Neequote:Op donderdag 2 juli 2009 10:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zit zo'n knopje rechtsboven deze post met een fototoestelletje.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:26 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Neemaar heb gezocht op de fotoboek subsite. Ik vind je uitstulpjes prachtig hoor!
Echt niet?quote:
Compost! Dat is een goede. Misschien is dat het wel. Maar is dat rood? Waarom wil mijn kat het eten dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Echt niet?Dan moet ik daar even iets aan doen.
Maar goed, ontopic.
Is die schaal afgedekt of gewoon open?Zijn ze niet gewoon compost aan het maken ofzo? Of ze hebben iemand vermoord en die ligt nu te ontbinden in een bak met ontstopper.
Nee, het is écht rood. Als in rood. En het stinkt niet. Compost lijkt me stinken, vooral in de zon..quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Compost is gewoon rottend keukenafval, dus dat kan allerlei kleuren hebben denk ik. Maar echt róód als in róód is wel wat gek.
Hangt er een beetje vanaf in welke fase het verkeert, maar kan wel flink stinken idd. Vlees / bloed zou ook gaan stinken...quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:30 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Nee, het is écht rood. Als in rood. En het stinkt niet. Compost lijkt me stinken, vooral in de zon..
Dat kan, vind ik een goede. Zet ik op de lijst. Maar zoveeeel? Wat gaan ze ermee doen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:34 schreef pullup het volgende:
Zijn het geen paprika's die ze te drogen hebben of zo ?
De meeste katten lusten geen paprika... En dan is het geen 'substantie' maar liggen/hangen er losse paprika's te drogen en zijn die als zodanig herkenbaar...quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:34 schreef pullup het volgende:
Zijn het geen paprika's die ze te drogen hebben of zo ?
Misschien toch gewoon een meststof. Zijn het tuinierders?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:35 schreef Poppetjuh het volgende:
Het lijkt ook wat 'nattig', dus nog niet helemaal uitgedroogt. Echt zoals filet-american, maar fijner. Denk maar aan zand op het strand, waar het nat is van de zee (denk daar zowiezo maar aan) en dan rood.
Beloofd?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:37 schreef GoeRoe86 het volgende:Stop eens met gissen op basis van een kleur. Vanavond foto, dan vertel ik jullie daarna wat het is
ja, het balkon (we wonen boven winkels) staat vol potten met bloemen en planten. En die geven ze ook ècht waterquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien toch gewoon een meststof. Zijn het tuinierders?
Dan denk ik toch echt dat het iets is om de planten mee te bemesten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:38 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
ja, het balkon (we wonen boven winkels) staat vol potten met bloemen en planten. En die geven ze ook ècht water
Dus ik heb een kat met een compost/mest fetishquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan denk ik toch echt dat het iets is om de planten mee te bemesten.
Wow! Mike, its amazing. Echt water!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:38 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
ja, het balkon (we wonen boven winkels) staat vol potten met bloemen en planten. En die geven ze ook ècht water
Maar ze gaan toch niet slapen onder een rode compost-achtig goedje? Das ligt toch niet fijn?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:44 schreef JOPPI3 het volgende:
Ik weet het al: Zijn ze pas getrouwd? Gisteren bijvoorbeeld? Dan is het het dekbedovertrek
vandaar je kat....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |