Bel je aan met een andere reden, om kennis te maken en dan laat je het gesprek vanzelf op die schaal komen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef Poppetjuh het volgende:
'Waarom vraag je het ze niet gewoon?' Daar kan ik alvast antwoord op geven: Ik ben ze nog niet tegen gekomen buiten en vind dit niet echt een reden om aan te bellen.
Knorr is evil.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:00 schreef JOPPI3 het volgende:
Dat breekt zo lekker de week!
[ afbeelding ]
Daar zat ik wel aan te denken... maar ik vind het wel wat 'awkward' als mijn buren op een of andere wijze een foto van hun gechopte-mensen-lichamen-schaal op internet vinden.quote:
Die lui zitten heus niet op Fok.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:07 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Daar zat ik wel aan te denken... maar ik vind het wel wat 'awkward' als mijn buren op een of andere wijze een foto van hun gechopte-mensen-lichamen-schaal op internet vinden.
Misschien maak ik wel een sneaky close-up waarin je de tuin niet ziet.. Maar pas vanavond hoor, zit nu nog op mijn werk
Verklaart wel de enormoe hoeveelheid vliegen bij ons binnen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:57 schreef JOPPI3 het volgende:
Met deze temperatuur dus buiten maaien kweken om vervolgens de vliegjes te bakken als delicatesse?
Mjah geef je buren maar overal de schuld van. Je zou ook kunnen overwegen om eens in het jaar toch in de douche te gaan staan...quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:11 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Verklaart wel de enormoe hoeveelheid vliegen bij ons binnen...
Integratie jochie. Nederlanders eten alles uit een pakje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Knorr is evil.'Dürüm' my ass. Voorverpakte nepmeuk.
1. Ik ben een meisjequote:Op donderdag 2 juli 2009 10:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Integratie jochie. Nederlanders eten alles uit een pakje.
Ja, jochie!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Knorr is evil.'Dürüm' my ass. Voorverpakte nepmeuk.
Haaquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah geef je buren maar overal de schuld van. Je zou ook kunnen overwegen om eens in het jaar toch in de douche te gaan staan...
Discriminatie!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Integratie jochie. Nederlanders eten alles uit een pakje.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Voor een jochie heb ik uitstulpingen op de verkeerde plekken.
Foto's!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet uit de tuin van je Turkse buren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:18 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Discriminatie!
Ik wou hier eigenlijk geen integratie topic van maken. Ik wil gewoon weten waar filet-American vandaan komt![]()
Noem je dat al uistulpingen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 2 juli 2009 10:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zit zo'n knopje rechtsboven deze post met een fototoestelletje.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:26 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Neemaar heb gezocht op de fotoboek subsite. Ik vind je uitstulpjes prachtig hoor!
Echt niet?quote:
Compost! Dat is een goede. Misschien is dat het wel. Maar is dat rood? Waarom wil mijn kat het eten dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Echt niet?Dan moet ik daar even iets aan doen.
Maar goed, ontopic.
Is die schaal afgedekt of gewoon open?Zijn ze niet gewoon compost aan het maken ofzo? Of ze hebben iemand vermoord en die ligt nu te ontbinden in een bak met ontstopper.
Nee, het is écht rood. Als in rood. En het stinkt niet. Compost lijkt me stinken, vooral in de zon..quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Compost is gewoon rottend keukenafval, dus dat kan allerlei kleuren hebben denk ik. Maar echt róód als in róód is wel wat gek.
Hangt er een beetje vanaf in welke fase het verkeert, maar kan wel flink stinken idd. Vlees / bloed zou ook gaan stinken...quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:30 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Nee, het is écht rood. Als in rood. En het stinkt niet. Compost lijkt me stinken, vooral in de zon..
Dat kan, vind ik een goede. Zet ik op de lijst. Maar zoveeeel? Wat gaan ze ermee doen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:34 schreef pullup het volgende:
Zijn het geen paprika's die ze te drogen hebben of zo ?
De meeste katten lusten geen paprika... En dan is het geen 'substantie' maar liggen/hangen er losse paprika's te drogen en zijn die als zodanig herkenbaar...quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:34 schreef pullup het volgende:
Zijn het geen paprika's die ze te drogen hebben of zo ?
Misschien toch gewoon een meststof. Zijn het tuinierders?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:35 schreef Poppetjuh het volgende:
Het lijkt ook wat 'nattig', dus nog niet helemaal uitgedroogt. Echt zoals filet-american, maar fijner. Denk maar aan zand op het strand, waar het nat is van de zee (denk daar zowiezo maar aan) en dan rood.
Beloofd?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:37 schreef GoeRoe86 het volgende:Stop eens met gissen op basis van een kleur. Vanavond foto, dan vertel ik jullie daarna wat het is
ja, het balkon (we wonen boven winkels) staat vol potten met bloemen en planten. En die geven ze ook ècht waterquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien toch gewoon een meststof. Zijn het tuinierders?
Dan denk ik toch echt dat het iets is om de planten mee te bemesten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:38 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
ja, het balkon (we wonen boven winkels) staat vol potten met bloemen en planten. En die geven ze ook ècht water
Dus ik heb een kat met een compost/mest fetishquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan denk ik toch echt dat het iets is om de planten mee te bemesten.
Wow! Mike, its amazing. Echt water!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:38 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
ja, het balkon (we wonen boven winkels) staat vol potten met bloemen en planten. En die geven ze ook ècht water
Maar ze gaan toch niet slapen onder een rode compost-achtig goedje? Das ligt toch niet fijn?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:44 schreef JOPPI3 het volgende:
Ik weet het al: Zijn ze pas getrouwd? Gisteren bijvoorbeeld? Dan is het het dekbedovertrek
vandaar je kat....
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:47 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Maar ze gaan toch niet slapen onder een rode compost-achtig goedje? Das ligt toch niet fijn?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:47 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Maar ze gaan toch niet slapen onder een rode compost-achtig goedje? Das ligt toch niet fijn?
Ja, inderdaad! Dat dacht ik dus ook. Maar ze doen het gewoon hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wow! Mike, its amazing. Echt water!
Ik reageer op jou, dimlicht!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:52 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Daar heeft ze een knopje voor, rechts boven. Paar posts terug.
Zucht..quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:47 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
1 en 3 had je na die 4 dagen al geroken, plus 1 is niet zo rood. Wat als nummer 2 nu eens geen paprika's zijn, maar tomaten? Of misschien zijn ze een stuk leer/stof op de ouderwetse manier rood aan het kleuren? (al ruik je dat meestal ook wel)quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef Poppetjuh het volgende:
Mogelijkheden:
1. Compost
2. Paprika's om te drogen
3. Mensen vlees/bloed
Oja! Das ook een goede. Kleurstof. Die zet ik er bij op de lijst.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:49 schreef The_stranger het volgende:
[..]
1 en 3 had je na die 4 dagen al geroken, plus 1 is niet zo rood. Wat als nummer 2 nu eens geen paprika's zijn, maar tomaten? Of misschien zijn ze een stuk leer/stof op de ouderwetse manier rood aan het kleuren? (al ruik je dat meestal ook wel)
Vertel, waarom Ajvar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik gok op zelfgemaakte ajvar. Maar waarom het buiten moet staan, weet ik niet
100 liter ajvar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik gok op zelfgemaakte ajvar. Maar waarom het buiten moet staan, weet ik niet
Ok, zou kunnen. Het is wel wat donkerder rood.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Prutje van geroosterde paprika. Lekker. En rood!
Ze komen uit een land waar grote gedeelten, zeker tot voor kort, niet beschikken over elektriciteit en koelkasten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:27 schreef UncleSam het volgende:
Ik denk niet dat het eten is, dat laten ze toch niet buiten liggen. Komen allerlei beesten en vliegen op af.
Ja, but still... het is toch vreemd om zoveel eten buiten te laten staan. Er kunnen niet heel veel mensen bij, maar als 1 van die 20 nou eens besluit die bak vol te pissen oid... nou.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:33 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ze komen uit een land waar grote gedeelten, zeker tot voor kort, niet beschikken over elektriciteit en koelkasten.
Ik zou eht ook niet doen, wat dacht je van vogelshit, plassende katten en schijtend honden?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:54 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Ja, but still... het is toch vreemd om zoveel eten buiten te laten staan. Er kunnen niet heel veel mensen bij, maar als 1 van die 20 nou eens besluit die bak vol te pissen oid... nou.
Schijtende honden op een balkon?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik zou eht ook niet doen, wat dacht je van vogelshit, plassende katten en schijtend honden?
Eens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
Kan Pullup geen ban krijgen voor het nodelijk laten wachten van fokkertjes?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
Kan Pullup geen ban krijgen voor het nodelijk laten wachten van fokkertjes?
quote:
Whehe het mooie is dat er nog iemand het vervolgens blind met je eens is ook. Die heb je goed afgericht hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Oops. Lol was 2e pagina =)
Dronken fokken is niet heel handig
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:44 schreef JOPPI3 het volgende:
Ik weet het al: Zijn ze pas getrouwd? Gisteren bijvoorbeeld? Dan is het het dekbedovertrek
vandaar je kat....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |