quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent gemakkelijk geworden zeg
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dat zijn ze dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel skippy die het vraagt hequote:
niet goed?quote:
Wanneer geef je toe dat jullie meer dan "vrienden" zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is wel skippy die het vraagt he
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wanneer geef je toe dat jullie meer dan "vrienden" zijn?
Moet jij niet eerst nog even gaan slapen?quote:
Nee. Ik blijf gewoon de hele nacht wakkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Moet jij niet eerst nog even gaan slapen?
jij laat niks meer van je horenquote:
Ja lekker. daar?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe is het daar schatje![]()
Samen straks lekker op vakantie
Gek he met al dat geflirt met Skip!quote:
Lekker vervelen in de auto?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:46 schreef norich het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf gewoon de hele nacht wakker
Genoeg jongens hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Gek he met al dat geflirt met Skip!
een lekkere koude.. geen raar wit kwakkiequote:
Klinkt me dat even bekend in de orenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, m'n huisgenoten bitchen werkelijk over alles, en vooral op mij. Heb het gehad hier.
Heb ook al 100 keer gezegd dat je niet moet pissen in de wasmachine, vraag je erom eikel!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt me dat even bekend in de oren
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb ook al 100 keer gezegd dat je niet moet pissen in de wasmachine, vraag je erom eikel!
wat doe je dan dat ze zo bitchen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, m'n huisgenoten bitchen werkelijk over alles, en vooral op mij. Heb het gehad hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |