abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88474712
Ik ga geen krachttraing doen, ik haal er geen plezier/voldoening uit.. :)
pi_88515292
Be
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga geen krachttraing doen, ik haal er geen plezier/voldoening uit.. :)
Besef dan wel dat je geen onrealistische doelen moet stellen als je niet hetgene wil doen wat er voor nodig is!
pi_88515733
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Be
[..]

Besef dan wel dat je geen onrealistische doelen moet stellen als je niet hetgene wil doen wat er voor nodig is!
alsof krachttraining absoluut noodzakelijk is voor een 'goddelijk' lichaam :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  Vis een optie? dinsdag 9 november 2010 @ 14:44:23 #104
70532 loveli
N
pi_88516196
quote:
Be
[..]

Een goddelijk lichaam is best een realistisch doel voor PF, ook zonder krachttraining.

Ben in het algemeen geen tegenstander van KT, maar je kunt ook zonder. Ik in ieder geval wel, anders raak ik uit verhouding.
crap in = crap out
pi_88524793
quote:
Be
[..]

Het bodybuild topic is een paar deuren verderop, zoals ook in de OP te lezen is die ik geschreven heb. Wieberen met je KT propaganda oO<
pi_88549562
- KT is geen echte must, maar het helpt wel, ook voor vrouwen
- op sommige vrouwen heeft het meer effect dan op anderen, maar vrouwen die roepen dat ze meteen zo gespierd worden van KT: ik moet het nog zien; het beeld van wat gespierd is loopt nogal uiteen en van de vrouwen die ik ken die dat van zichzelf zeiden waren het toch echt nog niet.
- heeft iemand het KT voor op de sportschool schema uit de OP toevallig nog?
- zijn er mensen die het leuk zou lijken om samen te gaan trainen en/of eten om zo kennis/oefeningen/recepten/andere tips uit te wisselen?
pi_88554422
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:51 schreef CarbonC het volgende:
- KT is geen echte must, maar het helpt wel, ook voor vrouwen
- op sommige vrouwen heeft het meer effect dan op anderen, maar vrouwen die roepen dat ze meteen zo gespierd worden van KT: ik moet het nog zien; het beeld van wat gespierd is loopt nogal uiteen en van de vrouwen die ik ken die dat van zichzelf zeiden waren het toch echt nog niet.
- heeft iemand het KT voor op de sportschool schema uit de OP toevallig nog?
- zijn er mensen die het leuk zou lijken om samen te gaan trainen en/of eten om zo kennis/oefeningen/recepten/andere tips uit te wisselen?
-Ja gelukkig dat KT helpt, anders was het helemaal zinloos :P
-Natuurlijk heeft het ook effect op mij. Maar ik heb er geen zin in. Niet eens om de reden dat ik er te gespierd van wordt. Heb het een tijdje gedaan. Boring. Vindt het alleen leuk met mijn broertje als Personal Trainer :P!!
-Nee ik niet..
-Waar woon je?
  Vis een optie? woensdag 10 november 2010 @ 14:02:58 #109
70532 loveli
N
pi_88554747
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:51 schreef CarbonC het volgende:
M'n nekharen willen toch ook even reageren.

KT maakt niet alleen gespierder, maar ook worden je aderen zichtbaarder en groter, je wordt peziger en minder 'zacht', de contouren worden minder vrouwelijk. Dat komt niet overeen met mijn definitie van een goddelijk lichaam. Dus.
crap in = crap out
pi_88556325
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Het bodybuild topic is een paar deuren verderop, zoals ook in de OP te lezen is die ik geschreven heb. Wieberen met je KT propaganda oO<
Alsof krachttraining gelijk staat aan bodybuilding. :')

Ik was altijd al slank en ik geef les op een sportschool maar sinds een tijd doe ik wel krachttraining ernaast en mijn lichaam oogt mooier. Ook al is mooier in the eye of the beholder voor wiens nekharen overeind gaan staan. Ik zal nooit een brede beer worden want dat is mijn bouw niet. Ik heb een slanke bouw alleen zie je nu wat contouren bij de buik, schouders en armen. Mijn benen zijn door het fietsen al wel gevormd dus daar doe ik niet zoveel aan behalve wat hardlopen erbij en de oefeningen voor de benen bij bodypump. Ik heb vast geen goddelijk lijf maar ik vind het wel oké.

Dat jij het saai en niks vindt prima, het is wel een tip dus dan hoeft hij helemaal niet te wieberen wmb. Ik vind het wel interessant voer. :Y)
Go hard or go home
pi_88556757
Goddelijk is voor iedereen weer anders ^O^
Ik ben van pindavlees
pi_88558104
True, maar dit is juist een topic waarin we elkaar geen krachttraining gaan opdringen. Ook vrouwen weten dat krachttraining werkt. Dat is nu dan ook gezegd, next..
pi_88560326
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
True, maar dit is juist een topic waarin we elkaar geen krachttraining gaan opdringen. Ook vrouwen weten dat krachttraining werkt. Dat is nu dan ook gezegd, next..
Next wat?
Als ik de OP lees dan is het prima ontopic en is het allesbehalve opdringen. Je hoeft er niks mee te doen maar misschien is het wel iets voor iemand anders. Soit! :') Succes met je topic en next it is.
Go hard or go home
  woensdag 10 november 2010 @ 18:48:57 #114
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88565388
KT bij degene die willen afvallen is echt een aanrader het helpt echt! Ik wil zelf ook meer krachttraining doen, heb geen overgewicht (schommel rond de 56 kg) maar heb geen fitnessfiguur en dat vind ik echt mooi.

Zo iets dus

http://1.bp.blogspot.com/(...)+-+fitness+model.jpg
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_88593386
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

-Waar woon je?
Omgeving Eindhoven – Den Bosch.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef loveli het volgende:

[..]

M'n nekharen willen toch ook even reageren.

[..]
Het was niet de bedoeling je te irriteren, excuses daarvoor. Voor de rest hou ik er maar over op want dit ligt in dit topic kennelijk erg gevoelig.

--
Even twee totaal andere onderwerpen:
1. Gisteren zag ik Wende Snijders in DWDD en ik vond haar erg mooie armen hebben. Wat vinden jullie?
2. Sommige mensen die veel aan yoga doen zien er ook erg goed/gezond uit: zijn er hier mensen met yoga ervaringen?

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef BruinBeertje het volgende:
KT bij degene die willen afvallen is echt een aanrader het helpt echt! Ik wil zelf ook meer krachttraining doen, heb geen overgewicht (schommel rond de 56 kg) maar heb geen fitnessfiguur en dat vind ik echt mooi.

Zo iets dus

Ik vind een fitness figuur bij vrouwen ook erg mooi, maar je voorbeeld vind ik nogal eeh bimbo-achtig.
pi_88594108
Ja, ik yoga ook nog eens. Maar ik doe het vooral om mijn spieren lang te maken en een stukje ontspanning. Het doet dus esthetisch niet zo gek veel voor me maar voor de binnenkant des te meer. Door het fietsen en de krachttraining zijn mijn beenspieren behoorlijk kort en met yoga/pilates maak ik ze weer lang.
Go hard or go home
pi_88594181
quote:

Zo iets dus

Vind ik ook mooi, alleen haar armen zijn mij iets te heftig :P
  donderdag 11 november 2010 @ 19:51:44 #118
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88607377
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Vind ik ook mooi, alleen haar armen zijn mij iets te heftig :P
ja, inderdaad. wil ook niet van die supergespierde armen. Het moet gewoon een mooi fitnessfiguur zijn.
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_88629492
quote:

Zo iets dus

Bah... te gespierd, aderen te zichtbaar en groot, veel te pezig en minder 'zacht', de contouren zijn ook te weinig vrouwelijk!

Overigens is weerstandstraining (krachttraining bijv.) de efficientste manier om op lange termijn, een duurzame manier dus, om af te vallen / op gewicht te blijven. Maar ik snap wel dat veel vrouwen hier niet aan willen en het liever op de korte termijn jojo manier doen door simpelweg minder te eten.
pi_88631573
Ik ben zelf sinds kort ook weer begonnen met krachttraining omdat ik met dit poepweer echt niet ga wielrennen en ik ook geen zin heb in een hangreet door alle sinderklaas/kerst/oud-en-nieuw meuk.
Het enige moment waarop bij vrouwen hulkspieren en aders zichbaar worden, is wanneer je vetpercentage zo laag is dat het toch allang niet gezond meer is. Je moet het wel heel erg ver laten komen, wil je van die madonna beest armen krijgen.
Heeft iemand trouwen een tip wat je met tonijn uit blik kunt doen om het iets eetbaarder te maken? Ik eet het nu met ketchup/curry/doritos dipsaus maar het is nog steeds geen aanrader :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:02:16 #121
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88633718
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

ja, inderdaad. wil ook niet van die supergespierde armen. Het moet gewoon een mooi fitnessfiguur zijn.
Je krijgt alleen "supergespierde" armen als je daar jaren aan werkt. Zelfs voor mannen is dat nog heel veel werk en vrouwen missen elke genetische aanleg ervoor. Was het maar zo makkelijk om groot en gespierd te worden als vrouwen denken dat het is. :D
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_88634308
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:55 schreef Aapig het volgende:
Heeft iemand trouwen een tip wat je met tonijn uit blik kunt doen om het iets eetbaarder te maken? Ik eet het nu met ketchup/curry/doritos dipsaus maar het is nog steeds geen aanrader :P
Ik koop om die reden de tonijn in tomatensaus, en doe het dan vaak op brood. Maar 't blijft droge meuk. :P In een salade met pasta is wel goed te doen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:32:16 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88634778
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:02 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Je krijgt alleen "supergespierde" armen als je daar jaren aan werkt. Zelfs voor mannen is dat nog heel veel werk en vrouwen missen elke genetische aanleg ervoor. Was het maar zo makkelijk om groot en gespierd te worden als vrouwen denken dat het is. :D
Bij sommigen werkt het toch echt zo. Net als loveli zijn mijn spieren snel zichtbaar als ik intensiever train dan ik nu doe. Twee maanden 2 x per week een uur KT = een lijf als in de post van BruintjeBeer. Buik is zelfs nog strakker, armen net zo breed. En dat vind ik niet mooi, ;(

Nu zit ik op een schema van
1x per week uurtje KT gecombineerd met cardio
1x per week cardio/gewichtjes/net waar ik zin in heb
gemiddeld 2x per maand sportschool voor het iets stevigere werk
En dat is prima. Geen bodybuildarmen, geen aders, wel strak.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? vrijdag 12 november 2010 @ 19:36:30 #124
70532 loveli
N
pi_88644950
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:55 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Bah... te gespierd, aderen te zichtbaar en groot, veel te pezig en minder 'zacht', de contouren zijn ook te weinig vrouwelijk!
Zelfde dame:

quote:
Overigens is weerstandstraining (krachttraining bijv.) de efficientste manier om op lange termijn, een duurzame manier dus, om af te vallen / op gewicht te blijven. Maar ik snap wel dat veel vrouwen hier niet aan willen en het liever op de korte termijn jojo manier doen door simpelweg minder te eten.
Ben met m'n 1.78 nog nooit boven de 69 kilo gejojood en schommel meestal rond de 64. Met een gezond voedingspatroon en voldoende beweging waardoor ik geen extra KT hoef te doen, bovenstaande schouders zijn me te gortig. Minder eten? Nah. Dat nooit. Beetje finetunen, dat wel. En daarom squat ik met enige regelmaat, heb ik geen problemen met het nemen van de trap en let ik erop dat ik voldoende eiwitten, groenten en gezonde vetten binnenkrijg.
crap in = crap out
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:55:36 #125
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_88651471
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:55 schreef Aapig het volgende:
Ik doe er ketchup light over en zet mijn verstand op 0.
Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')