quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:47 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Maar ze gaan toch niet slapen onder een rode compost-achtig goedje? Das ligt toch niet fijn?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:47 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Maar ze gaan toch niet slapen onder een rode compost-achtig goedje? Das ligt toch niet fijn?
Ja, inderdaad! Dat dacht ik dus ook. Maar ze doen het gewoon hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wow! Mike, its amazing. Echt water!
Ik reageer op jou, dimlicht!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:52 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Daar heeft ze een knopje voor, rechts boven. Paar posts terug.
Zucht..quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:47 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
1 en 3 had je na die 4 dagen al geroken, plus 1 is niet zo rood. Wat als nummer 2 nu eens geen paprika's zijn, maar tomaten? Of misschien zijn ze een stuk leer/stof op de ouderwetse manier rood aan het kleuren? (al ruik je dat meestal ook wel)quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef Poppetjuh het volgende:
Mogelijkheden:
1. Compost
2. Paprika's om te drogen
3. Mensen vlees/bloed
Oja! Das ook een goede. Kleurstof. Die zet ik er bij op de lijst.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:49 schreef The_stranger het volgende:
[..]
1 en 3 had je na die 4 dagen al geroken, plus 1 is niet zo rood. Wat als nummer 2 nu eens geen paprika's zijn, maar tomaten? Of misschien zijn ze een stuk leer/stof op de ouderwetse manier rood aan het kleuren? (al ruik je dat meestal ook wel)
Vertel, waarom Ajvar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik gok op zelfgemaakte ajvar. Maar waarom het buiten moet staan, weet ik niet
100 liter ajvar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik gok op zelfgemaakte ajvar. Maar waarom het buiten moet staan, weet ik niet
Ok, zou kunnen. Het is wel wat donkerder rood.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Prutje van geroosterde paprika. Lekker. En rood!
Ze komen uit een land waar grote gedeelten, zeker tot voor kort, niet beschikken over elektriciteit en koelkasten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:27 schreef UncleSam het volgende:
Ik denk niet dat het eten is, dat laten ze toch niet buiten liggen. Komen allerlei beesten en vliegen op af.
Ja, but still... het is toch vreemd om zoveel eten buiten te laten staan. Er kunnen niet heel veel mensen bij, maar als 1 van die 20 nou eens besluit die bak vol te pissen oid... nou.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:33 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ze komen uit een land waar grote gedeelten, zeker tot voor kort, niet beschikken over elektriciteit en koelkasten.
Ik zou eht ook niet doen, wat dacht je van vogelshit, plassende katten en schijtend honden?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:54 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Ja, but still... het is toch vreemd om zoveel eten buiten te laten staan. Er kunnen niet heel veel mensen bij, maar als 1 van die 20 nou eens besluit die bak vol te pissen oid... nou.
Schijtende honden op een balkon?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik zou eht ook niet doen, wat dacht je van vogelshit, plassende katten en schijtend honden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |