Truste A.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
slaap lekker allemaal* zat in het verkeerde topic
![]()
Ik weet 't, maar teruglezen is veiliger, ik moet nog een hoop leren op dat terreinquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dan mis je een hele hoop, je kan natuurlijk wel terug lezen maar dat is toch niet hetzelfde als er midden inzitten
nouja leren... doe wat ik doe... gewoon niet nadenkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar teruglezen is veiliger, ik moet nog een hoop leren op dat terrein
Ik ook hoor, hobbel nu wat mee met Bommie die is het mij aan lerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar teruglezen is veiliger, ik moet nog een hoop leren op dat terrein
Voor jou misschien zo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja leren... doe wat ik doe... gewoon niet nadenken![]()
En voor je het weet ben je dan de Satan van de soepjurkenwereld, ik kijk wel uitquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja leren... doe wat ik doe... gewoon niet nadenken![]()
Okee, goeie leermeester denk ik maar wel meteen hoog gegrepen, ik begin gewoon wat lagerquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook hoor, hobbel nu wat mee met Bommie die is het mij aan leren
Hey mijn brand-new rel mattiequote:
1x maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey mijn brand-new rel mattie![]()
Waar beginnen we ?Mooi is trouwens langs geweest
Ja zonde he ?quote:
Wacht nog effe, ik moet nog douchen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja en ik had deze vandaag ook nog : Plaats hier een... ach fuck it, Marielin is een bitchquote:
Nee zeg ik wil het van de beste leren, en daarbij is ie goed gezelschapquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, goeie leermeester denk ik maar wel meteen hoog gegrepen, ik begin gewoon wat lager
Truste Chanelquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zeg ff trusten, niet teveel terugleeswerk morgen please
vanmiddag druk in de weer geweest met een van de knullen en het tandartsenbezoek.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey waar was je al die tijd, geen eens een tweet bericht van je gehad
ik ook... maar dat doe ik als ik toch naar boven gaquote:
Doe eens een linkje?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee vandaag is alles via DM gegaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanmiddag druk in de weer geweest met een van de knullen en het tandartsenbezoek.
En vanavond lekker aan het strand gezeten bij de hoornseplas... wel even gespiekt op twitter of er nog nieuws was.. maar las niet veel spannends daar
Mooiiii in de huis: DIKKE VETTE stemmenfraude bij de Bunker Online???quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe eens een linkje?![]()
Trouwens, ik ga vandaag niet meer rellen, want:
1. De dag is bijna voorbij
2. Ik ben stijlverrot van die hitte en ik bid om sneeuwbuien![]()
3. Bij een diploma-uitreiking gezeten (drie uur lang) en suf geluld
En laat dat linkje ook maar zitten
neuj te druk voor gehad...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee vandaag is alles via DM gegaan![]()
Dus je hebt wel genoten van je dag.
Is dat met je huiskamer veranderen ook nog gelukt?
Is Mooi er weer wat een feest, maar ik heb geen puf, shit was nu de koffie maar niet opquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiiii in de huis: DIKKE VETTE stemmenfraude bij de Bunker Online???
en je vergeet Supersoepquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
dies toch alweer weg ?quote:
maar was leuk om te lezen.quote:
ja joh maar het lijkt wel of ze nu uit ale hoeken en gaten komenquote:
Ja heel even maar ze geeft het op denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:09 schreef Coos het volgende:
Is onze nieuwe vriendin ZouZou al langs geweest vandaaag au jour d'hui?
De mensheid is aan het degenererenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja joh maar het lijkt wel of ze nu uit ale hoeken en gaten komen
Mooiiii is gewoon aan het ontbinden hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De mensheid is aan het degenereren
Ik zeg "Zand erover"quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiiii is gewoon aan het ontbinden hoor
ongebluste kalkquote:
kulere! nog een topic ...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad een goeie sig, ik moet vanaf morgen ook weer een nieuwe hebben als die Twitterzooi ten gronde is gelegd
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja en zouzou is er ook
DIKKE VETTE stemmenfraude bij de Bunker Online???
euhrmmm... denk dat je je een klein beetje verkijkt... Zouzou ala dat is wel een lieverd begin ik door te krijgen maar die kwam het wel opzoeken en komt het nog steeds opzoeken... Mooiiii daarentegen is geramd knettergek en doet de ene na de andere verkapte doodsverwensingquote:Op donderdag 2 juli 2009 02:00 schreef snetje het volgende:
[..]
mwah .... ik wil geen kontneuker zijn ...maar ach dit bloed toch dood dus bij deze ...
zouzou = nadia geloof ik is en een lieverd ..beetje naïef soms en heeft totaal geen idee wie bommie is ...( wie wel)
mooiiiiii = tja is mooi op haar manier .. geen reden om haar zo neer te halen zoals het hier nu gebeurd!
waarom deze 2 aanvallen? terwijl er nog een ik weet niet hoeveel glijers voor je klaar liggen![]()
en met de glijers bedoel ik de ketchup worst !! pak die !! je kan het
*shock* Ooow maar ik had wel hoor,quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef snetje het volgende:
[..]
euh eev... je hebt nog helemaal geen sig![]()
topics aanmaken komt nog welleer jij eerst anderen maar hoe door de 301 door te knallen
![]()
ja ja! eva is sneller als het licht soms![]()
![]()
opzoeken en doodsverwensingen krijg je als een bommie ze de waarheid laat zien ...weten hun veel !quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
euhrmmm... denk dat je je een klein beetje verkijkt... Zouzou ala dat is wel een lieverd begin ik door te krijgen maar die kwam het wel opzoeken en komt het nog steeds opzoeken... Mooiiii daarentegen is geramd knettergek en doet de ene na de andere verkapte doodsverwensing
Wie bedoel je met curryworst ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:12 schreef snetje het volgende:
[..]
opzoeken en doodsverwensingen krijg je als een bommie ze de waarheid laat zien ...weten hun veel !
in het begin was het leuk .. grappig ...maar zie mijn sig! de rest gaat er achteraan kabbelen en dan wordt het erg!
nogmaals .. je kan beterpak die curryworst !!
2 keer zelfsquote:Op donderdag 2 juli 2009 02:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
*shock* Ooow maar ik had wel hoor,
Ik had dezelfde sig als Nizno![]()
LOL ja dat is ook zoiets die 301, weet ook niet hoe ik dat voor elkaar krijg
adam curry of zoiets ... en die worst zoek je zelf maar lekker opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |