Truste A.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
slaap lekker allemaal* zat in het verkeerde topic
![]()
Ik weet 't, maar teruglezen is veiliger, ik moet nog een hoop leren op dat terreinquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dan mis je een hele hoop, je kan natuurlijk wel terug lezen maar dat is toch niet hetzelfde als er midden inzitten
nouja leren... doe wat ik doe... gewoon niet nadenkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar teruglezen is veiliger, ik moet nog een hoop leren op dat terrein
Ik ook hoor, hobbel nu wat mee met Bommie die is het mij aan lerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar teruglezen is veiliger, ik moet nog een hoop leren op dat terrein
Voor jou misschien zo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja leren... doe wat ik doe... gewoon niet nadenken![]()
En voor je het weet ben je dan de Satan van de soepjurkenwereld, ik kijk wel uitquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja leren... doe wat ik doe... gewoon niet nadenken![]()
Okee, goeie leermeester denk ik maar wel meteen hoog gegrepen, ik begin gewoon wat lagerquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook hoor, hobbel nu wat mee met Bommie die is het mij aan leren
Hey mijn brand-new rel mattiequote:
1x maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey mijn brand-new rel mattie![]()
Waar beginnen we ?Mooi is trouwens langs geweest
Ja zonde he ?quote:
Wacht nog effe, ik moet nog douchen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja en ik had deze vandaag ook nog : Plaats hier een... ach fuck it, Marielin is een bitchquote:
Nee zeg ik wil het van de beste leren, en daarbij is ie goed gezelschapquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, goeie leermeester denk ik maar wel meteen hoog gegrepen, ik begin gewoon wat lager
Truste Chanelquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zeg ff trusten, niet teveel terugleeswerk morgen please
vanmiddag druk in de weer geweest met een van de knullen en het tandartsenbezoek.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey waar was je al die tijd, geen eens een tweet bericht van je gehad
ik ook... maar dat doe ik als ik toch naar boven gaquote:
Doe eens een linkje?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |