Dat zei wimderon gisteren ook in het Rankingtopic jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:47 schreef TheGeneral het volgende:
Ik lees net trouwens dat Federer nu al sowieso NUMMER 1 is, ongeacht wat Murray doet!
Vanaf 3 augustus zal dit zijn omdat dan de Olympische spelen punten eraf gaan. En ook omdat de punten er op bepaalde tijd afgaan van andere toernooien.
Dus Federer kan op dit moment alleen zijn nummer 1 versnellen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of het 100% klopt, maar waar ik het vandaan haal, klopt 9 van de 10 keer. (HIER)
oke mooiquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:47 schreef TheGeneral het volgende:
Ik lees net trouwens dat Federer nu al sowieso NUMMER 1 is, ongeacht wat Murray doet!
Vanaf 3 augustus zal dit zijn omdat dan de Olympische spelen punten eraf gaan. En ook omdat de punten er op bepaalde tijd afgaan van andere toernooien.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of het 100% klopt, maar waar ik het vandaan haal, klopt 9 van de 10 keer. (HIER)
Allemaal gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:47 schreef TheGeneral het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, eigenlijk wel goed gezegd. Je zou zeggen dat hij zo goed is omdat hij vierde is. Mja, er moet natuurlijk iemand vierde staan; het betekent niet dat diegene ook maar enigszins het niveau heeft van de top drie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:56 schreef RayMania het volgende:
Djokovic is gewoon een 13 in dozijnspeler. Beetje een Roddick, Nalbandian, etc.
Daarom kijk ik geen BBCquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:15 schreef TheGeneral het volgende:
Murray slaat net een prachtige crosscourt bal en die commentatoren gaan helemaal los, Ferrero slaat er nu een en ze zeggen helemaal niks
ik denk al waar heb je het over maar ik zie nu pas dat Hewitt en Roddick ook op de baan staanquote:
oneens met de analyse.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:21 schreef Klopkoek het volgende:
Federer gaat deze Wimbledon weer winnen, zoveel is zeker. Haas is te zwak, Roddick is bang voor Federer en Murray, tsja... die geef ik nog een jaartje voordat hij dit wint.
Met de ace van enkele seconden geleden 7.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja hoeveel aces heeft Roddick nu?
Daar wacht ik maar even meequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is er nog geen topic over Quirine?!?
Hoeveelste staat ze op de jeugdranglijst etc.
Info Info Iiiiiiiinfooo !!
quote:
Roddick gaat wel vaker met het niveau mee, zijn wedstrijden opzich met hem.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:01 schreef kevin_ het volgende:
Roddick en Hewit gaan de volgende ronde er ook hard aan. Niets aan het spel van beide kan het Murray moeilijk maken.
Maar 3 sets winnen tegen Murray op het moment? No way. Roddick is daarvoor niet aanvallend en krachtig genoeg.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Roddick gaat wel vaker met het niveau mee, zijn wedstrijden opzich met hem.
Ik geloof er wel in, paar tie-breaks.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:08 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Maar 3 sets winnen tegen Murray op het moment? No way. Roddick is daarvoor niet aanvallend en krachtig genoeg.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:20 schreef kevin_ het volgende:
Morgen: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule18.html
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:20 schreef kevin_ het volgende:
Morgen: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule18.html
Volgens mij verzinnen ze die vragen gewoon zelf, dat moet haast welquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:25 schreef Szura het volgende:
Hopelijk pakt Hewitt de tiebreak.
Wat een vraag, hoe lang is Hewitt. Nee dat is ook nergens te vinden he
quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij verzinnen ze die vragen gewoon zelf, dat moet haast wel
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:25 schreef Szura het volgende:
Hopelijk pakt Hewitt de tiebreak.
Wat een vraag, hoe lang is Hewitt. Nee dat is ook nergens te vinden he
Of Frank Lop?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef franklop het volgende:
Iemand nog een vraag stellen onder de naam Wim de Ron? weten we zeker dat vraag van een FOK!er is
Was Jacco dit keer eerder dan? Normaal jat ie altijd de uitspraken van mijquote:
Waar kun je zo'n vraag insturen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef franklop het volgende:
Iemand nog een vraag stellen onder de naam Wim de Ron? weten we zeker dat vraag van een FOK!er is
Ja, je post het net nadat hij het zei.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Was Jacco dit keer eerder dan? Normaal jat ie altijd de uitspraken van mij.
tennis@sport1.nlquote:
Dan moet het een vraag zijn van het kaliber 'Hebben kleinere tennisers geen extra moeite met de bal over het net serveren'? 'quote:
Weet je dat ik dat best vaak hebquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, je post het net nadat hij het zei.
ik heb geen sport 1 dus dan hoor ik het zelf nietquote:
wimbledon@net5.nlquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:40 schreef Szura het volgende:
[..]
ik heb geen sport 1 dus dan hoor ik het zelf niet
Thanksquote:
Of: wordt er veel gevoosd tijdens zo'n tennistoernooiquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:41 schreef Szura het volgende:
[..]
ThanksS ff een belachelijke vraag verzinnen
Zoiets als kan Roddick nummer 1 worden als ie Wimbledon wint![]()
sturen die hap, ze moeten er zo uit!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Of: wordt er veel gevoosd tijdens zo'n tennistoernooi
Gefixtquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
sturen die hap, ze moeten er zo uit!
Dat is wel heel irritant helaas, BBC1 stopt ook om 19.00 dus hopelijk neemt BBC 2 het overquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:50 schreef tong80 het volgende:
Mooie partij nu.
Mag ik jullie er op attenderen dat Suddenly Susan zo begint ?
Waar stream jij die serie dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:50 schreef tong80 het volgende:
Mooie partij nu.
Gelukkig hebben we de BBC nogquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:50 schreef tong80 het volgende:
Mooie partij nu.
Ja SS staat om 19:10 geprogrammeerdquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:47 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk tikken de Bryan bros hem helemaal zoek!
ja, ik denk van wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:29 schreef Bruce117 het volgende:
Zou Hewitt to nog een stunt in staat zijn ?
Ter inspiratie:quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:41 schreef Szura het volgende:
[..]
ThanksS ff een belachelijke vraag verzinnen
Zoiets als kan Roddick nummer 1 worden als ie Wimbledon wint![]()
Wat ook kan: "Zal Roddick worden beschouwd als de grootste speler aller tijden als hij Wimbledon dit jaar wint?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*1-0 Roddick.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:30 schreef tennisboy het volgende:
[..]
ja, ik denk van wel.
Hij staat in elk geval niet met 2-0 achter, 2-1 is zeker nog goed te maken, Roddick speelt overings ook niet op zijn best, dus ik zie hem nog wel stunten
Effe Net5 mailen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik me afvraag, stel dat het nou donker wordt tijdens deze wedstrijd, zouden ze dan het dak dichtdoen om met licht verder te kunnen spelen?
Ik sta op hun black list.quote:
Is al rond 18.00 beantwoord, toen zeiden ze het zou kunnen, maar als het donder wordt zal de wedstrijd al wel afgelopen zijn. ( met daarbij dat Murray uiteraard het liefst heeft dat de wedstrijd morgen wordt afgespeelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Roddick behoorlijk irritant tegen die umpires. Hij komt echt over als een verwend nest. Hij heeft wel een punt hoor, maar die manier waarop...[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ik vind het anders een leuke serie hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig gaan ze er niet uit voor Greys Anatomy, dat zou pas echt een schande zijn.
Grapquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:33 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik de grap niet snap.
U zei over de service van Hewitt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De service doet Hewitt helaas de das om, nu hij niet optimaal fit meer is.
Dan ben je normaal, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:33 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik de grap niet snap.
Ook namens mij.quote:
Nou, ik vond die partij van Murray eergister ook mooi. Ik vind het tennis trouwens niet geweldig (wel mooie rallies hoor maar niet heel veel).quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:45 schreef tennisboy het volgende:
4-3 Hewitt, phh wat een spanning, dit is zeker de wedstrijd van het toernooi tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En dat was drie jaar terug.quote:26/2006 ATP Wimbledon (GBR) Grass Andy Murray Andy Roddick 7-6(4) 6-4 6-4
Ja dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef leroytje het volgende:
[..]
Stil, wij kijken gewoon mee hoor....
Ik had het hem ook gegund.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:04 schreef tennisboy het volgende:
Balen dat Hewitt niet heeft gewonnen, het was wel een fantastische wedstrijd.
Ergens rond de 47 geloof ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel aces had ie?
Het lijkt me sterk dat hij dit seizoen 25 5-setters heeft gespeeldquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik moet toch mijn credits geven aan Hewitt voor zijn enorme vechtlust. Hij heeft er dit seizoen 25 5-setters gewonnen hoorde ik? Ziek.
Dan heb ik het niet correct verstaan. Het enige waar ik zeker van ben is dat hij 25 5-setters heeft gewonnen. In voor wat tijdsbestek, geen idee dan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:10 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat hij dit seizoen 25 5-setters heeft gespeeld
Al zou hij op elke GS de finale hebben gehaald, zou hij niet aan dat aantal komen
Serieus?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef XL het volgende:
Wimbledon eraf
1. Nadal 10.735
2. Federer 9.420
3. Murray 8.870
Wimbledon erbij (winst fed)
1. Federer 11.420
2. Nadal 10.735
3. Murray 10.070
Wimbledon erbij (winst murray)
1. Murray 10.870
2. Nadal 10.735
3. Federer 10.620
Hier staat dat wanneer Murray wint hij 5 punten minder blijft houden als Nadalquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef XL het volgende:
Wimbledon eraf
1. Nadal 10.735
2. Federer 9.420
3. Murray 8.870
Wimbledon erbij (winst fed)
1. Federer 11.420
2. Nadal 10.735
3. Murray 10.070
Wimbledon erbij (winst murray)
1. Murray 10.870
2. Nadal 10.735
3. Federer 10.620
Dan zal dat wel kloppen, want ik heb uit mijn hoofd even de berekening gedaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier staat dat wanneer Murray wint hij 5 punten minder blijft houden als Nadal
http://www.atpworldtour.c(...)Battle-For-No-1.aspx
Waarom hoop je trouwens dat de Bryan brothers Big Dick gaan afdrogen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier staat dat wanneer Murray wint hij 5 punten minder blijft houden als Nadal
http://www.atpworldtour.c(...)Battle-For-No-1.aspx
Volgens dat schema verliest Murray 500 pnt. In mijn berekening 360.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef XL het volgende:
[..]
Dan zal dat wel kloppen, want ik heb uit mijn hoofd even de berekening gedaan.
43 dacht ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel aces had ie?
Denk je dan dat een finale Roddick-Federer leuker zal zijn dat Murray-Federer? Murray heeft een serieuze kans tegen Federer lijkt me. Roddick gaat er denk ik me drie keer 6-3 af tegen Federer.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:37 schreef tennisboy het volgende:
Federer- Haas, duidelijke winnaar Federer
Murray- Roddick, kan beide kanten opgaan, ik hoop op Roddick
Niks is mooier dan dat Fedje in 3 sets, zonder spanning.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dan dat een finale Roddick-Federer leuker zal zijn dat Murray-Federer? Murray heeft een serieuze kans tegen Federer lijkt me. Roddick gaat er denk ik me drie keer 6-3 af tegen Federer.
Nou, doe mij maar een gezellig vijfsettertje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:46 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Niks is mooier dan dat Fedje in 3 sets, zonder spanning.
Graag gedaan.quote:Toch mooi dat Roddick er dan 3 keer met 6-3 van afgaat![]()
Sst, dadelijk hebben ze door dat ik je kloon benquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik tot 5 uur niks, overlapt redelijk.
Wel goed quoten hea. Dit lijkt nergens op.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:51 schreef tennisboy het volgende:
[quote]Op woensdag 1 juli 2009 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, doe mij mar een gezellig vijfsettertje.![]()
[..]
Hoezo gezellig vijfsettertje,
ik wil graag dat Fedje wint en dat hoeft het niet spannend te worden![]()
Ik vond de wedstrijd Roddick- Hewitt al spannend genoeg
Gewoon om jullie een beetje te treiterenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef XL het volgende:
[..]
Waarom hoop je trouwens dat de Bryan brothers Big Dick gaan afdrogen?
Zelfs niet met de stukjes die hij schrijft?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gewoon om jullie een beetje te treiteren![]()
Ik heb helemaal niks met Norman.
Inderdaad knap om de Britse hoop eruit te slaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Fantastische overwinning van Lemoine trouwens![]()
YW.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:21 schreef Szura het volgende:
Verdomme. Heb ik weer een topwedstrijd deels gemist![]()
Morgen maar weer eens een kutvraag insturen. Thanks vor die suggesties FF
Dat hoeft niet. Misschien wordt het wel een teleurstelling.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:49 schreef Norrage het volgende:
Vrijdag Murray - Roddick - 6-3 6-2 7-6 voor Murray. Geen kans voor Roddick. Is mijn verwachting
En die andere halve kunnen we al helemaal formeel af doen...Maar we krijgen dus wel een fantastische finale!!
Waarom zou Federer dat verliezen? (Ik ga er even van uit dat je voor Federer bent.)quote:Op donderdag 2 juli 2009 05:38 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik heb een naar gevoel over Federer tegen Haas![]()
*klopt af
maar om dan de Bryan Brothers iets te gunnen is wel het andere uiterste...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gewoon om jullie een beetje te treiteren![]()
Ik heb helemaal niks met Norman.
Ik wel ja. De koning van de dubbele foutquote:
Gaat morgen ook gebeurenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Inderdaad knap om de Britse hoop eruit te slaan!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:18 schreef TheGeneral het volgende:
Murray d. Roddick
Federer d. Haas
Roddick - Haas.
Maar das logisch.
Ik was gister 100% voor Roddick.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gaat morgen ook gebeuren
[ afbeelding ]![]()
[..]
Andy gaat de finale wel halenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gaat morgen ook gebeuren
[ afbeelding ]![]()
[..]
in 2003 verloor dat ventje toch van ons eigen service kanon Verkerkquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wel ja. De koning van de dubbele foutVond het erg jammer dat hij die finale niet won. Dat irritante gelach van Gaudio de hele tijd.
Kloptquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:37 schreef EmpRichard het volgende:
[..]
in 2003 verloor dat ventje toch van ons eigen service kanon Verkerk
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:08 schreef LaTiNo het volgende:
Mijn voorspelling
Murray d. Roddick 6-7 7-6 5-7 6-3 6-4
Federer d. Haas 5-7 6-7 6-4 6-4 6-2
Voor Fedje wel,quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:42 schreef Norrage het volgende:
Worden gewoon 2 straight sets wedstrijden hoor
En *3-4 30-40 in de 3e.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:00 schreef LaTiNo het volgende:
Ik denk ook dat Fed straight wint, maar het zou mooi zijn voor het drama als hij weer tegen haas terugkwam van 2 sets down
quote:Tennissers besmet met Mexicaanse griep
Twee tennissers op Wimbledon zijn besmet met de Mexicaanse griep. The Daily Mail meldt dat het gaat om de Slowaakse dubbelspelers Michal Mertinak en Filip Polasek.
Het tweetal deelde samen een hotelkamer en zijn mogelijk ziek geworden tijdens het Londense toernooi. De twee werden al vroeg uitgeschakeld op Wimbledon.
Er zijn nog geen plannen van de All England Lawn Tennis Club (AELTC) om maatregelen te nemen tegen het virus. De AELTC verwacht dan ook geen nieuwe gevallen van de Mexicaanse griep te constateren. Wanneer mensen die bij het tennistoernooi aanwezig zijn symptomen van de ziekte hebben, moeten ze zich laten onderzoeken.
De directeur van AELTC vermeldde dat de besmettingen van de twee Slowaakse tennissers "volledig in de lijn zijn van de griepuitbraak in Londen." Eerder werd al gemeld dat er verschillende ballenjongens en -meisjes symptomen van de Mexicaanse griep vertoonden. Daarop moesten ze thuis blijven.
Heftig, hopelijk heeft het verder geen gevolgen voor Wimbledon.quote:
Nouja, op het feit dat alle spelers doodgaan na zal het wel meevallen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heftig, hopelijk heeft het verder geen gevolgen voor Wimbledon.
Je vergeet Dick Norman.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:38 schreef franklop het volgende:
Leukste partij van de dag is deze denk ik:
Paul Haarhuis/Jacco Eltingh vs Woodforde/Woodbridge
Waar slaat dat op, overigens? Is er een hetze tegen Dick gaande? Waarom zou je in hemelsnaam drie dagen achter elkaar moeten spelenquote:
De rest moet dat ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar slaat dat op, overigens? Is er een hetze tegen Dick gaande? Waarom zou je in hemelsnaam drie dagen achter elkaar moeten spelen?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:14 schreef LaTiNo het volgende:
Fed moet snel het toernooi winnen voor hij doodgaat en Pete's record niet word verbroken!
Jammer dat Dick de dupe moet worden van zo'n pretdubbelaar. Maar ik zie in zijn dagboek ook dat hij na zijn eerste ronde maar liefst vijf dagen rust had.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:30 schreef Reya het volgende:
Ik denk dat het iets te maken heeft met dat Igor Andreev, een van de opponenten van Divk in de tweede ronde, ook de vierde ronde in het enkeltoernooi heeft gehaald.
Gisteren werden er twee kwartfinales gespeeld. Dus de Bryan's hebben een dag rust gehad terwijl Dick wederom een vijfsetter speelde.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:32 schreef franklop het volgende:
gisteren werden volgens mij alle kwartfinales gespeeld, dus alle 4 de teams moeten sowieso 2x achter elkaar
quote:
Wordt dit ook ergens uitgezonden?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:38 schreef franklop het volgende:
Leukste partij van de dag is deze denk ik:
Paul Haarhuis/Jacco Eltingh vs Woodforde/Woodbridge
quote:
Ligt er al uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:54 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben zoiezo fan van Dementieva dus die moet zoiezo door (en Wimbledon winnen).![]()
Zowel Safin als V. Williams gun ik een finale.![]()
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |