Nog nooit zo vloeiend als nu.quote:
hmmm lekkerrrrquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef ThE_ED het volgende:
toch maar ff de kippevleugeltjes gaan maken
dealquote:
avondquote:
Thrust echt niet, wat zeg je nu daarquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hu wie ik geil hoe kom je daar nou bij?
ging het over mij???quote:
Als wij gaan daten ik.quote:
Jij bent toch niet stiekum geen neger he. Want jij eet wel veel kip.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef ThE_ED het volgende:
Hier ook. Net klaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef ThE_ED het volgende:
nee over kipquote:
Father Occupied All Weekend.quote:
lol hoiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Hoiquote:
jammerquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik slecht was
Thrust jij bent niet slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
brutale mensen hebben de halve wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
[..]
Net zo goed/slecht als de rest hier dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:25 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
jammer![]()
maar ach tis zomer what the fuck ja toch![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |