Ja ja hier
KOMP
T ie :
Het team vd maand interview! :
Team van de Maand JuliNaam team: Vulture United 1980
Coach: TheVulture
Logo:
Intro: De warmste maand van het jaar verdient natuurlijk de meest hete fokhattricker als team van de maand!
Vragen:1.-Vertel eens wat over je irl leven... In het echte leven heet ik Nicky van voren. Verder is mijn achternaam de Nederlandse vertaling van TheVulture dus dan weten jullie ook gelijk hoe ik aan mijn teamnaam kom. Ik ben 29 jaar en woon al mijn hele leven in Den Bosch, waar ik in september mijn eigen appartement ga betrekken! Verder werk ik in het dagelijks leven bij een bank op de afdeling bijzonder beheer. Als mensen hun woning niet meer kunnen betalen ga ik met ze aan de slag om de problemen zo goed mogelijk op te lossen. Ik ben een echte sportfreak, verder luister ik graag naar muziek, ga ik regelmatig naar concerten en ben ik de enige echte hattrick-homo van het stel, althans de enige die er voor uit durft te komen ;-)
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen? Ik heb het ooit van een vriend van me gehoord en die heeft me enthousiast gemaakt. Zelf speelt ie al lang niet meer!
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet? Niemand eigenlijk, sommige dingen moet je voor jezelf houden ;-)
4.-Hoe kom je aan je teamnaam? Vulture is afgeleid van mijn achternaam de Gier, en 1980 is mijn geboortejaar.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots? Eigenlijk heb ik nog weinig legendarische dingen gedaan... mijn top moet nog komen!
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover? of het een blunder is weet ik niet maar ik heb te lang teveel geleund op mijn verdediging waardoor ik verplicht was te counteren... dat ging op een bepaald moment goed mis waardoor ik nu weer ben gedegradeerd naar de VII
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan? Het heeft even geduurd voordat ik het nut van spelers trainen doorhad, en ik heb in het begin teveel in oude onrendabele spelers geïnvesteerd. Dat zou ik nu anders doen.
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden voor zover nog mogelijk enz. Ik ben een vrij evenwichtige trainer die zich richt op het gelijdelijk aan beter worden, en er zit ondanks de degradatie nog altijd een stijgende lijn in de teamsterkte!
9. -Wat train je en waarom? verdedigen, omdat dat in mijn ogen het meest rendabel was en is.
10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom? Flappekz, de enige Fokker die ik ooit in real-life heb ontmoet en dat klikte eigenlijk meteen erg goed. Relaxte gozer!
11.-Hoe veel uur zit je gemiddeld prive achter je pc (en dus Hattrick) per week? elke dag toch wel een uurtje of 1,5 a 2 mits ik thuis ben...
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven? Ik ben er toch wel dagelijks mee bezig!
13. Verzin een eigen vraag die je van de volgende geïnterviewde FOK!Hattricker wilt weten en beantwoord die van de vorige geïnterviewde.
De vraag van de vorige keer was: Wat zou voor jou een reden zijn om met Hattrick te stoppen?
Als ik er geen uitdaging meer in zie of door andere verplichtingen niet voldoende tijd meer in stop waardoor het versloft!
Nu mijn vraag: Wat is jouw ultieme Hattrick-doel?
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt? Flappekz