Dat vind ik nou wel zo lullig, maar zelf heb ik ook weinig inspiratie nu.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja het kan niet elke dag feest zijn
Geboortjejaar, mocht je willenquote:
hihi...je zei trekkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef versabommie het volgende:
* versabommie wacht ook af maar heeft geen geduld en kan niet stil zitten en gaat nu wanhopig worden en onrustig zitten wippen op zijn stoel en steekt de ene peuk met de andere aan ohwmygod wanneer gaat er iets gebeuren dit is niet leuk dit is niet te trekken ...
Ik dacht dat jij juist de smsjes zou versturenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef versabommie het volgende:
* versabommie wacht ook af maar heeft geen geduld en kan niet stil zitten en gaat nu wanhopig worden en onrustig zitten wippen op zijn stoel en steekt de ene peuk met de andere aan ohwmygod wanneer gaat er iets gebeuren dit is niet leuk dit is niet te trekken ...
hoezo? ik ben altijd te laat voor een relquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij juist de smsjes zou versturen
Het wachten duurt lang hè Bommie, veels te lang allemaal.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef versabommie het volgende:
Ik dacht dat jij ze begonquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo? ik ben altijd te laat voor een rel
Nietsquote:
jij wordt daar heel gelukkig vanquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
NietsIk kom er alleen steeds in terecht, puur ongelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |