Ik weet niet zeker of ze dogma zouden nomineren, ook al is dat wel een hele goeie film!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef beelz het volgende:
Ow, hoe kunnen we Dogma vergeten?
Damn... er zijn nog best veel films met Jezus en zijn kornuiten.
Ik denk dat het gros van de genoemde films niet eens op de lijst voorkomt met mogelijke nominatiesquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ze dogma zouden nomineren, ook al is dat wel een hele goeie film!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote][/url]quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef Meh7 het volgende:
Der Untergang?]http://nobeliefs.com/nazis.htmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef Meh7 het volgende:
Der Untergang?Nu is het wachten tot iemand een paar Hitler-groetende Moslims post...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ze dogma zouden nomineren, ook al is dat wel een hele goeie film!
Hehe zat zelf te denken aan Meaning of Life, maar sowieso zijn de sketches van Monthy Python wel 'geschikt' voor deze lijst..quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:06 schreef Perrin het volgende:
"Life of Brian" uiteraard, waarschijnlijk de meest accurate film over het leven van Jesus ooit gemaakt.
maar niet specifiek Katholiek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:06 schreef Perrin het volgende:
"Life of Brian" uiteraard, waarschijnlijk de meest accurate film over het leven van Jesus ooit gemaakt.
Christelijk meer idd, maar de meeste (zo niet alle?) huidige christelijke stromingen zijn afsplitsingen van de Katholieke kerk..quote:
Life of Brian gaat niet over jezus!quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:06 schreef Perrin het volgende:
Brian: I'm not the Messiah! Will you please listen? I am not the Messiah, do you understand? Honestly!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Life of Brian gaat niet over jezus!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |