beter koud dan warmquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:03 schreef automatic_ het volgende:
Mijn waaier wilde vannacht niet uit en toen had ik het koud
dus niet miepenquote:
Ik ben een miepmuisquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dus niet miepen
godver, maak die airco hier !!!
Ja maak je maar lekker druk, daar krijg je het zeker niet warmer vanquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dus niet miepen
godver, maak die airco hier !!!
jah begin nu serieus gewoon hoofdpijn te krijgenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja maak je maar lekker druk, daar krijg je het zeker niet warmer van
oe lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
We zaten volgens het KNMI om 11:20 al op de 27.6 graden, pfff
[ afbeelding ]
Zwembadje en een paar emmers water doen wonderenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:40 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Ik moet zo gaan werken! Ben benieuwd.... Vrees dat de kinderen weer lekker druk zijn haha.
Ja vraag ik me ook af, echt zwaar irritant...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:19 schreef BC88 het volgende:
Iemand een idee waarom al de hele dag de vliegtuigen zo laag vliegen boven Tilburg?
geen idee maar ze hebben een soort schotel bovenop...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:19 schreef BC88 het volgende:
Iemand een idee waarom al de hele dag de vliegtuigen zo laag vliegen boven Tilburg?
vliegtuigen van de legerbasis in gilze?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:29 schreef styliste het volgende:
[..]
geen idee maar ze hebben een soort schotel bovenop...
daar vliegen ze ook rondjes.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
vliegtuigen van de legerbasis in gilze?
ga je weg ivm ????quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef styliste het volgende:
ik ben op zoek naar een nieuwe baan. Iemand nog leuke (goedbetalende) (nette) suggesties?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sorry, dan nam ik hem zelf![]()
Het gaat niet lekker bij je huidige baan?
iets waarin ik mijn creativiteit kwijt kan. Liefst in de woning/interieur branche. Ik zit nu op een kantoor weg te rotten waar de onderlinge verhouding op zn zachtst gezegd slecht zijn en ik ben hier echt niet voor uit het juiste hout gesneden. Op zich zou ik wel iets op een kantoor willen doen maar dan moet het wel erg goed betalen en veel afwisseling hebben...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |