Dat hoop ik ook. Alleen het middenveld is nu zo enorm druk bezet nu je geen middenvelder meer als valse buitenspeler heeft te gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:32 schreef Scorpie het volgende:
Goeie aankoop hoor, die Cisse. Hopen dat Been er een leuk elftal van kan maken.
Je hebt altijd wel met blessures/schorsingen te maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Alleen het middenveld is nu zo enorm druk bezet nu je geen middenvelder meer als valse buitenspeler heeft te gebruiken.
Neen.quote:
Ach, Verbeek is er niet meer, dus ik denk dat we nu in één keer 15 spelers per wedstrijd over hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel met blessures/schorsingen te maken.
Biseswar is geen basis. En ga er maar vanuit dat de Guzmam, Hofs en Landzaat vertrekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Neen.
Er vanuitgaand dat het een 4-3-3 wordt:
Van Dijk
Fernandez, Ignja/Bahia/Hofland, De Cler
Van Bronckhorst, Wijnaldum, ??????
Biseswar, Makaay, Cissé
Dan heb je Tomasson, Bruins, Fer, De Guzman, Landzaat en El Ahmadi voor die ene positie....
Biseswar op rechts? Behalve die geluksgoal tegen Sparta vind ik hem vanaf de linkerkant toch vaak dreigender.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Neen.
Van Dijk
Biseswar, Makaay, Cissé
Dan heb je Tomasson, Bruins, Fer, De Guzman, Landzaat en El Ahmadi voor die ene positie....
Concurrentie is weinig mis mee. Nu kan Biseswar trouwens weer naar de bank. Heb je voorin weer een plekje over, of een extra middenvelder.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Neen.
Van Dijk
Biseswar, Makaay, Cissé
Dit is natuurlijk het enige juiste antwoord.quote:
Ja dat is een moeilijke keuze.. Cissé is redelijke tweebenig en komt liever van links. Één van de twee valt in ieder geval om te turnen tot rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Biseswar op rechts? Behalve die geluksgoal tegen Sparta vind ik hem vanaf de linkerkant toch vaak dreigender.
Jij vond Biseswar de beste speler van het afgelopen seizoen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja dat is een moeilijke keuze.. Cissé is redelijke tweebenig en komt liever van links. Één van de twee valt in ieder geval om te turnen tot rechtsbuiten.
@DK:... je beste speler van het afgelopen seizoen op de bank... denk en hoop het niet. Tevens hoor ik geen geruchten over het vertrekken van ze, dus daar valt niet vanuit te gaan.
Altijd maar zeuren dat we geen brede selectie. Nu hebben we er een, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Neen.
Van Dijk
Biseswar, Makaay, Cissé
Ja. Met Bahia. Jij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij vond Biseswar de beste speler van het afgelopen seizoen?
Say what?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
@DK:... je beste speler van het afgelopen seizoen op de bank... denk en hoop het niet. Tevens hoor ik geen geruchten over het vertrekken van ze, dus daar valt niet vanuit te gaan.
Bahia ben ik met je eens, maar Biseswar? Man, een paar zondagsschoten en verder heeft hij echt bijzonder weinig laten zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja. Met Bahia. Jij?
Wijnaldum kende twee behoorlijke dippen, maar deed het ook goed.
En een betere trainer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:44 schreef heiden6 het volgende:
Eigenlijk is de selectie ten opzichte van vorig jaar wel heel erg versterkt, met naast 3 gerichte aankopen ook nog Vlaar en De Guzman die vorig seizoen samen 3 wedstrijden hebben gespeeld ofzo.
Je vergeet Vincken..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:44 schreef heiden6 het volgende:
Eigenlijk is de selectie ten opzichte van vorig jaar wel heel erg versterkt, met naast 3 gerichte aankopen ook nog Vlaar en De Guzman die vorig seizoen samen 3 wedstrijden hebben gespeeld ofzo.
Zeker niet. Naar mate het seizoen vorderde werd hij een belangrijke schakel in de aanval en speelde hij veel vaker de bal af, en zijn belangrijkste kwaliteit (over de voet van de tegenstander heen draaien en dan vallenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bahia ben ik met je eens, maar Biseswar? Man, een paar zondagsschoten en verder heeft hij echt bijzonder weinig laten zien.
Ik ben nooit voor een brede selectie geweest. Ik wil geen bank met dure of potentiele geldopleverende spelers. Ten minste, als je jaarlijks een miljoenenverlies lijdt, je met deze selectie lang geen CL haalt en al een schuld van +- 20 miljoen hebt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd maar zeuren dat we geen brede selectie. Nu hebben we er een, is het weer niet goed.
Onze dunne selectie heeft ons al twee jaar op rij opgebroken. Een wat beter gevulde bank kan echt geen kwaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik ben nooit voor een brede selectie geweest. Ik wil geen bank met dure of potentiele geldopleverende spelers. Ten minste, als je jaarlijks een miljoenenverlies lijdt, je met deze selectie lang geen CL haalt en al een schuld van +- 20 miljoen hebt.
Die hebben we al lang in huis.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat Cisse een overbodige aankoop voor Feyenoord is. Je had beter een echte vervanger van Makaay kunnen kopen.
Sportief gezien ben ik er ook wel blij mee. Financieel allesbehalve.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onze dunne selectie heeft ons al twee jaar op rij opgebroken. Een wat beter gevulde bank kan echt geen kwaad.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Die hebben we al lang in huis.
[ afbeelding ]
quote:Feyenoord wint slag om Sekou Cissé
Door WIETSE DIJKSTRA
BRIELLE - Feyenoord heeft de slag om Sekou Cissé gewonnen. De Ivoriaanse spits van Roda JC, die door meerdere clubs werd begeerd, speelt dit seizoen in de Kuip.
Trainer Mario Been hoopt dat Cissé niet zijn laatste versterking is in aanvallend opzicht. Feyenoord-directeur Eric Gudde draaide er dinsdagavond in de rust van het oefenduel met WRW (10-1) nog omheen, maar Been wist na afloop met zekerheid te vertellen dat de transfer van Cissé is beklonken. ,,Een ruwe diamant,’’ toonde de Rotterdammer zich dik tevreden met de komst van de 23-jarige Ivoriaan.
Been kreeg vlak voor de aftrap in Brielle het goede nieuws te horen van technisch adviseur Leo Beenhakker. ,,De grote baas fluisterde in mijn oor dat het rond is,’’ sprak de coach over de multifunctionele aanvaller, die hoog op zijn lijstje stond en met behulp van externe financiers wordt binnengehaald.
De spits moet alleen nog medisch worden gekeurd. ,,Ik ben heel blij met hem,’’ aldus Been. ,,Cissé is talentvolle jongen die op meerdere plaatsen inzetbaar is. Hij is een jongen met enorm veel potentie. Hij is snel en fysiek heel sterk. Als je naast Drogba in het Ivoriaanse elftal speelt, dan kun je wel wat. Ik heb hem vorig seizoen een aantal geweldige wedstrijden zien spelen. Met name PSV-uit staat me nog op het netvlies.’’
Been maakte de sponsors, die het armlastige Feyenoord van een kwaliteitsinjectie moeten voorzien, voor zijn vakantie duidelijk wat zijn sportieve wensen waren. ,,Ik heb zelf ook met de investeerders gesproken en heb ze mijn technische plaatje verteld. Daar zat Cissé bij. Iedereen bij Feyenoord was het erover eens dat we hem moesten hebben.’’
Met de komst van Cissé krijgt de selectie van Feyenoord langzaam maar zeker vorm. Eerder versterkten de Rotterdammers zich met de Spaanse rechtsback Dani Fernandez en de Serviër Aleksandar Ignjatovic. ,,Misschien gaan we aanvallend nog wel iets doen,’’ aldus Been, die evenmin uitsluit dat er alsnog een keeper zal worden gecontracteerd. ,,Dat zal afhangen van de mogelijkheden die er zijn.’’
Wanneer Cissé zich in Rotterdam meldt, is nog niet duidelijk. ,,Ik hoop dat hij zo snel mogelijk komt,’’ aldus Been, die volgende week naar Limburg vertrekt voor een trainingskamp van een week. Bij voorkeur met Cissé en de grote onbekende Ignjatovich, die nog in zijn vaderland zit om zijn visum te regelen.
Van de huidige selectie, die vandaag gezelschap krijgt van Van Bronckhorst, Fer, Wijnaldum, Biseswar, Leerdam, Erasmus en Mulder zal voor het trainingskamp nog een aantal spelers afvallen. Minimaal twee spelers krijgen voor het weekeinde te horen dat ze volgend seizoen zullen worden gestald bij Excelsior.
De spelers van Feyenoord voldeden dinsdag aan de eis van hun trainer om minimaal tien keer te scoren tegen de jubilerende zondag-tweedeklasser. ,,Dat scheelt ze donderdag duizend meter lopen tijdens de training,’’ verklapte Been de inzet. ,,Ik was niet blij met de tegengoal, maar dat vergeef ik ze.’’
In Brielle maakte Tim Vincken na langdurig blessureleed zijn rentree in het eerste elftal. De snelle buitenspeler hield het met gemak een halve wedstrijd vol. Vincken leverde al vroeg in de wedstrijd de assist voor de 1-0 van Makaay. De overige goals werden gescoord door Bruins, Slory, Tomasson, Fernandez, Hofs, Landzaat (2x) en Pattinama. De mooiste treffer kwam op naam van Fernandez, die na een dubbele eentwee met Tomasson van dichtbij scoorde. ,,Je ziet hoe makkelijk hij kan voetbalen,’’ aldus Been over de opbouwend sterke back.
Feyenoord legde met name voor rust een aantal aardige combinaties op de mat. ,,Ik heb hele goede dingen gezien,’’ was Been tevreden. ,Ik wil dat we veelvuldig balbezit hebben en zoeken naar de juiste momenten. Langzamerhand komt de groep bij elkaar. Het wordt straks dringen en iedereen zal zijn egootje opzij moeten zetten.’’
Het immens grote Luc Castaignos-topic #1: Toekomstig #9quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat Cisse een overbodige aankoop voor Feyenoord is. Je had beter een echte vervanger van Makaay kunnen kopen.
Klopt maar dat is niet de speler die jij zo juist postquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Die hebben we al lang in huis.
[ afbeelding ]
Van Arsenal verlies je altijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt maar dat is niet de speler die jij zo juist post![]()
Onze vervanger van Makaay is 16 en we moeten zorgen dat hij niet naar Arsenal vertrekt .
Die gaat of deze zomer of volgende zomer weg en kan Makaay nog niet structureel opvangen, of denk je van wel?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het immens grote Luc Castaignos-topic #1: Toekomstig #9
Darleyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van de huidige selectie, die vandaag gezelschap krijgt van Van Bronckhorst, Fer, Wijnaldum, Biseswar, Leerdam, Erasmus en Mulder zal voor het trainingskamp nog een aantal spelers afvallen. Minimaal twee spelers krijgen voor het weekeinde te horen dat ze volgend seizoen zullen worden gestald bij Excelsior.
Guerro is helemaal geen spits dus dat zal ook geen opvolger van Makaay worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die gaat of deze zomer of volgende zomer weg en kan Makaay nog niet structureel opvangen, of denk je van wel?
Een Roger Guerro oid kan geen kwaad hoor.
Wat hebben we nu weer aan een middenvelder?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die gaat of deze zomer of volgende zomer weg en kan Makaay nog niet structureel opvangen, of denk je van wel?
Een Roger Guerro oid kan geen kwaad hoor.
Guerro is een buitenspeler.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat hebben we nu weer aan een middenvelder?
Al is dit dan wel weer een goede, maar Feyenoord moet imo voorlopig eerst verkopen en dan pas kopen.
Guerreiro is geen middenvelder. Meer een type Tomasson.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat hebben we nu weer aan een middenvelder?
Al is dit dan wel weer een goede, maar Feyenoord moet imo voorlopig eerst verkopen en dan pas kopen.
Ik verwacht dat Nieveld er nog wel bij blijft. Afhangend van hoe fit Vlaar is op 31 augustus zal er dan wel worden besloten of hij naar Excelsior gaat of niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Darley
Janota
Schet
Pedro
Nieveld
Pattinama
Erasmus
Zullen wel naar Excelsior gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |