zag je datquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Jian het volgende:
2e bakkie is bijna op..... daarna ga ik aan de soep, .... tomatensupersoep
quote:
Dat doen we al nachten lang kan ik je vertellenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan mis je alle fun, draken zijn nachtdieren, die duiken straks pas op
Je wordt gewoon vaak verkeerd begrepen, als mensen nou eens gewoon de moeite zouden nemen om je zachte inborst echt te leren kennen, tis gewoon een zonde .... en hun schuldquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee want eigenlijk wil ik gewoon altijd lief en vriendelijk tegen alle mensen zijn
Okee,quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat doen we al nachten lang kan ik je vertellen
ik was vannacht al laatquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan mis je alle fun, draken zijn nachtdieren, die duiken straks pas op
Je trekt het aan, niks meer of minder, toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
NietsIk kom er alleen steeds in terecht, puur ongelukkig
Bedankt voor mijn nieuwe sig! Jij begrijpt me!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wordt gewoon vaak verkeerd begrepen, als mensen nou eens gewoon de moeite zouden nemen om je zachte inborst echt te leren kennen, tis gewoon een zonde .... en hun schuld
hoe danquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je trekt het aan, niks meer of minder, toch?
trusten POPjequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar proberen dan
Welterusten
allen
nouja laten we zegen in 50% van de gevallen overkomt het mequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ga je me toch niet vragen hè, nee toch?
Dan mis je een hele hoop, je kan natuurlijk wel terug lezen maar dat is toch niet hetzelfde als er midden inzittenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee,ja ik heb er allemaal niet zo'n zicht op, op dat gerel, ik ga zelf altijd op tijd naar bed
Ja lekker, ga dat effe aan iedereen tonen, dan denken ze straks allemaal dat ik één of andere luna benquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bedankt voor mijn nieuwe sig! Jij begrijpt me!
Truste beebquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
slaap lekker allemaal* zat in het verkeerde topic
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja lekker, ga dat effe aan iedereen tonen, dan denken ze straks allemaal dat ik één of andere luna ben![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bedankt voor mijn nieuwe sig! Jij begrijpt me!
en in die andere 50% vraag je erom, maakt niet uit, vind je vaak over the top, maar leuk om te lezen, lig vaak in een deuk..quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja laten we zegen in 50% van de gevallen overkomt het me
Truste D.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar proberen dan
Welterusten
allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |