Klopt maar dat was wondspray met alcohol erin, leek me niet zo slimquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:07 schreef pazzio het volgende:
[..]
je zei geloof ik dat je het nog in huis had ...
maar toen had je al wat bier op :p
dat is ietwat veel lef jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Klopt maar dat was wondspray met alcohol erin, leek me niet zo slim
aja, nouk was er ook zie ikquote:
Hier nog een.quote:
nope, maar ik begrijp nu dat er een 300 grens is vermoedelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ha ha goed bezig MM denk niet dat newbie het door had
Kloptquote:
Slaap lekker!quote:
Slaap lekkerquote:
dat zopu ik knap vinden, als jij een clitpiercing neemtquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
Dus al neem ik een clitpiercing ben ik ook een bikkel?
Iig een hemafrodietquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
Dus al neem ik een clitpiercing ben ik ook een bikkel?
op MSN kun je foto's zien, maar boeit je vast niet hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KloptAls jij nou foto's plaatst, dan weet ik ook wie jij bent
![]()
[..]
Slaap lekker!
Je weet het nooit natuurlijk!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zopu ik knap vinden, als jij een clitpiercing neemt
Lijkt me zeer pijnlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zopu ik knap vinden, als jij een clitpiercing neemt
tvp = dla ?quote:
Hij gaat niet door de clit heen he (tenzij je dat graag wilt waarschijnlijkquote:
Klinkt al iets minder pijnlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die worden in Nl dan ook niet gezet wel clithoodpiercings en dat valt heel erg mee
Brrr. Ik kan best pijn hebben maar daar weet ik nog zo net niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hij gaat niet door de clit heen he (tenzij je dat graag wilt waarschijnlijk)
2009 - 1984 = 25quote:
Probeer het uit zou ik zeggen, ben je meteen van dat "lief en schattig" afquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Brrr. Ik kan best pijn hebben maar daar weet ik nog zo net niet.
Goeie tip weer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen, ben je meteen van dat "lief en schattig af
truste !quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga me bedje opzoeken welterusten lieve mensen
Wijs, zeer wijs.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:35 schreef kingmob het volgende:
Het is weer die tijd van de avond om youtube muziek te spammen
Back to the nineties
do NOT read beauty magazines, they will only make you feel UGLYquote:
Don't mess too much with others people heart, don't put up with people who mess with yours.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:40 schreef pazzio het volgende:
[..]
do NOT read beauty magazines, they will only make you feel UGLY
grinzzquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Don't mess too much with others people heart, don't put up with people who mess with yours.
1988quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:35 schreef kingmob het volgende:
Het is weer die tijd van de avond om youtube muziek te spammen
Back to the nineties
Dit vind ik wat moeilijker te volgen. Moet hm 10 keer horen/lezen voordat ik hm begreep.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:42 schreef kingmob het volgende:
Ik vind deze de mooiste
"Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than it’s worth."
Slaat namelijk zo mooi op het liedje zelf natuurlijk, deep shit man
quote:
Vind het altijd zo moeilijk om deze mee te zingenquote:
oh flauw, het is een playlist, maar zo pakt ie het niet vanaf deze site geloof ikquote:
Why?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vind het altijd zo moeilijk om deze mee te zingen
hoe enormmmmm vaak ik daaarrrrrr niet op heb staan dansen...quote:
Lastige tekst om te onthouden om de een of andere reden. Maar ben ff de lyrics aan het lezen, tekst is wat vetter dan ik dacht iddquote:
It's like, fucking briljant.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lastige tekst om te onthouden om de een of andere reden. Maar ben ff de lyrics aan het lezen, tekst is wat vetter dan ik dacht idd
oh, we gaan muziek uitspitten haha ?quote:
Tja, echt gespreksstof is er niet. Zo lijkt..quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:53 schreef automatic_ het volgende:
Singles is weer een muziek topic geworden zie ik?
ik ga ook voor briljant ...quote:
Haha, ik zie hetquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, echt gespreksstof is er niet. Zo lijkt..
En naast wat Dire Straits blijft mijn associatie vrij leeg hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:52 schreef pazzio het volgende:
[..]
oh, we gaan muziek uitspitten haha ?
waar denk je hierbij aan ?
yup, dat was de associatie die ik bedoelde :pquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
En naast wat Dire Straits blijft mijn associatie vrij leeg hier
Ik weet het... Alleen lezen mensen daar ook weleens overheenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
Een stelling erin gooien mag altijd he
We gaan nu ook zooooo snel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet het... Alleen lezen mensen daar ook weleens overheen
Zelfs dan durven mensen het te doenquote:
Weleens?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
welke stelling ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een stelling die er nu niet isquote:
maar dan kan ik hem toch niet lezen ?quote:
Ik doelde op eerdere stellingenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:05 schreef pazzio het volgende:
[..]
maar dan kan ik hem toch niet lezen ?
+ doet net alsof neus bloedt +
die waren niet onzichtbaar ?quote:
Ja, maar ik ben een happerquote:
Verstandig! Ik ga ook zo denk ik.quote:
+ bedankt vencodark voor het doekje tegen de bloedende neus +quote:
Neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neuken?Geen zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Heb je zo'n honger?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een happer![]()
![]()
[..]
Verstandig! Ik ga ook zo denk ik.
Ben benieuwd of de kiddo's morgen iets rustiger zijn...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neuken?bij jou of bij mij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn user icon plaatje is van H.R. Giger - Necronom V
klik URL :
https://giger.com/gigeritem.php?work=9&tag=fineart
Ga maar snel slapen ja!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je zo'n honger?Flauw he.
Sweet dreams allen, I'm leaving.
truste mensje !quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je zo'n honger?Flauw he.
Sweet dreams allen, I'm leaving.
zonnebrand ookquote:
Mja ik snap het ook nietquote:
op red tube vind je vast wel iets waar je zin van krijgtquote:
Wie weetquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:17 schreef pazzio het volgende:
[..]
op red tube vind je vast wel iets waar je zin van krijgt
ik weetquote:
ik weet ook dat je weet dat ik weet dat jij dat weetquote:
Dat kloptquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik toch niks aan *schop*
quote:Op donderdag 2 juli 2009 06:36 schreef Sinceria het volgende:
Goedemorgen allemaal.![]()
Sexy droom gehad.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Denk ik gisteravond, lekker morgen iets langer slapen, dan maar iets later op m'n werk. Is mijn biologische klok irritant en nu ben ik dus moe
Gister toch te lang doorgewerkt aan m'n scriptie, maar maar.. het moest
Goedemorgen trouwens
Maar vaak kan je dan wel gewoon weer in slaap vallen.. tenminste ik wel, zolang ik maar weet dat ik verder niks hoef te doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
biologische klok is waardeloos een beetje om half 6 wakker worden op zaterdag is niet gezond
oh ene morgen
Ik heb het even gewijzigt hoor, want met mijn bioklok is niks mis. die ruikt meteen wanneer het weekend is en dan gaat ie op stilquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
MIJN biologische klok is waardeloos een beetje om half 6 wakker worden op zaterdag is niet gezond
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar vaak kan je dan wel gewoon weer in slaap vallen.. tenminste ik wel, zolang ik maar weet dat ik verder niks hoef te doen.
Wat was er aan de hand dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:17 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen. Om het uur, anderhalf uur wakker worden is ook niks
Geen idee, werd gewoon een stuk of 5 keer wakker afgelopen nacht. Ondanks een ventilatorquote:
Owja jij kan met ventilator aan slapen..quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, werd gewoon een stuk of 5 keer wakker afgelopen nacht. Ondanks een ventilator
Ja, dat is geen probleem gelukkig. Ja heb kleine oogjes vandaagquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja jij kan met ventilator aan slapen..
Maar klote zeg.. en nu dus ook erg moe?
Succes en tot straksquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, dat is geen probleem gelukkig. Ja heb kleine oogjes vandaag
Zo, nu naar kantoor![]()
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:18 schreef rival het volgende:
Ik heb het even gewijzigt hoor, want met mijn bioklok is niks mis. die ruikt meteen wanneer het weekend is en dan gaat ie op stil
Ging vanochtend gewoon als normaal (N57/A15 tot Hoogvliet)quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:20 schreef Nouk84 het volgende:
Ik had nergens last van, maar ik vrees het ergste voor vanmiddag, als ik richting Rotterdam rijd..
Ik kom vanuit een heel andere richtingquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:20 schreef erikje14 het volgende:
Ging vanochtend gewoon als normaal (N57/A15 tot Hoogvliet)
Vertel mij wat, met al die zweterds in de trein.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja, wat is er aan de hand vandaag? Het was opeens echt overal stervens druk.
Dit bevestigd toch wel mijn vermoedensquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)hoonheidsideaal.html
Zie je wel, vrouwen zijn moeilijke wezensquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)hoonheidsideaal.html
Het verbaast mij ook nietsquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Dit bevestigd toch wel mijn vermoedens
Suc6 & veel plezierquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:35 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik moet vanmiddag van Utrecht naar de VU in Amsterdam, daar even snel douchen en mijn pa ophalen, dan naar Sloterdijk auto dumpen, trein naar centraal, dan naar het Westerpark, concert van Joss Stone & Jason Mraz![]()
![]()
!
Ik kon bij mij in de buurt niet eens oversteken vanwege de druktequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vertel mij wat, met al die zweterds in de trein.
Heel goed. Zorg dat je wat meer water drinkt dan normaal, eet één of twee boterhammen voordat je er naartoe gaat en dan komt het helemaal goed!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:16 schreef erikje14 het volgende:
Vanavond voor 't eerst langs de bloedbank, heb mezelf opgegeven als donor
Intake keuring, dus ik neem aan dat ze niet gelijk 5 liter aftappenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel goed. Zorg dat je wat meer water drinkt dan normaal, eet één of twee boterhammen voordat je er naartoe gaat en dan komt het helemaal goed!
Dat krijg je ervan als je in zo'n grote stinkstad gaat wonen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kon bij mij in de buurt niet eens oversteken vanwege de drukte. Op CS reden een trams, waarschijnlijk stonden ze vast ergens...
Zo opeens, uit het niets.
Ach, ik hoef tenminste niet tussen de koeien door naar mijn werkquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je in zo'n grote stinkstad gaat wonen.
Zit gewoon een sanquin afname locatie bij ons in 't dorp, helemaal makkelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja ik heb er toen ook eens over nagedacht om bloeddonor te worden. Blijkbaar toen glad vergeten. misschien weer eens opzoeken hoe dat hier gaat.
Nou, klein dorp is ook niet allesquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je in zo'n grote stinkstad gaat wonen.
Dat is inderdaad niet zo heel heftig nee. Ook daar kan het helpen om van te voren een hapje te hebben gegeten. Overigens tappen ze bij een donatie maar een halve liter af hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:39 schreef erikje14 het volgende:
Intake keuring, dus ik neem aan dat ze niet gelijk 5 liter aftappenAch ja, kleine moeite om af en toe een litertje weg te brengen, net als met 'n donor codicil.
Nou als je ziet wat er af en toe in het Vondelpark ligt..quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik hoef tenminste niet tussen de koeien door naar mijn werk.
Ik zocht al naar een treffende zin om het te omschrijven... Beter dan dit had ik het niet gekund...quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
Nou als je ziet wat er af en toe in het Vondelpark ligt..
Die vage Karin Bloemen zwerver danquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou als je ziet wat er af en toe in het Vondelpark ligt..
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo heel heftig nee. Ook daar kan het helpen om van te voren een hapje te hebben gegeten. Overigens tappen ze bij een donatie maar een halve liter af hoor.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bij biologische klok en vrouwen denk ik toch wel aan iets andersquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Denk ik gisteravond, lekker morgen iets langer slapen, dan maar iets later op m'n werk. Is mijn biologische klok irritant en nu ben ik dus moe
Gister toch te lang doorgewerkt aan m'n scriptie, maar maar.. het moest
Goedemorgen trouwens
18 jarige meisjes kunnen ook wel eens bloed of organen van een ander nodig hebben. Dus wat weerhoud je er van om nog ruimhartiger op te treden dan je nu al doet?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben zaaddonor bij 18 jarige meisjes
Nee.quote:
Ik wel, tussen de koeien en de bloembolvelden doorquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, jij kan beter op een kip rijden geloof ik he?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee.
Overigens zou dat niet eens passen.
Eens.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef erikje14 het volgende:
Stelling: iedereen zou automatisch orgaandonor moeten zijn tenzij ze er bezwaar tegen maken (opt-out)
Daar heb ik gelukkig nog geen last vanquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
bij biologische klok en vrouwen denk ik toch wel aan iets anders
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, jij kan beter op een kip rijden geloof ik he?.
Klopt wel denk ik jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef erikje14 het volgende:
Ik vermoed dat een hoop mensen gewoon te laks zijn om zich aan te melden voor 't donor codicil, opt-out zullen weer veel mensen te laks zijn om zich uit te schrijven, maar dan heb je wel meer donors
Eensquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef erikje14 het volgende:
Stelling: iedereen zou automatisch orgaandonor moeten zijn tenzij ze er bezwaar tegen maken (opt-out)
Waarom niet?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:01 schreef Kluts het volgende:
Sterker nog, als je geen donor wil zijn omdat je het zo'n eng idee vind, vind ik dat je ook geen aanspraak mag maken op donor-organen als je er zelf een nodig hebt.
Ik ben het er niet mee eens. Het is en blijft een vrije keuze. Wel vind ik dat mensen die wel orgaandonor zijn voorrang krijgen op het moment dat er organen beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef erikje14 het volgende:
Stel de vraag eens omgekeerd. Waarom geef jij geen bloed om mogelijk anderen te helpen terwijl jij blijkbaar wel verwacht dat dat bloed beschikbaar moet zijn op het moment dat jou wat overkomt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:07 schreef rival het volgende:
Waarom niet?
ik geef geen bloed, dus als ik een ongeluk krijg en in het ziekenhuis bloed nodig heb, dan heb ik volgens jou ook maar pech?
Op zich is de keuze om niet te geven net zo vrij als de keuze om wel te geven, je word niet in je keuze vrijheid beperkt alleen de standaard keuze word anders...quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Het is en blijft een vrije keuze. Wel vind ik dat mensen die wel orgaandonor zijn voorrang krijgen op het moment dat er organen beschikbaar zijn.
Mee eens maar dan het aanspraak verhaal heb je voorrang op niet donoren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eens.
Sterker nog, als je geen donor wil zijn omdat je het zo'n eng idee vind, vind ik dat je ook geen aanspraak mag maken op donor-organen als je er zelf een nodig hebt.
Omdat het schaars is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom niet?
ik geef geen bloed, dus als ik een ongeluk krijg en in het ziekenhuis bloed nodig heb, dan heb ik volgens jou ook maar pech?
Ik vergelijk het maar met een abonnement op een krant. Ik wil niet automatisch geabonneerd worden op een krant en dat ik moeite moet gaan doen om het op te zeggen. Als je echt wil, dan is laksheid gewoon een non-excuus om het toch niet te doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:16 schreef erikje14 het volgende:
Op zich is de keuze om niet te geven net zo vrij als de keuze om wel te geven, je word niet in je keuze vrijheid beperkt alleen de standaard keuze word anders...
Dat ben ik wel met je eens, maar in dit geval is de halve bevolking te laks om zo'n codicil in te vullen terwijl er een chronisch tekort aan donoren is. Het is juist erg dat zo'n maatregel het overwegen waard is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vergelijk het maar met een abonnement op een krant. Ik wil niet automatisch geabonneerd worden op een krant en dat ik moeite moet gaan doen om het op te zeggen. Als je echt wil, dan is laksheid gewoon een non-excuus om het toch niet te doen.
gelukkig maarquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig nog geen last van
Het probleem is alleen dat het om levens gaat en dat toch wat ernstiger is dan een krant wel of niet krijgen. Dan is laksheid een groot probleem.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vergelijk het maar met een abonnement op een krant. Ik wil niet automatisch geabonneerd worden op een krant en dat ik moeite moet gaan doen om het op te zeggen. Als je echt wil, dan is laksheid gewoon een non-excuus om het toch niet te doen.
eens die hebben voorrang op niet donorenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat het schaars is.
Het gaat me vooral om die mensen die geen orgaandonor zijn omdat ze het "zo'n luguber idee" vinden enzo.
Ik denk dan: Als je het zo eng vind, dan is het ook eng om een orgaan aan te nemen. En dan vind ik dat mensen die wél donor zijn meer recht erop hebben dan die dat niet zijn.
Zullen we hem nog wat explosiever maken: Vind je dat men onderzoek mag blijven doen naar het transplanteren van dierenorganen (voornamelijk varkens) naar mensen toe? En zou je zo'n orgaan accepteren?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef erikje14 het volgende:
Precies, daarnaast krijg je een fysiek product (de krant) en je moet er voor betalen, beide zaken die hier niet op gaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat het om levens gaat en dat toch wat ernstiger is dan een krant wel of niet krijgen. Dan is laksheid een groot probleem.
En de meeste mensen nemen eerder stappen wanneer zij ongewenst iets krijgen (die krant dus stopzetten of geen donor willen zijn), dan andersom.
Ja en ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zullen we hem nog wat explosiever maken: Vind je dat men onderzoek mag blijven doen naar het transplanteren van dierenorganen (voornamelijk varkens) naar mensen toe? En zou je zo'n orgaan accepteren?
voor mij, ja en ja.
Alleen het automatisch aanmelden zou voor mij al rede zijn om mij af te melden. Ik hou er totaal niet van als anderen mij ergens voor opgeven/aanmelden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar in dit geval is de halve bevolking te laks om zo'n codicil in te vullen terwijl er een chronisch tekort aan donoren is. Het is juist erg dat zo'n maatregel het overwegen waard is.
same..quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zullen we hem nog wat explosiever maken: Vind je dat men onderzoek mag blijven doen naar het transplanteren van dierenorganen (voornamelijk varkens) naar mensen toe? En zou je zo'n orgaan accepteren?
voor mij, ja en ja.
Ja en ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:24 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is wanneer ze dat nu ineens gaan invoeren voor iedereen. Als je het vanaf je geboorte al bent dan is dat al heel anders omdat dat dan 'gewoon' isquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Alleen het automatisch aanmelden zou voor mij al rede zijn om mij af te melden. Ik hou er totaal niet van als anderen mij ergens voor opgeven/aanmelden.
Ja en Neequote:Op donderdag 2 juli 2009 10:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
voor mij, ja en ja.
Ik vind het een geweldig idee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:31 schreef kingmob het volgende:
Ik zou de stelling wel willen aanpassen naar iets wat gek genoeg nooit voorgesteld wordt en veel kritiek wegneemt:
Zou je het OK vinden als het je plicht wordt om te kiezen voor wel of geen donor. Dus geen standaardkeuze, maar wel dwang voor EEN keuze, die je natuurlijk altijd kan verranderen?
Persoonlijk zou ik dit al veel beter vinden. Het is nog altijd je recht om over je eigen lichaam te beslissen en een overheid die daarover beslist zint me niet. Verplicht kiezen heft dat moreel bezwaar op terwijl laksheid geen optie meer is.
jij hebt het wel vaker een over dit soort dingen gehad, van dichtbij meegemaakt ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:27 schreef Kluts het volgende:
Dames zouden jullie een jongen kwalijk nemen als...
Ook 'n interessante stelling.
Er zijn voldoende momenten om mensen daarna te vragen (bijvoorbeeld verlengen van het paspoort). Ik vermoed dat ernstige sancties niet echt nodig zijn. Een boete per dag niet geregistreerd is voldoende.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldig idee.
Maar ik vraag me af hoe je mensen daartoe kan verplichten, vooral in verband met de sancties die je dan op zou moeten gaan leggen.
Waarom niet? Een varken zit genetisch gezien hetzelfde in elkaar als een mens, dus het kan gewoon.quote:
Goed antwoord ook van jequote:Op donderdag 2 juli 2009 10:27 schreef Kluts het volgende:
Dames zouden jullie een jongen kwalijk nemen als...
Ook 'n interessante stelling.
Ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:31 schreef kingmob het volgende:
Ik zou de stelling wel willen aanpassen naar iets wat gek genoeg nooit voorgesteld wordt en veel kritiek wegneemt:
Zou je het OK vinden als het je plicht wordt om te kiezen voor wel of geen donor. Dus geen standaardkeuze, maar wel dwang voor EEN keuze, die je natuurlijk altijd kan verranderen?
Dat wantrouwen heb ik ook. Het idee dat als puntje bij paaltje komt, de artsen niet het uiterste zullen doen om me in leven te houden. Want anderen zouden wel geholpen zijn met mijn organen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:25 schreef kingmob het volgende:
Daarom ben ik tegen, het effect is niet groot genoeg voor zo'n dwingend mechanisme. Ik heb geen codicil, maar iedereen is op de hoogte dat ik alles wil geven. Ik vertrouw artsen namelijk niet
Serieus?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:36 schreef Howl het volgende:
Dat wantrouwen heb ik ook. Het idee dat als puntje bij paaltje komt, de artsen niet het uiterste zullen doen om me in leven te houden. Want anderen zouden wel geholpen zijn met mijn organen.
Ik zie meer heil in het laten groeien van organen a.d.v eigenmateriaalquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom niet? Een varken zit genetisch gezien hetzelfde in elkaar als een mens, dus het kan gewoon.
Ach, daar merk ik zelf toch niets meer van dus wat zou dat uitmaken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:36 schreef Howl het volgende:
Morgen
[..]
Dat wantrouwen heb ik ook. Het idee dat als puntje bij paaltje komt, de artsen niet het uiterste zullen doen om me in leven te houden. Want anderen zouden wel geholpen zijn met mijn organen.
Nooit die docu gezien waar een nederlandse arts euthenasie verantwoord omdat anders de organen van de patient verloren gaan? Artsen bekommeren zich niet om jou persoonlijk, als ze denken dat jij weinig kans maakt en ze weten dat met jou hart iemand anders nog lang kan leven, dan zouden ze wel eens voortijdig kunnen stoppen jaquote:
En wat als er op het moment dat jouw leven gered moet worden alleen een dierlijk orgaan beschikbaar is?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:38 schreef mrbox het volgende:
Ik zie meer heil in het laten groeien van organen a.d.v eigenmateriaalhet is dan lichaamseigen en daardoor heb je ook geen afstotingsverschijnselen. Hoe zit het met dierlijke ziektes waar een mens nu nog niet zo vatbaar voor is en het hebben van dierlijke organen?
Nee, nooit gezien. Maar als ik kijk naar mijn oma bijvoorbeeld, dan hadden artsen wel eerder in mogen grijpen, wat mij betreft. Dan hadden wat van haar organen wél gebruikt kunnen worden voor donatie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:40 schreef kingmob het volgende:
Nooit die docu gezien waar een nederlandse arts euthenasie verantwoord omdat anders de organen van de patient verloren gaan? Artsen bekommeren zich niet om jou persoonlijk, als ze denken dat jij weinig kans maakt en ze weten dat met jou hart iemand anders nog lang kan leven, dan zouden ze wel eens voortijdig kunnen stoppen ja
Ja dat is dan niet zo moeilijke keuzequote:Op donderdag 2 juli 2009 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat als er op het moment dat jouw leven gered moet worden alleen een dierlijk orgaan beschikbaar is?
Dat, inderdaad. Plus dat er in de gezondheidszorg soms afwegingen worden gemaakt, waar ik van ga rillen. Een terminale kankerpatiënt kan met een dure behandeling langer leven en heeft meer kans op remissie. Denk je dat die behandeling dan altijd gegeven wordt? Soms wordt dan botweg gezegd dat de patiënt te oud is of afgeschreven is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:40 schreef kingmob het volgende:
Nooit die docu gezien waar een nederlandse arts euthenasie verantwoord omdat anders de organen van de patient verloren gaan? Artsen bekommeren zich niet om jou persoonlijk, als ze denken dat jij weinig kans maakt en ze weten dat met jou hart iemand anders nog lang kan leven, dan zouden ze wel eens voortijdig kunnen stoppen ja
Ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef erikje14 het volgende:
Hoi!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
Waar gaat het vandaag over?
Ik zie hetquote:
Ik kan mij wel voorstellen dat men niet "langer" doorgaat, maar om het dan meteen euthanasie te noemen gaat mij te ver.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
dawg zegt: Wat er gezegd wordt over euthanasie is bullshit
Nee, want ik ben geen fan van bloedgevenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:54 schreef erikje14 het volgende:
Iedereen wel bloeddonor dan? dat is volgens mij meer moeite dan je codicil regelen
Ook niet iedereen is donor, dus bloeddonor al helemaal niet, denk ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:54 schreef erikje14 het volgende:
Iedereen wel bloeddonor dan? dat is volgens mij meer moeite dan je codicil regelen
Inderdaad..quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:54 schreef automatic_ het volgende:
Ik kan mij wel voorstellen dat men niet "langer" doorgaat, maar om het dan meteen euthanasie te noemen gaat mij te ver.
Niets mis met gezonde paranoia.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mjah, en dan snel aanmelden als donor als je wat nodig hebt, volgens mij kun je na een transplantatie ook niet meer doneren dus ben je alsnog klaarquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:02 schreef automatic_ het volgende:
Stelling: Mensen die geen donor (willen) zijn, hebben geen recht om zelf iets te krijgen
"Snel aanmelden" werkt ook niet met die wachtlijsten, dus daar heeft zo'n persoon - volgens mij - niets aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:04 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mjah, en dan snel aanmelden als donor als je wat nodig hebt, volgens mij kun je na een transplantatie ook niet meer doneren dus ben je alsnog klaar
Gaat niet op, er staat toch in hun eed dat ze elk ziek mens moeten helpen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:02 schreef automatic_ het volgende:
Stelling: Mensen die geen donor (willen) zijn, hebben geen recht om zelf iets te krijgen
Klopt, maar niet in mijn eed en (misschien) ook niet in jouw eedquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaat niet op, er staat toch in hun eed dat ze elk ziek mens moeten helpen?
Vanavond lekker simpelquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef automatic_ het volgende:
Blegh. Vanavond op het werk eten. Met dit weer heb ik al weinig honger & dan heb ik helemaaal geen zin in dat "voedsel"
Kijk, dat is beterquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanavond lekker simpeldunne plakjes biefstuk, stokbroodje, salade
Ja. Naar mogelijkheden. Dus laten we die mogelijkheden via de zorgpolitiek (die uitstekend door non-medici bepaald kan worden) aangestuurd worden. Elk systeem kan bespeeld worden, ook de mooie intenties van de Hippocratische eed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaat niet op, er staat toch in hun eed dat ze elk ziek mens moeten helpen?
Soep & een stokbroodje gaat het worden denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanavond lekker simpeldunne plakjes biefstuk, stokbroodje, salade
Hou je daar ook aan vast als stel 1 van je ouders geen donor is en hij op het punt ligt te sterven en de dokter doodleuk zegt: "Nee, u krijgt geen vervangend orgaan omdat u geen donor bent."quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar niet in mijn eed en (misschien) ook niet in jouw eed
Ik vind mensen die géén donor zijn (omdat ze het niets vinden bladiebla) ook geen/minder/whatever recht hebben op een orgaan. Ik ben nogal een fan van het "voor wat, hoort wat"-principe
Dat is bij mij niet van toepassing, dus daar hoef/ga ik niet over nadenken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hou je daar ook aan vast als stel 1 van je ouders geen donor is en hij op het punt ligt te sterven en de dokter doodleuk zegt: "Nee, u krijgt geen vervangend orgaan omdat u geen donor bent."
Bah, opwarmmaaltijdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is beter
Ik moet op mijn werk eten & dat zijn van die opwarmmaaltijden
Dat is helaas vaak zo inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Naar mogelijkheden. Dus laten we die mogelijkheden via de zorgpolitiek (die uitstekend door non-medici bepaald kan worden) aangestuurd worden. Elk systeem kan bespeeld worden, ook de mooie intenties van de Hippocratische eed.
Dan zeg ik:quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hou je daar ook aan vast als stel 1 van je ouders geen donor is en hij op het punt ligt te sterven en de dokter doodleuk zegt: "Nee, u krijgt geen vervangend orgaan omdat u geen donor bent."
Spannend, maarquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
Even![]()
![]()
Ik heb net uit pure nieuwsgierigheid het UZB gebeld waar de vacature van het tweede gesprek van afgelopen dinsdag via loopt. Ze hebben vanochtend doorgekregen dat ze graag met mij willen starten, maar intern nog aan het overleggen zijn hoe ze dat contractueel willen doen. Maar het lijkt er dus op dat het helemaal goed zit!
Morgen definitief, nog even duimen!
Goed dan vraag ik het anders. Wat als je later een kind hebt van 10 (er is geen leeftijd gebonden aan donor worden) en hij/zij krijgt een ongeluk maar is geen donor?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is bij mij niet van toepassing, dus daar hoef/ga ik niet over nadenken.
Ik vind het gewoon hypocriet als je zelf geen donor bent, maar als het nodig is, dan wil je zelf wel iets ontvangen.
Neem je toch een salade mee ofzo?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
Even![]()
![]()
Ik heb net uit pure nieuwsgierigheid het UZB gebeld waar de vacature van het tweede gesprek van afgelopen dinsdag via loopt. Ze hebben vanochtend doorgekregen dat ze graag met mij willen starten, maar intern nog aan het overleggen zijn hoe ze dat contractueel willen doen. Maar het lijkt er dus op dat het helemaal goed zit!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed dan vraag ik het anders. Wat als je later een kind hebt van 10 (er is geen leeftijd gebonden aan donor worden) en hij/zij krijgt een ongeluk maar is geen donor?
quote:Iedereen die twaalf jaar of ouder is en in Nederland woont, kan zijn of haar keuze over orgaan- en weefseldonatie in het Donorregister laten vastleggen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
Even![]()
![]()
Als je dat tegen je vader kan zeggen ben je wel van steen hoor. Of je moet nooit een goede relatie hebben gehad met je vader.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zeg ik:
Zie je nou wel pap, dat ik als kleuter al een punt had dat donor worden zo gek nog niet was?
Ik had als kind al deze ideeën over donorschap en daar heb ik met mn pap een hoop discussies over gevoerd.
Ok 12 dan. Had ik niet goed gelezenquote:
Zolang een kind onder de 18 is, beslissen de ouders of een kind donor is & dat is mijn kind dan ook. Met andere woorden; ook dit is niet van toepassingquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed dan vraag ik het anders. Wat als je later een kind hebt van 10 (er is geen leeftijd gebonden aan donor worden) en hij/zij krijgt een ongeluk maar is geen donor?
Ik denk dat ik dan te maken heb met opstandige kinderenquote:
Ik gok zo dat die een salade niet interessant vindenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik dan te maken heb met opstandige kinderen
Misschien wel, zolang ze dat andere voer niet hoevenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik gok zo dat die een salade niet interessant vinden
Ok, ik zou het wel erg rigoreus vinden om het voor wat, hoort wat systeem in te voeren. Ik zou het er absoluut niet mee eens zijn. En niet omdat ik geen donor wil zijn maar omdat ik vind dat iedereen recht heeft op gelijkwaardige medische verzorging. Ook al kies je er bewust voor geen donor te willen zijn of omdat je religie oid het niet accepteerd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zolang een kind onder de 18 is, beslissen de ouders of een kind donor is & dat is mijn kind dan ook. Met andere woorden; ook dit is niet van toepassing
Jouw stelling?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
toch wel grappig dat mijn stelling zoveel discussie kan losmaken
Tuurlijk zou ik dat niet echt zeggen, hoewel dat soort grapjes bij ons thuis best gewaardeerd zouden worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Als je dat tegen je vader kan zeggen ben je wel van steen hoor. Of je moet nooit een goede relatie hebben gehad met je vader.
Ik zou dat nooit kunnen zeggen tegen mijn vader iig
Vroeger misschien wel, maar sinds mijn vader kanker heeft gehad en mijn moeder bijna stierf aan een longonsteking maken we dat soort geintjes niet meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik dat niet echt zeggen, hoewel dat soort grapjes bij ons thuis best gewaardeerd zouden worden.
Dat hoeft toch ook niet? Alleen mag je dan ook geen organen accepteren, maar dat mag dan al niet vanwege diezelfde overtuiging, lijkt me.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, ik zou het wel erg rigoreus vinden om het voor wat, hoort wat systeem in te voeren. Ik zou het er absoluut niet mee eens zijn. En niet omdat ik geen donor wil zijn maar omdat ik vind dat iedereen recht heeft op gelijkwaardige medische verzorging. Ook al kies je er bewust voor geen donor te willen zijn of omdat je religie oid het niet accepteerd.
Volgens mij heb ik jouw stelling gemistquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
toch wel grappig dat mijn stelling zoveel discussie kan losmaken
Als je bij een keuze tussen leven en dood gaat denken over dingen als hypocrisie en of hij/zij wel genoeg bijgedragen hebt, dan heb je niet echt veel empathie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef automatic_ het volgende:
Dat is bij mij niet van toepassing, dus daar hoef/ga ik niet over nadenken.
Ik vind het gewoon hypocriet als je zelf geen donor bent, maar als het nodig is, dan wil je zelf wel iets ontvangen.
Dat is een keuze. Voor andere mensen is humor juist een manier om dat soort situaties te verwerken. Daar hoeft geen kwaad of disrespect achter te zitten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vroeger misschien wel, maar sinds mijn vader kanker heeft gehad en mijn moeder bijna stierf aan een longonsteking maken we dat soort geintjes niet meer
Uit religie misschien wel, maar niet uit vrije wil. Dan blijf ik erbij dat iedereen recht heeft op exact dezelfde zorg.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Alleen mag je dan ook geen organen accepteren, maar dat mag dan al niet vanwege diezelfde overtuiging, lijkt me.
Klopt, maar niet bij ons.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een keuze. Voor andere mensen is humor juist een manier om dat soort situaties te verwerken. Daar hoeft geen kwaad of disrespect achter te zitten.
