jaar prijzen pakt. Ajax kan er niks aan doen dat Real Huntelaar voortijdig verkoopt. zou wel heel oneerlijk zijn als daarmee de afspraken komen te vervallen.
de enige manier wanneer Ajax geen geld krijgt is als Real de komende jaren (weet niet precies hoelang de periode is) niks presteert.
Ja en als Real dan kampioen wordt als Huntelaar weer in Amsterdam voetbalt dan krijgen ze er ook nog 7 miljoen bij. Met andere woorden ze kunnen hem gratis terughalenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:25 schreef Black-Death het volgende:
Ajax moet Huntelaar gewoon terughalen
Bullshit. Die 7 miljoen is op basis van prestaties, geen garantie. Dus dat verhaal over termijnen is niet relevant.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo oneerlijk? Ajax was er toch mee eens dat hij onder die voorwaarde aan Real is verkocht?
Als het werkelijk zo is dat Ajax gewoon nog geld vangt ook al is Huntelaar weg bij Real dan hadden ze net zo goed die 7 miljoen in termijnen kunnen betalen.
Dat is het in feite toch gewoon ook, alleen zit er in dit geval een prestatie-eis aan verbonden. Dit contract zal echt wel goed dichtgetimmerd zitten met een eventueel vertrek van Huntelaar in zomer in het achterhoofd. Wie weet vervalt die bonus dan en krijgt Ajax een percentage van de doorverkoop. Maar Ajax gaat echt wel een groot gedeelte van die 7 miljoen zien, mits Real kampioen wordt etc.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo oneerlijk? Ajax was er toch mee eens dat hij onder die voorwaarde aan Real is verkocht?
Als het werkelijk zo is dat Ajax gewoon nog geld vangt ook al is Huntelaar weg bij Real dan hadden ze net zo goed die 7 miljoen in termijnen kunnen betalen.
Zou het andersom ook niet goed dichtgetimmerd zitten? Denk je dat Real zou willen betalen aan een club voor een speler die ze niet meer hebben?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is het in feite toch gewoon ook, alleen zit er in dit geval een prestatie-eis aan verbonden. Dit contract zal echt wel goed dichtgetimmerd zitten met een eventueel vertrek van Huntelaar in zomer in het achterhoofd. Wie weet vervalt die bonus dan en krijgt Ajax een percentage van de doorverkoop. Maar Ajax gaat echt wel een groot gedeelte van die 7 miljoen zien, mits Real kampioen wordt etc.
Anders lees je ff terug dan zie je dat ik dat al de hele tijd roepquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bullshit. Die 7 miljoen is op basis van prestaties, geen garantie. Dus dat verhaal over termijnen is niet relevant.
Nee natuurlijk niet. Als je bijna iedereen hier moet geloven is alleen Ajax de slimme partij geweest. En is alles gegarandeerd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zou het andersom ook niet goed dichtgetimmerd zitten? Denk je dat Real zou willen betalen aan een club voor een speler die ze niet meer hebben?
Wss loopt de prestatie voor de periode waarvoor Huntelaar heeft getekend, ongeacht of hij bij Real speelt of niet. Ik weet zo niet hoe lang dat is....quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Als je bijna iedereen hier moet geloven is alleen Ajax de slimme partij geweest. En is alles gegarandeerd.
Ik hoop een van Snoquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:53 schreef Loserkid het volgende:
2 jaar terug kocht me neefje een shirt met davids 2 dagen later brak hij zijn been.
Vorig jaar een shirt van Gabri, bijna het hele seizoen geblesseerd geweest.
Ben benieuwd wie hij dit jaar koopt:
Alle shirts van Feyenoordquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:53 schreef Loserkid het volgende:
2 jaar terug kocht me neefje een shirt met davids 2 dagen later brak hij zijn been.
Rommeldahlquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:53 schreef Loserkid het volgende:
met het enige probleem dat Real er zelf voor kiest om hem van de hand te doen. kunnen ze huilen wat ze willen.. maar gemaakte afspraken vervallen daardoor niet ineens. hadden ze hem maar niet moeten kopen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zou het andersom ook niet goed dichtgetimmerd zitten? Denk je dat Real zou willen betalen aan een club voor een speler die ze niet meer hebben?
Waarom kunnen wij dat nietquote:'Niet normaal', zo kwalificeerde Michel Platini het gedrag van Real Madrid op de huidige transfermarkt. De Koninklijke besteedde de laatste maand circa 210 euro om vier spelers in te lijven: Kaká , Cristiano Ronaldo, Raúl Albiol en Karim Benzema.
[...]
Hoe kan je in godsnaam hopen dat een eigen speler geblesseerd raakt...quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam hopen dat een eigen speler geblesseerd raakt...
Je bedoelt dat ie dit seizoen gewoon voor Ajax voetbalt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:10 schreef bloodysunday het volgende:
Luque heeft salaris in moeten leveren voordat mensen zeiken over z'n salaris.
Ja die is pas prachtigquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Vooral dat kleine tikje dat hij opzij geeft, wat nog even wordt herhaald in een extra trage close-up replay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |