Bruna, Selexyz, bol.com.. maakt niet uit. Welke boekenwinkel dan ook, als er maar goeie boeken te koop zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:28 schreef SwiffMeister het volgende:
Waar halen jullie je boeken eigenlijk?
Handig van je schoonfamilie haha!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:46 schreef oompaloompa het volgende:
geplande boeken trouwens altijd via amazon, eerst .com maar nu .co.uk aangezien de piond zo laag staat. Haal echt boeken voor minder dan 50% van de winkelprijs die hier geldt op die manier. Maar minimaal de helft van mn boeken zijn impulsaankopen, dat ik de winkel inloop en achterkanten lees en ze op de gok koop. Voordeel is dat mn schoonfamilie me nogal een nerd vindt en me dus bij elke gelegenheid boekenbonnen geeft...
kan me niet echt op engelse tekst concentrerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Het zou wel goed zijn voor mijn Engels
Shipping valt reuze mee, en is relatief. Meestal bestel ik dan wel een hele hoop tegelijk of met meerdere mensen. Bijvoorbeeld als ik studieboeken moet kopen voor het komende jaar, dan bestel je zo veel dat die 20 euro verzendkosten er al na het eerste boek uit zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Handig van je schoonfamilie haha!Ja als ik achterkanten ga lezen in de boekwinkel neem ik ook vrij snel iets mee.. of naja.. ik lees altijd de eerste pagina. Als het mijn interesse wekt, dan kan ik hem gerust kopen, meestal valt het dan niet tegen.
Maar amazon.com, zijn de shipping costs dan niet hoog? En doe je dat dan met paypal?
als dat mag jahquote:
Ik ben lid van de bieb, meeste boeken lees ik maar één keer, en dan is de bieb ideaalquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bruna, Selexyz, bol.com.. maakt niet uit. Welke boekenwinkel dan ook, als er maar goeie boeken te koop zijn. Alhoewel ik wel fan ben van bol.com.. vaak voor 21u besteld, volgende dag in huis, goed verpakt
. *Luiheid*.
kijk eens op aphrohead.com!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Shipping valt reuze mee, en is relatief. Meestal bestel ik dan wel een hele hoop tegelijk of met meerdere mensen. Bijvoorbeeld als ik studieboeken moet kopen voor het komende jaar, dan bestel je zo veel dat die 20 euro verzendkosten er al na het eerste boek uit zijn.
Ik gebruik zelf meestal mn creditcard (studenten creditcards zijn bijna gratis) maar t gaat ook erg makkelijk met paypal
Ja, ik zou eigenlijk om 8 uur opstaan en nog flink gaan leren, is niet gelukt, mja, had het tentamen sowieso verneuktquote:
Wat hebben al die vrouwen met die twilight reeks? Is het echt zo boeiend?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welke welke welke? Je moet de Twilight saga gaan lezen![]()
![]()
.
Tsja, ik vind het gewoon heulheulheul mooi geschreven maar je moet er van houden I guess. Het is een epic love story, maar het gaat wel over een vampier en een meisje dus als je bij het woord 'vampier' al zoiets hebt van blegh, dan houdt het snel op. Alhoewel het een liefdesverhaal blijft en je daar eigenlijk doorheen zou moeten lezen vind ikquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:34 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ja, ik zou eigenlijk om 8 uur opstaan en nog flink gaan leren, is niet gelukt, mja, had het tentamen sowieso verneukt
[..]
Wat hebben al die vrouwen met die twilight reeks? Is het echt zo boeiend?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het gewoon heulheulheul mooi geschreven maar je moet er van houden I guess. Het is een epic love story, maar het gaat wel over een vampier en een meisje dus als je bij het woord 'vampier' al zoiets hebt van blegh, dan houdt het snel op. Alhoewel het een liefdesverhaal blijft en je daar eigenlijk doorheen zou moeten lezen vind ik. Ow en girls love luuuuf
jeweets.
Waarom denk je dat wij zoveel tv series kijken en zoveel janken. Waarom denk je dat Grey's Anatomy nog op de buis is? Door ons! Omdat wij van luf en bloed houden! YARRR.
Vampiers......quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:13 schreef hmmmz het volgende:
vampiers omg
ik ben gestopt met paul van loon toen ik 10 was
Oke.... Toch maar eens een keertje doen danquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:40 schreef oompaloompa het volgende:
Eigenlijk altijd bij de Gianotten, ik lees juist bijna alleen maar in t engels en niet in het nederlands en ik merk dat dat wel erg helpt bij het lezen van engelse dingen voor mn studie enzo. Dus gewoon doen automatic!
Ik had gisteren zin om toch iets te doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:09 schreef aardappel het volgende:
Ik ben blij dat ik ff twee maanden niet in de boeken hoef te zitten =)
Er zijn toch echt leukere dingen dan boeken lezenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had gisteren zin om toch iets te doen
Boeken lezen heb ik gisteren wel gedaan (twee uitgelezen), maar ik wilde iets aan de studie doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:14 schreef aardappel het volgende:
[..]
Er zijn toch echt leukere dingen dan boeken lezen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Boeken lezen heb ik gisteren wel gedaan (twee uitgelezen), maar ik wilde iets aan de studie doen
Maar ik ben het wel met je eens
Ja, dat is echt irritantquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:18 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik heb ook pas altijd zin om iets aan mijn studie te gaan doen als ik vakantie hebHeel ernstig is dat...
Mijn oude boeken kopen? =Dquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is echt irritant![]()
Ik wil ook mijn literatuurlijst etc. maar der komen wat aanpassingen, dus ik moet wachten, maar het liefst koop ik alvast mijn boeken
dr is er ook eentje afgestudeerd =)quote:
pfft nee, moet nog 10 punten van mn bachelor en dan nog 2 jaar mastersquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:35 schreef aardappel het volgende:
[..]
dr is er ook eentje afgestudeerd =)
Het had van mij wel mistig mogen zijn, dan blijft het wat langer koelquote:Op donderdag 2 juli 2009 07:36 schreef Guard het volgende:
Zo vandaag zeker niet mistig zeg, wat een stralende ochtend
inderdaad jah.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het had van mij wel mistig mogen zijn, dan blijft het wat langer koel
hier gelukkig geen donkere kleding, voor rest met zelfde probleemquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Ughh airco's op het werk kapot + verplichte werkkleding (zwarte, lange broek en blouse die te warm is) = [ afbeelding ].
o jah, lekker warm in leren pak :xquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:19 schreef theKiD het volgende:
Auto staat niet hier, dus ik moet vanmiddag op de motor naar hoofdkantoor voor een cursus.. Damn! Wat zal ik daar zweterig aankomen
![]()
Gewoon niet leuk
Tis hier nu bij mij binnen al 29 graden en loopt nog op... Leuk joh een hele glazen pui op de zonnekant
oewh dat wordt flink plakken inderdaad...quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:19 schreef theKiD het volgende:Auto staat niet hier, dus ik moet vanmiddag op de motor naar hoofdkantoor voor een cursus.. Damn! Wat zal ik daar zweterig aankomen
![]()
beter koud dan warmquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:03 schreef automatic_ het volgende:
Mijn waaier wilde vannacht niet uit en toen had ik het koud
dus niet miepenquote:
Ik ben een miepmuisquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dus niet miepen
godver, maak die airco hier !!!
Ja maak je maar lekker druk, daar krijg je het zeker niet warmer vanquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dus niet miepen
godver, maak die airco hier !!!
jah begin nu serieus gewoon hoofdpijn te krijgenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja maak je maar lekker druk, daar krijg je het zeker niet warmer van
oe lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
We zaten volgens het KNMI om 11:20 al op de 27.6 graden, pfff
[ afbeelding ]
Zwembadje en een paar emmers water doen wonderenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:40 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Ik moet zo gaan werken! Ben benieuwd.... Vrees dat de kinderen weer lekker druk zijn haha.
Ja vraag ik me ook af, echt zwaar irritant...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:19 schreef BC88 het volgende:
Iemand een idee waarom al de hele dag de vliegtuigen zo laag vliegen boven Tilburg?
geen idee maar ze hebben een soort schotel bovenop...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:19 schreef BC88 het volgende:
Iemand een idee waarom al de hele dag de vliegtuigen zo laag vliegen boven Tilburg?
vliegtuigen van de legerbasis in gilze?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:29 schreef styliste het volgende:
[..]
geen idee maar ze hebben een soort schotel bovenop...
daar vliegen ze ook rondjes.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
vliegtuigen van de legerbasis in gilze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |