Oeh, shirt uit?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa ik ook niet zo... maar bij het voorstel-stukkie zag ie er zoo lekker uit
yepzquote:
Klinkt goedquote:
Da's geen eenvoudige vraag voor mijquote:
Jij moet wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Oh soort kinderen geen bezwaarvoor mij in ieder geval niet
Praat eens met Djayzz.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:40 schreef STING het volgende:
[..]
Da's geen eenvoudige vraag voor mij
Heb een erg brede smaak, voornamelijk 80'ies, 90'ies.
Ben erg fan geweest van Sting (goh..), Phil Collins, Coldplay.. maar ook trance gaat er bijv. wel in, heb zelfs zo nu en dan een happy hardcore bui![]()
Als er maar een beetje melodie in zit en het niet al te depressing is
Niks mis met Happy hardcorequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:40 schreef STING het volgende:
[..]
Da's geen eenvoudige vraag voor mij
Heb een erg brede smaak, voornamelijk 80'ies, 90'ies.
Ben erg fan geweest van Sting (goh..), Phil Collins, Coldplay.. maar ook trance gaat er bijv. wel in, heb zelfs zo nu en dan een happy hardcore bui![]()
Als er maar een beetje melodie in zit en het niet al te depressing is
quote:
Als je rijk word van mijn idee.. krijg ik wel een vergoeding hequote:
Hoiquote:
neuh ik heb er ook niet zoveel mee zelf... maar vond het wel ff lekker om te gluren naar emquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh lekker, bruine mannen zijn wel mooi. Maar zwijmel er niet bij weg ofzo.
Eeej lekkertjequote:
Boefjequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
neuh ik heb er ook niet zoveel mee zelf... maar vond het wel ff lekker om te gluren naar em
Ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoeft niet perse kinderen zelf te hebben maar een hekel aan kinderen word het toch lastig denk je niet
Partners worden? Dan krijg je 50% van de winst.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je rijk word van mijn idee.. krijg ik wel een vergoeding he
Sowieso, gluren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
neuh ik heb er ook niet zoveel mee zelf... maar vond het wel ff lekker om te gluren naar em
hahaquote:
Daar kan geen Endemol tegenopquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.![]()
[..]
Partners worden? Dan krijg je 50% van de winst.
als jij het uitvoerende gedeelte maar doet danquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.![]()
[..]
Partners worden? Dan krijg je 50% van de winst.
quote:
uhuquote:
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Geen idee, moet je aan je msn contacten vragen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
staat me webcam weer aan
Neequote:
Is goed. Doe jij de PR dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
als jij het uitvoerende gedeelte maar doet dan
Carooltje speelt toch al de rol van MILF?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Is goed. Doe jij de PR dan?
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou het niet in m'n hoofd halen. Je moet mensen in hun waarde laten.
neuh van RIJKE milfquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Carooltje speelt toch al de rol van MILF?
Ja zij is de eerste kanidaat.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Carooltje speelt toch al de rol van MILF?
geen gekker reactie of aanbiedingen zal wel uit staan danquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee, moet je aan je msn contacten vragen.
quote:
Oh ja, met een villa in Maarssen met zwembad en waar we binnenkort met z'n allen gaan BBQ'en he?quote:
zo ff verbeterdquote:
Zou dr wel op rekenen ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen gekker reactie of aanbiedingen zal wel uit staan dan
euhm... euhm.....quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:48 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, met een villa in Maarssen met zwembad en waar we binnenkort met z'n allen gaan BBQ'en he?
Nee in het Gooi natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:48 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, met een villa in Maarssen met zwembad en waar we binnenkort met z'n allen gaan BBQ'en he?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:48 schreef STING het volgende:
[..]
Uitdrukkingen.. je moet sommige mensen ook alles voorkauwen
Ja zoietsquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is dat iemand waarbij je het kind kan wegplukken?
Je zal het wel over je zelf hebben jij hebt nog een knap kopie met die van mag ik alleen op die horror sitesquote:
Tijn tochquote:
Over mezelf hebben? Wat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je zal het wel over je zelf hebben jij hebt nog een knap kopie met die van mag ik alleen op die horror sites
Ik dacht juist dat vrouwen hem wel aantrekkelijk vonden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:
Hmm, Milow heeft toch lekkere/geile stem he.![]()
![]()
Jammer dat ie verder niet zo bijzonder is.
Ik hou totaaaaal niet van kale mannen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat vrouwen hem wel aantrekkelijk vonden.![]()
Dan staan wij op dezelfde sitesquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je zal het wel over je zelf hebben jij hebt nog een knap kopie met die van mag ik alleen op die horror sites
Het klopt tochquote:
oehh kusjequote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hou totaaaaal niet van kale mannen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Gelukkig maar anders zou iedereen op dezelfde personen vallen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hou totaaaaal niet van kale mannen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is je spiegel stuk of zijn er zoveel slechtziende om je heen want je ziet er echt wel goed uit
Jong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat van mij is geen zelfspot zeker heb je wel gezien danquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jouw zelfspot vind ik wel geweldig hoor.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is je spiegel stuk of zijn er zoveel slechtziende om je heen want je ziet er echt wel goed uit
Dankjewel, maar hoe heb ik het over mezelf dan? Ik zie de link ff niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook, maar Tijn komt gewoon af en toe zo grappig uit de hoek.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en dat van mij is geen zelfspot zeker heb je wel gezien dan
Val meestal op iets ouderen vrouwen dan mezelf en miss Venco is een stuk jongerquote:
Je bent donker, dat scheelt. Kan al iets beter.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je bedoelt glad?.. ik ben gemilimetert zeg maar
neuken? Gelukkig!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent donker, dat scheelt. Kan al iets beter.![]()
En jij hebt een goeie kop, dat scheelt nog meer.
quote:
hooooiquote:
Haha, nee snap je hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het was sarcastischomdat het hier over niets anders gaat..
Ja, waar het hart vol van is, enzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
en dan nog de sneer naar mannen makenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nee snap je hoor.Ik had hm wel door.
Dat zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het was te makkelijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
en dan nog de sneer naar mannen maken
quote:
fijne avond dan nog hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Sommige wel jahquote:
Dankjequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jouw zelfspot vind ik wel geweldig hoor.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:01 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn alle vrouwen tegenwoordig bi ofzo? Zeker hip ofzo.
of het hip is of niet... geil is het welquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:01 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn alle vrouwen tegenwoordig bi ofzo? Zeker hip ofzo.
Ik dacht dat vrouwen niet grappig waren?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jij bent ook best wel grappig
Meningen zijn daarover verdeeldquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
of het hip is of niet... geil is het wel
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik maak geen bezwaar
Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
hmmm zullen we samen een milf neuken daten?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik het niet met je eens ben
Ok.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hmmm zullen we samen een milf neuken daten?
Puh!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hmmm zullen we samen een milf neuken daten?
Waar naar toe?quote:
waaat??quote:
Vrouwen hebben ook humor alleen die begrijpen mannen bijna nooit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen niet grappig waren?
Ik zie het niet als een probleemquote:
Mee eensquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Loop de jongens niet zo op te hitsen is al warm genoegquote:
Spuitelfquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Loop de jongens niet zo op te hitsen is al warm genoeg
Jij bent toch al een milfquote:
Als jij dat wil.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:07 schreef Stereophonic het volgende:
is dit het knuffeltopic?
ok ok sorryquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat doe jij nooit zeker?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:
Voor hoe lang 5 minuten zekerquote:
je mag best iets melden als er wat minder over neuken gaat enzoquote:
Mee eensquote:
De echt geile moeders natuurlijkquote:
quote:
Geen idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee.
heb er eentje, hij heet MatthijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
hahhaha en hopen dat ze jouw geilheid overtreffenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De echt geile moeders natuurlijk
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee.
tijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat kan niet volgens mijquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:14 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahhaha en hopen dat ze jouw geilheid overtreffen
Ja hij is een milfhunter.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je bent het gewend om moeders te daten?
zou dat kunnen dan als dat zo is zijn we knap geilquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:14 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahhaha en hopen dat ze jouw geilheid overtreffen
Wie weet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je bent het gewend om moeders te daten?
Matthijs zijn moeder dus.quote:
Hoi Lubquote:
quote:
hahaha en ben jij nu knap geil? of alleen wanneer moeders meedoen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zou dat kunnen dan als dat zo is zijn we knap geil
Dat begrip kende ik niet.quote:
Ik hoop het eerste voor hemquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahaha en ben jij nu knap geil? of alleen wanneer moeders meedoen?![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
daarom boor ik de hoop ook de grond in
quote:
Hahahaquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat begrip kende ik niet.![]()
![]()
[ afbeelding ]
NSFW.
Glijmiddeltje!quote:
Oh... Ik ga wel opzoek naar een ander om te daten danquote:
Nog vrijwilligers nodig?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh... Ik ga wel opzoek naar een ander om te daten dan
Ook geen milfs?quote:
Dat zeg ik ook heul nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker dan net of ik er wat aan kan doen
Geen FOAW voor jou?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
hu wie ik geil hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahaha en ben jij nu knap geil? of alleen wanneer moeders meedoen?![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef ThE_ED het volgende:
toch maar ff de kippevleugeltjes gaan maken
Anders komt hij nooit aan zijn trekken.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze zijn al dood hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef getl0st het volgende:
[..]laat er eens een paar hierheen vliegen
Nog nooit zo vloeiend als nu.quote:
hmmm lekkerrrrquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef ThE_ED het volgende:
dealquote:
avondquote:
Thrust echt niet, wat zeg je nu daarquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hu wie ik geil hoe kom je daar nou bij?
ging het over mij???quote:
Als wij gaan daten ik.quote:
Jij bent toch niet stiekum geen neger he. Want jij eet wel veel kip.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef ThE_ED het volgende:
Hier ook. Net klaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef ThE_ED het volgende:
nee over kipquote:
Father Occupied All Weekend.quote:
lol hoiquote:
quote:
Hoiquote:
jammerquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik slecht was
Thrust jij bent niet slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
brutale mensen hebben de halve wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
[..]
Net zo goed/slecht als de rest hier dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:25 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
jammer![]()
maar ach tis zomer what the fuck ja toch![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |