En alleen daarom zou hij zich als een echte vent moeten gedragen voor het kind.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:29 schreef matarazi het volgende:
[..]
Blijkbaar vertrouwde hij haar op haar woord.
Waar staat dat?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:04 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mee eens. Zij heeft gelogen. In principe straft ze zijn vertrouwen in iemand. Natuurlijk is het niet slim om het zonder condoom te doen, maar dan nog. Zij heeft moedwillig gelogen, en dat vind ik nogal ernstig in dit geval.
Dus als jij een keer de pil vergeet bij een maandenlange fuckbuddy, dan vind jij het eerlijk dat je alleen opdraait voor zijn kind?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:07 schreef Kluts het volgende:
Haar eigen stomme schuld.
Heb een hekel aan vrouwen die op die manier een kerel een streek leveren.
Zij heeft gelogen, zij is zwanger, dat is op te lossen. Maar als zij het houdt, dan krijgt ZIJ een kind.
Een man hoeft zich dan echt niet vanwege morele verplichtingen een kind op te laten dringen.
HUNquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:36 schreef BroesWillems het volgende:
Iedereen heeft over HIJ of ZIJ, maar imo is het HUN. HUN hebben geneukt, HUN moeten de verantwoordelijkheid nemen.
Als ik een keer de pil vergeet bij mijn fuckbuddy, dan gebruik ik wel een condoom. Of een morning-afterpil.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:18 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Dus als jij een keer de pil vergeet bij een maandenlange fuckbuddy, dan vind jij het eerlijk dat je alleen opdraait voor zijn kind?
Dat dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tenzij je de consequenties aanvaard (nageslacht, SOA, AIDS), zou je eigenlijk nooit zonder condoom moeten vrijen.
quote:
bronquote:In de praktijk komt in Nederland, in beklemtoonde positie, dikwijls hun voor in plaats van zij. Dit gebruik wordt door velen beschouwd als onverzorgd en plat.
Ah, dan is het goedquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:32 schreef BroesWillems het volgende:
Onverzorgd en plat.. .dat ben ik...![]()
Die macht geef je als man zijnde uit handen door geen condoom om te doen en al helemaal bij een meid die je net ontmoet hebt. Eigen schuld. Ben daar heel makkelijk in, de enige manier om er zeker van te zijn a: geen rare ziekte op te lopen en b: geen kind te verwekken, is een condoom omdoen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar heeft ZIJ anders mee ingestemd.
Het lullige is dat in dit soort gevallen de vrouw alle macht heeft. raar dat dan juist de man ervoor op zou moeten draaien.
En in antwoord op jouw bewering.
had zij maar een abortus moeten laten plegen.
Juist. Maar de dame in de openingspost heeft niet gelogen. Wat dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik een keer de pil vergeet bij mijn fuckbuddy, dan gebruik ik wel een condoom. Of een morning-afterpil.
En als ik loop te liegen over mijn pilgebruik heeft hij groot gelijk dat hij me de tering laat krijgen.
Zoek de leestekensquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Denk dat de bewuste vraag over het hoofd word gezien is of ze neemt het kind en hij draagt de zorg er voor of ze neemt een abortus dat laatste in het midden gelaten ging het de topic starter er meer om of die bij die vrouw moest blijven en die antwoord is al gegeven mijn persoonlijke menig is dat een kind twee ouders nodig heeft en dat zeg ik waarschijnlijk ook omdat ik zelf uit een 1 ouder gezin kom dus ik heb het zelf wel gedaan of laat ik het beter zegen geprobeerd een poging gewaagd om er wat van te maken zijn dan wel uit elkaar gegaan maar heb nog steeds contact met me zoon
Hoezo, zij was toch zogenaamd aan de pil en heeft dr bek toch gehouden toen ze 'm vergeten was?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:40 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Juist. Maar de dame in de openingspost heeft niet gelogen. Wat dan?
Dat dus.. Liegen over pilgebruik is zooo een no-no.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik een keer de pil vergeet bij mijn fuckbuddy, dan gebruik ik wel een condoom. Of een morning-afterpil.
En als ik loop te liegen over mijn pilgebruik heeft hij groot gelijk dat hij me de tering laat krijgen.
Dat kan een vent dus wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo, zij was toch zogenaamd aan de pil en heeft dr bek toch gehouden toen ze 'm vergeten was?
Ik ben iig blij dat ik geen vent ben en zelf mijn anticonceptie in de gaten kan houden.
Ja, dat het een eigen verantwoordelijkheid is is vanzelfsprekend uiteraard. Maar in langdurige relaties waarin je op een gegeven moment zonder condoom sext, is dat niet meer van toepassing.quote:
Nee, maar in dit geval is er niet bepaald sprake van een langdurige relatie, of wel?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat het een eigen verantwoordelijkheid is is vanzelfsprekend uiteraard. Maar in langdurige relaties waarin je op een gegeven moment zonder condoom sext, is dat niet meer van toepassing.
Ik persoonlijk had er niet voor gekozen om het zo aan te pakken nee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:19 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Nee, maar in dit geval is er niet bepaald sprake van een langdurige relatie, of wel?
Je hebt mijn punt al gemaakt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik persoonlijk had er niet voor gekozen om het zo aan te pakken nee.
Maar dan nog is zij niet eerlijk geweest over haar pilgebruik en is het dus haar probleem.
Maar wat wil je nu eigenlijk voor punt maken?
Dus alle reden om een condoom te gebruiken... ongeacht wat iemand zegt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:19 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Nee, maar in dit geval is er niet bepaald sprake van een langdurige relatie, of wel?
Dat hoeft ook niet, want als het een beetje een normale meid is, hoef je dat niet te vragen, maar is ze zelf zo bij de pinken om zich niet zwanger te laten drukken door een fuckbuddy.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:37 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Je hebt mijn punt al gemaakt.
Trouwens, TS: je maakt mij niet wijs dat zij elke keer voor er geneukt werd een opmerking maakte in de trant van 'ja, kan geen kwaad hoor, ben aan de pil en die heb ik netjes elke dag geslikt'.
Ik ben het met je verhaal wel eens, maar alsnog vind ik dat je de vader niet kan verplichten tot een kind omdat jij ervoor kiest het te laten komen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus alle reden om een condoom te gebruiken... ongeacht wat iemand zegt.
Als een man gezegd had dat hij gesteriliseerd was en ze het daarom zonder condoom konden doen, en de vrouw dan toch zwanger geraakt was dan had iedereen geroepen "wat een domme koe, zo'n verhaaltje slik je toch niet van een one night stand of fuckbuddy?!"
Maar nu de vrouw slordig was met de pil, deze niet werkte of hem gewoon niet slikte is de man ineens zielig omdat hij het zonder condoom deed?
Als je geen zwangerschap wilt laten volgen uit sex dan moet je dat voorkomen. En dat voorkomen is geen zaak van één van beide maar van allebei.
Allebei slordig, allebei verantwoordelijk.
Enne.... abortus is geen vorm van anti-conceptie
Nee hoor, daarvoor moet je een kind erkennen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:44 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Is er hier ook iemand die bekend is met de lange termijn gevolgen misschien leuk voor de vriend van de TS om te zien wat hij zich op de hals haalt door het kind te accepteren enzo.
Volgens mij als je de vader wil zijn dan moet je ook gaan bijdragen aan de opvoeding, denk dan aan keiharde cash.
Het bewijst wel weer dat het een goed idee is om dubbele maatregelen te nemen, maar ik betwijfel of sommige van de posters hier wél medelijden zouden hebben als de condoom toch zou falen (ook die zijn niet foolproof).quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:40 schreef Leandra het volgende:
Maar nu de vrouw slordig was met de pil, deze niet werkte of hem gewoon niet slikte is de man ineens zielig omdat hij het zonder condoom deed?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |