Je krijgt alleen "supergespierde" armen als je daar jaren aan werkt. Zelfs voor mannen is dat nog heel veel werk en vrouwen missen elke genetische aanleg ervoor. Was het maar zo makkelijk om groot en gespierd te worden als vrouwen denken dat het is.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ja, inderdaad. wil ook niet van die supergespierde armen. Het moet gewoon een mooi fitnessfiguur zijn.
Ik koop om die reden de tonijn in tomatensaus, en doe het dan vaak op brood. Maar 't blijft droge meuk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:55 schreef Aapig het volgende:
Heeft iemand trouwen een tip wat je met tonijn uit blik kunt doen om het iets eetbaarder te maken? Ik eet het nu met ketchup/curry/doritos dipsaus maar het is nog steeds geen aanrader
Bij sommigen werkt het toch echt zo. Net als loveli zijn mijn spieren snel zichtbaar als ik intensiever train dan ik nu doe. Twee maanden 2 x per week een uur KT = een lijf als in de post van BruintjeBeer. Buik is zelfs nog strakker, armen net zo breed. En dat vind ik niet mooi,quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je krijgt alleen "supergespierde" armen als je daar jaren aan werkt. Zelfs voor mannen is dat nog heel veel werk en vrouwen missen elke genetische aanleg ervoor. Was het maar zo makkelijk om groot en gespierd te worden als vrouwen denken dat het is.
Zelfde dame:quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:55 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Bah... te gespierd, aderen te zichtbaar en groot, veel te pezig en minder 'zacht', de contouren zijn ook te weinig vrouwelijk!
Ben met m'n 1.78 nog nooit boven de 69 kilo gejojood en schommel meestal rond de 64. Met een gezond voedingspatroon en voldoende beweging waardoor ik geen extra KT hoef te doen, bovenstaande schouders zijn me te gortig. Minder eten? Nah. Dat nooit. Beetje finetunen, dat wel. En daarom squat ik met enige regelmaat, heb ik geen problemen met het nemen van de trap en let ik erop dat ik voldoende eiwitten, groenten en gezonde vetten binnenkrijg.quote:Overigens is weerstandstraining (krachttraining bijv.) de efficientste manier om op lange termijn, een duurzame manier dus, om af te vallen / op gewicht te blijven. Maar ik snap wel dat veel vrouwen hier niet aan willen en het liever op de korte termijn jojo manier doen door simpelweg minder te eten.
Ik doe er ketchup light over en zet mijn verstand op 0.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:55 schreef Aapig het volgende:
Heeft iemand trouwen een tip wat je met tonijn uit blik kunt doen om het iets eetbaarder te maken? Ik eet het nu met ketchup/curry/doritos dipsaus maar het is nog steeds geen aanrader
De pastatonijn mix tip heb ik vaker gehoord ja, die ga ik zeker nog eens proberenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik koop om die reden de tonijn in tomatensaus, en doe het dan vaak op brood. Maar 't blijft droge meuk.In een salade met pasta is wel goed te doen.
Heb vandaag curry gekocht, dan is het ook redelijk te doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik doe er ketchup light over en zet mijn verstand op 0.
Ketchup bevat naast tomaten aardig wat toegevoegde suikers. Een deel van de suikers komt wel uit de tomaten zelf. Suikers zijn slecht, maar tomaten zijn goed (lycopeen). Als je geen halve fles gebruikt of als je light neemt zal het wel loslopen. Je moet de balans zien te vinden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:02 schreef Aapig het volgende:
Heb vandaag curry gekocht, dan is het ook redelijk te doen.
Maar ketchup light? Ketchup is van zichzelf toch al bijna alleen maar tomaten?![]()
Verstand op 0 en zo snel mogelijk weghappen ja haha.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelfde dame:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon zo hop uit t blik de vork erinquote:Op zondag 14 november 2010 01:37 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn fles Heinz ketchup bevat 24 gram koolhydraten per 100 ML, waarschijnlijk voornamelijk uit toegevoegde suikers. niet echt het allerbeste dus als je op je eten let.
Zelfde dame misschien.. maar staat op die foto's die je nu post een stuk droger voor zover ik kan zien.. een vrij laag vetpercentage wordt bij een vrouw snel minder aantrekkelijk inderdaad. Komt bij dat ze in die onderste foto staat te poseren en waarschijnlijk net heeft staan 'pompen' (en de aderen flink laat vollopen).. zo ziet ze er gelukkig dus niet uit als ze gewoon over straat looptquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelfde dame:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ben met m'n 1.78 nog nooit boven de 69 kilo gejojood en schommel meestal rond de 64. Met een gezond voedingspatroon en voldoende beweging waardoor ik geen extra KT hoef te doen, bovenstaande schouders zijn me te gortig. Minder eten? Nah. Dat nooit. Beetje finetunen, dat wel. En daarom squat ik met enige regelmaat, heb ik geen problemen met het nemen van de trap en let ik erop dat ik voldoende eiwitten, groenten en gezonde vetten binnenkrijg.
Mijn probleem is dat ik snel te gespierd word.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niet of het al genoemd is hier maar een dikke aanrader om RIPPED te worden of gewoon een super lichaam te krijgen is het boek "Burn the fat, feed the muscle". Succes.
Whehe daar heb ik ook last van...quote:Op woensdag 16 november 2011 13:05 schreef Tamashii het volgende:
Wil weer gaan hardlopen, stel het alleen elke keer uit.
Hoeveel Kcal zijn dit? Volgens mij eet je vooral 's morgens / overdag veel te weinig. Hier moet je lichaam dus de hele dag alle energie uithalen?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst voor vandaag:
O: roggebrood met pindakaas (2 plakken van 50 gram)
T: appel
L: omelet van twee eitjes met wat creme fraiche
B: kwartier fietsen
T: 2 mandarijntjes
B: kwartier fietsen
D: pompoenrisotto met walnoten en parmezan (op de basis van 75gram ongekookte risottorijst p.p.)
Drinken: thee en water
Heb zelfs spierpijn van 't werken gisteren. Dus kan morgen als B(eweging) werk er ook wel weer bij zetten
Te snel gespierd?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik snel te gespierd word.
+1quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom een dieet?
Waarom niet gewoon je voeding zo aanpassen dat je het een leven lang vol kunt houden?
Waarom zoveel waarom'squote:Op vrijdag 18 november 2011 11:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom een dieet?
Waarom niet gewoon je voeding zo aanpassen dat je het een leven lang vol kunt houden?
Ok, wat ik lees is eea idd meer een verandering dan dieet. My bad.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:28 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Waarom zoveel waarom's
Ik eet dit nu al 6 maanden en zie geen enkele reden om ooit nog terug te stappen op ander eten. Echter is het niet "normaal"
Mijn collega's eten 's middags een zooitje brood en ik eet een tonijnsalade. Dus een levensverandering.
Prima.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:28 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Waarom zoveel waarom's
Ik eet dit nu al 6 maanden en zie geen enkele reden om ooit nog terug te stappen op ander eten. Echter is het niet "normaal"
Mijn collega's eten 's middags een zooitje brood en ik eet een tonijnsalade. Dus een levensverandering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |