Whehe das een vette avaquote:
Vin die troep toch echt meer richting de Hard trance dance gaan hoor, maar inderdaad, wij zullen wel verwend zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:27 schreef CrustyClown het volgende:
Een mooi voorbeeldje over hoe verwend we eigenlijk wel niet zijn met de HS in Nl.
Bij het zien van de MC en het aanhoren van de helft van me muziek zou ik toch de tent uitlopen zeg. !
behalve die vage cally & juice zooi is het toch allemaal aardig duidelijk hardstylequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Whehe das een vette avaZany = de man
[..]
Vin die troep toch echt meer richting de Hard trance dance gaan hoor, maar inderdaad, wij zullen wel verwend zijn
Ik heb een 5 minuten durende file, nummer 11 uit een of andere mix, welke geen idee. Helaas wel maar 192 KBPS, maar ik ben hem voor je aan 't uppen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef NLS04 het volgende:
zijn er toevallig mensen die het nummer Master Diz - Public Enemy (Hardmasterz Mix) hebben? Hij staat op de CD Pimp my bitch II van lady Tom maar die heb ik niet meerWas destijds een leuke cd
Als ik het geluid uit zou hebben staan zou ik denken dat het een Emo Rock feestje wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:27 schreef CrustyClown het volgende:
Een mooi voorbeeldje over hoe verwend we eigenlijk wel niet zijn met de HS in Nl.
Bij het zien van de MC en het aanhoren van de helft van me muziek zou ik toch de tent uitlopen zeg. !
Jaa, was weer een druk weekend maar geen uitgaan. Kom nu dus n dik half jaar in de Zak en die contreien maar loop #6 nog steeds misquote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef NrSiX het volgende:
[offtopic]Rip waar was je met je wederhelft? Ik had verwacht jullie wel tegen te komen[/offoptic]
Dankjewel! Blij dat ik teminste WAT feedback krijg van die setquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jaa, was weer een druk weekend maar geen uitgaan. Kom nu dus n dik half jaar in de Zak en die contreien maar loop #6 nog steeds misen ik hoor dat ik je dus nog mag feliciteren.
Over felicitaties gesproken![]()
Boss_Huig, jij volgens mij ook nog
![]()
@ElDani:superrrrset kerel
Verder: I still got love for the beats
Als je bedoelt dat je op Fok! maar weinig feedback hebt gehad, volgens mij is dat al tijden zo. Een tijdje vlogen de livesets om je oren hier en is denk iedereen een beetje gestopt met elk setje te downloaden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dankjewel! Blij dat ik teminste WAT feedback krijg van die set. Want veel heb ik niet gehad.
Ben nu bezig met een (in de planning) 2 uur durende zomermix..
Het eerste stukje een gedeelte (semi-uitgekauwde) zomerhits met hits van nu, 2e deel zal een wat normalere set zijn.
Inclusief passend introtje!
ik dacht 1 vinyl met The Prophet ft. Shayla en Technoboy ft. Shayla (had ook verder nog nergens naar gekeken), maar dit 'verrast' me toch wel enigzins: The Prophet (toch een Scantraxx-man) die zo snel een plaat op vinyl uitbrengtquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:55 schreef CrustyClown het volgende:
@Remcore;
TBY en Prophet op 1 plaatje. Ik vind de A kant nog niet echt, maar de B kant (HS masterz rmx) knalt er wel lekker op, ondanks die vervelende vocals. Maar die kunnen we natuurlijk altijd weg-editen
Nee het is Psycho Ex. Een andere plaat met Shayla. Jij bedoelde waarschijnlijk oh my god. De 6 nummerige vinyl van TBY met oa een lucien foort rmx, maar ook de qlimax 08 edit, callsheet mix, en dib dub mixquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht 1 vinyl met The Prophet ft. Shayla en Technoboy ft. Shayla (had ook verder nog nergens naar gekeken), maar dit 'verrast' me toch wel enigzins: The Prophet (toch een Scantraxx-man) die zo snel een plaat op vinyl uitbrengt
ik wilde een heel verhaal typen over jouw 1e alinea, maar laat het bij:quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:06 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nee het is Psycho Ex. Een andere plaat met Shayla. Jij bedoelde waarschijnlijk oh my god. De 6 nummerige vinyl van TBY met oa een lucien foort rmx, maar ook de qlimax 08 edit, callsheet mix, en dib dub mix(is overigens ook uit)
Snelheid komt waarschijnlijk omdat Psycho ex als TTC051 (Titanic Records) is uitgekomen en niet als scantraxx
Als er maar niet zulke figuren in ons land achter de booth gaan, dan neem ik eieren en tomaten mee (heb het hier over die Cally & Juicy en die MC)quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Als ik het geluid uit zou hebben staan zou ik denken dat het een Emo Rock feestje was
Nee totaal niet speciaal voor Fok! Ofzo hoor! Ik snap echt wel dat je niet elk setje kan luisteren en bekritiseren hoor! Je moet een set luisteren omdat hij je aanspreekt, en niet omdat iemand die je "kent" hem gemaakt heeftquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:55 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat je op Fok! maar weinig feedback hebt gehad, volgens mij is dat al tijden zo. Een tijdje vlogen de livesets om je oren hier en is denk iedereen een beetje gestopt met elk setje te downloaden.
Ik vind je tracklist erg lekker hoor, ik ben alleen altijd te lui om setjes op te gaan zoeken en via megaupload/rapid te downloaden, veel te omslachtig voor mijn doen.
Verders ben ik wel benieuwd naar wat je als zomersetje gaat doen. Als hij in de loop van volgende week zal ik deze wel eens speciaal voor jou gaan opzoeken en beluisteren hoor
@Remcore;
TBY en Prophet op 1 plaatje. Ik vind de A kant nog niet echt, maar de B kant (HS masterz rmx) knalt er wel lekker op, ondanks die vervelende vocals. Maar die kunnen we natuurlijk altijd weg-editen
Laten we het hopen, heb zelf niet al te goede hoop.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:24 schreef ElDani het volgende:
EDIT: En als allerlaatste op de woensdag: SHOWTEK gaat een nieuw album maken! En ik hoop van harte dat het een groot mooi album word, want ik ben dat gedoe met "Showtek is commercieel" een beetje zat! Een hoop artiesten zijn dat net zo hard!
Want als andere artiesten dat ook zijn is Showtek dat opeens niet meer? Het blijft kutmuziek.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:24 schreef ElDani het volgende:
EDIT: En als allerlaatste op de woensdag: SHOWTEK gaat een nieuw album maken! En ik hoop van harte dat het een groot mooi album word, want ik ben dat gedoe met "Showtek is commercieel" een beetje zat! Een hoop artiesten zijn dat net zo hard!
thanks ouwe!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Over felicitaties gesproken![]()
Boss_Huig, jij volgens mij ook nog
![]()
Kon het niet laten!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
thanks ouwe!
en verder in de categorie zinloos:
er stond vandaag op de uni een auto geparkeerd, ik meen uit roemenie, met kenteken: DJ-16-TAT![]()
Nog een mooie. Ik was gister op de training van PSV (ja mijn auto moest voor de beurt daar in de buurt dus ben ik even met mijn pa gaan kijken) en daar stond een spelers-auto met het nieuwe kenteken met in het midden HHZ. Jammer dat ik nu geen foto er van heb gemaaktquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
thanks ouwe!
en verder in de categorie zinloos:
er stond vandaag op de uni een auto geparkeerd, ik meen uit roemenie, met kenteken: DJ-16-TAT![]()
Die kom ik ook wel eens tegen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nog een mooie. Ik was gister op de training van PSV (ja mijn auto moest voor de beurt daar in de buurt dus ben ik even met mijn pa gaan kijken) en daar stond een spelers-auto met het nieuwe kenteken met in het midden HHZ. Jammer dat ik nu geen foto er van heb gemaakt
Dus die zullen binnenkort wel weer samen op een release verschijnenquote:djheadhunterzStill @ the studio.. If it wasn't for joram whining about leaving on time, we'd be here all night, but ok, for now we're still on fire!
Als het net zo'n heldenrelease als Blame It On The Music/Project One is, hoor je mij helemaal niet klagen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:42 schreef LeonH het volgende:
Toch wel grappig om HHZ en WS te volgen op Twitter:
[..]
Dus die zullen binnenkort wel weer samen op een release verschijnen
Hoe ze over zichzelf praten ook altijd.quote:Showtek in Hollywood kaskraker film!
Het lijkt wel alsof er géén einde komt aan de wereldwijde zegetocht waarmee de Eindhovense broers van Showtek momenteel alle ogen op zich gericht weet te houden.
Ja, en waarschijnlijk hoor je 10 seconden van dat nummer ofzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoe ze over zichzelf praten ook altijd.![]()
quote:
lekkah lekkah!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:07 schreef RiKe het volgende:
Het was iig een parelmoer witte VW Passat CC (die zijn, net als de Scirocco's
)
Nee hoor, hij is vanaf vandaag bij Freaky. Tegelijk met zijn nieuwe album samplerquote:
Wat ik heb gehoord ben ik toch niet echt kapot vanquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is vanaf vandaag bij Freaky. Tegelijk met zijn nieuwe album sampler
Holy shitquote:CD2 mixed by ZATOX
01 Zatox – Intro
02 Zatox meets The R3bels - Choirs
03 Technoboy & The Prophet – Psycho Ex
04 Tatanka & Zatox - Gangsta
05 DJ Activator - Lullaby
06 R3zonance - Weapon
07 Tat & Zat – Proud To Be Loud
08 Wild Motherfuckers – B2BW
09 Pavo - Communicate
10 The Nasty Boys – We Are Still Awake
11 Headhunterz – Musical Revolution
12 Zenith & Zatox – Can You Feel It
13 Tat & Zat - Sceleton
14 Ramp – Seize Day
15 The R3bels - Growl
16 Zatox – meets The R3bels – Blood Pumping
17 Vyolet - Burning
18 Zatox & Activator - Oxygene
19 DJ Activator – Back In The Days
20 Heatzone - Innerdemons
21 T4t4nk4 – DJ´s Life
22 The R3bels – Keep The Rythm
Feel U Here is best dope maar Muzik Bizz is where it's at zeg maarquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:22 schreef LeonH het volgende:
Heb het BH album nog niet gehoord, maar vind Feel U Here nou totaal niet vernieuwend... Meer de normale BH stijl, met een veel te lange break Die kon ik in het begin nog waarderen, maar nu steeds minder. One Blade remix is wel aardig maar niet meer dan dat.
Tot nu toe dan
stop the presses, heb m gvondenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:55 schreef T_Killer het volgende:
Even een SOG-vraag tussendoor:
Ik ben een setje van de trance generators @ HHG (freshfm) 22-04-09 aant luisteren. Kan geen tracklist vinden @ lsdb of anywhere. Wie helpt me?
Ben vanaf nu verliefd op 06. Mazell - Hardstyle Hoes (Primax Remix)quote:(22-04-09) Trance Generators @ Hardhouse Generation (Fresh FM)
01. Trance Generators - Do Not Follow The Leaders (Daniele Mondello & Express Viviana Remix)
02. Used & Abused - Explode (Dj Vortex Remix)
03. Ramp & Restless - Real Clubsounds (DJ Yoz & Big Lean Remix)
04. Radium Meets Audio Damage - Play That Shit
05. Express Viviana & Krash - Blast
06. Mazell - Hardstyle Hoes (Primax Remix)
07. Trance Generators - Ground Zero : Independence Day
08. Bioweapon - The Weapon
09. Trance Generators - U Can't Stop Us 2008 (Stylez Meets Tonteufel Remix)
10. The R3bels - Keep The Rhythm
11. Gigi Lav - Pure Emotions (Trance Generators Pure Domination Remix)
12. Trance Generators - Do You Wanna Balloon 2008 (Twilight Forces Remix)
http://lsdb.nl/set/15370/(...)009__18-04-2009.htmlquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:55 schreef T_Killer het volgende:
Even een SOG-vraag tussendoor:
Ik ben een setje van de trance generators @ HHG (freshfm) 22-04-09 aant luisteren. Kan geen tracklist vinden @ lsdb of anywhere. Wie helpt me?
SPAM!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef mstx het volgende:
[..]
http://lsdb.nl/set/15370/(...)009__18-04-2009.html
Dat is degene die op HHG is uitgezonden, zonder jingles enz.
Release datum : maandag 13 juli 2009quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is vanaf vandaag bij Freaky. Tegelijk met zijn nieuwe album sampler
Dat is vet he. Van die producers en tracks waar je nog nooit van gehoord hebt en je nooit op de feesten hoort of ziet maar wat dan echt dikke shit isquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef T_Killer het volgende:
[..]
stop the presses, heb m gvonden
[..]
Ben vanaf nu verliefd op 06. Mazell - Hardstyle Hoes (Primax Remix)
church!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:54 schreef NLS04 het volgende:
Dat is vet he. Van die producers en tracks waar je nog nooit van gehoord hebt en je nooit op de feesten hoort of ziet maar wat dan echt dikke shit is
Mijn bron was de freaky mailing die ik vandaag om 12:32 binnen kreeg:quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Release datum : maandag 13 juli 2009
Medium : CD
Staat bij Freaky :P
1 2 3 4 5 6 | Important Latest Additions !!! Finally Available The New Album By Brennan Heart. Also His New Vinyl Sampler !!! |
Ach, zie m vanzelf wel 'verschijnen'quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:51 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Mijn bron was de freaky mailing die ik vandaag om 12:32 binnen kreeg:
[ code verwijderd ]
Verder geen aandacht aan besteed of hij er daadwerkelijk is. Ik ging er vanuit dat als ze mailen, dat hij er ook wel is
Ik ga hem wel een keertje luisteren als hij een keertje 'aan komt waaien'
Nu eerst de legale acti bestellen
Dan zet ik die dus niet aan!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:03 schreef Sethje het volgende:
Ik ga vanavond een kijkje nemen in de FearFM studio met Frequencerz, dus wie mijn dikke kop wil checken, zet de livecam aan vnv
quote:fusionrecordsTestpressings of Pavo - Communicate approved. Finished vinyl copies started to get pressed! Available at www.freaky.nl in approx 10 days!
quote:
Seth! ga 's aan de kant met die kop, xie nixquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:03 schreef Sethje het volgende:
Ik ga vanavond een kijkje nemen in de FearFM studio met Frequencerz, dus wie mijn dikke kop wil checken, zet de livecam aan vnv
ja, die gaat lekker wordenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:59 schreef LeonH het volgende:
Fokkingheldige
dikke
Mega_ vette
Shit!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, die gaat lekker wordenstond daar ook niet iets bij over nieuwe Donkey EP?? meen dat ik dat las op PF...
Dus 2 op Fusion en 1 op Superplastik op zeer korte termijnquote:new sleeves are being create for Dozer - Syren and new Donkey Rollers EP
Veel plezier! Ik neem je mix even mee, bedankt. In de zomer zijn hitjes (sowieso) toegelatenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:59 schreef ElDani het volgende:
Tracklist van de zomermix:
*Knip*
Sorry voor de hoeveelheid hitjes enzo.. En ik MOEST gewoon Rate Reducer gebruiken.. Nu te downloadne op hardtraxx!
Een fijne 2 weken toegewenst iedereen!! Spreek jullie snel weer!
Ik eindig mijn post met mijn favoriete zomerse-trance-hit!!
Tempo iets omhoog en genieten maar!!
nicequote:Op donderdag 9 juli 2009 20:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
[..]
Dus 2 op Fusion en 1 op Superplastik op zeer korte termijn
fijne vakantie, ciao!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:59 schreef ElDani het volgende:
Een fijne 2 weken toegewenst iedereen!! Spreek jullie snel weer!
toen Frontliner nog Abject wasquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:51 schreef LtNoX het volgende:
Sowieso al props voor het gebruiken van Feel So Good
En sex nog vies was en Lucht schoon.. en...en...quote:
En de hoeren nog maagd, en ze nog met doperwten schoten ipv kogels, en ze nog met aardappelen gooiden ipv granaten....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
En sex nog vies was en Lucht schoon.. en...en...
.. poep nog met een lange oe geschreven werd, en twix nog raider heettequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef Koepert het volgende:
En sex nog vies was en Lucht schoon.. en...en...
en de benzine nog een kwartje kostte en de guldens nog van hout warenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
En de hoeren nog maagd, en ze nog met doperwten schoten ipv kogels, en ze nog met aardappelen gooiden ipv granaten....
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat het hardstyle topic nog over hardstyle ging...![]()
DAT waren de tijden
Edit: Frequencerz naar Fusion (Aldus Mointec op GHF)
Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:40 schreef CrustyClown het volgende:
Goh, volgens mij is dance tunes aan een tegenoffensief begonnen tegen HS.com. Kreeg ineens een PF bericht met daarin een code voor wat gratis downloads.
Gelijk maar even B Cool van de Hardstyle Masterz gedownload (de hz vs tby mix), aangezien ik deze alleen in een doffe *** kwaliteit had
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat het hardstyle topic nog over hardstyle ging...![]()
DAT waren de tijden
Edit: Frequencerz naar Fusion (Aldus Mointec op GHF)
Spuit 11quote:
inderdaad strakke actie van Raoul en consortenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:41 schreef kollie het volgende:
Fusion is lekker aan de weg aan het timmerenBfront erbij, en nu Frequencerz, doen ze goed!
Je geeft het antwoord zelf alquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik ben helemaal niet thuis in dat label/contract-wereldje en vraag me het volgende af:
1) Hoe kan het dat sommige artiesten meerdere labels achter hun naam hebben?
Is dit dan dat ze misschien 1 á 2 releases hebben gedaan op dat label en daarna niet meer (want tegelijkertijd mag waarschijnlijk niet)?
Tekenen ze dan een contract voor een minimaal/maximaal/exact aantal releases (of voor een bepaalde tijd) en zijn ze dan weer 'transfer-vrij' om zich ergens te tekenen?
Dat verschilt per contract. Je ziet soms ook dat ze onder een andere alias ergens anders releasen bijv.quote:2) Tekent men dan voor een bepaalde tijd of voor een x-aantal releases? (of verschilt dat per contract)
Ik denk dat er met een DBSTF behoorlijk onderhandeld is en dat zij ook enkele eisen hebben gesteld. Evenals NC nu behoorlijke eisen kunnen stellen. Het hangt denk ik ook van de artiest af.quote:3) Heeft er iemand weet van kneiter-contracten in de HS-scene? Meteen tekenen voor aantal jaren. Want men kan dus ook gewoon bijtekenen mits het label dat natuurlijk wil, zodat je jaren achtereen bij hetzelfde label blijft. Of komt dat niet echt voor?
Gefeliciteerd ouwequote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:55 schreef 16meter het volgende:
Frequencerz vind ik de laatste tijd ook wel erg goed aan de weg timmeren. Leuke prodcties en toffe sets. Het is ze gegund!
Ik zie geen enkele slechte naam op de HS line-up staan om eerlijk te zijn. Jammer dat het weer te ver weg is...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:19 schreef Sethje het volgende:
Vandaag Amnesia Outdoor, hopen dat het weer meezit!
Freq, Ran-D, Deepack, 2 Sidez, DBSTF, Alpha2 ik zie hetprobleem niet
quote:
lol hij heeft het zelf ook al in de gatenquote:djheadhunterz my website is down??
13 minutes ago from web
Ja daardoor ging ik even kijkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
[..]
lol hij heeft het zelf ook al in de gaten
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:20 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
http://safebrowsing.clients.google.com/safebrowsing/diagnostic?client=Firefox&hl=nl&site=http://www.headhunterz.nl/
quote:
quote:The best of Q-dance @ Q-dance Radio
Tonight at 8PM. Click here for the sets.
set1 - Defqon.1 Festival 2009 NL - RED Area - D-Block & S-te-Fan
set2 - Defqon.1 Festival 2009 NL - PURPLE Area - The Atmozfears
set3 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BROWN Area - Ruthless
set4 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BLACK Area - Mad Dog & Anime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |