Zomaar langer online blijven!quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is niet geheel nakend.
Stiekeme tvp voor morgen
Ja stiekeme 4EBE [ insert smiley met hand voor de mond /]quote:
Mede mogelijk gemaakt door mijn TR's.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:22 schreef Snakey het volgende:
Jajong meent op dezelfde voet door te kunnen gaan als voor zijn laatste ban. Dat levert hem nu een maandban op.
Stuur een gefrankeerde envelop (en geparfumeerd het liefst) met 3 voedselbonnen naar Postbus 209 t.a.v. Yvonne, vermeld onder andere de lengte van je piemel en of je worst lust.quote:
Dat gaat werkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Stuur een gefrankeerde envelop (en geparfumeerd het liefst) met 3 voedselbonnen naar Postbus 209 t.a.v. Yvonne, vermeld onder andere de lengte van je piemel en of je worst lust.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Stuur een gefrankeerde envelop (en geparfumeerd het liefst) met 3 voedselbonnen naar Postbus 209 t.a.v. Yvonne, vermeld onder andere de lengte van je piemel en of je worst lust.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:51 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit album is echt tof, de naam alleen al
Guns don't kill people... Lazers do
wtfquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:51 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit album is echt tof, de naam alleen al
Guns don't kill people... Lazers do
Ga eens gauw heel hard werken!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef Gupje het volgende:
HELP MIJ! Ik heb nog 3 dagen voor mijn stage verslag maar ik word telkens afgeleid
Vraag het hem evenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:41 schreef dagdag het volgende:
whahah jesus wat ben jij een kut kakker vreslijk ambitieus typje geworden
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:46 schreef swarmahoer het volgende:
net de meneer van de wespenbestrijding langs geweest: 1x gespoten, kwamen ze terug, 2x gespoten kwamen ze terug, ''godverdomme kankerbeesten'' tot 5x toe gespoten, zei die: normaalgesproken leg je n heel nest schoonmoeders om met deze hoeveelheid gif
net de meneer van de wespenbestrijding langs geweest: 1x gespoten, kwamen ze terug, 2x gespoten kwamen ze terug, ''godverdomme kankerbeesten'' tot 5x toe gespoten, zei die: normaalgesproken leg je n heel nest schoonmoeders om met deze hoeveelheid gif
Ik ben m`n aansteker vergetenquote:
Nee maar ik had me zo verslapen vannochtend.quote:
Geen mensen om je heen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee maar ik had me zo verslapen vannochtend.
Dus ik gauw op de brommer gestapt.
Geen aansteker dus, supermarkt zit hier ook ver vandaan.
Dichtbijzijnde benzinepomp heeft geen winkel erbij ofzo.
Ik rook nooit op het werk. Zonde van m`n tijd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
Geen mensen om je heen?
Fornuis?
Batterij met nietje?
3 dagen moet prima lukken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef Gupje het volgende:
HELP MIJ! Ik heb nog 3 dagen voor mijn stage verslag maar ik word telkens afgeleid
ja ik zie dat er bij mij nu ook spurt in komtquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3 dagen moet prima lukken.
Toen ik van schapenstage (ha-ha) afkwam had ik direct erna toetsweek, dus moest dat verslag binnen 1 dag af zijn.
Schapenstage? Je liep stage op een boerderij?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3 dagen moet prima lukken.
Toen ik van schapenstage (ha-ha) afkwam had ik direct erna toetsweek, dus moest dat verslag binnen 1 dag af zijn.
Als je eenmaal bezig bent..quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
ja ik zie dat er bij mij nu ook spurt in komt
Correctquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Schapenstage? Je liep stage op een boerderij?
Moet je niet zoveel fappen.quote:
Heerlijk toch.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Thanks.
Jaja, nu mag ik binnenkort gaan beginnen met leren uit dit soort boeken![]()
Fappenquote:
Wie niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:08 schreef dagdag het volgende:
ik wil na vakantie
Ik welquote:
Dat is wel lekker inderdaad. Ik heb tot nu toe alleen recht als bijvak gehad. Welke vakken lijken je het meest interessant? Ik heb vooral zin in gezondheidsrecht en strafrecht. Zelfs belastingrecht lijkt me érg tof.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heerlijk toch.Ik ben wel echt blij dat ik al een jaar HBO Rechten heb gedaan. Heb ik in ieder geval al redelijk wat voorkennis enzo.
waarheen ?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is wel lekker inderdaad. Ik heb tot nu toe alleen recht als bijvak gehad. Welke vakken lijken je het meest interessant? Ik heb vooral zin in gezondheidsrecht en strafrecht. Zelfs belastingrecht lijkt me érg tof.
Belgie.quote:
quote:
Denk het wel?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
zou je daar kinderen kunnen huren van 3 tot 7 jaar ?
Ik vind goederenrecht leuk. En intellectueel eigendomsrecht lijkt me ook gaaf.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is wel lekker inderdaad. Ik heb tot nu toe alleen recht als bijvak gehad. Welke vakken lijken je het meest interessant? Ik heb vooral zin in gezondheidsrecht en strafrecht. Zelfs belastingrecht lijkt me érg tof.
quote:
Kindertjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |