UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 10 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen, het is alweer donderdag
FCT verloren van AA Gent
daar waar alleen een boom staat??quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
[ afbeelding ] dit is natuurlijk ook helemaal twents het mooie dorp vriezenveen.![]()
![]()
allemaal eikelsquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
daar waar alleen een boom staat??
goedemorgen
Is toch lekker? Zweten is toch fijn? Je kop verbranden is toch juist heel mooi?quote:
Welneequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is toch lekker? Zweten is toch fijn? Je kop verbranden is toch juist heel mooi?
Mjaquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
FCT verloren van AA Gent
Zo slecht is AA Gent niet hoor, Heracles won er 1,5 jaar geleden met 3-0 van.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
FCT verloren van AA Gent
Burnquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo slecht is AA Gent niet hoor, Heracles won er 1,5 jaar geleden met 3-0 van.
bij lange na nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vriezenveen valt officieel buiten Twente
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo slecht is AA Gent niet hoor, Heracles won er 1,5 jaar geleden met 3-0 van.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
Koken? Frituren! Patat met kippeboutjes!
zolang die kippenboutjes maar beter smaken als op graspopquote:
Wat koude sla erbij, lekker sausje...quote:
Die heb ik niet geprobeerdquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zolang die kippenboutjes maar beter smaken als op graspop
Oeioeioeioeioeiquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat koude sla erbij, lekker sausje...
14.gifquote:
het klinkt wel lekker hequote:[..]
Oeioeioeioeioei![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zometeen wel even een zak patat en kippeboutjes halen ja
Kusjequote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
al dacht ik dat Vroomshoop bij Enschede lag![]()
was goed vertoeven ja!quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:22 schreef Mdrop het volgende:
Goeden middag, TVP, en weer een middag hulsbeek er op zitten
Wat een homo, ik zou hem kapot maken!quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Huisgenoot was al bezig met koken, dus vanavond geen patat met kippeboutjes
quote:
mien breurk'n okquote:
*eenschquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:24 schreef rulerofdeath het volgende:
van mij mag die kutzonwel weer weg gaan. d'r is godverdomme nog geen dag met die vervelende rotzon geweest dat ik me de hele dag vrolijk voelde
Kerel ..... moet dat nou weer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ Graspop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kerel ..... moet dat nou weer?Zie je, Marko? Schaam je maar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Hoe gaat het met jou en Renate?quote:
maar de 30 halen we welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:54 schreef Blawh het volgende:
Gratz Timo & Peter.
Vanaf 20 gaat het erg snel.
jij hebt ook altijd wat op vrijdag ofniet?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
en het is alweer vrijdag![]()
ff 3 uurtjes door en dan vanmiddag halfjaarsafsluiting
hoezo dat?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd wat op vrijdag ofniet?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo dat?
owja, vandaag ook evaluatiegesprek gehad en ik mag blijvenik heb niks te klagen, hun waren tevreden over mij... dus altijd goed om te horen
gewoon, of je hebt school of je ben 's middags vrijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo dat?
owja, vandaag ook evaluatiegesprek gehad en ik mag blijvenik heb niks te klagen, hun waren tevreden over mij... dus altijd goed om te horen
Waarom trek je jezelf af op dikke huisvrouwtjes op de fitness aparaten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:27 schreef skippy22 het volgende:
Meneer veulbers vorige week heeft u een nogal rotzooi gemaakt
Julie willen toch nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waarom trek je jezelf af op dikke huisvrouwtjes op de fitness aparaten?
Dat is voor de volgende keerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
Oh ik dacht iets heel spannends ofzo, hele kleedkamer onder gescheten of afberen op apparaten.
oud!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:41 schreef Bob-B het volgende:
Trouwens, ze gaan Michael Jackson cremeren en van het gesmolten plastic uit hem maken ze lego, kunnen kinderen ook eens met hem spelen.
Dommel was inderdaad tof, maar de wetenschap van die series kwam vooral van mijn broers.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Je vergeet Dommel, Ovide, de Snorkels, de Smurfen, Barbapappa en dergelijke!
Dragonball z was goed.. tot dat het echt te langdradig werd
Jij bent van de nog wat jongere generatie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:49 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dommel was inderdaad tof, maar de wetenschap van die series kwam vooral van mijn broers.
En DB, DBZ en DBGT waren stuk voor stuk geniaal, alhoewel ik DBZ wel het beste vond/vind.
Jij bent zelf debielquote:
quote:
wie?!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:00 schreef skippy22 het volgende:
Kloon van Chr1st1aanMe de hele tijd aan het opgeilen Dat kan ook op een andere manier
Oh hoe dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:00 schreef skippy22 het volgende:
Kloon van Chr1st1aanMe de hele tijd aan het opgeilen Dat kan ook op een andere manier
quote:
Das mijn kwaliteitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dat was even recht voor z'n raap Rumille, topic gelijk dood
Je wilt mijn cup A / B toch niet zien?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent gemakkelijk geworden zeg
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dat zijn ze dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel skippy die het vraagt hequote:
niet goed?quote:
Wanneer geef je toe dat jullie meer dan "vrienden" zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is wel skippy die het vraagt he
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wanneer geef je toe dat jullie meer dan "vrienden" zijn?
Moet jij niet eerst nog even gaan slapen?quote:
Nee. Ik blijf gewoon de hele nacht wakkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Moet jij niet eerst nog even gaan slapen?
jij laat niks meer van je horenquote:
Ja lekker. daar?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe is het daar schatje![]()
Samen straks lekker op vakantie
Gek he met al dat geflirt met Skip!quote:
Lekker vervelen in de auto?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:46 schreef norich het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf gewoon de hele nacht wakker
Genoeg jongens hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Gek he met al dat geflirt met Skip!
een lekkere koude.. geen raar wit kwakkiequote:
Klinkt me dat even bekend in de orenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, m'n huisgenoten bitchen werkelijk over alles, en vooral op mij. Heb het gehad hier.
Heb ook al 100 keer gezegd dat je niet moet pissen in de wasmachine, vraag je erom eikel!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt me dat even bekend in de oren
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb ook al 100 keer gezegd dat je niet moet pissen in de wasmachine, vraag je erom eikel!
wat doe je dan dat ze zo bitchen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, m'n huisgenoten bitchen werkelijk over alles, en vooral op mij. Heb het gehad hier.
Zekers fijnquote:
Het liedje gaat over jou!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
woohoo... *doet een dansje met Bob*
mijn favo videoquote:
Neeh, die achtergrond is prachtig! En die motor die er in zit, geweldig!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
door de sletjes? hmmm ik heb de video eigenlijk nooit zo goed bekeken...
Nee ik moest eerst 20 kilo afvallen... dus ik heb afgezegd..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Neeh, die achtergrond is prachtig! En die motor die er in zit, geweldig!
Jij zit er toch ook in?
Dat zeiden ze ook tegen mij, dus ze hebben die kale gast maar genomen, ondertussen kon ik wel alles inzingenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee ik moest eerst 20 kilo afvallen... dus ik heb afgezegd..
vuillakkers....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tegen mij, dus ze hebben die kale gast maar genomen, ondertussen kon ik wel alles inzingen
Ik ga vroeg naar bed want ik heb té druk gehad afgelopen week met uitgaan, werken en dingen doen. Morgen weer klussen in m'n nieuwe huisje, dus weer zat te doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vuillakkers....
Ga je vanavond nog wat leuks doen dan?
(en waar is marko gebleven?!)
Hierquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vuillakkers....
Ga je vanavond nog wat leuks doen dan?
(en waar is marko gebleven?!)
Beetje problemenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ook al thuis op zaterdagavond... tssk tssk.. wat is jouw smoes?
Dankjewelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ohw da's niet zo mooi*knuft Marko*
Goh dat had ik gister al helemaal niet doorquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
van je huisgenoten?? maar vertel... we zijn heel benieuwd!
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik had het over Marko en zijn Norich vakantie
Haha Christiaan!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Christiaan wou met norich op vakantie, maar norich wil niet met hem!!
jk
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Christiaan wou met norich op vakantie, maar norich wil niet met hem!!
jk
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
En ik ben weer PES koning aan het worden +600 punten online ein-de-lijk. Was naar het niveau van Marko afgedaald. Maar ben nu weer über
GEFELICITEERD!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Feest in volle gang, en bijna jarig
Yup, beetje staan meebrullen op Metallica, Van Halen, AC/DC etcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankjewel voor jullie felicitaties!
HoHo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je irl gefeliciteerd!Enschede, onze stad! ons domein!
Ja, dat klopt.quote:
Dan doe ik het nietquote:Op zondag 5 juli 2009 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Maar jij hoeft je dan ook niet aangesproken te voelen. Net als Justin..
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Maar jij hoeft je dan ook niet aangesproken te voelen. Net als Justin..
Eeeeeeeey chickieeeeeequote:
gestikt in een mcnugget?quote:
Ben t gehele weekend al vet misselijk en koppijn, en daar help 8 uur lang in de keuken (25 graden) helaas niet bij mee.quote:
nee, en dan ook nog met zo'n lucht d'r bijquote:Op zondag 5 juli 2009 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ben t gehele weekend al vet misselijk en koppijn, en daar help 8 uur lang in de keuken (25 graden) helaas niet bij mee.
Zwaar weekend voor je dus!!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ben t gehele weekend al vet misselijk en koppijn, en daar help 8 uur lang in de keuken (25 graden) helaas niet bij mee.
dan moej minder zoep'nquote:
daar ligt het niet aan.quote:
Naja, na 2 dagen van de 6 weken?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee triest als je d'r niet zou missen
Ze zit me allemaal smsjes te sturen dat ze daar weg wil enzo, wordt het ook niet beter van.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
als je weet dat je haar nog lang moet missen telt het ook...vind ik
telefoon kapotgooien of uitzetten. helpt vaak welquote:Op zondag 5 juli 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze zit me allemaal smsjes te sturen dat ze daar weg wil enzo, wordt het ook niet beter van.
wat is dat nou weer dan.... beetje bikkelen hoor met die troel...quote:Op zondag 5 juli 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze zit me allemaal smsjes te sturen dat ze daar weg wil enzo, wordt het ook niet beter van.
vroeger toen ik zo oud was als jij wel hoor!!!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:21 schreef Robinhoo het volgende:
Ben geen mietje
Jullie hebben nog nooit verkering gehad!!!
Heb het tegen die 2 die nog uit de kast moeten komenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vroeger toen ik zo oud was als jij wel hoor!!!![]()
JA DUS, IK HAD OOK AL VERKERING TOEN IK 12 WAS HOAAA !!quote:
IK TOEN IK 7 WAS! BEAT THAT MOTHERFUCKER!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
JA DUS, IK HAD OOK AL VERKERING TOEN IK 12 WAS HOAAA !!
En nog niet ontmaagd?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
IK TOEN IK 7 WAS! BEAT THAT MOTHERFUCKER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |