abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:59:17 #51
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70545926
Zo!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_70546163
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:59 schreef automatic_ het volgende:
Zo!
hey
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:09:40 #53
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70546265
Ik heb drie boeken gekocht in de stad
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_70546682
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb drie boeken gekocht in de stad
Welke welke welke? Je moet de Twilight saga gaan lezen . Die leg je niet meer weg . Ik ben 'm nu opnieuw aan het lezen . Ik hou van die boeken, meer dan van Harry Potter en al m'n thrillers van Saskia Noort en Simone vd Vlugt en dat zegt wat!
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:36:42 #55
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70547072
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:23 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Welke welke welke? Je moet de Twilight saga gaan lezen . Die leg je niet meer weg . Ik ben 'm nu opnieuw aan het lezen . Ik hou van die boeken, meer dan van Harry Potter en al m'n thrillers van Saskia Noort en Simone vd Vlugt en dat zegt wat!
Suzanne Vermeer - Zomertijd
Tomas Ross - De Marionet
Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten (die andere twee van hem moet ik nog halen)

Ik ken de Twilight Saga niet, maar ik zal het onthouden!
En je bedoelt dan gewoon de boeken van Stephenie Meyer....?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:51:55 #56
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_70547539
Reality misdaad boeken
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_70549216
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:36 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Suzanne Vermeer - Zomertijd
Tomas Ross - De Marionet
Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten (die andere twee van hem moet ik nog halen)

Ik ken de Twilight Saga niet, maar ik zal het onthouden!
En je bedoelt dan gewoon de boeken van Stephenie Meyer....?
Jep, het eerste boek heet Twilight van Stephenie Meyer, dan komt New Moon, en dan Eclipse en Breaking Dawn. Wel in het Engels lezen .
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:21:08 #58
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70551003
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:35 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Jep, het eerste boek heet Twilight van Stephenie Meyer, dan komt New Moon, en dan Eclipse en Breaking Dawn. Wel in het Engels lezen .
Oke, ik ga het onthouden en anders hoor je het wel.
Hmm.. Engels lezen... Weet niet of ik daar zo'n ster in ben
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_70551629
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oke, ik ga het onthouden en anders hoor je het wel.
Hmm.. Engels lezen... Weet niet of ik daar zo'n ster in ben
Daar pas ik voor :p
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:47:27 #60
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70551842
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:41 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Daar pas ik voor :p
Hehe
Het zou wel goed zijn voor mijn Engels
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_70554915
Waar halen jullie je boeken eigenlijk?
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:40:41 #62
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_70555264
Eigenlijk altijd bij de Gianotten, ik lees juist bijna alleen maar in t engels en niet in het nederlands en ik merk dat dat wel erg helpt bij het lezen van engelse dingen voor mn studie enzo. Dus gewoon doen automatic!
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_70555329
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:28 schreef SwiffMeister het volgende:
Waar halen jullie je boeken eigenlijk?
Bruna, Selexyz, bol.com.. maakt niet uit. Welke boekenwinkel dan ook, als er maar goeie boeken te koop zijn . Alhoewel ik wel fan ben van bol.com.. vaak voor 21u besteld, volgende dag in huis, goed verpakt . *Luiheid*.
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:46:14 #64
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_70555409
geplande boeken trouwens altijd via amazon, eerst .com maar nu .co.uk aangezien de piond zo laag staat. Haal echt boeken voor minder dan 50% van de winkelprijs die hier geldt op die manier. Maar minimaal de helft van mn boeken zijn impulsaankopen, dat ik de winkel inloop en achterkanten lees en ze op de gok koop. Voordeel is dat mn schoonfamilie me nogal een nerd vindt en me dus bij elke gelegenheid boekenbonnen geeft...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_70555554
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:46 schreef oompaloompa het volgende:
geplande boeken trouwens altijd via amazon, eerst .com maar nu .co.uk aangezien de piond zo laag staat. Haal echt boeken voor minder dan 50% van de winkelprijs die hier geldt op die manier. Maar minimaal de helft van mn boeken zijn impulsaankopen, dat ik de winkel inloop en achterkanten lees en ze op de gok koop. Voordeel is dat mn schoonfamilie me nogal een nerd vindt en me dus bij elke gelegenheid boekenbonnen geeft...
Handig van je schoonfamilie haha! Ja als ik achterkanten ga lezen in de boekwinkel neem ik ook vrij snel iets mee.. of naja.. ik lees altijd de eerste pagina. Als het mijn interesse wekt, dan kan ik hem gerust kopen, meestal valt het dan niet tegen.

Maar amazon.com, zijn de shipping costs dan niet hoog? En doe je dat dan met paypal?
pi_70555680
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hehe
Het zou wel goed zijn voor mijn Engels
kan me niet echt op engelse tekst concentreren
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:48:19 #67
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_70557274
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:51 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Handig van je schoonfamilie haha! Ja als ik achterkanten ga lezen in de boekwinkel neem ik ook vrij snel iets mee.. of naja.. ik lees altijd de eerste pagina. Als het mijn interesse wekt, dan kan ik hem gerust kopen, meestal valt het dan niet tegen.

Maar amazon.com, zijn de shipping costs dan niet hoog? En doe je dat dan met paypal?
Shipping valt reuze mee, en is relatief. Meestal bestel ik dan wel een hele hoop tegelijk of met meerdere mensen. Bijvoorbeeld als ik studieboeken moet kopen voor het komende jaar, dan bestel je zo veel dat die 20 euro verzendkosten er al na het eerste boek uit zijn.

Ik gebruik zelf meestal mn creditcard (studenten creditcards zijn bijna gratis) maar t gaat ook erg makkelijk met paypal
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_70557479
Ow hier zijn jullie gebleven
pi_70557595
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:54 schreef toma het volgende:
Ow hier zijn jullie gebleven
als dat mag jah
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_70558136
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:43 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Bruna, Selexyz, bol.com.. maakt niet uit. Welke boekenwinkel dan ook, als er maar goeie boeken te koop zijn . Alhoewel ik wel fan ben van bol.com.. vaak voor 21u besteld, volgende dag in huis, goed verpakt . *Luiheid*.
Ik ben lid van de bieb, meeste boeken lees ik maar één keer, en dan is de bieb ideaal
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_70558787
trackmania nations blijft ook verslavend

nu lekker weer buiten op de laptop
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_70562580
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:48 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Shipping valt reuze mee, en is relatief. Meestal bestel ik dan wel een hele hoop tegelijk of met meerdere mensen. Bijvoorbeeld als ik studieboeken moet kopen voor het komende jaar, dan bestel je zo veel dat die 20 euro verzendkosten er al na het eerste boek uit zijn.

Ik gebruik zelf meestal mn creditcard (studenten creditcards zijn bijna gratis) maar t gaat ook erg makkelijk met paypal
kijk eens op aphrohead.com!
pi_70565796
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:44 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Had jij geen tentamen?
Ja, ik zou eigenlijk om 8 uur opstaan en nog flink gaan leren, is niet gelukt, mja, had het tentamen sowieso verneukt
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:23 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Welke welke welke? Je moet de Twilight saga gaan lezen .
Wat hebben al die vrouwen met die twilight reeks? Is het echt zo boeiend?
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_70566298
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:34 schreef aardappel het volgende:

[..]

Ja, ik zou eigenlijk om 8 uur opstaan en nog flink gaan leren, is niet gelukt, mja, had het tentamen sowieso verneukt
[..]

Wat hebben al die vrouwen met die twilight reeks? Is het echt zo boeiend?
Tsja, ik vind het gewoon heulheulheul mooi geschreven maar je moet er van houden I guess. Het is een epic love story, maar het gaat wel over een vampier en een meisje dus als je bij het woord 'vampier' al zoiets hebt van blegh, dan houdt het snel op. Alhoewel het een liefdesverhaal blijft en je daar eigenlijk doorheen zou moeten lezen vind ik . Ow en girls love luuuuf jeweets.

Waarom denk je dat wij zoveel tv series kijken en zoveel janken. Waarom denk je dat Grey's Anatomy nog op de buis is? Door ons! Omdat wij van luf en bloed houden! YARRR.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')