Wat verwijt jij Gudde precies allemaal?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar toch geeft iedereen Gudde en Jacobs nog nieuwe kansen.
Mwoah, alsof supporters geen druk uit kunnen oefenen. Moet je eens kijken hoe snel Gudde eruit ligt als ie een flink aantal supporters-onvriendelijke maatregelen neemt.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je niet de macht hebt om iemand te ontslaan kan je ze ook geen nieuwe kans geven.
Niet veel, maar hij is niet geschikt om deze puinzooi op te ruimen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat verwijt jij Gudde precies allemaal?
quote:
Heul niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Wil hij kans maken bij Feijenoord wel.
Wie wel?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet veel, maar hij is niet geschikt om deze puinzooi op te ruimen.
1 zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:42 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je zijn goal tegen Groningen nog kan herinneren tijdens zijn verblijf in Heerenveen, maar om die te maken moet je wel een geweldige voetballer zijn hoor.
Iemand die over lijken gaat, type Munsterman. In elk geval geen ambtenaartje dat overal netjes tussenwegen probeert te zoeken.quote:
Ga jij nou maar op Leonardo hopen.quote:Als je hem niets verwijt hou dan gewoon je muil
Munstermanquote:Op maandag 29 juni 2009 21:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Iemand die over lijken gaat, type Munsterman. In elk geval geen ambtenaartje dat overal netjes tussenwegen probeert te zoeken.
Dat is nog altijd beter als iedere 4 posts janken dat Gudde weg moet maar zelf geen serieuze optie hebt die 'em op moet volgen.quote:[..]
Ga jij nou maar op Leonardo hopen.
Mwah, daar gaat PSV sowieso niet mee akkoord denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:09 schreef heiden6 het volgende:
Met een beetje creativiteit kun je zelfs met een extreem beperkt budget nog wel iets. Ik zou het niet erg vinden om Nijland een jaartje te huren, prima speler voor in de breedte.
Het gaat om z'n manier van handelen. Schijt hebben aan andere clubs en mensen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Munsterman
Iedereen kan boven zichzelf uitsteigen bij een club waar niemand iets van verwacht behalve Enschede en de 3 dorpen die er naast liggen
Ik heb helemaal niets tegen die beste man nee, maar de situatie is verergerd in de afgelopen anderhalf jaar en daar is hij nou eenmaal eindverantwoordelijk voor. En waarom zou ik schoppen om het schoppen? Alsof ik belang heb bij een slecht bestuurd Feyenoord... Bovendien: waarom zou ik meteen een andere naam moeten noemen als ik constateer dat Gudde Feyenoord niet beter maakt?quote:Dat is nog altijd beter als iedere 4 posts janken dat Gudde weg moet maar zelf geen serieuze optie hebt die 'em op moet volgen.
Wat? Je roept dat'ie weg moet terwijl je niet eens iets tegen 'em hebt.
Schoppen om het schoppen.. Dat is leuk, maar dan in je pubertijd... Daarna is het dom.
'De oplossing' bestaat niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, daar gaat PSV sowieso niet mee akkoord denk ik.
Daarnaast denk ik ook niet dat Nijland dè oplossing is
Is heel leuk en aardig, die manier van handelen.. "Schijt aan de wereld", maar zoals hij zich opstelt zorgt er vanzelf voor dat de wereld ook schijt aan hem gaat krijgen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat om z'n manier van handelen. Schijt hebben aan andere clubs en mensen.
Omdat je loopt te blaten alsof je alles beter weet maar keer op keer aantoont dat je maar wat blaat en niet verder nadenkt.quote:[..]
Ik heb helemaal niets tegen die beste man nee, maar de situatie is verergerd in de afgelopen anderhalf jaar en daar is hij nou eenmaal eindverantwoordelijk voor. En waarom zou ik schoppen om het schoppen? Alsof ik belang heb bij een slecht bestuurd Feyenoord... Bovendien: waarom zou ik meteen een andere naam moeten noemen als ik constateer dat Gudde Feyenoord niet beter maakt?
Hoe weet jij dat er geen actie is ondernomen? Omdat het niet in de media staat?quote:Waarom wordt er b.v. geen actie ondernomen wat betreft Smolarek? Contract is contract en het gaat gewoon om erg veel geld.
Voor ieder probleem is een oplossing, voor ieder gaatje een puzzelstukje.quote:
www.lunaticnews.nlquote:Ingezonden: Feyenoord schoffeert rolstoelhouders!
Afgelopen zaterdag hebben alle mensen die in een rolstoel zitten en een seizoenkaart hebben een brief gehad. Ze moeten voor 10 juli een medische verklaring gaan halen bij de dokter en die opsturen naar Feyenoord anders krijgen ze geen seizoenkaart.
Zoals je kunt begrijpen zijn hier vele mensen van over de rooie gegaan.Ze krijgen het gevoel dat Feyenoord denkt dat ze de boel bedonderen en ze in een rolstoel gaan zitten terwijl dit niet nodig is.
Weer een nieuwe betutteling van Feyenoord. Ik vind het schandalig dat ze zo met mensen omgaan. Maar inmiddels kijken we nergens meer van op...
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
"Ach ja, we weten dat het bestuur incapabel is, hou op erover te zeiken."
Ik wou net zeggen.quote:
Maar ik meen het echt.quote:
quote:Been heeft aan één dvd 'Ignja' genoeg
Door MIKOS GOUKA
ROTTERDAM - Scout Rinus Israel ziet in de lange Serviër Aleksandar Ignjatovic een defensieve aanwinst voor Feyenoord. ,,Het is afwachten hoe hij zich opbouwend zal houden.''
Trainer Mario Been zag één dvd met wedstrijdbeelden en was snel overtuigd. Zoals eerder ook scout Rinus Israël enthousiast was geraakt na het ‘live’ bekijken van de 21-jarige Serviër Aleksandar Ignjatovic.
Waagt Feyenoord een gok of is de 1.92 meter lange verdediger echt dé verdediger waar de club al zo lang naar zocht? ,,Ik heb Aleksandar één competitieduel in Servië heel intensief gevolgd,’’ zegt scout Rinus Israel. ,,Hij is een type Rajkovic van FC Twente. Verdedigend gaat hij het niveau van de eredivisie zeker oppikken. Het is afwachten hoe hij zich opbouwend zal houden.’’
Israel moet lachen als hij hoort dat trainer Been en algemeen directeur Gudde extra enthousiast werden, omdat de oud-Feyenoorder positief bleef over de Serviër. ,,Feyenoord moet in een bepaalde categorie spelers zoeken,’’ zegt Israel. ,,Het feit dat wij hem eerst konden huren was natuurlijk ook aantrekkelijk. De ervaring leert dat spelers uit het buitenland tijd nodig hebben om te wennen. Ik hoop van niet, maar volgens mij is geduld op zijn plaats.’’
De voormalig speler van de hoofdmacht hoorde dat Ignjatovic als voetbalheld Nemanja Vidic van Manchester United heeft. ,,Vidic was op jonge leeftijd ook nog niet zo’n geweldenaar, maar na een tussenstop in Rusland is hij uitgegroeid tot een topper. Laten we hopen dat Aleksandar dezelfde weg zal bewandelen.’’
Mario Been is erg content met zijn tweede aankoop na de Spanjaard Dani Fernandez. ,,Rinus was positief en dat is hij over het algemeen niet zo snel,’’ zegt Been. ,,Aleksandar is een echte verdediger. Goed in de duels en prima in de lucht. Hoe hij opbouwend is, gaan wij nog zien.’’
Enkele grote sterren sieren zijn bovenarm als tatoeage. Ignjatovic zelf windt er geen doekjes om als hem wordt gevraagd wat het legioen straks van hem kan verwachten. ,,I am a fighter,’’ zegt hij. En een vechterstype valt over het algemeen wel in de smaak in de Kuip. De aankoop van Feyenoord maakte zaterdag kennis met zijn teamgenoten. Terwijl de ploeg van trainer Mario Been met 5-0 van hoofdklasser SC Feyenoord won, vermaakte de 21-jarige Serviër zich op de reservebank.
,,Ik voel dat ik welkom ben bij Feyenoord,’’ zegt de van FK Borac Cacak gehuurde verdediger die moet gaan concurreren met Norichio Nieveld en Ron Vlaar. ,,Ik zal er alles aan doen om hier te slagen. De club heeft een optie tot koop bedongen en het is aan mij om er voor te zorgen dat die wordt gelicht. Ik ben een echte verdediger, sterk in de persoonlijke duels en kopsterk.’’
Tijdens het oefenduel vanavond met WRW in Brielle is hij er nog niet bij. ,,Het is wachten op de werkvergunning,’’ zegt hij. En daarom reisde hij zondag alweer terug naar Servië om de benodigde stempels te bemachtigen. ,,Ik denk dat het snel gaat. Aan het einde van de week moet alles in orde zijn. Ik hoop dat ik zaterdag (tegen Barendrecht, red.) kan debuteren.’’
Met FK Borac Cacak speelde hij vorig seizoen in de UEFA Cup tegen Ajax met Klaas-Jan Huntelaar als directe tegenstander. De Serviërs werden uitgeschakeld. ,,Het is een doel om dit seizoen wél van Ajax te winnen. Dat is belangrijk voor deze club, dat weet ik. Toch hadden de duels met Ajax voor mij een positief tintje. Feyenoord legde voor het eerst contact met mij.’’
Ignjatovic begon zijn loopbaan bij Radnicki Nis, dat uitkomt op het één na hoogste niveau van Servië. Die club was ooit, in 1981-82, sterker dan Feyenoord in de derde ronde van het toernooi om de UEFA Cup. Vervolgens stapte hij over naar FC Borac Cacak. Hij spiegelt zich aan speler Igor Dragutinovic, die net als hij voor Borac speelde. ,,Mijn type spel lijkt op dat van hem,’’ zegt hij.
Dat belooft wat in de Kuip. De spijkerharde Dragutinovic maakte naam als de speler die tijdens het EK 2008 op de vuist wilde met bondscoach Scolari van Portugal. Die trainer had hem een tik gegeven nadat de Serviër ruzie had gekregen met Ricardo Quaresma. De woedende Dragutinovic moest worden vastgehouden om Scolari niet naar de keel te vliegen.
De vergelijking van Ignjatovic met zijn landgenoot is volgens de Feyenoorder echter vooral gebaseerd op de wijze waarop Dragutinovic zijn loopbaan heeft opgebouwd. Dragutinovic speelde eerst in België voor AA Gent en Standard Luik alvorens hij bij Sevilla tekende.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Trainer Mario Been zag één dvd met wedstrijdbeelden en was snel overtuigd. Zoals eerder ook scout Rinus Israël enthousiast was geraakt na het ‘live’ bekijken van de 21-jarige Serviër Aleksandar Ignjatovic.
Waagt Feyenoord een gok of is de 1.92 meter lange verdediger echt dé verdediger waar de club al zo lang naar zocht? ,,Ik heb Aleksandar één competitieduel in Servië heel intensief gevolgd,’’ zegt scout Rinus Israel.
Google Latitude ftw!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je hem een jaar gevolgd heb
Hij heeft alles gespeeld het afgelopen jaar geloof ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:51 schreef Ritmo het volgende:
Lekker gescout Mario.Hoop dat dit goedkomt.
Waarom mocht ie eigenlijk weg daar? Niet te behouden talent of geen basisplek?
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:40 schreef heiden6 het volgende:
Alsof Paul Bosvelt een geweldige voetballer was.
quote:Gudde: nieuwe keeper helemaal niet aan de orde
In het Algemeen Dagblad maakt ook algemeen directeur Eric Gudde duidelijk dat Feyenoord het op de transfermarkt echt stap voor stap wil doen. ‘Een nieuwe keeper is nu helemaal niet aan de orde. Dat speelt misschien pas als er na het aantrekken van een spits nog extern geld loskomt en als we een geschikte kandidaat hebben.
Wat is dat nou weer voor logica? Zijn zaakwaarnemer heeft ook zeker in het veld gestaan om te voetballen? En heeft zijn zaakwaarnemer ook zijn salaris gekregen? Hij heeft immers het contract ondertekend, daar is Lee niet verantwoordelijk voorquote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Opnieuw rel rond Chun-Soo Lee in Zuid-Korea
Chun-Soo Lee is opnieuw in opspraak gekomen in Zuid-Korea. De door Feyenoord verhuurde aanvaller zou geweigerd hebben uit te komen voor zijn club Chunnam Dragons, omdat die club van de aanvaller eist dat Lee de boete betaalt in zijn contract voor het beëindigen van de huurovereenkomst. Tegenover de Korea Times liet Lee weten dat hij daardoor in zijn trots is geraakt. 'De club respecteert me totaal niet. Ze forceren me een boeten te betalen voor het verbreken van het contract. Ik ben daar niet verantwoordelijk voor, want ik heb geen contract getekend met die voorwaarde. Mijn zaakwaarnemer tekende dat, dus hij moet daarvoor zijn verantwoordelijkheid nemen.'
Feyenoord hoopt de aanvaller ondanks een doorlopend huurcontract te verkopen, zo werd eerder gemeld. Al Nasr uit Saoedi-Arabië lijkt het meest concreet.
Sta ik niet onwelwillend tegenover.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:26 schreef Luni het volgende:
BN De Stem: Cissé naar Feyenoord
FC Twente lijkt naast de Ivoriaan Sekou Cissé (24) te grijpen. De aanvaller van Roda JC is nagenoeg akkoord met Feyenoord. Die club heeft zelf geen geld, maar heeft externe geldschieters gevonden. Roda JC vroeg vorige week nog zes miljoen euro aan Twente, dat schermt met een door Cissé getekende overeenkomst, maar daarvan zou de deadline verlopen zijn.
Als er investeerder met 6 miljoen aankomt kan ik wel wat beters bedenken dan Cissé.quote:
Mijn gedachte. 6 miljoen joh, dat haal je er dan met moeite weer terug uit ben ik bang.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als er investeerder met 6 miljoen aankomt kan ik wel wat beters bedenken dan Cissé.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:41 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)chunnam-dragons.html
Wat een faalhaas, hopelijk krijgen we nu nog een stel Arabieren zo gek hem over te nemen, anders mogen we nog even twee jaar en dik salaris voor deze kneus gaan aftikken terwijl hij in Korea de pimp loopt uit te hangen.![]()
![]()
6 mil gaan ze echt niet betalen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als er investeerder met 6 miljoen aankomt kan ik wel wat beters bedenken dan Cissé.
Nu weet ik weer waarom ik zelden op die site kom:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:41 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)chunnam-dragons.html
Wat een faalhaas, hopelijk krijgen we nu nog een stel Arabieren zo gek hem over te nemen, anders mogen we nog even twee jaar en dik salaris voor deze kneus gaan aftikken terwijl hij in Korea de pimp loopt uit te hangen.![]()
![]()
Wat een debielen zitten daar zegquote:Reactie geplaatst door svteweetn op 30-06-09 om 09:30
op het wk speelde hij tegen spanje of italie kk goed, idd guus hiddink was positief over hem, maar die kk knuppel heb gwn heimwee, wat een sukkel serieus, nja is niet anders, hoog bod = weg, anders kans geven
Ron Reetkeverquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met zijn mentaliteit zit het idd wel goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:02 schreef Magereheinus het volgende:
Ik vind Cisse wel een goede aankoop hoor. Misschien scoort hij niet bijzonder veel, wat sowieso in het Roda waarin hij speelde moeilijk was, maar hij was inderdaad wel altijd gevaarlijk en volgens mij is zijn mentaliteit ook niet verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |