Vertel eens verder.quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:14 schreef tonja het volgende:
Nou ja, als je een kinderwens heb is het handig om die larven te voeren,
Heeft dat iets te maken met je verblijfplaats dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:16 schreef fyah het volgende:
ik ben zelf ook vaak onbereikbaar nu je het zegt.
Als je daar al jaloers om moet worden..quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:17 schreef iszinloos het volgende:
wat is het nu van dit topic eigenlijk op een verkapt kijk mij tieten hebben...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Heeft dat iets te maken met je verblijfplaats dan?
Hij liever dan ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 03:18 schreef iszinloos het volgende:
[..]
verblijft hij ook tussen de tieten van een vrouw op leeftijd.
Ik ben er in mijn leven goed in geslaagd mij verre van larven te houden. Geen gesabbel gezuig en wat dies meer zij aan mijn uiers.quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:19 schreef Bonzai. het volgende:
Hebben die larven ook al eens geprobeerd een deel van je tieten eraf te bijten? Heb het wel eens gezien in films.
Een kapsel (ook frissuur of haardracht genoemd) is de manier waarop het haar van een persoon is gemodelleerd.quote:
Viezerik. Ze zou je oma kunnen zijnquote:
Ohh, ik heb inderdaad een kort en pittig kapsel. Rood geverfd. Hip hè?quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:30 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een kapsel (ook frissuur of haardracht genoemd) is de manier waarop het haar van een persoon is gemodelleerd.
Kort?Pittig?
Vlot?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Oke, jij liever dan ik
Wat schuift het?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:30 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een kapsel (ook frissuur of haardracht genoemd) is de manier waarop het haar van een persoon is gemodelleerd.
Kort?Pittig?
Vlot?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohh, ik heb inderdaad een kort en pittig kapsel. Rood geverfd. Hip hè?
Mwa.quote:
Wat nou 'mwa'.. qua kapsel voldoe ik aan de fok! eisen. tis niet kort, tis niet pittig en het is niet rood.quote:
Vaker gedaan ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Alleen aftrekken dan. Ik zoen niet en je mag me ook niet aanraken.
200 euro voor even rukken? Dan doe ik het liever zelfquote:Op donderdag 2 juli 2009 03:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Alleen aftrekken dan. Ik zoen niet en je mag me ook niet aanraken.
Tsja, het is wat de gek ervoor geeft.quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
200 euro voor even rukken? Dan doe ik het liever zelf
Heb je trouwens een lekker strak kutje en Cup D?quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep. Verdiend lekker naast een bijstandsuitkering.
Klopt, ze zijn inderdaad handig om mannetjes te lokken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onhandig grote tieten zijn wel geil.
Ze zitten in de weg. BH bandjes snijden in je schouder. Als je iets aan tafel aangeeft hangt er eentje in je bord. Het is warm met dit weer, zweterig. Op je buik liggen is niet comfortabel. BH's zijn in deze maat moeilijk aan te komen. Het is lelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is er dan onhandig aan als ze handig zijn om kerels te lokken?
Reden?quote:
Wat had je in gedachten V&A ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 04:00 schreef iszinloos het volgende:
Trouwens kan een modje dit topic niet verplaatsen het is in middels een tippel zone voor ouwe wijven.
Eigenlijk wel ja.quote:
[TK] Pijpbeurt ¤200 ?quote:
De tering, kost nog meer dan mijn auto... en bij mijn auto was ik nog meer genaait.quote:Op donderdag 2 juli 2009 04:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Prijzen stijgen als een malle deze dagen.
Nou prima toch. Je gaat naar de hoeren om hard genaait te worden neem ik aan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 04:18 schreef SpaceLlama het volgende:
[..]
De tering, kost nog meer dan mijn auto... en bij mijn auto was ik nog meer genaait.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 04:30 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe hem trouwens wel voor 50 euro.
Jah, maar bij jou wordt ik dan nog nieteens genaait... Nieteens in de buurt van!quote:Op donderdag 2 juli 2009 04:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou prima toch. Je gaat naar de hoeren om hard genaait te worden neem ik aan.
Voilà
quote:Op donderdag 2 juli 2009 04:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik naai je figuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 04:41 schreef SpaceLlama het volgende:
[..]
Jah, maar bij jou wordt ik dan nog nieteens genaait... Nieteens in de buurt van!
Hmm... Ik vind een vrouw dan gewoon lekker hard naaien (neuken dus) veel leuker...quote:
Ja leuk! Ik heb nog nooit in een auto gereden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 04:50 schreef SpaceLlama het volgende:
[..]
Hmm... Ik vind een vrouw dan gewoon lekker hard naaien (neuken dus) veel leuker...![]()
Kunnen we niet tot een deal komen? Ik mag je een kwartier naaien... jij mijn auto?
Ben je weleens in de auto bereden?quote:Op donderdag 2 juli 2009 04:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja leuk! Ik heb nog nooit in een auto gereden.
Dat dan weer wel ja. Helpt dat?quote:Op donderdag 2 juli 2009 04:58 schreef SpaceLlama het volgende:
[..]
Ben je weleens in de auto bereden?
Meh, niet met de prijs natuurlijk... vond je het lekker? Het lijkt me zo saai!quote:
Saai was het niet. Lekker ook nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 05:09 schreef SpaceLlama het volgende:
[..]
Meh, niet met de prijs natuurlijk... vond je het lekker? Het lijkt me zo saai!
Bah, alleen met kaassaus dan...quote:
Ach, zijn ze iig mooi rond.quote:Op donderdag 2 juli 2009 05:40 schreef SpaceLlama het volgende:
Goed kut, daarom dat ze zo bitter zijn.. met de EU parlement daar.
Ik ben pitten, morgen naar Southend-on-Sea... (Strand) ! Take care schat!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben er in mijn leven goed in geslaagd mij verre van larven te houden. Geen gesabbel gezuig en wat dies meer zij aan mijn uiers.
Je bent getrouwd met een homoquote:Op donderdag 2 juli 2009 03:20 schreef tonja het volgende:
Geen gesabbel gezuig en wat dies meer zij aan mijn uiers.
Gelukkig heb je je luier nog aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:32 schreef de_boswachter het volgende:
Kinderen "larven" noemen.!
Ik moest een lolletje doen !.!
Kut, te laatquote:
quote:
Ik geef je 75 euro.quote:Op donderdag 2 juli 2009 04:35 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:30 schreef MikeyMo het volgende:
44 jarige tieten kunnen ok zijn, masar zijn het heel vaak niet
Ik zat gisteren in de trein bij 3 oude vrouwen, die hadden het over leuke wallpapers voor hun mobielquote:Op donderdag 2 juli 2009 03:18 schreef fyah het volgende:
oh het gaat over bluetooth en oude mensen.. bail out
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |