abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:31:59 #101
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_73449715
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 00:04 schreef du_ke het volgende:
Ja hij komt niet lekker over.
euhh nee, niet echt. Als je niet wilt, ga er dan ook niet zitten.
.
pi_73449739
quote:
AMSTERDAM - Thomas Dekker heeft één keer gebruik gemaakt van de doping epo. Dat vertelde de betrapte renner maandag in Holland Sport. De Noord-Hollander kan niet inschatten of het heeft gewerkt.
© ANP

"Ik heb één keer epo gebruikt in die periode, dat was het. Het is niet zo dat je het merkt. Op de manier waarop ik het heb gebruikt werkt het volgens mij niet. Dan moet je het vaker achter elkaar doen."

Dekker wil niet meer achterom kijken en denkt al aan zijn terugkeer in de wielersport. "Ik ben blij dat er duidelijkheid is gekomen. Nu is het belangrijk om vooruit te kijken, ik wil zo snel mogelijk terugkeren op de fiets."

Salaris

Op de vraag waarom Dekker niet na de eerste beschuldigingen van dopinggebruik heeft bekend, stelde de Noord-Hollander dat dat op advies van zijn advocaat was. "En ik heb ook nog drie maanden salaris gevangen, dat is ook wel meegenomen."

"Het duurde erg lang voor dat er duidelijk was wat er met de contra-expertise ging gebeuren, het rommelde maar door. Ik wist niet echt wat er gaande was. De UCI vertraagde de boel ook steeds."
nu.nl
Wat - een - walgelijk - mannetje!
Vooral de zin: "En ik heb ook nog drie maanden salaris gevangen, dat is ook wel meegenomen."
Mijn god, wat een misselijkmakende klootzak...
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_73450173
Aan de andere kant is hij er wel eerlijk over tot op zekere hoogte.

Dat hij een keer epo gebruikt heeft geloof ik geen flikker van aangezien hij zelf in HS zegt dat het dan geen flikker helpt...
Maar echt reclame maken voor zichzelf heeft hij niet gedaan, men ziet toch liever de krokodilletranen van Zabel
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:54:32 #104
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_73450278
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:50 schreef Tommeke het volgende:
Aan de andere kant is hij er wel eerlijk over tot op zekere hoogte.
Eerlijk?!
.
pi_73450875
Het is onhandig gedaan door Thomas om dit, 3 maanden salaris, te noemen, had hij beter niet moeten zeggen. Maar wees eerlijk: wij zouden dat ook gedaan hebben. En het kan erger, kijk mar naar politici, wachtgelden, of bedrijfsleven, zelfs na hun ontslag.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:31:55 #106
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_73451357
[quote]Op woensdag 7 oktober 2009 10:33 schreef UltraR het volgende:

[..]

Vooral de zin: "En ik heb ook nog drie maanden salaris gevangen, dat is ook wel meegenomen."
[/quote

Jij zou dat aan je voorbij laten gaan ?
pi_73451856
Alsof hij slechts een keer heeft gebruikt

Ik ben erg benieuwd wat er nog uit die Oostenrijkse beerput naar boven komt....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_73451907
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:31 schreef wallofdolls het volgende:
[quote]Op woensdag 7 oktober 2009 10:33 schreef UltraR het volgende:

[..]

[/quote

Jij zou dat aan je voorbij laten gaan ?
Om te beginnen zou ik geen doping gebruiken, en als je dat toch doet en dan betrapt wordt zou ik idd er ook direct eerlijk voor uitkomen, en áls je dat dan besluit niet te doen om nog wat salaris te kunnen vangen, dan zou ik dat achteraf niet doodleuk op tv gaan verkondigen, getuigd van nogal weinig respect voor je voormalig werkgever...

Zoiets heet een geweten.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_73452072
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:48 schreef UltraR het volgende:

[..]

Om te beginnen zou ik geen doping gebruiken, en als je dat toch doet en dan betrapt wordt zou ik idd er ook direct eerlijk voor uitkomen, en áls je dat dan besluit niet te doen om nog wat salaris te kunnen vangen, dan zou ik dat achteraf niet doodleuk op tv gaan verkondigen, getuigd van nogal weinig respect voor je voormalig werkgever...

Zoiets heet een geweten.
Dat dus...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_73452124
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:48 schreef UltraR het volgende:

[..]

Zoiets heet een geweten.
Dat antwoord verzon hij ter plekke, was ´grappig´bedoeld en gaf hij maar om er vanaf te zijn. Helaas voor hem kwam het zo niet over.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:58:23 #111
40566 Ericr
Livewrong
pi_73452266
Hij komt niet sympathiek over, die houding van hem kan het nog lastig maken om na zijn schorsing weer een ploeg te vinden. Dekker lijkt me geen renner die in de marge wat gaat rondrijden, ik vraag me echter af of een topploeg staat te springen om Dekker aan te trekken.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:12:46 #112
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_73452721
Hij kwam op mij vooral heel verdrietig over. En angstig.

Maar ik had ook een beetje het idee dat z'n hoofd alweer bij 2011 stond. IK denk dat ie er wel komt

Dirk Schoen trouwens.... wat een flapdrol is dat. Als er 1 gozer niet sympathiek is
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:06:18 #113
67089 Gillingham
The horror...
pi_73454306
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:15 schreef FredWielergek het volgende:
Het is onhandig gedaan door Thomas om dit, 3 maanden salaris, te noemen, had hij beter niet moeten zeggen. Maar wees eerlijk: wij zouden dat ook gedaan hebben. En het kan erger, kijk mar naar politici, wachtgelden, of bedrijfsleven, zelfs na hun ontslag.
Wachtgelden hebben echter ietsje meer fundering dan het doorbetaalde salaris van een op doping betrapte Thomas.
What's it going to be then, eh?
pi_73454384
Hehe, lekkere vergelijking inderdaad.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_73457170
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:33 schreef UltraR het volgende:

[..]

Hij is wel eerlijk. Maar wat ontzettend dom van hem om dit te zeggen .

Ik wil hem wel zien over 2 jaar. Maar dit zal altijd een smet op zijn carrière blijven. Toch verdient hij zeker een 2e kans.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:49:42 #116
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_73457587
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:36 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Hij is wel eerlijk. Maar wat ontzettend dom van hem om dit te zeggen .
Denk dat dat wel meevalt. Een topploeg wil hem toch niet meer hebben. Hij zal bij Silence wel redelijk schoon rondgereden hebben, maar zijn prestaties waren dan ook niet uitzonderlijk. Een keertje derde worden in een tijdrit zet geen zoden aan de dijk.
pi_73461701
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:54 schreef Yankee het volgende:

[..]

Eerlijk?!
Over die drie maanden salaris etc.
pi_82898215
Iemand laatste tijd nog iets gelezen over Dekker? Woont hij nog steeds in Italie of is hij weer terug in Nederland? Is hij gewoon in training of kun je beter in het uitgaanscircuit gaan kijken als je hem zoekt?
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:40:47 #119
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_82898632
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Iemand laatste tijd nog iets gelezen over Dekker? Woont hij nog steeds in Italie of is hij weer terug in Nederland? Is hij gewoon in training of kun je beter in het uitgaanscircuit gaan kijken als je hem zoekt?
Ik vermoed dat we hem net als VDB in de toekomst vooral in 2de en 3de rangs ploegen, koersen, discotheken en bordeeltjes gaan vinden ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:47:18 #120
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_82898967
Laatste wat ik gehoord heb dat hij traint met Bellemakers, Vansummeren en Elijzen.

En:
quote:
Geplaatst door tverzetje op 09-06-2010 om 23:56
in wielermagazine stond een stukje over bellemakers van landbouwkrediet. hij traint met dekker .
citaat blz 77: " En dan is er nog een bijzondere trainingsgenoot die bovendien regelmatig op de scooter klimt opm als gangmaker te dienen voor snelheidstriaingen. "Ja , dat is Thomas Dekker ", lacht bellemakers. "Hij komt hier in de buurt wonen en is heel gemotiveerd. Als ik achter de scooter wil tarinen bel ik hem gewoon op.
pi_82899675
Thx
pi_82899743
Is Thomas nog steeds de enige sporter die ooit geschorst is door het opnieuw testen van een oud plasje?

Er dook laatst wel een foto van hem op in zwarte trainingsoutfit, hij traint dus nog wel.

[ Bericht 21% gewijzigd door groenen op 16-06-2010 20:12:54 ]
- verwijderd door admin -
  woensdag 16 juni 2010 @ 20:35:31 #123
40566 Ericr
Livewrong
pi_82901401
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik vermoed dat we hem net als VDB in de toekomst vooral in 2de en 3de rangs ploegen, koersen, discotheken en bordeeltjes gaan vinden ...
Wel tweederangs ploegen maar de rest niet, VDB was gewoon niet helemaal goed in de bovenkamer. Dekker is gewoon iemand die dacht dat hij met oude praktijken de top kon halen. Verkeerd gegokt dus.
  woensdag 16 juni 2010 @ 20:49:48 #124
pi_82902092
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:35 schreef Ericr het volgende:

[..]

Wel tweederangs ploegen maar de rest niet, VDB was gewoon niet helemaal goed in de bovenkamer. Dekker is gewoon iemand die dacht dat hij met oude praktijken de top kon halen. Verkeerd gegokt dus.
Bwah, ik weet nochtans uit zeer goeie bron dat hij in het verleden zeer vaak samen met Tom Boonen en nog een Lotto-renner (die ik hier nu niet ga noemen) werd gesignaleerd op bepaalde feestjes en uitgaansmilieus hoor ... En dat hoorde ik voor 't eerst al van voor het eerste Boonen-schandaaltje losbrak.

Feit is trouwens wel dat ik hem sowieso nooit meer de top zie halen. Daar is hij sportief volgens mij niet toe in staat.
pi_82902839
De problemen voor VDB gingen natuurlijk wel wat verder dan wat coke feestjes, die had al jaren in een inrichting moeten zitten.

Geen idee of Dekker nog een geslaagde comeback kan maken. Ligt volledig aan zijn trainingsdiscipline, maar de laatste jaren hebben genoeg renners laten zien dat je na een schorsing goed, of zelfs beter dan ooit kan terugkeren (Basso, Scarponi, Riccò, Vino).
pi_82903757
nog een jaartje dan is hij terug
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:24:25 #127
40566 Ericr
Livewrong
pi_82911240
TD zal wel terugkomen maar heeft te weinig gepresteerd om een goede ploeg te vinden en zal hij zichzelf te goed vinden voor ploegen op het tweede plan Lijkt me wel zo'n knuppel die nog een keer voor de bijl gaat omdat hij alsnog bij de grote jongens wil horen.
pi_91738676
Dekker: "Gebruikte alleen doping bij Rabobank"

Ben benieuwd of hij toch weer enigzins op niveau terugkomt...
pi_91739652
Ik hoop nog ergens dat hij terugkomt bij de Rabobank
  zondag 23 januari 2011 @ 11:19:47 #130
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_91740080
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:01 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoop nog ergens dat hij terugkomt bij de Rabobank
Ik denk niet dat RaBo daar in zal trappen. Zelfs niet al rijdt hij de sterren van de hemel. Die zal altijd als een dopeur worden nagewezen. En uiteindelijk heeft hij zelf zijn carriere verkloot, niet Rabo. Hij moest zo nodig in Italie gaan trainen. Al had hij toen al de schijn tegen, nu is het allemaal wel klip en klaar helder. Jammer dat zo'n groot talent op zo'n manier verloren IS gegaan.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_91741386
Ik snap niet dat hij zegt dat Vaughters de eerste was die het door had, bij Rabo hadden ze het toch ook overduidelijk wel in de gaten. Ben ook wel benieuwd wanneer hij nou daadwerkelijk is begonnen, lijkt me toch niet dat dat in de jeugd was.

Hij zou prima de top kunnen halen nog, je weet namelijk niet hoeveel hij trainde in z'n epo-periode. Hij zegt dat hij dus minder ging trainen en toen epo ging gebruiken. Epo kan natuurlijk niet op tegen weinig trainen, als ik epo ga nemen rijd ik niet opeens met de toppers mee. Bescheiden ben ik toch he 8-)

quote:
"Bezinning is dat ik voor mezelf ook wel weet dat ik terug moet naar de basis. Dat trainen en rusten het allerbelangrijkste is."
Zelfs rusten deed hij dus niet goed (te veel partyen neem ik dan aan).
  zondag 23 januari 2011 @ 18:06:15 #132
pi_91758814
Tja, het viel ook wel al aan z'n prestaties bij Lotto te merken natuurlijk ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')