Bij ons thuis hebben we nu eenmaal een ziek gevoel voor humor. Maar kan me voorstellen dat je er dan anders over denkt ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vroeger misschien wel, maar sinds mijn vader kanker heeft gehad en mijn moeder bijna stierf aan een longonsteking maken we dat soort geintjes niet meer
Sympathie en empathie zijn twee verschillende dingen. Waar komt toch dat rare idee vandaan dat invoelingsvermogen direkt tot medelijden zou moeten leiden?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:31 schreef Howl het volgende:
[..]
Als je bij een keuze tussen leven en dood gaat denken over dingen als hypocrisie en of hij/zij wel genoeg bijgedragen hebt, dan heb je niet echt veel empathie.
Precies.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een keuze. Voor andere mensen is humor juist een manier om dat soort situaties te verwerken. Daar hoeft geen kwaad of disrespect achter te zitten.
Natuurlijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies.
Grapjes zijn voor mij dé manier om te relativeren, ik ben gewoon geen prater wat dat betreft, en als humor dan helpt, is het toch ook goed?
Ik ben het met Liptho eens; je haalt nu in mijn ogen twee dingen door elkaarquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:31 schreef Howl het volgende:
[..]
Als je bij een keuze tussen leven en dood gaat denken over dingen als hypocrisie en of hij/zij wel genoeg bijgedragen hebt, dan heb je niet echt veel empathie.
ik zeg niet dat dat moet, maar als dat bloed er is. mag ik daar toch ook gewoon gebruik van maken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:14 schreef AirwiN het volgende:
Stel de vraag eens omgekeerd. Waarom geef jij geen bloed om mogelijk anderen te helpen terwijl jij blijkbaar wel verwacht dat dat bloed beschikbaar moet zijn op het moment dat jou wat overkomt?
+1quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:09 schreef AirwiN het volgende:
Het is en blijft een vrije keuze. Wel vind ik dat mensen die wel orgaandonor zijn voorrang krijgen op het moment dat er organen beschikbaar zijn.
Het is nog steeds ontopic op het momentquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:44 schreef rival het volgende:
ik denk ik reageer ff op een post van 45 pagina's terug
ik zou ook eerder met zo een opmerking komen dan maar meteen te gaan zitten janken oid.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik dat niet echt zeggen, hoewel dat soort grapjes bij ons thuis best gewaardeerd zouden worden.
ja gelukkig welquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is nog steeds ontopic op het moment
kijk maar uit, straks krijg je 't mijnequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg niet dat dat moet, maar als dat bloed er is. mag ik daar toch ook gewoon gebruik van maken?
[..]
+1
Zo, jij bent happy!quote:
Tis in ieder geval SOA vrijquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef erikje14 het volgende:
[..]
kijk maar uit, straks krijg je 't mijne
Ja, het gaat helemaal goed met mequote:
Dat doet mij denken aan het afstudeerpraatje van een oud huisgenoot van mij. Zei zijn begeleider dat hij last had van SOA's. Niemand kon zo snel even bedenken dat het Studie Ontwijkende Activiteiten wasquote:
Goed maar moequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, het gaat helemaal goed met me
Hoest met jou dan?
ow ok, ik ben ook moe. maar wel lekker geslapen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed maar moeSlecht geslapen vannacht
Software Oriented Architecture doet het ook altijd goed met vergaderingenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan het afstudeerpraatje van een oud huisgenoot van mij. Zei zijn begeleider dat hij last had van SOA's. Niemand kon zo snel even bedenken dat het Studie Ontwijkende Activiteiten was
SOG ken ik dan wel weer
Nee ik rond een uur of 1 maar werd om het uur zowat wakkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow ok, ik ben ook moe. maar wel lekker geslapen.
Ik sliep alleen pas om 4 uur
In retrospect niet de meest handig gekozen afkorting. Zeker niet nadat er een SOA for Dummies uitkwamquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Software Oriented Architecture doet het ook altijd goed met vergaderingen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IT-nerd!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een energiekick hèquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef djayzz het volgende:
Ow ok, dat is wel balen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee ik rond een uur of 1 maar werd om het uur zowat wakker
Dus na de lunch gaan we aan de dubbele espresso met veel suiker
Amsterdams Ajax-gerelateerd tuig.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Als PSV-er zeg ik nog altijd beter dan feyenoordquote:
Babequote:
hehe weer pc's lopen fixenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Blij dat ik daar vanaf ben zeg, van m'n 15e tot m'n 22ste ongeveer in een computerwinkel gewerkt, krijg je echt alles en iedereen daarnaast nog eens privé aan je deur om alles op te lossenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Leren om 'nee' te zeggen (in diverse toonaarden, gezichtsuitdrukkingen en volumes) is een uiterst nuttige vaardigheid die je niet vroeg genoeg kan leren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:08 schreef erikje14 het volgende:
krijg je echt alles en iedereen daarnaast nog eens privé aan je deur om alles op te lossen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leren om 'nee' te zeggen (in diverse toonaarden, gezichtsuitdrukkingen en volumes) is een uiterst nuttige vaardigheid die je niet vroeg genoeg kan leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |