Liever niet hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ze moeten zelfs tegen elkaar.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Een of ander random team dat ik niet ken heeft me via PM uitgedaagd om een keer een friendly met A-teams te spelen. Geen idee hoe hij bij mij terecht is gekomen maar ik heb hem maar ingeroosterd in de week van een bot wedstrijd
Wel gevraagd, in een post scriptumquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Vage zooi.
Nog gevraagd hoe of vind je t wel best?
Suc6quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
En ik vond het eigenlijk wel prima daar ik hem ga afdrogen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:01 schreef Flappekz het volgende:
Ja, ik ga eens een leuke gok nemen. De komende seizoen wat spelers proberen op te trainen in PM om ze zodoende multiskill te maken
Vast welquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]En morgen ga je ineens scoren trainen oid.
Ik heb elke week een blessure.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Suc6Ik hoop voor je dat er niemand geblesseerd raakt.
Tijden al geen blessures meer maar gister is er toch een trainie af geschopt met +4![]()
quote:
Mede 1 van de redenen voor mij om niet te gaan chasen. Veuls te veul werk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jeetje, moet ik opeens een friendly regelen.. Voelt best onwennig na 7 weken bekervoetbal![]()
Nuja, kijken of er nog een nieuw vlaggetje in zit volgende week. De eerste 25 uitdagingen zijn de deur weer uit
Ow das minder.... Wel fisio's in dienst?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb elke week een blessure.
En het maakt geen verschil, ik plan hem dus in in een week dat ik tegen een bot voor de competitie speel. Ik wissel gewoon mijn teams om dus.
Had er twee, sinds zondag 4.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mede 1 van de redenen voor mij om niet te gaan chasen. Veuls te veul werk.
[..]
Ow das minder.... Wel fisio's in dienst?
Dat je ze omwisselde begrijp ik ook wel ja.
Over m'n subtiele hint heen gelezen gister over dat de maand net weer begonnen is ?quote:
Geen vleugelspel maar damn wel lekker!quote:Zacharias van der Meer: Hij is vermoedelijk redelijk in Passen op dit moment.
Jammer van t aantal dagen maar ik ga m nou toch denk maar zelf trainen. Ik heb nu 4 weken een trainings plekkie vrij dus daarna maar eens kijken wat ik met hem ga doen.quote:Zacharias van der Meer [1 maal een kaart gekregen]
17 jaar en 74 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: 6/? redelijk (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: 6/85/6 matig (max. redelijk)
Passen: 6/? redelijk (max. onbekend)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Laatste wedstrijd: 28-06-2009 ****** (Vleugelspeler)
Daar heb ik idd over heen gelezen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Over m'n subtiele hint heen gelezen gister over dat de maand net weer begonnen is ?
Ik ontsla mn doktoren niet meer. Iedere keer als ik dat deed kreeg ik meteen weer een blessure. Dus dat ontslaan heb ik afgeschaft.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Had er twee, sinds zondag 4.
Ik had net vorige week mijn dokters ontslagen, heb ze dus zondagavond weer aan moeten nemen. Ik heb sinds 29 april altijd 10 dokters nodig gehadEn in de tussentijd 4 van de blessures(die ook trainingsverlies opleverden,+1s die op tijd waren niet meegeteld) zijn trainees geweest.
Verstuurd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Over m'n subtiele hint heen gelezen gister over dat de maand net weer begonnen is ?
quote:
Matig is toch best wel een beetje vleugelspel!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
Ik was nog vergeten naar de TU te kijken van mn jeugd. Ik kreeg net dus een erg aangename verassing. Ik hoopte op een bevestiging dat ie eindelijk op redelijk vleugelspel zit krijg je dit te horen :
[..]
Geen vleugelspel maar damn wel lekker!![]()
[..]
Jammer van t aantal dagen maar ik ga m nou toch denk maar zelf trainen. Ik heb nu 4 weken een trainings plekkie vrij dus daarna maar eens kijken wat ik met hem ga doen.
Het aannemen van dokters in een bepaalde week kost geen geld. Dus ik ontsla ze elke zaterdag als ik geen blessure heb. Als ik dan een week geen geblesseerde (belangrijke) spelers heb bespaar ik toch weer geld.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ontsla mn doktoren niet meer. Iedere keer als ik dat deed kreeg ik meteen weer een blessure. Dus dat ontslaan heb ik afgeschaft.
Snap ik maar in zn scout bericht stond dit:quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Matig is toch best wel een beetje vleugelspel!Leuk spelertje verder
Als hij dan al 123 dagen in mn jeugd zit, vol op vleugelspel is getraint en nog maar op matig zit.... Snap ik t ff niet meer.quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Zacharias van der Meer is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Klopt maar ik vergeet dat altijd op zaterdag en dan kost t me dus all1 maar geld.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het aannemen van dokters in een bepaalde week kost geen geld. Dus ik ontsla ze elke zaterdag als ik geen blessure heb. Als ik dan een week geen geblesseerde (belangrijke) spelers heb bespaar ik toch weer geld.
Mja, trainingssnelheid is erg random bij je jeugdspelertjes!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik maar in zn scout bericht stond dit:
[..]
Als hij dan al 123 dagen in mn jeugd zit, vol op vleugelspel is getraint en nog maar op matig zit.... Snap ik t ff niet meer.
[..]
Klopt. Nu maar hopen dat hij maandag op redelijk zit met vleugel als ik m promoveer. Dan heeft ie 3x redelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mja, trainingssnelheid is erg random bij je jeugdspelertjes!
Als hij dan ook 0 dagen was geweest....ka-chingquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Nu maar hopen dat hij maandag op redelijk zit met vleugel als ik m promoveer. Dan heeft ie 3x redelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |