Hoe weet jij wat mensen denken?quote:En dan komt het, dan loopt er iemand voorbij die denkt dat jij stinkt naar oud zweet.
omdat ik dat gewoon weet, Derrick is niets vergeleken bij mij beste.quote:
Veel beter zelfsquote:
Je hebt een gavequote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
omdat ik dat gewoon weet, Derrick is niets vergeleken bij mij beste.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef beertenderrr het volgende:
Kan je niet gewoon deo in hun winkelwagentje gooien? Misschien snappen ze de hint
zou je denken, nee serieus.. Ik kan me voorstellen dat mensen denken dat deze "sanexboy" the host is.quote:
quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kwaliteitsuser dWc had o.a. hier laatst een topic aan gewijd @ Vieze ontblote lichaamsdelen met het zomerweer.
napalm is benzinequote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
Ik erger me aan mensen die 'Ik irriteer me' posten.
Jules Deelder :
''Ik hunker naar de geur van je bunker'
Robert Duval :
'I love the smell of napalm in the morning.'
Ruiken is ook een kunst.
Kan je niet gewoon deo in hun winkelwagentje gooien? Misschien snappen ze de hint
Hmm, waar blijven alle grammarnazisquote:
idd, onze schoonmaker die vroeg komt is een schoolvoorbeeld...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:21 schreef DrDarwin het volgende:
Dat je in een lift stapt waar net zo'n stinkerd heeft ingestaan en dat er op de volgende verdieping iemand bij komt....
Ik was er al.quote:
"ik irriteer me"...quote:
zaterdag bijv...?!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:04 schreef Oldbie het volgende:
Wat doe jij toch in een supermarkt om 10 uur 's ochtends?
Zoek werk, pauper!!
Vergeet de haarTJES nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:51 schreef Tuvai.net het volgende:
Terechte klacht. Meestal zie je die figuren van veraf al, van die bezwete tokkies met zo'n mouwloos shirt aan bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:51 schreef Tuvai.net het volgende:
Terechte klacht. Meestal zie je die figuren van veraf al, van die bezwete tokkies met zo'n mouwloos shirt aan bijvoorbeeld.
Leden? Hebben die stinkerds nu ook al een eigen vereniging opgericht?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Het kloterigste is dat het ook zo kan zijn dat die leden voorbij lopen en dat je dan in hun walm blijft staan.
"Den zilten poes"quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:11 schreef -0- het volgende:
Waar zijn ze lid van dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |