Wasn't mequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal dat het zijn geweest? Vaag. Lein zeker weer
Oh, Freecell, wat zal jij je rot geschrokken zijn zeg in de autoIk heb gelukkig nog nooit een motorrijder meegemaakt die zo gek doet.
Sneller van A naar B komenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, dus je hebt een draakje. Wat kun je ermee
Het is een Epic draak. Zeldzaam! En hij vliegt veel veel sneller dan een basis-vliegbeest.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, dus je hebt een draakje. Wat kun je ermee
Ben blij dat jij het wel snapt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Dat verklaart alles Lein
Stomme Steer Snaptnix
In je eigen huis?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
avond
nog studeren en daarna nog wat klussen
wat kleine dingen. vooral voorbereiden voor als ik straks met de tentamens klaar ben. wil wat dingen opnieuw schilderen (toitelt en badkamer).quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat dan? Ben niet nieuwsgierig hoor!
Als ik jou was zou ik de badkamer niet schilderen maar opnieuw doen. Daar knapt het 100 keer harder van op. Nog maar te zwijgen over de toegevoegde waarde die je huis dan krijgt. Eigenlijk idem dito voor de pleequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef Den_Haag het volgende:
wat kleine dingen. vooral voorbereiden voor als ik straks met de tentamens klaar ben. wil wat dingen opnieuw schilderen (toitelt en badkamer).
helaas gaan daar me de centen voor ontbreken. het vervangen van de ketels valt 40000 euro duurder uit dan de 60000 euro die begroot was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik de badkamer niet schilderen maar opnieuw doen. Daar knapt het 100 keer harder van op. Nog maar te zwijgen over de toegevoegde waarde die je huis dan krijgt. Eigenlijk idem dito voor de plee
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is een Epic draak. Zeldzaam! En hij vliegt veel veel sneller dan een basis-vliegbeest.
Ik wilde net roepen, je hebt toch zo'n speelgoedboilertje in de keuken? Maar het gaat over de CV ketels namens de VVEquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:44 schreef Den_Haag het volgende:
helaas gaan daar me de centen voor ontbreken. het vervangen van de ketels valt 40000 euro duurder uit dan de 60000 euro die begroot was.
en de eerst volgende echte investering is een grotere warmwatergeiser. met inbouw in balkonkast zal dat ook zzo'n 2500 euro kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Leintjeuh op 01-07-2009 22:29:10 ]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wilde net roepen, je hebt toch zo'n speelgoedboilertje in de keuken? Maar het gaat over de CV ketels namens de VVE![]()
Maar die grotere boiler is een goed idee, handig op het balkonVeiliger ivm CO uitstoot en het levert een extra keukenkastje op!
Welk bouwdepot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 40d euro gaat idd over de ketels voor de verwarming. we gaan over van olie op gas.
En geen boiler voor de keuken maar een geiser. is handiger voor mij.
moet dus kijken hoe ik het financieel allemaal ga doen.![]()
DH kennende heeft memo zijn loempia gegeten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:01 schreef Isabeau het volgende:
memo en DH hebben samen loempia gegeten?
we waren toevallig beiden op parkpop met andere mensen van de singles sc, en toen hadden DH en nogn wat mensjes chinees gehaald ene r stond ook n bakje loempia;s bij en tioen vroeg ik heel subtiel van wie dat was enzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:01 schreef Isabeau het volgende:
memo en DH hebben samen loempia gegeten?
En nu ben je dronken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we waren toevallig beiden op parkpop met andere mensen van de singles sc, en toen hadden DH en nogn wat mensjes chinees gehaald ene r stond ook n bakje loempia;s bij en tioen vroeg ik heel subtiel van wie dat was enzoen toen zei DH dat ik die best mocht hebben
Pics of YouTube!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:17 schreef Memento-Mori het volgende:
en ondanks dat al die singles op een gegeven moment hun tong maar in elkaar gingen stoppen, heb ik met niemand gezoend of iets anders vunzigs gedaan
Kuis meisje ben jij.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
dat weet ik niet precies, toen het begon deed DH niet eens meemaar ik vond het allemaal wat te ver gaan dus ik ben toen maar naar huis gegaan, en t laatste optreden was toch al afgelopen
dat waren ze zekerquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
jij ook wel hoor, de loempia was iig best lekker
wacht ook op antwoord van isaquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Isa vlieft is!![]()
![]()
Op wie, Isa?
heel niet gezoendquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
dat weet ik niet precies, toen het begon deed DH niet eens meemaar ik vond het allemaal wat te ver gaan dus ik ben toen maar naar huis gegaan, en t laatste optreden was toch al afgelopen
Hij heet Oscar! Heeft bruin/blond haar, is een erg geduldige luisteraar en hij wordt helemaal enthousiast als ie Isa ziet. Hij is ook dol op alles dat ze hem voorzet. Klinkt echt ideaal!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Isa vlieft is!![]()
![]()
Op wie, Isa?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar jij knalt sowieso uit je broek als Isa's naam alleen maar genoemd wordt
quote:
En hij zit nu in een kooitjequote:Op donderdag 2 juli 2009 07:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij heet Oscar! Heeft bruin/blond haar, is een erg geduldige luisteraar en hij wordt helemaal enthousiast als ie Isa ziet. Hij is ook dol op alles dat ze hem voorzet. Klinkt echt ideaal!
Morning! Waarom nieuwe ramen? Ga je volledig over naar dubbel glas ofzo?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:39 schreef Isabeau het volgende:
En hij zit nu in een kooitjeEr zijn hier twee mannen ramen aan het vernieuwen en ook in de kamer van het knijn, dus die zit nu even in zijn hok. Is echt eeuwen geleden dat hij opgesloten zat haha.
Goedemorgen allemaal!
Misschien zitten er teveel verfspetters op ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap het niet zo goed, er zit daar namelijk al dubbelglas in
Inderdaadquote:
Ja he? Arm kind, helemaal gehersenspoeld in deze warmte al die huizen langs in zijn korte broekje, overhemdje en stropdas .quote:
dat doen ze dan wel weer goed idd, vraag me af of er ergens een busje staat met reserve pakken voor als ze toevallig een zweetrug krijgen ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind mormonen met dit weer nog zieliger, met hun zwarte pakken. Maar die geven ook geen krimp
Aardbeien kwarktaart van de bakker. Wel ok, maar niet echt super. Collega's hadden een aardbeiensoes en een moorkopquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
wat voor taart had je, Lein? Ik heb mijzelf op een taartbeperkt dieet gezet
Awwwwwquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik zag vanochtend een stipjes op koeienklompen
En toen dacht ik aan Steer![]()
Ja, in het restaurant maakten we altijd ijsthee, en de gasten vroegen altijd naar onze ijsthee en niet naar de Nesteaquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:49 schreef DarkElf het volgende:
ben eens ijsthee aan t maken, voor het eerst dus geen idee of het lekker wordt.
hebben jullie nog succesrecepten?
kheb nu thee gezet , 1 liter, 4 zakjes groene thee/citroen (had geen losse meer). Erbij verse munt, gember en limoen... Nu t een paar uur getrokken heeft in een kan, water en honing erbij en wat nieuwe verse munt/gember en citroen en nu staat t te koelen dus straks nog ijsblokjes erin...quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, in het restaurant maakten we altijd ijsthee, en de gasten vroegen altijd naar onze ijsthee en niet naar de Nesteadie we ook hadden.
Ben alleen het recept vergeten.Gewone pickwick thee, citroen en suiker. Maar welke verhoudingen
Ja, ben weer gerustgesteld.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:26 schreef DarkElf het volgende:
zal je altijd zien Golfer. Fijn dat ze er weer is
ga jij straks nog een stukkie rijden in de auto van FC?quote:
Bellefleur heeft ook nacht buiten doorgebrachtquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:23 schreef golfer het volgende:
Xena is al vanaf gisteravond de hort op.
Straks de buurt maar eens uitkammen.
edit: plaatste net die post en ze komt luid mauwend het kattenluikje door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer gas gevenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:20 schreef freecell het volgende:
Lekker rondgeknard vanmiddag. Eén nadeel. Als ik optrek is het of *plof* afslaan of *piephophophophophobbelstootplof* rijden
Nog even oefenen.
En mijn broer reed er zo in weg
Dan is het een lastige, als je voor ´t eerst in de kaasmobiel rijdt gaat het ook van horten en stotenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dan heb je dus het tweede scenario
Mijn broer reed er zo in wegquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan is het een lastige, als je voor ´t eerst in de kaasmobiel rijdt gaat het ook van horten en stoten
Jahoor, je kan dan het beste je schoenen uit doen als je uit rijden gaat, en de pedalen met de bal van je voet of je tenen bedienen, dan heb je een betere "touch"quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn broer reed er zo in weg
Denk je dat ik het nog leer?
Jepquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:12 schreef Den_Haag het volgende:
waarschijnlijk heb je gelest in een diesel, nu rij je benzine. compleet ander koppel en manier van wegrijden.
Ik had vooral moeite in mijn 2CV, maar dat lag meer aan die pook dan aan mij natuurlijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:50 schreef Den_Haag het volgende:
kwestie van het gevoel met de koppeling kweken. dat leer je niet zo snel met rijles.
leeg parkeerterrein zoeken en oefenen met de koppelingquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef freecell het volgende:
[..]
JepGelest in een zware diesel met een terminaal zieke koppeling en nu een superlicht fel benzine-autootje
nuja, ik rijd wel veilig, alleen héél onbeholpen. Straks nog even oefenen en misschien strik ik mijn andere broer wel ff voor een hulp-rit
Puik planquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
leeg parkeerterrein zoeken en oefenen met de koppeling
Ach gos, door de hitte bevangen?quote:
We zeggen toch niet dat je erbij moet kruipen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:00 schreef kaasplankje het volgende:
Lein slaapt momenteel in een 1 persoonsbed lekker warm met z´n 2en
jij ligt dus nog steeds met de mr in een een-persoonsbedquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:08 schreef DarkElf het volgende:
met zijn tweetjes in een eenpersoonbed kan alleen als je nog echt verliefd bentdaarna moet ieder zijn ruimte hebben
enne tnx...
Ja, maar Tara kan je ook makkelijk erbij hebben. Die neemt nauwelijks ruimte in beslag.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:12 schreef freecell het volgende:
Wij zijn nog echt verliefd
We hebben zelfs nog samen op een héél smal (70 CM) matrasje geslapen toen ik 7 maanden zwanger was
Ging prima!
neequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jij ligt dus nog steeds met de mr in een een-persoonsbed![]()
wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar Tara kan je ook makkelijk erbij hebben. Die neemt nauwelijks ruimte in beslag.
Hoho, vergis je niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar Tara kan je ook makkelijk erbij hebben. Die neemt nauwelijks ruimte in beslag.
Jij hebt duidelijk nog nooit met Tara in 1 bed gelegenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:18 schreef golfer het volgende:
Ha dat is een oude kennis van me. Woonde 2 huizen verderop in het studentenhuis van mijn ex. Komische dude die altijd rare fratsen uithaalde, van alles in elkaar knutselde en practical jokes verzon en zo. Hij had ook een Harly DaFIETSon. Ofwel een omgebouwde fiets met een mega lange voorvork en hoog stuur. Viel niet op te fietsen behalve door hem. Ook heeft hij een aanhanger voor zijn motor gemaakt van een oud olievat, daar een kraantje aan gemaakt met een reservoir er achter waarin hij zwarte derrie deed. Menig nieuwsgierig mens heet het geprobeerdquote:
Wij hebben MIJN kwart van het bed eens gedeeld herinner ik mequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit met Tara in 1 bed gelegen![]()
Woehahahaquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha dat is een oude kennis van me. Woonde 2 huizen verderop in het studentenhuis van mijn ex. Komische dude die altijd rare fratsen uithaalde, van alles in elkaar knutselde en practical jokes verzon en zo. Hij had ook een Harly DaFIETSon. Ofwel een omgebouwde fiets met een mega lange voorvork en hoog stuur. Viel niet op te fietsen behalve door hem. Ook heeft hij een aanhanger voor zijn motor gemaakt van een oud olievat, daar een kraantje aan gemaakt met een reservoir er achter waarin hij zwarte derrie deed. Menig nieuwsgierig mens heet het geprobeerd![]()
Was nooit saai daar. Hij wilde deze botsauto nog als trouwauto gebruiken. Was Amy niet zo blij mee![]()
Ohja en ik heb vakantie!!!!
Nee, die 'eer' (??) heb ik nooit gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Jij hebt duidelijk nog nooit met Tara in 1 bed gelegen![]()
Valt wel mee. Ik heb een conflict met mn darmen. Al 1.5 week. Ik vind dat ze rustig aan moeten doen. Kennelijk zijn mn darmen zo eigenwijs als dikke stront door een theezeefje want ze blijven bezig op sneltreinvaarttempo. Maar ik eet wel genoeg vezels! En ik durf niet zo goed te gaan slapen. Want misschien blijven de darmen ook wakker. Iehl.quote:
mijn broer is daar ook. zwaai maar naar hem als je hem herkentquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:59 schreef golfer het volgende:
Ik hoop wel dat het in het weekend een beetje droog blijft.
Zaterdag hebben we met vrienden hier in de tuin een BBQ gepland en zondag gaan we met weer andere 'vrienden/kennissen/collega's van B.' naar Amsterdam voor een concert van Anouk in het Westerpark.
Ik heb nu odorex extra dry, zweet je 5 dagen niet onder je oksels, maar als ik het écht warm krijg, zweet ik nu ineens op mijn voorhoofdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:46 schreef DarkElf het volgende:
je kan het altijd nog in je oksels laten spuiten zodat je niet meer zweet...
lijkt me echt zó ongezond
oh nee plakkerig zijn sucks. dan heb ik t liever te warmquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
ja, ik weet dat er twee kanten zijn aan het zweetverhaal. Maar altijd plakkerig zijn is ook niet je van het
Koelt het bij jou nu ook af? Ik denk dat we regen krijgen!
Leuk Hobs!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:58 schreef MissHobje het volgende:
Zo daar ben ik dan even, wel f snel want enorme trek!
Bevalt prima hier
1e nacht een soort sleesy sekshotel gehad, wel netjes maar hebben uiteraard enorm gelachen erom..
En een ontzettende lache tuktuk gast Mai heet die, maargoed we kregen de stops niet uit zijn hoofd gepraat dus na een uur hadden we zoiets van doei Mai
verders zitten we nu ff in het Siam Siam hotel in Bangkok.. behoorlijke aanrader, alles netjes mooie kamer.. lekker zwembad enne afdingen op de prijs absoluut doen! scheelt enorm dan en dan wel betaalbaar.
afdingen lukt mij prima.. kijk van nature best ernstig
Mare ontzettend genieten hier@ vandaag wel enorm heet maar hoorde dat het ook wel een uitzonderlijk lekkere dag was.
Anyway toedels en tot de volgende post!
evelything you wantquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
eet ze hobs!!!!!
sekshotel? wat moet ik me daar bij voorstellen?
Happy ending, sil?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:31 schreef kaasplankje het volgende:
evelything you want
idd! het is echt rete confronterend als je haar gaat uitvallen, weet ik van mijn vader nog. Tot die tijd heb je 'gewoon' kanker en chemo, nu ben je echt een kankerpatient...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
BeterCosmetisch superieur en je hoeft jezelf niet te kwellen met losvallende plukjes.
Errug lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:10 schreef borisz het volgende:
Ik heb een Aardbeiengranita met limoen gemaakt. Recept van de Appie. Ligt nu in de vriezer
.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:03 schreef DarkElf het volgende:
ik vind mijn schone zus een held ... haar haar begon uit te vallen door de chemo en ipv te wachten tot het echt met bossen tegelijk los komt heeft ze het geschoren. Take control.
En nu gaat ze lekker een weekend weg met haar liefde..
Wat stoer!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:03 schreef DarkElf het volgende:
ik vind mijn schone zus een held ... haar haar begon uit te vallen door de chemo en ipv te wachten tot het echt met bossen tegelijk los komt heeft ze het geschoren. Take control.
En nu gaat ze lekker een weekend weg met haar liefde..
ach bij V.d Valk weet je iig altijd hoe je eten smaakt, zoals het 20 jaar geleden ook smaakte.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb al een snitzel op van vd Valk. moesten wel, de mensa was nog slechter..
Geen slecht woord over vd Valk he.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach bij V.d Valk weet je iig altijd hoe je eten smaakt, zoals het 20 jaar geleden ook smaakte.
hoho was ook geen slecht woord, weten waar je aan toe bent is primaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen slecht woord over vd Valk he.Powerfood to the people
wij vroeger vaak met opa en oma die dan de hele familie mee uit eten namen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef borisz het volgende:
Ik heb in mijn bijna 21 jarig bestaan nog nooit bij vd Valk gegeten
Wij 'moeten' eens per jaar naar die toekan in Vianen, als de moeder van B. traditioneel haar verjaardag daar viert met alle familie.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef borisz het volgende:
Ik heb in mijn bijna 21 jarig bestaan nog nooit bij vd Valk gegeten
als je andere keuze de snitzel en patat van vorige week isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach bij V.d Valk weet je iig altijd hoe je eten smaakt, zoals het 20 jaar geleden ook smaakte.
Ik heb van jullie wel eens een foto uit Vianen voorbij zien komenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij 'moeten' eens per jaar naar die toekan in Vianen, als de moeder van B. traditioneel haar verjaardag daar viert met alle familie.
Elk jaar zeggen we dat het wel de laatste keer zal zijn geweest, maar gisteren kwam alweer de uitnodiging per post voor de volgende keer op 15 augustus als ze haar 89e verjaardag daar hoopt te vieren.
O dat had ik heul niet gezien!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet feliciteren als iemand al naar bed is![]()
Goed. Bijna getrouwd. Dus nog goed. Daarna wordt alles minder natuurlijk.quote:Hoest mitt den doet?
Na het trouwen is het nog tofferquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:04 schreef Duderella het volgende:
Goed. Bijna getrouwd. Dus nog goed. Daarna wordt alles minder natuurlijk.![]()
Hoest mitt den bloes? Nog aan het solliciteren, of gewoon rustig an? En voel je je al een bijna-oma?
Hee, dat zou mooi zijn, als je toch nog kan blijven! Houd vol ende moed!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Na het trouwen is het nog toffer
Bloes is zo hier en daar af en toe aan het solliciteren, maar het liefst blijf ik toch met 1 been in die enorme reorganisatie staan en hou vol tot het bittere eind tot er toch een kansje komt om te kunnen blijven.
Het is zéér chaotisch en we staan voor enorme veranderingen en loswekingen van ouwe vastgeroeste gewoontes, ik ben er klaar vooren wil me 200% inzetten. Maar dan wel op basis van een vast contract
![]()
Ja dat word jij gewoon ook zeg! Heb je niet eens een hangertje voor nodig. Volgens mij stráált dat er tzt. vanaf.quote:Qua oma worden, ik zat gisteren t/o iemand in de trein met een hangertje om haar nek waar op stond ; omavan binnen dacht ik : dat word ik ook
![]()
maar niet op die manier
De a.s. ouders zitten as we speak op een kameel in Tunesië trouwens
Nou dan!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Tis geen echte bluezzbaby natuurlijk, ik ben alleen de verwekker van de leverancier van het zaad
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:10 schreef golfer het volgende:
Korte vakantie geboekt!
Vertrek 8-9 terug 17-9. Overtocht IJmuiden-Newcastle v.v. Destination: Scotland. Met auto op de bonnefooi B&B doen in mijn lievelingsland.
Neuckafspraak op the Isle of Skye maken?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:29 schreef Duderella het volgende:
Straks komen we elkaar tegen! Wij gaan van 2-09 tot 23-09![]()
Nou ja, we kunnen natuurlijk ook gewoon een whisky drinken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Neuckafspraak op the Isle of Skye maken?
Jemig, ik zit helemaal verkeerd te tellen.quote:
Klooien met Schotlandquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:53 schreef Duderella het volgende:
Jemig, ik zit helemaal verkeerd te tellen.![]()
Jullie gaan dus ook in september naar Schotland! Ik loop daar altijd mee te klooien.
Komt door die kilten hè? Zonder onderbroek.quote:
Vast warm! Maar ook niet minder mooi natuurlijk. Trouw siësta houden. Do as Romans do.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vrees het ergste voor Barcelona, ja. Over twee weken ga ik! Heel benieuwd; ik ben al verschillende keren in Madrid geweest, maar nog nooit in Barcelona
Ja maar wij gaan pas in het najaar dan hoor!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:13 schreef ColdFeet het volgende:
Berlijn is trouwens ook geweldig, Dude! Maar als je pech hebt wel vrij heet, hartje zomer.
Ik heb een paar dagen bijgeboekt in Edinburgh, omdat ik inderdaad hoorde dat het zo'n fantastisch leuke stad is. Ben erg benieuwd!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil ook nog best een keer naar Schotland, ja! Vorig jaar in Edinburgh geweest, en dat vond ik zeer de moeite waard! Helaas heb ik hysterisch weinig vrije dagen dit jaar, dus lekker drie weken rondreizen zit er gewoon niet in.
zo zag het eruitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
eet ze hobs!!!!!
sekshotel? wat moet ik me daar bij voorstellen?
mijn ouders zijn net terug! het is op dit moment (de afgelopen maand al) uitzonderlijk goed weer in Schotland. Van de 4 weken dat ze er waren hadden ze slechts in 1 week wat regen en wolkjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:10 schreef golfer het volgende:
Korte vakantie geboekt!
Vertrek 8-9 terug 17-9. Overtocht IJmuiden-Newcastle v.v. Destination: Scotland. Met auto op de bonnefooi B&B doen in mijn lievelingsland.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 06:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zo zag het eruit![]()
Maar och heerlijk geslapen daar*) hotel van gister was 100x beter! super luxe zie linkje
Nu op naar Prachuap Khiri Khan![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:10 schreef golfer het volgende:
Korte vakantie geboekt!
Ik hb het geurtje ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:46 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Net gekocht voor mijn zus.Eind deze maand wordt ze voor het eerst moeder.
Fokking cute, die gift set.
Wij gaan met de harald of free enterprisequote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:22 schreef borisz het volgende:
Naar Newcastle en verder wil ik ook nog eens heen. Ik ben wel eens tijdens een opendag op de Queen of Scandinavia geweest.
Over 1,5 week zitten we daar alquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan met de harald of free enterprise
Ik heb er zo'n zin anWe willen erg graag meteen doorrijden naar Isle of Skye
allebei nog nooit geweest.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:46 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Net gekocht voor mijn zus.Eind deze maand wordt ze voor het eerst moeder.
Fokking cute, die gift set.
Geur op waterbasis, en stukjes zeep, voor de 'kleintjes en mama's'quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:48 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer, ziet er leuk uit, maar wat is het? zeepjes, geurtjes?
Ik bedwing me nog elke keer als ik babykleertjes e.d. zie, durf het niet te kopen nu, komt wel als het er eenmaal is
Tisser plenkie? Over een tijdje moet jij er ook aan.quote:
idd, binnenkort (4 weken) gaat mijn zus barenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geur op waterbasis, en stukjes zeep, voor de 'kleintjes en mama's'Als CF haar huid ertegen kan, is het écht mild.
![]()
[..]
Tisser plenkie? Over een tijdje moet jij er ook aan.
Kan de baby meteen de derde helft meespelenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:57 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn broer en ik hadden wel een mini-hockeystick mee
Bierkratjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
Zwemmen in het 25 meterbad.Daarna stad in. Zoek een voetenbankje voor onder mijn bureau, bij de blokker hadden ze niets. Ideeën anyone?
Ikea: http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=krukquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
Zwemmen in het 25 meterbad.Daarna stad in. Zoek een voetenbankje voor onder mijn bureau, bij de blokker hadden ze niets. Ideeën anyone?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sommigen zijn laag en als opstapje bedoeld. Misschien zit er wat tussen voor je.
Wat maak je?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
Hier is het heerlijk. raampjes open en half op het balkon.
En ben voor de kookwedstrijd aan het koken
Rendangquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat maak je?
Hier is het buiten nu ook wel lekker
Dinsdag even met ons brikkie naar de garage, je moet hem nu starten met een hamer
de Bendex? schiet er niet uitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rendang
Wat is er precies aan de hand? startmotor loopt stroef?
wat is er nu stuk? de bendex is geen onderdeelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:14 schreef freecell het volgende:
[..]
de Bendex? schiet er niet uit
En dan moet je daarop slaan met een hamer en dan start hij wel
Tijdelijke oplossing, dinsdag wordt hij gerepareerd
Klinkt geweldigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:48 schreef golfer het volgende:
Heerlijk tot nu met onze vrienden in de tuin gezeten en lekker lang geBBQed.
Iedereen is weer naar huis, dus tijd voor een afzakkertje voor B. en mij.
Klinkt als Bendex danquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wat is er nu stuk? de bendex is geen onderdeel
Een soort kabouter ofzo?quote:Op zondag 5 juli 2009 07:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt geweldig
[..]
Klinkt als Bendex dan
Zit ergens bij de startmotor en het moet eruit springen door het draaien van de startmotor en ergens ingrijpen. En hij springt er dus niet uit.
Opgezocht en het is bendix, met een i.quote:
Lekker!quote:Op zondag 5 juli 2009 08:35 schreef borisz het volgende:
Mogge
Sinds tijden weer eens fatsoenlijk geslapen in de zomer.
quote:Op zondag 5 juli 2009 08:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Wij hadden besloten zonder dekbed onder alleen de hoes te slapen. KOUD! Doe ik niet weer.
TARA is het niet met me eens trouwens, lastig
Even uitgezocht en het valt mee inderdaadquote:
Je bent niet hip als je mij nog niet hebt gemeetquote:
Goed puntquote:Op zondag 5 juli 2009 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij wint
Maar jij was zwanger en naakt
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:43 schreef mascara-klodder het volgende:
CNK hier....feliciteert MK....beso beso
Van harte gefeliciteerd meisquote:Op zondag 5 juli 2009 16:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Taart voor iedereen![]()
Hieperdepiep voor mij![]()
Heerlijk het weekend genoten in Antwerpen met mijn manneke![]()
We zouden eigenlijk heel cultureel musea gaan bezoeken, maar die hebben we dus alleen van de buitenkant gezien![]()
Het is een weekend geworden van shop till you drop en heerlijk eten en drinken![]()
Krakkemieke, jij ook nog gefeliciteerd
Buiten zitten eten met je buren en véél wijn! Iets teveel, dus vandaag lekker met de zonnebril opquote:Op maandag 6 juli 2009 07:31 schreef kaasplankje het volgende:
hieperdepiep MK/SOL
Hier was 't een weekend met veel lekker eten, buiten zitten en drank.
Ja heel stomtoevallig!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:14 schreef DarkElf het volgende:
Dat ze mk tegenkwamen in Antwerpen was stomtoevallig geloof ik
Ik heb deze gekregen afgelopen weekendquote:Op zondag 5 juli 2009 18:10 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en het 'gezond met Ramsay' aangeschaft vandaag
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:20 schreef DarkElf het volgende:
he DH, die aardappelsalade die je laatst postte is erg lekkerHeb hem net gemaakt en hij is idd lekker fris en zurig.
Nu nog een beetje aan de kruiden knutselen (vind ik altijd leuk)
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:33 schreef DarkElf het volgende:
zo net lekker de sauna gereserveerd voor binnenkort, inclusief hot stone massage... nu al zin in
ik heb geen idee maar al die andere massages met spulletjes en olietjes en zo kan ik toch niet tegen dus ik dacht dan dit maar eens, kan ik iig een half uur een dutje doen dacht ikquote:Op maandag 6 juli 2009 11:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Klinkt heerlijk
Ik ben benieuwd wat je van de hot stone massage vind, ik heb t laatst ook een keer gedaan! Was een interessante ervaring, niet onaangenaam maar wel 'anders' zeg maar.
Oehhhh ik wil ook!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:33 schreef DarkElf het volgende:
zo net lekker de sauna gereserveerd voor binnenkort, inclusief hot stone massage... nu al zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |