Liever niet hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ze moeten zelfs tegen elkaar.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Een of ander random team dat ik niet ken heeft me via PM uitgedaagd om een keer een friendly met A-teams te spelen. Geen idee hoe hij bij mij terecht is gekomen maar ik heb hem maar ingeroosterd in de week van een bot wedstrijd
Wel gevraagd, in een post scriptumquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Vage zooi.
Nog gevraagd hoe of vind je t wel best?
Suc6quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
En ik vond het eigenlijk wel prima daar ik hem ga afdrogen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:01 schreef Flappekz het volgende:
Ja, ik ga eens een leuke gok nemen. De komende seizoen wat spelers proberen op te trainen in PM om ze zodoende multiskill te maken
Vast welquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]En morgen ga je ineens scoren trainen oid.
Ik heb elke week een blessure.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Suc6Ik hoop voor je dat er niemand geblesseerd raakt.
Tijden al geen blessures meer maar gister is er toch een trainie af geschopt met +4![]()
quote:
Mede 1 van de redenen voor mij om niet te gaan chasen. Veuls te veul werk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jeetje, moet ik opeens een friendly regelen.. Voelt best onwennig na 7 weken bekervoetbal![]()
Nuja, kijken of er nog een nieuw vlaggetje in zit volgende week. De eerste 25 uitdagingen zijn de deur weer uit
Ow das minder.... Wel fisio's in dienst?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb elke week een blessure.
En het maakt geen verschil, ik plan hem dus in in een week dat ik tegen een bot voor de competitie speel. Ik wissel gewoon mijn teams om dus.
Had er twee, sinds zondag 4.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mede 1 van de redenen voor mij om niet te gaan chasen. Veuls te veul werk.
[..]
Ow das minder.... Wel fisio's in dienst?
Dat je ze omwisselde begrijp ik ook wel ja.
Over m'n subtiele hint heen gelezen gister over dat de maand net weer begonnen is ?quote:
Geen vleugelspel maar damn wel lekker!quote:Zacharias van der Meer: Hij is vermoedelijk redelijk in Passen op dit moment.
Jammer van t aantal dagen maar ik ga m nou toch denk maar zelf trainen. Ik heb nu 4 weken een trainings plekkie vrij dus daarna maar eens kijken wat ik met hem ga doen.quote:Zacharias van der Meer [1 maal een kaart gekregen]
17 jaar en 74 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: 6/? redelijk (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: 6/85/6 matig (max. redelijk)
Passen: 6/? redelijk (max. onbekend)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Laatste wedstrijd: 28-06-2009 ****** (Vleugelspeler)
Daar heb ik idd over heen gelezen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Over m'n subtiele hint heen gelezen gister over dat de maand net weer begonnen is ?
Ik ontsla mn doktoren niet meer. Iedere keer als ik dat deed kreeg ik meteen weer een blessure. Dus dat ontslaan heb ik afgeschaft.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Had er twee, sinds zondag 4.
Ik had net vorige week mijn dokters ontslagen, heb ze dus zondagavond weer aan moeten nemen. Ik heb sinds 29 april altijd 10 dokters nodig gehadEn in de tussentijd 4 van de blessures(die ook trainingsverlies opleverden,+1s die op tijd waren niet meegeteld) zijn trainees geweest.
Verstuurd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Over m'n subtiele hint heen gelezen gister over dat de maand net weer begonnen is ?
quote:
Matig is toch best wel een beetje vleugelspel!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
Ik was nog vergeten naar de TU te kijken van mn jeugd. Ik kreeg net dus een erg aangename verassing. Ik hoopte op een bevestiging dat ie eindelijk op redelijk vleugelspel zit krijg je dit te horen :
[..]
Geen vleugelspel maar damn wel lekker!![]()
[..]
Jammer van t aantal dagen maar ik ga m nou toch denk maar zelf trainen. Ik heb nu 4 weken een trainings plekkie vrij dus daarna maar eens kijken wat ik met hem ga doen.
Het aannemen van dokters in een bepaalde week kost geen geld. Dus ik ontsla ze elke zaterdag als ik geen blessure heb. Als ik dan een week geen geblesseerde (belangrijke) spelers heb bespaar ik toch weer geld.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ontsla mn doktoren niet meer. Iedere keer als ik dat deed kreeg ik meteen weer een blessure. Dus dat ontslaan heb ik afgeschaft.
Snap ik maar in zn scout bericht stond dit:quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Matig is toch best wel een beetje vleugelspel!Leuk spelertje verder
Als hij dan al 123 dagen in mn jeugd zit, vol op vleugelspel is getraint en nog maar op matig zit.... Snap ik t ff niet meer.quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Zacharias van der Meer is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Klopt maar ik vergeet dat altijd op zaterdag en dan kost t me dus all1 maar geld.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het aannemen van dokters in een bepaalde week kost geen geld. Dus ik ontsla ze elke zaterdag als ik geen blessure heb. Als ik dan een week geen geblesseerde (belangrijke) spelers heb bespaar ik toch weer geld.
Mja, trainingssnelheid is erg random bij je jeugdspelertjes!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik maar in zn scout bericht stond dit:
[..]
Als hij dan al 123 dagen in mn jeugd zit, vol op vleugelspel is getraint en nog maar op matig zit.... Snap ik t ff niet meer.
[..]
Klopt. Nu maar hopen dat hij maandag op redelijk zit met vleugel als ik m promoveer. Dan heeft ie 3x redelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mja, trainingssnelheid is erg random bij je jeugdspelertjes!
Als hij dan ook 0 dagen was geweest....ka-chingquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Nu maar hopen dat hij maandag op redelijk zit met vleugel als ik m promoveer. Dan heeft ie 3x redelijk
quote:Mediaangemiddelde prijs 2 705 000 ¤
Gemiddelde prijs 3 079 000 ¤
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog 8 dagen inclusief 2 trainingen te gaan, en dan kan ik mijn momenteel goed def, goed passen en matig pos promoveren met 17j0d.
En dit is wat de TL aangeeft op dit moment:
[..]
jaloers isquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog 8 dagen inclusief 2 trainingen te gaan, en dan kan ik mijn momenteel goed def, goed passen en matig pos promoveren met 17j0d.
[..]
[..]
dude je kwijlt de hele vloer onderquote:
Dat is hier op kantoor al verdampt voordat het überhaupt bij de vloer in de buurt komtquote:
??quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:32 schreef Flappekz het volgende:
Bijzonder.....een 19-jarige wonderbaarlijk vleugel/redelijk positiespel krijgt een lagere transfervergelijking als een 20-jarige met dezelfde stats...
Dat heeft te maken met andere bijstats als scoren, verdedigen en passen. Kijk maar eens naar de verglijkingswaarden van die spelers.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:32 schreef Flappekz het volgende:
Bijzonder.....een 19-jarige wonderbaarlijk vleugel/redelijk positiespel krijgt een lagere transfervergelijking als een 20-jarige met dezelfde stats...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met andere bijstats als scoren, verdedigen en passen. Kijk maar eens naar de verglijkingswaarden van die spelers.
Zou kunnen. Of deze 20-jarige hadden misschien allemaal [Snel] als specialiteit...en de 19-jarigen niet...quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmmz. Dan is het wel bizar inderdaad.
Misschien telt het beetje meer ervaring mee of zo...
Ik zie ze voor 2 miljoen voorbijkomen hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wonderbaarlijk is toch magnificent?
Ik krijg dan 3.1 miljoen voor de 19jarige
Wat is er zo bijzonder aan deze speler? Hij zit op 't dubbele van zijn TL? Of heb ik gewoon geluk met een bidwar?quote:Luís Nuno Pais [playerid=93800115]
30 jaar en 83 dagen, volgende verjaardag: 31-07-2009
Geboren in: Portugal
goed in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Delden (sinds 04-10-2008 (16/36), 2s 6w 5d)
Total Skill Index (TSI): 3 310
Loon: 2 076 ¤ (1 730 ¤) /week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Deadline: 02-07-2009 22:36
(3m)
Vraagprijs: 200 000 ¤
Hoogste bod: 249 000 ¤ door les pelikans
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als hij dan ook 0 dagen was geweest....ka-ching
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 02-07-2009 23:31:23 ]
Ik denk dat je gewoon een mazzeltje hebt. Hij heeft nou niet echt iets waar je imo een bid war voor gaat houden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:35 schreef Merson het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan deze speler? Hij zit op 't dubbele van zijn TL? Of heb ik gewoon geluk met een bidwar?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Outpost76 op 02-07-2009 23:30:56 ]
En hij heeft al matig passenquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Rob Verlaat.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Vleugelspel. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
en ik kan m nog 67 dagen trainen voor hij 17 en 0 dagen is. Help me duimen!quote:16 jaar en 45 dagen
Ja toch leuk interview weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
* FrituurVetPet bidt voor vormstijgingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |