Hoe.. zonder boek?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:06 schreef Oldenzaal het volgende:
Leren, Motivatie verbeteren en gewoon je stinkende best doen!!
Het om het lesboek, en ik heb die test morgen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef Oldenzaal het volgende:
Leen dan een boek van 1 van je klasgenoten die wel een goed cijfer voor Engels had!
Aan dat soort kankeropmerkingen heb ik niks.quote:
Ja ik heb al geregeld dat ik vanavond met iemand ga leren voor die 5.4 die ik heb, daarvoor is een 6 voldoende om een 5.5 te komen staan dus hopelijk gaat dat wel lukken.. dan zijn immers al die 7ens niet meer nodigquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef Zaith het volgende:
De jongen die nog wat moest maken maar 'de bestanden op de computer op school' vergeten is dwingen dwingend verzoeken het op te halen (bij school) en thuis af te maken. Want dit slaat nergens op. Daarnaast ken je vast wel klasgenoten. Bel een klasgenoot op die bij jou in de buurt woont en/of die jij goed kent en vraag diegene of jij zijn/haar boek kan lenen voor de toets die jij morgen hebt. Het is essentieel dat jij daar een goed cijfer voor haalt en -indien jij over wilt- dan ook alles uit de kast haalt om dat te behalen.
Je bent al kortdag en had veel eerder -naast het voornemen- een accuraat besluit moeten nemen dit allemaal zo snel mogelijk op te lossen.
Succes.
Mooi. Blijf/wees assertief, anders komt er geen voortgang.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het om het lesboek, en ik heb die test morgen.
[..]
Aan dat soort kankeropmerkingen heb ik niks.
[..]
Ja ik heb al geregeld dat ik vanavond met iemand ga leren voor die 5.4 die ik heb, daarvoor is een 6 voldoende om een 5.5 te komen staan dus hopelijk gaat dat wel lukken.. dan zijn immers al die 7ens niet meer nodig. Verder vraag ik dalijk nog wel of hij dan z'n engels boek mee wil nemen dat we dat ook nog kunnen leren.
Maar waar zou jij prioriteiten op stellen, Engels waar ik een 7 sta en dus blijf staan als ik gewoon leer, of Management en Organisatie waar ik een 5.4 voor sta? Voor M en O heb ik de vorige keer al echt veel geleerd en toen had ik een 7.3, nu is een 6 voldoende.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:09 schreef Zaith het volgende:
[..]
Mooi. Blijf/wees assertief, anders komt er geen voortgang.
Nee, dat ben ik ook zeker neit van plan om net die 6 te halen.. zeker niet omdat het dan veel eerder fout zou kunnen gaan.. pfft.. nerveus voor morgenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:45 schreef kipptje het volgende:
tis dat je zo ver weg woont anders ha ik je zelfs nog wel geholpen met M&O....
Maar ik zou zeker ook richten op M&O. dan natuurlijk niet gaan voor een 6 maar voor minstens een 7... just to be sure
Nee, ik heb er pas 3 gehad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef Seam het volgende:
Het minimale bij alle vakken maar wel een Engels (__!!) citaat durven te gebruiken van Plato (een Griekse baas
) als ondertitel
Zijn Engels en M & O nog de enige vakken die je hebt ?
Gozer je weet amper welke vakken het zijn en wat daar allemaal voor gedaan moet worden.. De ene is KGL en dat verhaal kan je allang hebben gelezen en de andere is LO waar we geen test in de pww voor hebben en zijn daar al punten voor ingevuld waardoor ik daar nu een 7 voor sta.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:32 schreef Seam het volgende:
Goed inzetten voor deze vakken dan maar :
6.48
6.34
?
Verder ben je wel echt dom bezig en zal een jaartje blijven zitten je goed doen
Misschien handig om dat voortaan eerder te vermelden (in je OP of zoquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gozer je weet amper welke vakken het zijn en wat daar allemaal voor gedaan moet worden.. De ene is KGL en dat verhaal kan je allang hebben gelezen en de andere is LO waar we geen test in de pww voor hebben en zijn daar al punten voor ingevuld waardoor ik daar nu een 7 voor sta.
Bedankt voor je gejank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |