Sommige vissen gaan zelfs rotten in het zeewater...quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:23 schreef MaGNeT het volgende:
Vissen en andere zeedieren pissen ook in het zeewater...
Een nuchtere kijk, nooit weg.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:22 schreef TNA het volgende:
Liever daar dan in het zwembad. Then again, chloor reinigt wel. Oplossing: de hele Noordzee vol chloor storten.
Leuk als je een witte zwembroek hebt (zoals ik).quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef NoFidea het volgende:
TS haal je hem dan uit je broek of pis je in zwembroek?
Midas Dekkers zei ooit: De zee is een grote plas water vol met vissensperma.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:22 schreef o.us het volgende:
Ik vind het gewoon ronduit smerig om dat te doen. Ikzelf durf het niet en ikzelf vind het al helemaal niet lekker om in zeewater te zwemmen waar mensen lekker gewoon staan te pissen. Straks schijten ze in het zeewater.
Klacht: Mensen die pissen in het zeewater.
Antiklacht: Zomer.
Wat hoeft niet meer?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit een keer gezien hoe iemand gekotst en gepoept had in de zee.
Voor mij hoeft het niet zo nodig meer.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit een keer gezien hoe iemand gekotst en gepoept had in de zee.
Voor mij hoeft het niet zo nodig meer.
Jij dit toevalligquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Leuk als je een witte zwembroek hebt (zoals ik).
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat een witte zwembroek er zo uitziet
quote:
En wat voor lafbek ben je als je DAAR dan niets van zegt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef daniman het volgende:
Ik heb zelfs een keer gezien hoe een ontaarde moeder de poepluier van dr kindje in het water gooide
En dat was niet in zee maar in een recreatiemeer!![]()
Volgens mij had ik daarna ook niet zo veel zin in zwemmen meer...
('t stomme is, de volgende keer ga je gewoon wel weer zwemmen in dat meer)
Pis is nog altijd 100000000x schoner dan zo'n beetje alles wat er in die zee drijft manquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zwem liever in zee dan in een (openlucht) zwembad.
Zwembaden bevatten dan wel chloor, maar zit veel
meer pis in, dan in zo'n grote zee.
Schopje ONZ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:22 schreef o.us het volgende:
Ik vind het gewoon ronduit smerig om dat te doen. Ikzelf durf het niet en ikzelf vind het al helemaal niet lekker om in zeewater te zwemmen waar mensen lekker gewoon staan te pissen. Straks schijten ze in het zeewater.
Klacht: Mensen die pissen in het zeewater.
Antiklacht: Zomer.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:51 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat hoeft niet meer?
Zwemmen in zee of zelf poepen en kotsen in zee?
Hier ook, deze kwam met de golf mee..quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef leipeshitouwes het volgende:
Er is wel eens een drol langs me gedreven in de zee.
Ho ho. Dat zijn bootvluchtelingen. Dat is een heel andere discussie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hier ook, deze kwam met de golf mee..
man ik was iets van 11 toen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat voor lafbek ben je als je DAAR dan niets van zegt?
Als je hoort wat die blagen van 11 tegenwoordig allemaal roepenquote:
Er schijnt een zoetwatervisje te zijn dat graag tegen de (pis)stroom in je plasbuis binnenzwemt om daar eitjes te leggen die dan allemaal uitkomenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:27 schreef Marurk het volgende:
Dan wordt je pielemuisje opgegeten door een vis of kwal
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat visje zit in o.a. in de amazone. Heeft weerhaakjes en klemt zich
vast in je warme plasbuis. Nestelt zich. en als ik de verhalen
mag geloven is het best wel pijnlijk
Heb een nieuwe fet( v )isj gekregenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tijd terug was er een Epi van House waar zo'n gast dat had. Snel op google gezocht en die krengen worden godver nog groot ook.
http://www.infectiousvideos.com/index.php?p=showvid&a=playvid&sid=0398&cr=hotplay
Not for the faint of heart
Al 100 keer gezien, maar elke keer lopen de rillingen weer over mn rugquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tijd terug was er een Epi van House waar zo'n gast dat had. Snel op google gezocht en die krengen worden godver nog groot ook.
http://www.infectiousvideos.com/index.php?p=showvid&a=playvid&sid=0398&cr=hotplay
Dat lijkt me pijnljikquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:09 schreef svefn het volgende:
[..]
Dat lijkt me pijnljik![]()
en is best lullig
Een zeepaard heeft ook een paardenlulquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:23 schreef MaGNeT het volgende:
Vissen en andere zeedieren pissen ook in het zeewater...
Hoe kan je het verschil zien tussen een hondendrol en een mensendrol?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik zat is te zwemmen drijft er ineens een drol, een grote mensen drol 5cm voor me gezicht!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ho ho. Dat zijn bootvluchtelingen. Dat is een heel andere discussie.
Nou, een hondendrol is volgens mij zo'n hoopje. En daar gaan ze altijd bij zitten. Dat kunnen ze niet in de zee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kan je het verschil zien tussen een hondendrol en een mensendrol?
Neemt niet weg dat het smerig is!
Idd, dan voel je opeens een lekker drol tussen je vingers...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:39 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Nou, een hondendrol is volgens mij zo'n hoopje. En daar gaan ze altijd bij zitten. Dat kunnen ze niet in de zee.
En... Het was gewoon een mensendrol. Dat "voel"je gewoon.
Dat heb ik ook een keer gehad!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Idd, dan voel je opeens een lekker drol tussen je vingers...
Ik had dat een keer in het zwembad. Of het was een baby neger, dat weet ik nog steeds niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef leipeshitouwes het volgende:
Grote drol dan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had dat een keer in het zwembad. Of het was een baby neger, dat weet ik nog steeds niet helemaal zeker.
Waar staat de Megajackpot momenteel op?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Die zoekt niet een boompje op...
Op de bankrekening van de directeur van de Staatsloterij.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Waar staat de Megajackpot momenteel op?
27,5 miljoen nog steeds!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Waar staat de Megajackpot momenteel op?
was het niet een spanjaard die onwel geworden was?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef leipeshitouwes het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |