Dat hoop ik ook. Alleen het middenveld is nu zo enorm druk bezet nu je geen middenvelder meer als valse buitenspeler heeft te gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:32 schreef Scorpie het volgende:
Goeie aankoop hoor, die Cisse. Hopen dat Been er een leuk elftal van kan maken.
Je hebt altijd wel met blessures/schorsingen te maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Alleen het middenveld is nu zo enorm druk bezet nu je geen middenvelder meer als valse buitenspeler heeft te gebruiken.
Neen.quote:
Ach, Verbeek is er niet meer, dus ik denk dat we nu in één keer 15 spelers per wedstrijd over hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel met blessures/schorsingen te maken.
Biseswar is geen basis. En ga er maar vanuit dat de Guzmam, Hofs en Landzaat vertrekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Neen.
Er vanuitgaand dat het een 4-3-3 wordt:
Van Dijk
Fernandez, Ignja/Bahia/Hofland, De Cler
Van Bronckhorst, Wijnaldum, ??????
Biseswar, Makaay, Cissé
Dan heb je Tomasson, Bruins, Fer, De Guzman, Landzaat en El Ahmadi voor die ene positie....
Biseswar op rechts? Behalve die geluksgoal tegen Sparta vind ik hem vanaf de linkerkant toch vaak dreigender.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Neen.
Van Dijk
Biseswar, Makaay, Cissé
Dan heb je Tomasson, Bruins, Fer, De Guzman, Landzaat en El Ahmadi voor die ene positie....
Concurrentie is weinig mis mee. Nu kan Biseswar trouwens weer naar de bank. Heb je voorin weer een plekje over, of een extra middenvelder.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Neen.
Van Dijk
Biseswar, Makaay, Cissé
Dit is natuurlijk het enige juiste antwoord.quote:
Ja dat is een moeilijke keuze.. Cissé is redelijke tweebenig en komt liever van links. Één van de twee valt in ieder geval om te turnen tot rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Biseswar op rechts? Behalve die geluksgoal tegen Sparta vind ik hem vanaf de linkerkant toch vaak dreigender.
Jij vond Biseswar de beste speler van het afgelopen seizoen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja dat is een moeilijke keuze.. Cissé is redelijke tweebenig en komt liever van links. Één van de twee valt in ieder geval om te turnen tot rechtsbuiten.
@DK:... je beste speler van het afgelopen seizoen op de bank... denk en hoop het niet. Tevens hoor ik geen geruchten over het vertrekken van ze, dus daar valt niet vanuit te gaan.
Altijd maar zeuren dat we geen brede selectie. Nu hebben we er een, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Neen.
Van Dijk
Biseswar, Makaay, Cissé
Ja. Met Bahia. Jij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij vond Biseswar de beste speler van het afgelopen seizoen?
Say what?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
@DK:... je beste speler van het afgelopen seizoen op de bank... denk en hoop het niet. Tevens hoor ik geen geruchten over het vertrekken van ze, dus daar valt niet vanuit te gaan.
Bahia ben ik met je eens, maar Biseswar? Man, een paar zondagsschoten en verder heeft hij echt bijzonder weinig laten zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja. Met Bahia. Jij?
Wijnaldum kende twee behoorlijke dippen, maar deed het ook goed.
En een betere trainer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:44 schreef heiden6 het volgende:
Eigenlijk is de selectie ten opzichte van vorig jaar wel heel erg versterkt, met naast 3 gerichte aankopen ook nog Vlaar en De Guzman die vorig seizoen samen 3 wedstrijden hebben gespeeld ofzo.
Je vergeet Vincken..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:44 schreef heiden6 het volgende:
Eigenlijk is de selectie ten opzichte van vorig jaar wel heel erg versterkt, met naast 3 gerichte aankopen ook nog Vlaar en De Guzman die vorig seizoen samen 3 wedstrijden hebben gespeeld ofzo.
Zeker niet. Naar mate het seizoen vorderde werd hij een belangrijke schakel in de aanval en speelde hij veel vaker de bal af, en zijn belangrijkste kwaliteit (over de voet van de tegenstander heen draaien en dan vallenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bahia ben ik met je eens, maar Biseswar? Man, een paar zondagsschoten en verder heeft hij echt bijzonder weinig laten zien.
Ik ben nooit voor een brede selectie geweest. Ik wil geen bank met dure of potentiele geldopleverende spelers. Ten minste, als je jaarlijks een miljoenenverlies lijdt, je met deze selectie lang geen CL haalt en al een schuld van +- 20 miljoen hebt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd maar zeuren dat we geen brede selectie. Nu hebben we er een, is het weer niet goed.
Onze dunne selectie heeft ons al twee jaar op rij opgebroken. Een wat beter gevulde bank kan echt geen kwaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik ben nooit voor een brede selectie geweest. Ik wil geen bank met dure of potentiele geldopleverende spelers. Ten minste, als je jaarlijks een miljoenenverlies lijdt, je met deze selectie lang geen CL haalt en al een schuld van +- 20 miljoen hebt.
Die hebben we al lang in huis.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat Cisse een overbodige aankoop voor Feyenoord is. Je had beter een echte vervanger van Makaay kunnen kopen.
Sportief gezien ben ik er ook wel blij mee. Financieel allesbehalve.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onze dunne selectie heeft ons al twee jaar op rij opgebroken. Een wat beter gevulde bank kan echt geen kwaad.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Die hebben we al lang in huis.
[ afbeelding ]
quote:Feyenoord wint slag om Sekou Cissé
Door WIETSE DIJKSTRA
BRIELLE - Feyenoord heeft de slag om Sekou Cissé gewonnen. De Ivoriaanse spits van Roda JC, die door meerdere clubs werd begeerd, speelt dit seizoen in de Kuip.
Trainer Mario Been hoopt dat Cissé niet zijn laatste versterking is in aanvallend opzicht. Feyenoord-directeur Eric Gudde draaide er dinsdagavond in de rust van het oefenduel met WRW (10-1) nog omheen, maar Been wist na afloop met zekerheid te vertellen dat de transfer van Cissé is beklonken. ,,Een ruwe diamant,’’ toonde de Rotterdammer zich dik tevreden met de komst van de 23-jarige Ivoriaan.
Been kreeg vlak voor de aftrap in Brielle het goede nieuws te horen van technisch adviseur Leo Beenhakker. ,,De grote baas fluisterde in mijn oor dat het rond is,’’ sprak de coach over de multifunctionele aanvaller, die hoog op zijn lijstje stond en met behulp van externe financiers wordt binnengehaald.
De spits moet alleen nog medisch worden gekeurd. ,,Ik ben heel blij met hem,’’ aldus Been. ,,Cissé is talentvolle jongen die op meerdere plaatsen inzetbaar is. Hij is een jongen met enorm veel potentie. Hij is snel en fysiek heel sterk. Als je naast Drogba in het Ivoriaanse elftal speelt, dan kun je wel wat. Ik heb hem vorig seizoen een aantal geweldige wedstrijden zien spelen. Met name PSV-uit staat me nog op het netvlies.’’
Been maakte de sponsors, die het armlastige Feyenoord van een kwaliteitsinjectie moeten voorzien, voor zijn vakantie duidelijk wat zijn sportieve wensen waren. ,,Ik heb zelf ook met de investeerders gesproken en heb ze mijn technische plaatje verteld. Daar zat Cissé bij. Iedereen bij Feyenoord was het erover eens dat we hem moesten hebben.’’
Met de komst van Cissé krijgt de selectie van Feyenoord langzaam maar zeker vorm. Eerder versterkten de Rotterdammers zich met de Spaanse rechtsback Dani Fernandez en de Serviër Aleksandar Ignjatovic. ,,Misschien gaan we aanvallend nog wel iets doen,’’ aldus Been, die evenmin uitsluit dat er alsnog een keeper zal worden gecontracteerd. ,,Dat zal afhangen van de mogelijkheden die er zijn.’’
Wanneer Cissé zich in Rotterdam meldt, is nog niet duidelijk. ,,Ik hoop dat hij zo snel mogelijk komt,’’ aldus Been, die volgende week naar Limburg vertrekt voor een trainingskamp van een week. Bij voorkeur met Cissé en de grote onbekende Ignjatovich, die nog in zijn vaderland zit om zijn visum te regelen.
Van de huidige selectie, die vandaag gezelschap krijgt van Van Bronckhorst, Fer, Wijnaldum, Biseswar, Leerdam, Erasmus en Mulder zal voor het trainingskamp nog een aantal spelers afvallen. Minimaal twee spelers krijgen voor het weekeinde te horen dat ze volgend seizoen zullen worden gestald bij Excelsior.
De spelers van Feyenoord voldeden dinsdag aan de eis van hun trainer om minimaal tien keer te scoren tegen de jubilerende zondag-tweedeklasser. ,,Dat scheelt ze donderdag duizend meter lopen tijdens de training,’’ verklapte Been de inzet. ,,Ik was niet blij met de tegengoal, maar dat vergeef ik ze.’’
In Brielle maakte Tim Vincken na langdurig blessureleed zijn rentree in het eerste elftal. De snelle buitenspeler hield het met gemak een halve wedstrijd vol. Vincken leverde al vroeg in de wedstrijd de assist voor de 1-0 van Makaay. De overige goals werden gescoord door Bruins, Slory, Tomasson, Fernandez, Hofs, Landzaat (2x) en Pattinama. De mooiste treffer kwam op naam van Fernandez, die na een dubbele eentwee met Tomasson van dichtbij scoorde. ,,Je ziet hoe makkelijk hij kan voetbalen,’’ aldus Been over de opbouwend sterke back.
Feyenoord legde met name voor rust een aantal aardige combinaties op de mat. ,,Ik heb hele goede dingen gezien,’’ was Been tevreden. ,Ik wil dat we veelvuldig balbezit hebben en zoeken naar de juiste momenten. Langzamerhand komt de groep bij elkaar. Het wordt straks dringen en iedereen zal zijn egootje opzij moeten zetten.’’
Het immens grote Luc Castaignos-topic #1: Toekomstig #9quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat Cisse een overbodige aankoop voor Feyenoord is. Je had beter een echte vervanger van Makaay kunnen kopen.
Klopt maar dat is niet de speler die jij zo juist postquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Die hebben we al lang in huis.
[ afbeelding ]
Van Arsenal verlies je altijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt maar dat is niet de speler die jij zo juist post![]()
Onze vervanger van Makaay is 16 en we moeten zorgen dat hij niet naar Arsenal vertrekt .
Die gaat of deze zomer of volgende zomer weg en kan Makaay nog niet structureel opvangen, of denk je van wel?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het immens grote Luc Castaignos-topic #1: Toekomstig #9
Darleyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van de huidige selectie, die vandaag gezelschap krijgt van Van Bronckhorst, Fer, Wijnaldum, Biseswar, Leerdam, Erasmus en Mulder zal voor het trainingskamp nog een aantal spelers afvallen. Minimaal twee spelers krijgen voor het weekeinde te horen dat ze volgend seizoen zullen worden gestald bij Excelsior.
Guerro is helemaal geen spits dus dat zal ook geen opvolger van Makaay worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die gaat of deze zomer of volgende zomer weg en kan Makaay nog niet structureel opvangen, of denk je van wel?
Een Roger Guerro oid kan geen kwaad hoor.
Wat hebben we nu weer aan een middenvelder?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die gaat of deze zomer of volgende zomer weg en kan Makaay nog niet structureel opvangen, of denk je van wel?
Een Roger Guerro oid kan geen kwaad hoor.
Guerro is een buitenspeler.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat hebben we nu weer aan een middenvelder?
Al is dit dan wel weer een goede, maar Feyenoord moet imo voorlopig eerst verkopen en dan pas kopen.
Guerreiro is geen middenvelder. Meer een type Tomasson.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat hebben we nu weer aan een middenvelder?
Al is dit dan wel weer een goede, maar Feyenoord moet imo voorlopig eerst verkopen en dan pas kopen.
Ik verwacht dat Nieveld er nog wel bij blijft. Afhangend van hoe fit Vlaar is op 31 augustus zal er dan wel worden besloten of hij naar Excelsior gaat of niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Darley
Janota
Schet
Pedro
Nieveld
Pattinama
Erasmus
Zullen wel naar Excelsior gaan.
Jup en Buffon wordt onze nieuwe keeper en Fernando Torres komt ons ook versterken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:03 schreef buddyb het volgende:
jongens, we worden komend seizoen kampioen.
Hopelijk geen Koevermans ofzoquote:Mario Been: 'Sekou Cissé kiest voor Feyenoord'
Sekou Cissé (foto) verdedigt aankomend seizoen de kleuren van Feyenoord. Dat bevestigt trainer Mario Been dinsdagavond tegenover Sportweek. De Ivoriaanse aanvaller komt over van Roda JC.
''Ik ben erg blij met zijn komst. Hij is een multifunctionele aanvaller, die zowel links, rechts als in het centrum van de voorhoede uit de voeten kan. Nu zoeken we nog een doelman en een 'target man,'' vertelt Been. Cissé stond ook in de belangstelling van FC Twente, maar de tukkers zouden de deadline van een door de spits getekend contract hebben laten verlopen.
Cissé stond sinds het seizoen 2004/05 onder contract bij Roda JC. Voor de Limburgse club speelde de 24-jarige aanvaller in vijf seizoenen 133 competitiewedstrijden, waarin hij 24 keer scoorde.
Concurentie is goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:14 schreef Ritmo het volgende:
Een target man? Als in breekijzer ofzo? Of wil je met 4 aanvallers gaan spelen?
Ja want jullie verdediging staat als een huisquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:14 schreef Ritmo het volgende:
Een target man? Als in breekijzer ofzo? Of wil je met 4 aanvallers gaan spelen?
Mwha met de komst van Cissé ga ik er nu vanuit dat Been, net zoals bij NEC, met twee buitenspelers gaat spelen. Oftewel 4-3-3.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:16 schreef Ritmo het volgende:
Ja ok, maar je gaat Tomasson, Cissé of Makaay toch niet op de bank zetten? Die 3 spelen sowieso (als ze fit zijn)
Je vergeet Wijnaldum en volgens mij heeft Been al eerder aangegeven te spelen met Fernandez en De Cler als backs. Vlaar is ook verre van wedstrijdfit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mwha met de komst van Cissé ga ik er nu vanuit dat Been, net zoals bij NEC, met twee buitenspelers gaat spelen. Oftewel 4-3-3.
Fernandez - Vlaar - Hofland - Van Bronckhorst
----------- Fer------------ El Ahmadi -------------
---------------- De Guzman/Tomasson -----------------------
---- Cisse ------Makaay/Tomasson------ Biseswar---------
Zoiets verwacht ik.
Precies, dus die extra aanvaller zal op de bank komen. Al kun je Tomasson niet als volwaardig basisspeler meer zien met al z'n blessures.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mwha met de komst van Cissé ga ik er nu vanuit dat Been, net zoals bij NEC, met twee buitenspelers gaat spelen. Oftewel 4-3-3.
Fernandez - Vlaar - Hofland - Van Bronckhorst
----------- Fer------------ El Ahmadi -------------
---------------- De Guzman/Tomasson -----------------------
---- Cisse ------Makaay/Tomasson------ Biseswar---------
Zoiets verwacht ik.
Gast kun jij niet ff optyfen met al dat gezeik van je?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja want jullie verdediging staat als een huis
Ik kom hiet zo vaakquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast kun jij niet ff optyfen met al dat gezeik van je?
Als je nou eens met feiten kwam? Maar je loopt alleen maar onzin uit te kramen. Hoe kun je nu al oordelen over onze verdediging? We hebben er 3 verdedigers bij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik kom hiet zo vaakMaar ik zal het onthouden als jij weer eens komt etteren
Dani en die slager van Borac, wie is de 3e dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je nou eens met feiten kwam? Maar je loopt alleen maar onzin uit te kramen. Hoe kun je nu al oordelen over onze verdediging? We hebben er 3 verdedigers bij.
Vlaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dani en die slager van Borac, wie is de 3e dan?
Vlaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dani en die slager van Borac, wie is de 3e dan?
Dan wil ik het aantal verdedigers wel naar 4 verhogen, want dat geldt ook voor De Cler.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vlaar
Beter gezegd 3,5 want Hofland was ook de helft van de tijd geblesseerd of geschorst.
Is hou nou al van zijn wijf af? Anders zie ik het wel weer een drama seizoen worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan wil ik het aantal verdedigers wel naar 4 verhogen, want dat geldt ook voor De Cler.
Tja daar win je m.i. de oorlog ook niet mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vlaar
Beter gezegd 3,5 want Hofland was ook de helft van de tijd geblesseerd of geschorst.
Dit is de opstelling zoals ik hem het merendeel van het seizoen verwacht te zien. Met Vlaar dus, mits hij niet weer een ellendige seizoen doormaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je vergeet Wijnaldum en volgens mij heeft Been al eerder aangegeven te spelen met Fernandez en De Cler als backs. Vlaar is ook verre van wedstrijdfit.
Onze selectie oogt op papier wel veel sterker ja. Vlaar terug, De Guzman terug, Timmer/Greene/Lucius weg, gerichte versterkingen erbij, geen blessures. Top 5 zou prima haalbaar moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef Ritmo het volgende:
Daarom. Komend seizoen wordt alleen maar beter dan afgelopen seizoen. Al is dat niet moeilijk natuurlijk.
Want jij hebt Dani Fernandez en Ignajtovic uitgebreid bestudeerd en geanalyseerd hoe ze in de Feyenoord-verdediging passen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tja daar win je m.i. de oorlog ook niet mee.
Maar goed dit zal wel geen serieus genoege reactie zijn
Niets minder dan het kampioenschapquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onze selectie oogt op papier wel veel sterker ja. Vlaar terug, De Guzman terug, Timmer/Greene/Lucius weg, gerichte versterkingen erbij, geen blessures. Top 5 zou prima haalbaar moeten zijn.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Want jij hebt Dani Fernandez, Ignajtovic en Vlaar uitgebreid bestudeerd vorig seizoen?
Idd. Maar je weet natuurlijk nooit wat er nog kan gebeuren...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onze selectie oogt op papier wel veel sterker ja. Vlaar terug, De Guzman terug, Timmer/Greene/Lucius weg, gerichte versterkingen erbij, geen blessures. Top 5 zou prima haalbaar moeten zijn.
Fernandez was niet zo moeilijk te bestuderen inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Want jij hebt Dani Fernandez en Ignajtovic uitgebreid bestudeerd vorig seizoen?
Ik zou El Ahmadi opofferen opofferen en Wijnaldum een linie verder posteren. Wel erg aanvallend ingesteld dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is de opstelling zoals ik hem het merendeel van het seizoen verwacht te zien. Met Vlaar dus, mits hij niet weer een ellendige seizoen doormaakt.
Maar wie moet er dan plaatsmaken voor De Wijn? Goed dan zou Van Bronckhorst dus een linie naar voren schuiven wat dan zou betekenen dat of El Ahmadi of Fer buiten de basis valt. Hopelijk ziet Been ook in dat het middenveld meer gebaat is bij de fysieke, (mee) verdedigende kwaliteiten van Fer dan het voetballend vermogen van Karim. Laatstgenoemde speler vind ik toch overbodig om eerlijk te zijn.
Lijkt me voorbarig om daar al je hoop op te vestigen, die knul heeft jaren niet gespeeld en voor die tijd vooral gehyped.quote:
Wijnaldum op de bank zetten is sowieso achterlijk, nooit doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zou El Ahmadi opofferen opofferen en Wijnaldum een linie verder posteren. Wel erg aanvallend ingesteld dan.
Voor zijn blessure en terugval vond ik hem niet gehyped maar vond ik het gewoon het beste nederlandse verdedigende talent.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Lijkt me voorbarig om daar al je hoop op te vestigen, die knul heeft jaren niet gespeeld en voor die tijd vooral gehyped.
Dat lijkt me denk ik suicide ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zou El Ahmadi opofferen opofferen en Wijnaldum een linie verder posteren. Wel erg aanvallend ingesteld dan.
Beste speler aan het begin van laatste seizoen van van Marwijk. De verdediging was toen zeer sterk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Lijkt me voorbarig om daar al je hoop op te vestigen, die knul heeft jaren niet gespeeld en voor die tijd vooral gehyped.
De eerste degelijke rechtsback sinds Emerton vind jij niet goed genoeg? Hadden we anders Puyol moeten halen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Fernandez was niet zo moeilijk te bestuderen inderdaad.Ignajtovic is een vreemde aankoop, wellicht laat hij wat zien. Maar prima dat er hoop is hoor.
Onder Adriaanse ja. Maar goed dat heb ik bij meerdere spelers gehad. Dat waren gewoon hun beste jaren, met afstand.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor zijn blessure en terugval vond ik hem niet gehyped maar vond ik het gewoon het beste nederlandse verdedigende talent.
Gebasseerd op een half seizoen AZ? Dat vind ik gewoon te kort. Hiij heeft talent maar voor hetzelfde geldt zakt hij na een paar wedstrijden weer door. Als ik Fey. was haalde ik er nog één verdediger bij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor zijn blessure en terugval vond ik hem niet gehyped maar vond ik het gewoon het beste nederlandse verdedigende talent.
Of van der Wiel in zijn Feyenoordshirt met van Persie achteropquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
De eerste degelijke rechtsback sinds Emerton vind jij niet goed genoeg? Hadden we anders Puyol moeten halen?
Vind ik wel voorbarig. Wijnaldum is net 18.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wijnaldum op de bank zetten is sowieso achterlijk, nooit doen.
Ik begin nu sterk te betwijfelen of Puyol als rechtsback wel een verbetering zou zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
De eerste degelijke rechtsback sinds Emerton vind jij niet goed genoeg? Hadden we anders Puyol moeten halen?
Tot zijn blessure in 2007 vond ik Vlaar ook heel solide verdedigen. Stoïcijns en zonder fratsen (wat Hofland bijv. nog wel eens heeft).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Onder Adriaanse ja. Maar goed dat heb ik bij meerdere spelers gehad. Dat waren gewoon hun beste jaren, met afstand.
Ja want dat is het alternatief?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja en? Hij is nu al zo goed en volwassen dat je hem niet moet gaan remmen in z'n ontwikkeling. Straks wil ie volgende zomer weg.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik wel voorbarig. Wijnaldum is net 18.
Nou, hij won op die positie wel de CL.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik begin nu sterk te betwijfelen of Puyol als rechtsback wel een verbetering zou zijn.
Die mafkees van Ajax won ook de CL.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, hij won op die positie wel de CL.
van Bronckhorst ook op de linksbackquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, hij won op die positie wel de CL.
Jeugdspelers zijn vaak zo grillig. Als 'ie slecht speelt moet je hem niet laten staan, is voor niemand goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja en? Hij is nu al zo goed en volwassen dat je hem niet moet gaan remmen in z'n ontwikkeling. Straks wil ie volgende zomer weg.
Hij heeft gewoon een contract.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja en? Hij is nu al zo goed en volwassen dat je hem niet moet gaan remmen in z'n ontwikkeling. Straks wil ie volgende zomer weg.
Klopt, maar in principe moet ie in de basis starten. Als ie dan 5 wedstrijden op rij tegenvalt moet ie zich maar terug gaan knokken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jeugdspelers zijn vaak zo grillig. Als 'ie slecht speelt moet je hem niet laten staan, is voor niemand goed.
Al ontkurktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:43 schreef Sloggi het volgende:
Staat de champagne al koud?
Voor de presentatie van Koef bedoel je?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:43 schreef Sloggi het volgende:
Staat de champagne al koud?
We gaan de CL toch winnen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor de presentatie van Koef bedoel je?
Been zou hem persoonlijk een vuist op zijn neus verkopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:47 schreef Sloggi het volgende:
We moeten trouwens wel nog een speler van Ajax halen willen we die mooie traditie in stand houden.
Sno kopen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:47 schreef Sloggi het volgende:
We moeten trouwens wel nog een speler van Ajax halen willen we die mooie traditie in stand houden.
Goede samenvattingquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:06 schreef Siemerink het volgende:
Okee, even een tussenstandje dan:
keeper: Is nog niet veel over te zeggen; Van Dijk mocht nu twee keer starten en werd vervangen door Darley. Mulder komt er dan nog bij. Wellicht koopt de club zelfs nog een 'basisplaats-keeper'.
verdediging: Fernandez en De Cler lijken zekerheidjes als backs. Ik verwacht dat eind juli Vlaar nog niet wedstrijdfit is. Dat duurt zeker nog een x-aantal maanden voordat hij op het gewenste niveau is, ervanuitgaande dat hij het haalt. Ignjatovic is een vraagteken. Hofland en Bahia derhalve in het centrum. Twee linkspoten inderdaad... Nieveld en Tiendalli heb je dan als wissels.
middenveld: Hier zullen 'namen' gaan sneuvelen. Verwacht sowieso een basisplaats voor Van Bronckhorst. Verder durf ik het op dit moment niet te zeggen. Fer en Wijnaldum hebben zich natuurlijk goed ontwikkeld. De Guzman lag zo'n beetje het hele seizoen eruit, evenals Landzaat. El Ahmadi en Bruins hebben geen geweldig jaar achter de rug. Hofs mag dus worden verkocht. Verder nog een aantal jonge spelers die misschien naar Excelsior gaan.
aanval: Een fitte Tomasson zal altijd spelen. Evenals Makaay. Ook aankoop Cissé lijkt me basisspeler. Betekent dat spelers als Slory, Vincken, Erasmus, Biseswar back up zijn. Daarnaast ook hier weer een aantal jonkies die naar Excelsior kunnen gaan.
Okee, het is dus de vraag of de verdediging zo klaar is. Naast de eventuele nieuwe keeper is er de revalidatie van Vlaar. Middenveld wordt een mooie legpuzzel voor Been. Het aanvallende trio; spitsen Cissé en Makaay met Tomasson erachter lijkt me ook wel vaststaan.
Een keeper en een targetman lijken mij nog wel zinnig. Mocht het hierbij blijven, zet de club wel een stap in de goede richting.
Ik denk dat je ook per wedstrijd andere spelers kan laten spelen. Bij een zwakke rechtsback is Biseswar misschien nuttiger dan bv Cisse. Bij een verdedigend ingestelde tegenstander hoeft alleen Gio als controleur te spelen en tegen een topploeg kan een Fer ernaast geen kwaad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:06 schreef Siemerink het volgende:
Okee, even een tussenstandje dan:
Mooie tussenstand
Ten eerste kan je mister matigheid Slory niet vergelijken met Biseswar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:16 schreef Pritt het volgende:
Cise lijkt me met de Slories en Biseswarren die jullie hebben rondlopen toch een beetje "luxe" aankoop. Beter een echte spits of een keeper. Vreemde keuze, Been moet dan wel erg veel vertrouwen in hem hebben.
Mwuah, niet echt. Ajax kocht ook Cvitanich toen Huntelaar er nog gewoon zat. Als Makaay wegvalt heb je gewoon niemand.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:16 schreef Pritt het volgende:
Cise lijkt me met de Slories en Biseswarren die jullie hebben rondlopen toch een beetje "luxe" aankoop. Beter een echte spits of een keeper. Vreemde keuze, Been moet dan wel erg veel vertrouwen in hem hebben.
http://www.tctubantia.nl/(...)ds-merkwaardiger.ecequote:Soap rond Cisse steeds merkwaardiger
dinsdag 30 juni 2009 | 23:41
ENSCHEDE - De soap rond Roda-aanvaller Sekou Cisse neemt steeds merkwaardige vormen aan. Zowel Feyenoord als Roda meldde dinsdagavond dat de twee clubs eruit zijn, maar volgens voorzitter Joop Munsterman wil de speler nog steeds naar Twente.
,,Ik heb dinsdagavond zijn zaakwaarnemer nog gesproken en die vertelde ons dat hij naar Twente wil", aldus Munsterman. ,,Of hij ook echt naar Twente komt? Dat durf ik pas te zeggen als hij bij ons op het veld staat.''
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Iemand die over lijken gaat, type Munsterman. In elk geval geen ambtenaartje dat overal netjes tussenwegen probeert te zoeken.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Munsterman
Iedereen kan boven zichzelf uitsteigen bij een club waar niemand iets van verwacht behalve Enschede en de 3 dorpen die er naast liggen
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat om z'n manier van handelen. Schijt hebben aan andere clubs en mensen.
Daarna niets meer, meen ik, van Dhr. Ritmo over zijn held Dhr.Munsterman (Jopie, zoals Ritmo hem liefkozend noemt terwijl hij masturberend in z'n bedje aan 'em ligt te denken)..quote:Op maandag 29 juni 2009 21:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is heel leuk en aardig, die manier van handelen.. "Schijt aan de wereld", maar zoals hij zich opstelt zorgt er vanzelf voor dat de wereld ook schijt aan hem gaat krijgen.
Zoals hij zich opstelt naar clubs met betrekking tot, bijvoorbeeld, de transfer van Elia kan hem misschien wat centen meer opleveren maar iedere club die met hem zo heeft gehandeld zal hem hierna anders benaderen. Dat gaat alleen maar tegen je werken.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:53 schreef Ritmo het volgende:
Moet voor supporters van Twente heerlijk zijn om deze man als voorzitter te hebben. Al vraag ik me af of dit op den duur niet tegen hem gaat werken...
Als Makaay wegvalt vult Cisé dat gat nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mwuah, niet echt. Ajax kocht ook Cvitanich toen Huntelaar er nog gewoon zat. Als Makaay wegvalt heb je gewoon niemand.
quote:Munsterman: 'Cissé wil nog steeds naar Twente'
De soap rondom Sekou Cissé duurt verder. Ondanks dat gisteren bekend werd dat de Ivoriaan gaat voetballen voor Feyenoord rekent FC Twente-voorzitter Joop Munsterman er nog steeds op dat Cissé naar Enschede komt.
"Ik heb dinsdagavond zijn zaakwaarnemer nog gesproken en die vertelde ons dat hij naar Twente wil", begint Munsterman zijn verhaal tegenover TC Tubantia. "Of hij ook echt naar Twente komt? Dat durf ik pas te zeggen als hij bij ons op het veld staat."
Dinsdagavond maakte Feyenoord-trainer Mario Been bekend dat de aanvaller van Roda JC komend seizoen in het shirt van de Rotterdammers. Ook Roda JC bevestigde de transfer. Naar verluid betaald Feyenoord 5 miljoen euro voor de spits. Het is nog niet bekend voor hoeveel jaar Cissé een contract in Rotterdam tekent.
Was toch algemeen bekend dat investeerders (of financiers, hoe je ze wil noemen?) geen geld aan Bosz and friends wilde lenen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
Toch bizar, ondertussen al 3 spelers gehaald op kosten van financiers, en nog niet uitgeshopt. Het is dus toch mogelijk. Bevestigd alleen maar weer hoe Bosz en co hebben gefaald.
Uiteraard. Maar er is nog altijd een verschil tussen "bekend" en bekend.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was toch algemeen bekend dat investeerders (of financiers, hoe je ze wil noemen?) geen geld aan Bosz and friends wilde lenen?
Wat heeft Gudde ermee te maken als investeerders hun geld niet aan Bosz en Jansen toevertrouwen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar er is nog altijd een verschil tussen "bekend" en bekend.
Het falen heeft dan alleen ook geen betrekking op de persoon Bosz, maar heel dat zootje, inclusief die incompetente paljas van een Gudde.
Van VIquote:FC Twente geeft de hoop op Cissé nog niet op
01/07/2009 09:24
Hoewel Feyenoord-trainer Mario Been bekend heeft gemaakt dat Sekou Cissé dit seizoen in Rotterdam speelt, leeft FC Twente in de veronderstelling dat de Ivoriaan naar Enschede komt.
'Ik heb dinsdagavond zijn zaakwaarnemer nog gesproken en die vertelde ons dat hij naar Twente wil', zegt voorzitter Joop Munsterman in TC/Tubantia. 'Of hij ook echt komt? Dat durf ik pas te zeggen als hij bij ons op het veld staat.'
De verbazing van Munsterman lijkt gerechtvaardigd gezien de woorden die Cissé begin juni tegenover Voetbal International sprak. 'Ik heb mijn keuze gemaakt: ik wil naar FC Twente. Dat heb ik ook laten weten aan Mario Been van Feyenoord.'
Twente liet eerder weten dat Cissé een voorcontract had getekend in Enschede. De Tukkers werden het echter niet eens met Roda JC over een transfersom. De Limburgse club verlangde zes miljoen euro voor de Ivoriaanse international, een prijs die Twente niet wilde betalen.
ondertussen staat 'ie 3x op deze paginaquote:
4-3-3 dusquote:Spelers ontlopen conditietest door 10 doelpunten
Mario Been gaf zijn elftal voorafgaand aan de wedstrijd tegen WRW de opdracht om tenminste tien doelpunten te maken. Het maakte dat de trainer achteraf tevreden terug kon kijken. ‘De spelers zijn die afspraak nagekomen en daarom hoeven ze donderdag tijdens de training geen conditietest te doen’, zei de trainer. ‘Maar ik denk dat het ze ongeveer duizend meter scheelt’, glimlachte hij er achteraan.
Been zag de tegentreffer daarbij door de vingers, ook al stelde hij er niet blij mee te zijn. Het was een kleine smet op verder een prima wedstrijd die Feyenoord in Brielle op de mat had gelegd. ‘Vooral in de eerste helft hebben we heel aardige combinaties laten zien. We zijn veelvuldig in balbezit geweest en hebben in fases goed druk gezet.’
Positief was verder het optreden van Tim Vincken, die zijn rentree maakte in het eerste elftal na maanden van blessureleed. ‘Hij heeft een helft gespeeld en had nergens last van’, zei Been. ‘Dat is dus heel positief. Met hem hebben we een aanvallende optie erbij. Met het systeem dat ik voor ogen heb is dat heel belangrijk.’
Woensdag verwelkomt Been de spelers die later instromen in verband met internationale verplichtingen aan het eind van vorig seizoen, onder wie bijvoorbeeld Giovanni van Bronckhorst, Georginio Wijnaldum en Leroy Fer. Enkel Karim El Ahmadi en Aleksandar Ignjatovic zullen later bij de selectie aansluiten. ‘De huidige groep bulkt al van het talent en maakt een hele fitte indruk, dus het zal dringen worden’, stelde Been.
Jopie begint het volgens mij een beetje te hoog in z'n bol te krijgen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.tctubantia.nl/(...)ds-merkwaardiger.ece?
VI sla ik wat hoger aan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
ondertussen staat 'ie 3x op deze pagina
Dat klinkt wel zo waarschijnlijk ja.quote:
Ik zou het dit ook niet eens erg vinden, ik ben al zeer tevredenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:32 schreef Steven184 het volgende:
Leuk, de soap rond onze Ivoriaanse vriend is dus nog steeds niet over. Ik wacht wel op Feyenoord.nl
Maar Been wil dus nog een keeper en extra spits voor achter de hand. Zou best leuk zijn als die nog komen, maar ik zal er ook niet van op kijken als er na 31 augustus niemand meer is bijgekomen. Dat gebeurt vaker hier.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.tctubantia.nl/(...)ds-merkwaardiger.ece?
In het Algemeen Dagblad wordt een zeer stellige Been geciteerd:quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:08 schreef heiden6 het volgende:
Nog niets te zien over Cissé op feyenoord.nl...
Las ik vanmorgen ook in de krant.. Raar!quote:Roda JC ontkende dinsdagavond overigens nog dat overeenstemming was bereikt met Feyenoord. Dat zei Martin van Geel.
Dus.....quote:De transfersaga rond Roda JC-spits Sekou Cissé neemt bizarre vormen aan. Feyenoord en Twente vechten om zijn handtekening, maar vooralsnog staat de speler onder contract in Kerkrade.
Gido Vader, perswoordvoerder van Feyenoord, reageert woensdag tegenover NU.nl op de berichten.
"De transfer is nog niet rond. Er moeten nog zaken geregeld worden. Zodra het definitief is zetten wij het op de clubsite."
VI berichtte dinsdagavond nog dat de deal rond zou zijn. Het weekblad tekende uit de mond van Feyenoordtrainer Mario Been op dat de spits van Roda JC 'binnen' was. Ook de NOS meldt dat Cissé Feyenoorder is.
Twente
Volgens FC Twente-voorzitter Joop Munsterman wil de Ivoriaan nog steeds naar FC Twente.
"Ik heb dinsdagavond zijn zaakwaarnemer nog gesproken en die vertelde ons dat hij naar Twente wil", aldus Munsterman in de Twentsche Courant Tubantia. "Of hij ook echt naar Twente komt? Dat durf ik pas te zeggen als hij bij ons op het veld staat."
Vijf miljoen
De spits moet voor de Limburgse club naar verluidt vijf miljoen euro in het laatje brengen. Op dat gebied lijkt het kapitaalkrachtigere FC Twente de bovenhand te hebben.
Cissé staat vanmiddag gewoon met een Feyenoordshirt op feyenoord.nlquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:06 schreef Ritmo het volgende:
Feyenoord.Loopt Been nou gewoon uit z'n nek te lullen?
Misschien ook Wattamaleo wel?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:26 schreef Luni het volgende:
Darley, Schet, Pedro, Pattinama, Erasmus, Nieveld en Janota naar Excelsior
ExcelsiorFeyenoord en Excelsior hebben sinds mei weer de handen in elkaar
gesproken betreft de samenwerking tussen de twee Rotterdamse clubs. De
moederclub zal, net als in het verleden, enkele jonge talenten stalen op
Woudestein. De geruchten over mogelijke versterkingen zijn op gang gekomen.
Op erfc.nl worden een zevental spelers gelinkt aan een overstap naar het
kleine broertje van Feyenoord. Alle genoemde spelers zijn talentvol, maar
nog niet van waarde voor de A-kern van Mario Been. De ervaring moeten ze
dan ook op doen bij Excelsior om in de toekomst door te kunnen groeien tot
vaste waarde in de Kuip.
Doelman Darley Ramon Torres (19) is één van de namen. De jongeling zal de
strijd aan moeten met Excelsior-goalie Arjen van Dijk. De aanvallers
Mitchell Schet (21), Luis Pedro (19), Jordâo Pattinama (20) en Kermit
Erasmus (18) zullen net als verdediger Norichio Nieveld (20) en
middenvelder Michal Janota (18) de tijdelijke overstap naar Excelsior
maken.
Jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:06 schreef Ritmo het volgende:
Feyenoord.Loopt Been nou gewoon uit z'n nek te lullen?
Daar ga ik ook vanuit eigenlijk ja. Maar dit komt wel onprofessioneel over.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Cissé staat vanmiddag gewoon met een Feyenoordshirt op feyenoord.nl
Feyenoord = onprofessioneelquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit eigenlijk ja. Maar dit komt wel onprofessioneel over.
Tsja, het duurt ook allemaal veels te lang, had al een week afgerond moeten zijn. Kan me wel voorstellen dat Been graag meldt dat de aankoop rond is wanneer Beenhakker hem verteld dat het akkoord is, dus misschien is het Been niet eens kwalijk te nemen en is Beenhakker juist te enthousiast geweest.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:16 schreef Jorwol het volgende:
Been moet even kappen met die voorbarige berichten. Ik snap dat hij het leuk vindt om aankopen te melden, maar anders begint hij op Bosz te lijken met z'n Arnautovic-gedoe.
Van B2 verwacht ik wel wat meer professionaliteit eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord = onprofessioneel
Dat moest je toch al wel weten de laatste jaren
Dat sloeg nergens op, inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:16 schreef Jorwol het volgende:
Been moet even kappen met die voorbarige berichten. Ik snap dat hij het leuk vindt om aankopen te melden, maar anders begint hij op Bosz te lijken met z'n Arnautovic-gedoe.
Nee je leest verkeerd. Cissé is ook rond met Feyenoord.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:22 schreef Bevin het volgende:
Feyenoord rond met Roda (?) en Cissé rond met FC Twente. En nu?
Wie is er rond met Twente dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee je leest verkeerd. Cissé is ook rond met Feyenoord.
Als ik de kranten mag geloven heeft hij dat wel, alleen is de deadline waarvoor Twente rond had moeten zijn met Roda verlopen en geldt die dus niet meer.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:23 schreef heiden6 het volgende:
Hij zal toch geen voorcontract bij Twente hebben getekend ofzo?
Inderdaad, het zijn vrekkigere zakenmensen. Beetje in de trant van AZ.quote:
Die is al verlopen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:23 schreef heiden6 het volgende:
Hij zal toch geen voorcontract bij Twente hebben getekend ofzo?
Een man met snelheid die Makaay in stelling kan brengen heb je wel wat aan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:23 schreef Harribo het volgende:
Ik hoop voor Feyenoord niet dat ze Cisse halen.
Cisse kan veel maar niet scoren....en een spits die te weinig scoort heb je niet echt veel aan.
Aan de ene kant hou ik wel van de harde manier waarop Munsterman te werk gaat (misschien heeft hij nog wel een punt, ik weet niet wat Cissé gezegd/getekend heeft) maar dit wordt nogal irritant en het schaadt zowel Feyenoord als Twente.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:24 schreef Harribo het volgende:
[..]
Inderdaad, het zijn vrekkigere zakenmensen. Beetje in de trant van AZ.
Maar ja, geef ze eens ongelijk.
Lijkt me niet dat ie bewust gaat lopen liegen. Been moet er van overtuigd geweest zijn dat ie kwam.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:27 schreef Harribo het volgende:
Volgens mij doet Been zo enthousiast om de concurrentie te mond te snoeren?
Kwestie van tactiek denk ik.
Die hebben toch wel meer bij Feyenoord? Die jonkies zijn aardig snel, alleen leggen weinig ballen af.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een man met snelheid die Makaay in stelling kan brengen heb je wel wat aan.
Nee, Makaay kreeg geen goede ballen waardoor hij zelf de ballen op het middenveld moest halen. Als we dan eenmaal in de aanval waren was Roy te laat terug bij de goal.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:29 schreef Harribo het volgende:
[..]
Trouwens, al zou Cisse ze netjes afleveren bij meneer Makaay, dan moet Roy wel zijn vizier op scherp hebben. Als ik mij goed herinner ontbrak het daar het laatste seizoen ook wat aan of niet?
Misschien heb je een punt maar de kansen die hij kreeg, gingen er , voor zijn doen, zelden in.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, Makaay kreeg geen goede ballen waardoor hij zelf de ballen op het middenveld moest halen. Als we dan eenmaal in de aanval waren was Roy te laat terug bij de goal.
Maakt niet uit hoor, aangezien'ie op de knietjes ging voor z'n wijf en niet voor Feijenoord.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:34 schreef Ritmo het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)ord_op_de_knien.htmlToen ik de foto zag, dacht ik ff dat er een jood op de knieeen ging voor ons, jammer.
Hehe klopt, maar toen had ik het bericht nog niet gelezen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, aangezien'ie op de knietjes ging voor z'n wijf en niet voor Feijenoord.
Been zegt tegen een VI-journalist dat het rond is, dat is toch wel hetzelfde als 'het naar buiten brengen'.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:43 schreef Happel het volgende:
Verwacht dat het wel rond is, maar dat er nog wat kleine dingen geregeld moet worden. Medische keuring en dat soort zaken. Feijenoord is hier niet onprofessioneel, ze brengen immers niet naar buiten dat hij aangetrokken is. Been is enthousiast en de rest heeft nog niks gemeld, buiten nu Gido Vader.
Als Beenhakker hem gisteren voor de wedstrijd vertelde dat de transfer rond is, vind ik het niet zo gek dat Been er vanuit gaat dat dit dan ook daadwerkelijk zo is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ie bewust gaat lopen liegen. Been moet er van overtuigd geweest zijn dat ie kwam.
NOS meldt 2,8 miljoen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:17 schreef Sloggi het volgende:
Over de transfersom is ook nogal wat onduidelijkheid. De Telegraaf meldt 2,8 miljoen terwijl ik in het bericht op de vorige pagina 5 miljoen lees.
Serieus? Kutjodenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:34 schreef Tomasso het volgende:
Had gelezen van iemand die continue alles meldde voor de media het deed, dat gisteravond na de bekendmaking van het rondkomen met Cissé, ajax nog ff ging bieden. Echter hebben ze er vanaf gezien, om netjes te blijven. Munsterman zou echter uit z'n nek lullen en totaal niet gesproken hebben met de zaakwaarnemers afgelopen dagen. Hij speelt een smerig spelletje, zoals het gewoon smerig, eng, naar mannetje is.
het is een buitewnspelert.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:23 schreef Harribo het volgende:
Ik hoop voor Feyenoord niet dat ze Cisse halen.
Cisse kan veel maar niet scoren....en een spits die te weinig scoort heb je niet echt veel aan.
Ho wacht, verkeerd gelezen. ajax heeft van de deal afgezien, omdat het al rond was tussen Roda en Feyenoord. Je ken dus eerder die Munsterman een kutjood noemen...quote:
Hm okee, ik dacht dat Roda toch het bod van Ajax afwees.. Sorry lieve joodjes van mequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ho wacht, verkeerd gelezen. ajax heeft van de deal afgezien, omdat het al rond was tussen Roda en Feyenoord. Je ken dus eerder die Munsterman een kutjood noemen...
quote:'Feyenoord en Vitesse bijna akkoord over Hofs'
In een vragenrubriek op de website van Vitesse beantwoord algemeen directeur Paul van der Kraan vragen die worden gesteld door supporters. Op de vraag of Nicky Hofs, op dit moment spelend bij Feyenoord, een contract zal tekenen in Arnhem antwoord hij als volgt:
'Met Feyenoord zijn we dichtbij. Er is vrijdag een gesprek geweest met de Rotterdammers en daarin zijn we dicht tot elkaar gekomen. Ik verwacht dat we er wel uitkomen. Met Feyenoord dan, want in de gesprekken met Nicky zelf zijn we nog niet zo ver gevorderd.'
'Hij heeft laten weten dat hij niet te snel ‘ja’ wil zeggen tegen Vitesse, omdat hij het liefste naar het buitenland vertrekt. Voor zover wij weten is er nog geen concrete buitenlandse interesse, maar Nicky wil alle opties voorlopig nog open houden,' aldus Van der Kraan.
Dat denk ik niet, Biseswar zal waarschijnlijk best veel spelen met zijn kwaliteiten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:32 schreef Charles.Darwin het volgende:
Jopie loopt jullie lekker te stangen
Hoe dan ook, er is blijkbaar nog niets officieel, dus Been kan beter even zijn mond houden. Het is ook niet zijn taak om nieuwe spelers aan te kondigen. Hij liep ook al zo hard van stapel met "de investeerders die hem geld hadden beloofd", dat ook door Feyenoord werd ontkend. Ik krijg soms het idee dat hij elke avond in een kroegje met wat mensen om tafel zit en zo veel mogelijk buiten het bestuur om probeert te regelen. Ideaal gezien zou dat fantastisch zijn natuurlijk, want dat bestuur van jullie moet het licht nog uitvinden. Maar zo werkt het natuurlijk niet in een oganisatie en dat weet Been ook wel.
Als side note: als Biseswar op de bank komt, gaat hij heel irritant doen. Die beste jongen vindt zichzelf erg goed en hij heeft waarschijnlijk ook wel wat beloftes gekregen bij de contractverlenging. Ik voorzie dat Biseswar in dat geval al snel in het tweede speelt (handelsmerk van Been)
quote:In de papierenversie komt ook nog de scout van Vitesse aan het woord ene Bosko Bursac. "Hij stond ook bij ons hoog op de lijst, maar Vitesse heeft geen geld zegt Bursac. Ik ken hem ook van het servisch elftal onder 21 jaar en natuurlijk van de wedstrijden die hij tegen ajax speelde. Ik vind Ignjatovic een speler met veel potentie en vergeet niet dat hij pas 21 jaar is. Via mijn relaties in Servie weet ik dat hij al jaren bekend staat als een talent in servie. Hij zal moeten wennen aan de manier van verdedigen in nederland maar als het gaat klikken tussen hem en feyenoord dan heeft feyenoord over 2 jaar kapitaal op het veld staan"
Tsja, als het bestuur eens wat sneller was hadden we hem allang kunnen presenteren en was er niets aan de hand.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:32 schreef Charles.Darwin het volgende:
Jopie loopt jullie lekker te stangen
Hoe dan ook, er is blijkbaar nog niets officieel, dus Been kan beter even zijn mond houden. Het is ook niet zijn taak om nieuwe spelers aan te kondigen. Hij liep ook al zo hard van stapel met "de investeerders die hem geld hadden beloofd", dat ook door Feyenoord werd ontkend. Ik krijg soms het idee dat hij elke avond in een kroegje met wat mensen om tafel zit en zo veel mogelijk buiten het bestuur om probeert te regelen. Ideaal gezien zou dat fantastisch zijn natuurlijk, want dat bestuur van jullie moet het licht nog uitvinden. Maar zo werkt het natuurlijk niet in een oganisatie en dat weet Been ook wel.
Als side note: als Biseswar op de bank komt, gaat hij heel irritant doen. Die beste jongen vindt zichzelf erg goed en hij heeft waarschijnlijk ook wel wat beloftes gekregen bij de contractverlenging. Ik voorzie dat Biseswar in dat geval al snel in het tweede speelt (handelsmerk van Been)
Minimaal!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:46 schreef Ruud het volgende:
Die gaat straks voor 95 miljoen naar Real Madrid.
quote:L1: Cissé debuteert in Limburg bij Feyenoord
Volgens de Limburgse zender L1 zal Sekou Cissé zijn debuut voor Feyenoord maken in het oefenduel tegen BSV Limburgia. De nieuwe Rotterdamse aanwinst wordt medisch gekeurd, waardoor het oefenduel tegen Barendrecht te vroeg zal komen. Op woensdag 8 juli speelt de oud-Roda aanvaller in Brunssum voor het eerst in Feyenoord-tenue. De Rotterdamse club verwacht dat ook de nieuwe Servische aanwinst Ignjatovic zijn debuut maakt tegen Limburgia, zo meldt de zender.
Klinkt goed, alhoewel Vitesse nou ook niet echt bekend staat om de goede scouting.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hopelijk krijgt Biseswar een basisplaats ja.![]()
Verder:
[..]
Het is je vergevenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hm okee, ik dacht dat Roda toch het bod van Ajax afwees.. Sorry lieve joodjes van me
E.C op het Feyenoord netwerk toevallig?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:34 schreef Tomasso het volgende:
Had gelezen van iemand die continue alles meldde voor de media het deed, dat gisteravond na de bekendmaking van het rondkomen met Cissé, ajax nog ff ging bieden. Echter hebben ze er vanaf gezien, om netjes te blijven. Munsterman zou echter uit z'n nek lullen en totaal niet gesproken hebben met de zaakwaarnemers afgelopen dagen. Hij speelt een smerig spelletje, zoals het gewoon smerig, eng, naar mannetje is.
trommels kosten veel ruimte in het uitvak.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:06 schreef TC03 het volgende:
Twente achter ADO en AZ. Zijn dat nou de 'beste supporters van Nederland'?
Maar het vrij eenvoudige repertoire ('Lala-la en La-lala') moet toch wel laagdrempelig genoeg zijn om dat te compenseren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:10 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
trommels kosten veel ruimte in het uitvak.
Vergeet hey-ho niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar het vrij eenvoudige repertoire ('Lala-la en La-lala') moet toch wel laagdrempelig genoeg zijn om dat te compenseren.
quote:Financiers Feyenoord staan op
Door WIETSE DIJKSTRA
Dat het armlastige Feyenoord in staat is om een club als FC Twente af te troeven in de strijd om Sekou Cissé dankt het aan een nieuwe groep investeerders.
Het kleine, maar slagvaardige clubje rond de Rotterdamse zakenman Pim Blokland, legt de ongeveer 3,5 miljoen euro die de Roda JC-aanvaller moet kosten op tafel.
Blokland en zijn vrienden stonden gisteren met de beleidsbepalers van Feyenoord ontspannen op de golfbaan in Rhoon tijdens een sponsordag. De tot voor kort negatieve sfeer rond de Stadionclub lijkt volledig te zijn omgeslagen. De nieuwe groep financiers die is opgestaan, bestaat slechts uit een man of vijf en krijgt mogelijk nog versterking van een paar kapitaalkrachtige supporters.
,,We zijn allemaal mensen met een Feyenoord-hart,’’ zegt Blokland over de groep, die bestaat uit zakenmensen die ‘absoluut niet in de publiciteit willen’ en dus ook niet eerder in de media op de voorgrond traden. Clubliefde is hun drijfveer. ,,We willen dat Feyenoord weer gaat presteren. Dan moet je zorgen dat er wat op het veld staat. Zonder hamer kun je niet timmeren.’’
Blokland is momenteel de meest gekoesterde man in de Kuip. De Rotterdammer financierde eerder de komst van de Spanjaard Dani Fernandez uit eigen zak en heeft tevens een groot aandeel in de Cissé-transfer. Blokland verdiende een vermogen met de verkoop van zijn bedrijf in onder meer spanbanden. Sindsdien heeft hij tijd en geld te besteden aan zijn grote liefde.
Wat zijn bijdrage voor Feyenoord extra aantrekkelijk maakt, is dat hij zich niet zo druk maakt over de voorwaarden. Mensen als Blokland hoeven niet te verdienen aan hun club. Hun ‘lening’ moet uiteindelijk belanden in een nieuw investeringsfonds, dat net als de beide succesvolle Talent Pools - waarin Blokland eveneens participeert - meteen kan worden aangewend voor spelerstransfers.
En dat is hard nodig aangezien Feyenoord kampt met een schuld van meer dan twintig miljoen euro en zelf niet in staat is om de transfermarkt op te gaan. Eerdere plannen om de club te redden zijn op niets uitgelopen. De groep rond zakenman Ad Sint Nicolaas dacht begin dit jaar met een stuk of twintig sponsors zo’n zestig miljoen euro op tafel te kunnen krijgen. In ruil daarvoor wilden de investeerders zeggenschap in het beleid van de club. Van die plannen is niets terecht gekomen.
De groep Sint Nicolaas, met onder anderen de controversiële Michel Perridon, is uiteengevallen. Wegens gebrek aan duidelijkheid staakte Feyenoord eind vorig seizoen zelf al eerder de onderhandelingen.
Na het binnenhalen van Fernandez en de Serviër Aleksandar Ignjatovic levert de groep investeerders met Cissé een derde versterking. De transfer van de Ivoriaan is formeel overigens nog niet helemaal afgerond. Feyenoord kwam dinsdag tot een principe-akkoord met Roda JC over de transfersom. De handtekening van Cissé, die ook nog moet worden gekeurd, ontbreekt echter nog omdat de spits nog niet in Nederland is teruggekeerd.
quote:'Munsterman sprak met huisvriend Cissé'
Munsterman3 In Voetbal International was onlangs al te lezen dat Sekou Cissé meerdere zaakwaarnemers zou hebben. Een oude huisvriend dacht dat hij de belangenbehartiger was van de Roda-aanvaller en nu blijkt dat deze oude bekende de afgelopen dagen contact had met Joop Munsterman. De voorzitter van FC Twente kreeg van de huisvriend te horen dat Cissé nog steeds dolgraag naar Enschede zou willen komen, maar dit blijkt achteraf niet waar te zijn. Cissé bood hiervoor vandaag telefonisch zijn excuses aan aan de voorzitter van de Tukkers.
quote:Financiers Feyenoord staan op
Datum: 02-07-2009
Bron: AD.nl
Dat het armlastige Feyenoord in staat is om een club als Fc Twente af te troeven in de strijd om Sekou Cissé dankt het aan een nieuwe groep investeerders. Het kleine, maar slagvaardige clubje rond de Rotterdamse zakenman Pim Blokland, legt de ongeveer 3,5 miljoen euro die de Roda Jc-aanvaller moet kosten op tafel.
Blokland en zijn vrienden stonden gisteren met de beleidsbepalers van Feyenoord ontspannen op de golfbaan in Rhoon tijdens een sponsordag. De tot voor kort negatieve sfeer rond de Stadionclub lijkt volledig te zijn omgeslagen. De nieuwe groep financiers die is opgestaan, bestaat slechts uit een man of vijf en krijgt mogelijk nog versterking van een paar kapitaalkrachtige supporters.
,,We zijn allemaal mensen met een Feyenoord-hart,’’ zegt Blokland over de groep, die bestaat uit zakenmensen die ‘absoluut niet in de publiciteit willen’ en dus ook niet eerder in de media op de voorgrond traden. Clubliefde is hun drijfveer. ,,We willen dat Feyenoord weer gaat presteren. Dan moet je zorgen dat er wat op het veld staat. Zonder hamer kun je niet timmeren.’’
Blokland is momenteel de meest gekoesterde man in de Kuip. De Rotterdammer financierde eerder de komst van de Spanjaard Dani Fernández uit eigen zak en heeft tevens een groot aandeel in de Cissé-transfer. Blokland verdiende een vermogen met de verkoop van zijn bedrijf in onder meer spanbanden. Sindsdien heeft hij tijd en geld te besteden aan zijn grote liefde.
Wat zijn bijdrage voor Feyenoord extra aantrekkelijk maakt, is dat hij zich niet zo druk maakt over de voorwaarden. Mensen als Blokland hoeven niet te verdienen aan hun club. Hun ‘lening’ moet uiteindelijk belanden in een nieuw investeringsfonds, dat net als de beide succesvolle Talent Pools - waarin Blokland eveneens participeert - meteen kan worden aangewend voor spelerstransfers.
En dat is hard nodig aangezien Feyenoord kampt met een schuld van meer dan twintig miljoen euro en zelf niet in staat is om de transfermarkt op te gaan. Eerdere plannen om de club te redden zijn op niets uitgelopen. De groep rond zakenman Ad Sint Nicolaas dacht begin dit jaar met een stuk of twintig sponsors zo’n zestig miljoen euro op tafel te kunnen krijgen. In ruil daarvoor wilden de investeerders zeggenschap in het beleid van de club. Van die plannen is niets terecht gekomen.
De groep Sint Nicolaas, met onder anderen de controversiële Michel Perridon, is uiteengevallen. Wegens gebrek aan duidelijkheid staakte Feyenoord eind vorig seizoen zelf al eerder de onderhandelingen.
Na het binnenhalen van Fernandez en de Serviër Aleksandar Ignjatovic levert de groep investeerders met Cissé een derde versterking. De transfer van de Ivoriaan is formeel overigens nog niet helemaal afgerond. Feyenoord kwam dinsdag tot een principe-akkoord met Roda Jc over de transfersom. De handtekening van Cissé, die ook nog moet worden gekeurd, ontbreekt echter nog omdat de spits nog niet in Nederland is teruggekeerd.
quote:
quote:Een oude huisvriend dacht dat hij de belangenbehartiger was van de Roda-aanvaller en nu blijkt dat deze oude bekende de afgelopen dagen contact had met Joop Munsterman.
quote:
Nu maar hopen dat die niet moeilijk gaat doen..quote:Vitesse en Feyenoord rond over transfer Hofs
02 juli 2009
Vitesse en Feyenoord hebben een akkoord bereikt over een overgang van Nicky Hofs naar de Gelderse club. De Arnhemmers moeten nog wel overeenstemming bereiken met de middenvelder, alvorens de transfer definitief wordt. Hofs geeft de voorkeur aan een buitenlands avontuur.
"We zijn blij dat we er uit zijn gekomen met Feyenoord, maar wachten nu op de beslissing van Nicky. Het liefst willen we zo snel mogelijk inlijven", zegt technisch directeur Marc van Hintum van Vitesse tegen De Telegraaf.
Afgelopen seizoen kwam Hofs al op huurbasis uit voor Vitesse, de club waar hij zijn carrière begon.
'Die' (quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die niet moeilijk gaat doen..
Ja, maar die zei ook dat die liever naar het buitenland ging. Zal me niets verbazen als die daar nog op gaat wachten..quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:20 schreef Ruud het volgende:
[..]
'Die' () zei toch laatst nog dat hij hoopte dat de clubs er snel uit zouden komen?
volgens mij zijn goed recht , toch ??quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar die zei ook dat die liever naar het buitenland ging. Zal me niets verbazen als die daar nog op gaat wachten..
Klopt, maar straks wil Vitesse hem niet meer en blijft buitenlandse interesse uit. Ik neem aan dat ie geen zin heeft in een jaar op Varkenoord of Woudestijn trainen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:28 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
volgens mij zijn goed recht , toch ??
Vitesse wil hem heus nog wel hoor. Komt wel goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar straks wil Vitesse hem niet meer en blijft buitenlandse interesse uit. Ik neem aan dat ie geen zin heeft in een jaar op Varkenoord of Woudestijn trainen.
quote:Schet en Wattamaleo naar Excelsior
ROTTERDAM - Mitchell Schet (21) en Kevin Wattamaleo (20) spelen dit seizoen op huurbasis voor Excelsior. Beide Feyenoorders komen niet voor in de plannen van trainer Mario Been en worden daarom bij de satellietclub gestald.
,,De kans dat ze bij ons aan spelen toekomen is nihil,’’ aldus Been. ,,Dat is doodzonde voor deze talentvolle spelers.’’
Feyenoord oefent morgen tegen Barendrecht en gaat volgende week op trainingskamp in Limburg.
Been hoopt dat de Serviër Aleksandar Ignjatovic, in zijn vaderland om een visum te regelen, zich daar bij de selectie voegt. Sekou Cissé meldt zich naar verwachting zondag in Rotterdam.
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
OMG stelletje kansloze k*tprovincialen
![]()
![]()
![]()
Lijkt wel PSV2
www.hoofdklasse.orgquote:'Sterrenteam' speelt voorwedstrijd bij Barendrecht
02 juli 2009 - 16:49
ZAT A - Het oefenduel tussen Barendrecht en Feyenoord van aanstaande zaterdag wordt vooraf gegaan door een speciale voorwedstrijd. Een zogenaamd "sterrenteam" zal het opnemen tegen werknemers van het bedrijf Trust. Dit bedrijf bood op een veiling het hoogste bedrag om tegen de bekende Nederlanders te mogen spelen. De opbrengst gaat naar de Sunday Foundation, opgericht door Hugo Borst en Sander de Kramer. Deze stichting biedt hulp aan "vergeten plekken op aarde."
Op de voorlopige spelerslijst van de sterren vinden we bekende namen uit de voetbalwereld, zoals oud-international Peter Houtman en de onlangs naar FC Valletta getransfereerde Geert den Ouden, maar ook mensen als Arjan Erkel, Sascha Visser, Ronald Molendijk, Arjan Erkel en bokser Don Diego Poeder. Na deze voorwedstrijd zal het vernieuwde Barendrecht aftrappen tegen Feyenoord, een wedstrijd die de zaterdagamateurs vorig seizoen nog verrassend wisten te winnen.
Arjan Erkel doet twee keer mee?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:36 schreef methodmich het volgende:
Voor wie zaterdag naar BVV - Feyenoord gaat:
[..]
www.hoofdklasse.org
Arjen Erkel speelt voor vliegende keep ofzo??quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:36 schreef methodmich het volgende:
Voor wie zaterdag naar BVV - Feyenoord gaat:
[..]
www.hoofdklasse.org
Geen idee, weet wel dat hij Feyenoordfan is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ha ja, verrassend.
Ben wel benieuwd, kan die een beetje voetballen dat iemand weet?
quote:Chun-Soo Lee tekent contract bij Al Nassr
Chun-Soo Lee heeft een contract ondertekent bij bij Al Nassr uit Saudi-Arabië. Dit meldt de website Al Jazeera Sport. Vorige week werd het huurcontract van de Zuid-Koreaan ontbonden bij de club Chunnam Dragons waaraan hij door Feyenoord werd verhuurd, omdat hij niet meer op kwam dagen. Hierdoor eist de Koreaanse club een schadevergoeding van de speler.
Lee stond nog tot 2011 onder contract bij Feyenoord, maar in de Kuip kon hij de verwachtingen niet waarmaken en werd hij al snel verhuurd. Hoeveel geld de Rotterdammers verdienen aan de transfer van Lee naar Al Nassr is nog niet bekend.
Misschien houdt hij van zand en kamelen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:39 schreef TC03 het volgende:
Kan iemand me al uitleggen hoe een Koreaan die in een Westers land als Nederland al heimwee krijgt denkt zich te gaan vermaken in Saudi-Arabië?
Idd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:39 schreef TC03 het volgende:
Kan iemand me al uitleggen hoe een Koreaan die in een Westers land als Nederland al heimwee krijgt denkt zich te gaan vermaken in Saudi-Arabië?
Te oud, te duur, en bovendien overbodig als Cissé komt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:07 schreef Ritmo het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)r_met_Vennegoor.html
De 'target man'? Maar lijkt me onmogelijk; die gaat naar PSV en neemt zeker geen genoegen met een plek op de bank bij de nummer 7 van de eredivisie.
quote:Been: Geen straf bij Excelsior te spelen
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Met Kermit Erasmus, Mitchell Schet en Kevin Wattamaleo heeft Excelsior zijn eerste Feyenoorders binnen. Beide spelers worden in het kader van de hernieuwde samenwerking dit seizoen op Woudestein gestald.
Het drietal meldt zich morgen in Kralingen voor de eerste training van Excelsior. Dat geldt ook voor Adnan Alisic. De middenvelder (25) heeft zijn aflopende contract met twee jaar verlengd.
De 21-jarige Schet, een volle neef van Liverpool-speler Ryan Babel, maakte vorige seizoen zijn officiële debuut bij Feyenoord tijdens het duel om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV. De snelle, technisch vaardige rechtsbuiten, bleef in de Kuip steken op twee competitiewedstrijden. Middenvelder Wattamaleo (20) kwam afgelopen eredivisiejaargang vier keer in actie voor Feyenoord. Meestal als linksback. Op die positie maakte hij ook zijn debuut in de UEFA Cup. In de thuiswedstrijd tegen Lech Poznan stond Wattamaleo negentig minuten in het veld. Excelsior wordt na Feyenoord en Sparta zijn derde Rotterdamse profclub.
De bijna 19-jarige Kermit Erasmus kwam ook tot vier competitiewedstrijden. Net als Schet en Wattamaleo speelde de kleine Zuid-Afrikaanse spits afgelopen seizoen vooral in het beloftenelftal.
,,De kans dat ze dit seizoen bij ons aan spelen toekomen is nihil,’’ zegt Been over de jeugdige Feyenoorders. ,,Dat is doodzonde voor deze talentvolle spelers. Ik weet uit ervaring dat het geen straf is om bij Excelsior te spelen. Als je daarheen mág, zien we echt wel wat in je.’’
Mogelijk vallen er voor het weekeinde nog een of twee spelers af. Dat is mede afhankelijk van de grootte van de spelersgroep van Feyenoord. Been wil minimaal 23 fitte spelers meenemen naar Limburg. ,,Het zou kunnen dat de spelers die nog afvallen voor het trainingskamp naar Excelsior gaan,’’ zegt de Rotterdammer, die ervan uitgaat dat Sekou Cissé op korte termijn aan de selectie kan worden toegevoegd. ,,De medische keuring lijkt me een formaliteit,’’ aldus Been. ,,Hij heeft pas nog een interland gespeeld.’’
quote:Ajax meldde zich tevergeefs bij Roda voor Cissé
03/07/2009 09:01
Sekou Cissé blijft een gewild transferobject, ook nadat Feyenoord de komst van de aanvaller wereldkundig heeft gemaakt. Ajax meldde zich donderdag tevergeefs bij Roda JC voor de Ivoriaan.
Dinsdag liet Feyenoord-trainer Mario Been weten dat zijn club er in geslaagd is om Cissé voor de komende vier seizoenen vast te leggen, maar geheel officieel lijkt de transfer nog niet beklonken.
FC Twente is nog steeds van mening dat Cissé komend seizoen in Enschede speelt. De zaakwaarnemer van de aanvaller liet voorzitter Joop Munsterman dinsdagavond nog weten dat Cissé nog altijd van plan is naar Twente te gaan.
Cissé zelf leek dit vorige maand ook van plan te zijn. 'Ik heb mijn keuze gemaakt: ik wil naar FC Twente. Dat heb ik ook laten weten aan Mario Been van Feyenoord', vertelde hij aan Voetbal International.
Cissé speelt sinds 2004 bij Roda JC, in 133 competitieduels scoorde de Ivoriaan 24 keer. De 23-jarige aanvaller wil echter graag hogerop. Bij de club uit Kerkrade stond de zevenvoudig international nog tot medio 2011 onder contract.
Joh, het is alleen maar de media die zo bezig is...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:12 schreef Keltie het volgende:
Joh, laat die draaiaap lekker de pleuris krijgen
quote:Transfer Cissé naar Feyenoord betaald door financiers
Extene financiers hebben ook de (vrijwel zekere) tweede aankoop van Feyenoord deze zomer, Sekou Cissé, mogelijk gemaakt. Intern laat financieel directeur Onno Jacobs aan wie het horen wil weten dat hij met 'vrienden van Feyenoord' te maken heeft. De geldschieters, zo wordt bevestigd, verwachten slechts hun inleg op enig moment terug. Zonder hen was het verhaal in Rotterdam-Zuid een stuk verdrietiger dan nu.
Bij de zonovergoten training op Varkenoord overheerste gisteren de positiviteit. Met de aanstaande komst van Cissé - niemand verwacht dat dat nog misgaat - en het eerdere aantrekken van Dani Fernandez gloort er zowaar weer enig perspectief bij de cub die er financieel zo beroerd aan toe is. Er wordt door 'de vrienden' toch maar even een bedrag van rond de drie miljoen op tafel gelegd en een 4-jarig contract getekend, De comateuze patiënt Feyenoord krijgt wat donorbloed toegediend, de vraag blijft of dat voldoende is, gezien de deplorabele staat van de clubfinanciën.
Al twee maanden is bekend dat (de salarissen van) Roy Makaay, Kevin Hofland en Tim de Cler zware blokken aan Feyenoords amlastige been zijn. Ook Giovanni van Bronckhorst is een dure jongen bij de salarisadministratie, maar de clubicoon willen ze in Rotterdam voor geen enkele prijs kwijt. Voor de rest geldt dat het de vraag is of ze er, als begin september de transfertermijn sluit, nog zullen zijn. Tot die tijd zal er hoe dan ook nog veel gebeuren. Want er is nog de keeperskwestie. Blijft Feyenoord werken met de 40-jarige doelman Rob van Dijk die - hoewel onbetwist degelijk en goed - ook in jonger jaren de top in Nederland nooit haalde, náást twee jonge talenten Erwin Mulder en Darley die het gras wel willen opeten van enthousiasme, maar misschien nog niet rijp genoeg zijn? Leo Beenhakker en Mario Been hebben in ieder geval bij de vriendengroep rond Pim Blokland blijkbaar blijkbaar de goede toon aangeslagen. Op dit moment kan worden gesteld dat Feyenoord goede zaken deed op belangrijke posities, hoewel over de kwaliteiten van de rechtsbenige centrale verdediger Aleksandar Ignjatovic uit Servië nog weinig gezegd kan worden.
Ron Vlaar daarentegen kan na jaren van blessureleed weer voluit meetrainen. Misschien speelt hij zelfs mee tegen de amateurs van Limburgia, aanstaande dinsdag. Gisteren op de training legde hij een paar ballen feilloos over 50 meter 'op de stropdas' bij collega's. Zonder zelfvertrouwen lukt zoiets niet. Beens nieuwe geluid doet ook bij Vlaar zijn werk. Bij Feyenoord is er weer even wat arbeidsvreugde na een zeer slecht seizoen. Op het trainingsveld althans.
Bron: BNdeStem.nl
Joh, ik vind het toch al geen beste aankoop...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Joh, het is alleen maar de media die zo bezig is...
quote:[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt. Tim Vincken is nooit wat geweest en zal ook nooit wat worden. En dan heb ik het nog niet eens over alle blessures gehad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nope
Assist vorige match.. Die jongen gaat het maken dit seizoen
Hij heeft uit tegen Ajax toen wel een goede tien minuten gespeeld hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt. Tim Vincken is nooit wat geweest en zal ook nooit wat worden. En dan heb ik het nog niet eens over alle blessures gehad.
Ouderwetse speler die eindelijk eens de achterlijn haalde en gewoon die bal de 16 in durfde te werken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt. Tim Vincken is nooit wat geweest en zal ook nooit wat worden. En dan heb ik het nog niet eens over alle blessures gehad.
Voor Feijenoord ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Graag, want hij is te slecht voor Ajax. Ben in ieder geval blij dat we te laat waren.
Op de drie dagen per jaar dat Vincken fit is heeft hij hetzelfde niveau als Slory.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ouderwetse speler die eindelijk eens de achterlijn haalde en gewoon die bal de 16 in durfde te werken.
Nee inderdaad, niets waard joh.. Een vleugelspeler die voorzetten geeft, hoe haalt'ie het in z'n hoofd.
Kunnen we beter keer op keer Slory er neer zetten
Jij hebt dan ook geen verstand van voetbal.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Joh, ik vind het toch al geen beste aankoop...
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen verstand van voetbal.
Je moet lezen. Net zo lang tot je iets begrijpt. Begrijp je het niet, moet je gewoon niet beginnen met typen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:00 schreef Ritmo het volgende:
Je moet niet teveel op individuele spelers beoordelen. Dat deden we 2 jaar geleden, en dat ging fout. Bij Twente en AZ staan ook erg veel spelers in de basis die 'niet goed genoeg voor Feyenoord, Ajax of PSV zijn'. Maar in teamverband maken ze andere spelers en dus het elftal beter. Ik neem ook aan dat Been en Beenhakker daar nu ook mee bezig zijn.
Als je over een goed inzicht beschikt, ben je in staat om een selectie vanaf 'boven' te beoordelen en daarna te kneden. Bosz kon dat duidelijk niet, die kocht namen die jij en ik ook wel hadden kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je moet lezen. Net zo lang tot je iets begrijpt. Begrijp je het niet, moet je gewoon niet beginnen met typen.
EDIT:
Daarnaast kan je er nooit op gokken dat een speler, die je in principe niet kent, het team (cq. de andere spelers) beter maakt.
Daar kan je op hopen.
Het enige wat je kan doen is bekijken wat je team nog nodig heeft;quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je over een goed inzicht beschikt, ben je in staat om een selectie vanaf 'boven' te beoordelen en daarna te kneden. Bosz kon dat duidelijk niet, die kocht namen die jij en ik ook wel hadden kunnen bedenken.
quote:Seizoen Club Wedstrijden Doelpunten Competitie
2004/05 Roda JC 25 5 Eredivisie
2005/06 Roda JC 27 4 Eredivisie
2006/07 Roda JC 26 3 Eredivisie
2007/08 Roda JC 24 2 Eredivisie
2008/09 Roda JC 31 9 Eredivisie
Totaal 133 24
Die puzzelstukjes zijn van vele randzaken afhankelijk waar je soms ook weinig tot geen zicht op hebt (bijv. past de speler in de huidige groep?)quote:En ja, natuurlijk is het nooit zeker dat de puzzelstukjes op z'n plek vallen, maar Beenhakker is niet gek.
Juist, maar je kijkt tevens naar de fysieke kwaliteiten van een speler, of ie mentaal in orde is en of je niet teveel van dezelfde soort spelers hebt. Een speler als Cissé hebben we eigenlijk niet en de rest lijkt me ook in orde. Is geloof ik niet vaak geblesseerd, geen lastige jongen en je kunt hem niet puur op z'n scorend vermogen beoordelen, aangezien je bij Feyenoord normaal gesproken 3 keer zoveel kansen krijgt als bij Roda. Als ie er daar 8 scoort, scoort ie er bij Feyenoord wel 12 denk ik. En dan nog z'n voorzetten, ik zou me eigenlijk even moeten verdiepen in z'n aantal assists om daar iets over te kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het enige wat je kan doen is bekijken wat je team nog nodig heeft;
Scorend vermogen.
Voorbereidende speler (voorzetten/ steekballetjes)
Enz.
Daar koppel je een naam aan.
Naar mijn mening dan.
Daar ben ik het 100 % met je over eens. Cissé is waardeloos als je Makaay en/of Tomasson laat gaan.quote:Ik denk dat dit bij Cissé ook gedaan is en daarom zou het wel een logische aankoop zijn als je hem koppelt aan Makaay/ Tomasson.
Maar dan moet je Makaay niet wegdoen om vervolgens alles op Cissé/ Tomasson te laten vallen gezien het aantal wedstrijden van Tomasson vorig seizoen (zou een riskante gok zijn).
En gezien de historie van Cissé zou het zelfmoord zijn om hem als dè spits van Feijenoord aan te trekken:
Klopt, maar zelfs Hiddink heeft last van zulke randzaken. Wil niet zeggen dat je het zelf niet voor een groot deel kan beinvloeden.quote:Die puzzelstukjes zijn van vele randzaken afhankelijk waar je soms ook weinig tot geen zicht op hebt (bijv. past de speler in de huidige groep?)
Makaay gaat toch ook niet weg?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:32 schreef Keltie het volgende:
Ik denk dat dit bij Cissé ook gedaan is en daarom zou het wel een logische aankoop zijn als je hem koppelt aan Makaay/ Tomasson.
Maar dan moet je Makaay niet wegdoen om vervolgens alles op Cissé/ Tomasson te laten vallen gezien het aantal wedstrijden van Tomasson vorig seizoen (zou een riskante gok zijn).
En gezien de historie van Cissé zou het zelfmoord zijn om hem als dè spits van Feijenoord aan te trekken:
Hij wordt constant genoemd op de lijstjes om te mogen vertrekken, regeren is vooruit kijken dus moet je er rekening mee houden.quote:
Blijkbaar, maar dat ga ik jou niet uitleggen want jij bent toch de alwetendequote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:31 schreef Happel het volgende:
Cissé wordt toch ook helemaal niet aangetrokken als dé nieuwe spits van Feijenoord? Of mis ik weer eens wat. Hij opereert niet eens als volwaardig spits in de voorhoede, maar is meer iemand die om de spitsen heen speelt.
Idd, ik denk zelfs dat als Makaay vertrekt dat er nog gewoon een nieuwe spits in z'n plaats komt (of Luc krijgt de kans als ie een goede voorbereiding speelt). Maar Cissé in de spits zal alleen voorkomen als we 3 geblesseerde aanvallers hebben ofzo.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:31 schreef Happel het volgende:
Cissé wordt toch ook helemaal niet aangetrokken als dé nieuwe spits van Feijenoord? Of mis ik weer eens wat. Hij opereert niet eens als volwaardig spits in de voorhoede, maar is meer iemand die om de spitsen heen speelt.
Ik hoop dat ze zo verstandig zijn en het geld vindenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, ik denk zelfs dat als Makaay vertrekt dat er nog gewoon een nieuwe spits in z'n plaats komt (of Luc krijgt de kans als ie een goede voorbereiding speelt). Maar Cissé in de spits zal alleen voorkomen als we 3 geblesseerde aanvallers hebben ofzo.
Waar heb je het nou over? We hebben een spits die er 16 inschopt ondanks een gebrek aan aanvoer. Vervolgens wordt er een fysieke sterke spits bij gezet die als aangever kan dienen om dit gebrek op te lossen, en jij bent kritisch op de oplossing na een eventuele verkoop? Je zeikt een beetje om het zeiken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zo verstandig zijn en het geld vinden
Hoe houd je de stadions leeg...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:04 schreef Luni het volgende:
Eredivisie Live zend de komende tijd veel oefenduels uit, de betaalzender zend ook twee wedstrijden van Feyenoord uit in de voorbereiding op het seizoen 2009-2010.
Zaterdag 11 juli 2009
16.00-18.00 – VVV-Venlo-Feyenoord
Zondag 26 juli 2009
14.30 uur – Feyenoord – Sampdoria
Nou, dan ga ik mee in de hosanna stemming.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over? We hebben een spits die er 16 inschopt ondanks een gebrek aan aanvoer.
Vervolgens wordt er een fysieke sterke spits bij gezet die als aangever kan dienen om dit gebrek op te lossen, en jij bent kritisch op de oplossing na een eventuele verkoop? Je zeikt een beetje om het zeiken.
Pff, als je louter gaat discussiëren op basis van dooddoeners en drogredenen kan je beter gewoon niets posten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik mee in de hosanna stemming.
Wat jij wil joh.
Dooddoeners en drogredenen..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pff, als je louter gaat discussiëren op basis van dooddoeners en drogredenen kan je beter gewoon niets posten.
Dit meldt De Telegraaf:quote:
Hofs, lul niet zo dom.quote:Hofs baalt van verbanning Been
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Nicky Hofs ontbrak vrijdagmiddag bij het maken van de elftalfoto van Feyenoord. Trainer Mario Been gaat ervan uit dat de middenvelder vertrekt en neemt hem volgende week dan ook niet mee op trainingskamp naar Limburg.
,,Ik heb hem uitgelegd waarom,’’ aldus Been. ,,Nicky is bezig om weg te gaan en ik ga geen spelers ernaast zetten met wie ik verder ga.’’
,,Dit getuigt niet van respect,’’ reageert Hofs’ zaakwaarnemer Louis Laros. ,,Nicky baalt hier wel van. Hij heeft zich altijd positief opgesteld en had verwacht dat hij een volwaardig lid van de selectie zou blijven. Er is immers nog altijd een kans dat hij bij Feyenoord blijft. We houden rekening met een vertrek, maar wij zijn nog niet rond met Vitesse. Er is ook belangstelling uit het buitenland.’’
Het gaat denk ik niet zozeer om die foto maar om het feit dat-ie niet eens meer meemag op trenis kamp. Vnid ik ook wel raar hoor. Straks wordt ie niét verkocht en krijgen we weer zo'n fijne blessuregolf. Dan heb je hem ineens nog hard nodig.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hofs, lul niet zo dom.Ik vind het ook niet echt leuk dat ie weg moet, maar hij zit niet bij de selectie komend seizoen dus waarom wil ie dan op de foto?
Waarschijnlijk had Feyenoord gewoon geen geld voor een krukje waar Hofs op zou moeten staan tijdens de foto shoot....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
Hofs, lul niet zo dom.Ik vind het ook niet echt leuk dat ie weg moet, maar hij zit niet bij de selectie komend seizoen dus waarom wil ie dan op de foto?
Hofs zegt helemaal niets, dus lul zelf niet zo dom.quote:
quote:Catania geeft Greene ultimatum
Catania heeft Seginho Greene een ultimatum gegeven om uiterlijk maandag te beslissen of hij ingaat op het aanbod van de Serie A-club. Dat meldde de technisch directeur tegenover La Sicilia. Volgens de technisch directeur houdt Greene het rondkomen van de transfer momenteel op, hij vermoedt vanwege gesprekken met andere clubs.
quote:De Kuip ondergaat metamorfose
De organisatie van Stadion Feijenoord meldt dat De Kuip in de komende weken een metamorfose zal ondergaan. De binnen- en buitenring worden beplakt en krijgen daarmee een totaal nieuwe uitstraling. Naast het beplakken van alle muren, wordt de nieuwe signing aangebracht voor de lichtmasten en in de constructie rondom het stadion. Tegelijkertijd begint Number 1 (de nieuwe foodcateraar) met de inrichting van de vaste outlets in het stadion en het plaatsen van de mobiele trussboxen die rondom het stadion zullen verschijnen. Op de Open dag zou alles gereed moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |