quote:
ditquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:21 schreef Lundegaard het volgende:
Geloof er geen fuck van.
Of je moet foto`s hebben natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:23 schreef wise het volgende:
[..]
dit
ohja, en volgens mij ben je gewoon aangevallen door een boer toen je een dikke dump nam op zijn weiland.
telefoon met camera?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:26 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, dus hoe moet ik dan fotoos maken?
Als je kunt Fokken op je werk, lijkt een foto maken mij een minder probleemquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:26 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, dus hoe moet ik dan fotoos maken?
Correctquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF. Staat die gast zich te douchen met een kat![]()
![]()
Nou en?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Plaats is een foto dan, anders geloof ik je niet.
jij gaat dus proberen je kat te wassen in de douche met al je kleren aan? LOL die mag je dan gelijk wel weer uittrekken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
ieeeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwl
Wat een bazenfotoquote:
bedankt... ik moest em dus ook zienquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:54 schreef Snakey het volgende:
Niet doen. Mensen die niet de nieuwste lay out gebruiken krijgen de foto direct te zien.
bedankt voor je unieke bijdrage aan dit topic.quote:
Je zult bij veel katten wel moeten. Die blijven echt niet zitten. Maar ik hou wel stevige kleren aan. Als je nat bent snijden die nagels nog makkelijker door je huid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Het deed me eerder denken aan dat filmpje dat zoeen kankerjong zijn kat mishandelde, iemand filmt het en had het op Youtube geplaatst.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:44 schreef RickoKun het volgende:
Ben ik de enige die nu weer terugdenkt aan die filmpjes met een kat in de magnétron, die in de magnétron als het ware smelt en explodeert?
Je bedoelt Dusty the Cat..quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het deed me eerder denken aan dat filmpje dat zoeen kankerjong zijn kat mishandelde, iemand filmt het en had het op Youtube geplaatst.
(Ik dacht eraan omdat de eerste scene in een douche was.)
Idd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je bedoelt Dusty the Cat..
[ afbeelding ]
Kijk op die site.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
Who's Dusty?
Gewoon ff googlen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
Waar ken ik die ene glenn vinden dan? zal ik m is een pak rammel geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |