Wasn't mequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal dat het zijn geweest? Vaag. Lein zeker weer
Oh, Freecell, wat zal jij je rot geschrokken zijn zeg in de autoIk heb gelukkig nog nooit een motorrijder meegemaakt die zo gek doet.
Sneller van A naar B komenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, dus je hebt een draakje. Wat kun je ermee
Het is een Epic draak. Zeldzaam! En hij vliegt veel veel sneller dan een basis-vliegbeest.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, dus je hebt een draakje. Wat kun je ermee
Ben blij dat jij het wel snapt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Dat verklaart alles Lein
Stomme Steer Snaptnix
In je eigen huis?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
avond
nog studeren en daarna nog wat klussen
wat kleine dingen. vooral voorbereiden voor als ik straks met de tentamens klaar ben. wil wat dingen opnieuw schilderen (toitelt en badkamer).quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat dan? Ben niet nieuwsgierig hoor!
Als ik jou was zou ik de badkamer niet schilderen maar opnieuw doen. Daar knapt het 100 keer harder van op. Nog maar te zwijgen over de toegevoegde waarde die je huis dan krijgt. Eigenlijk idem dito voor de pleequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef Den_Haag het volgende:
wat kleine dingen. vooral voorbereiden voor als ik straks met de tentamens klaar ben. wil wat dingen opnieuw schilderen (toitelt en badkamer).
helaas gaan daar me de centen voor ontbreken. het vervangen van de ketels valt 40000 euro duurder uit dan de 60000 euro die begroot was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik de badkamer niet schilderen maar opnieuw doen. Daar knapt het 100 keer harder van op. Nog maar te zwijgen over de toegevoegde waarde die je huis dan krijgt. Eigenlijk idem dito voor de plee
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is een Epic draak. Zeldzaam! En hij vliegt veel veel sneller dan een basis-vliegbeest.
Ik wilde net roepen, je hebt toch zo'n speelgoedboilertje in de keuken? Maar het gaat over de CV ketels namens de VVEquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:44 schreef Den_Haag het volgende:
helaas gaan daar me de centen voor ontbreken. het vervangen van de ketels valt 40000 euro duurder uit dan de 60000 euro die begroot was.
en de eerst volgende echte investering is een grotere warmwatergeiser. met inbouw in balkonkast zal dat ook zzo'n 2500 euro kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Leintjeuh op 01-07-2009 22:29:10 ]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wilde net roepen, je hebt toch zo'n speelgoedboilertje in de keuken? Maar het gaat over de CV ketels namens de VVE![]()
Maar die grotere boiler is een goed idee, handig op het balkonVeiliger ivm CO uitstoot en het levert een extra keukenkastje op!
Welk bouwdepot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 40d euro gaat idd over de ketels voor de verwarming. we gaan over van olie op gas.
En geen boiler voor de keuken maar een geiser. is handiger voor mij.
moet dus kijken hoe ik het financieel allemaal ga doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |