Ach, ik weet ook niet wat ik wil. Misschien ga ik rpp en nico wel achterna ofzo..quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom niet? Passen trainen gaat snel he dus stijgen ook oudere spelers snel een niveau.
Waarom dat dan je team doet t toch goed?
quote:30-06-2009
(23:57) 1019 van de 1019 door ValeriyLobanovskyi
thnx.. idd tot volgende week (als we niet neerstorten natuurlijk)![]()
Juist nu het zo goed gaat???quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, ik weet ook niet wat ik wil. Misschien ga ik rpp en nico wel achterna ofzo..
Zal ik ook doen. Ik verbaas me er all1 over. Al ga ik wel t zelfde doen als ik niet promoveer volgend seizoen.quote:
Ik doe ook wel mee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, ik weet ook niet wat ik wil. Misschien ga ik rpp en nico wel achterna ofzo..
Ik snap het niet zo goed... als er iemand goed bezig is ben jij het wel... waarom niet gewoon zo verder bouwen en richting de top! Als daar al geen uitdaging in zitquote:
Ik zie mezelf eigenlijk helemaal niet als zijnde goed bezigquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed... als er iemand goed bezig is ben jij het wel... waarom niet gewoon zo verder bouwen en richting de top! Als daar al geen uitdaging in zit
Zo ik heb het Macedonische vlaggetje binnen zonder schade!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:04 schreef Outpost76 het volgende:
Een berichtje in mn GB van MrMoon.Gaat lekker de goden verzoeken ofzo.
[..]
Jawel man, je staat gewoon dik in de V en daar doe je goed mee!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zie mezelf eigenlijk helemaal niet als zijnde goed bezig
Ja, ik zou evt kampioen kunnen worden....als vanaf nu wel alles meezit...quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel man, je staat gewoon dik in de V en daar doe je goed mee!
Precies, en dan wil je afzakken omdat er even iets tegen zitquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, ik zou evt kampioen kunnen worden....als vanaf nu wel alles meezit...
Neuh, dat is niet de redenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en dan wil je afzakken omdat er even iets tegen zit![]()
![]()
Nja, je bent zondag keihard genaaid, anders had je nog 'gewoon' volop mee gedaan!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nadat je net gepromoveerd bent en dat vind jij niet goed?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik er eenmaal aan geroken heb, wil ik niet andersquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nadat je net gepromoveerd bent en dat vind jij niet goed?![]()
Nou je bent toch nog op koers? T seizoen is nog niet eens halverwegen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik er eenmaal aan geroken heb, wil ik niet anders
Hoe is t gesteld met je overall spelhervatten skills?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:09 schreef Gijs_ het volgende:
Ik doe nog leuk mee, alleen in de eerste wedstrijd 3 punten opgeofferd voor m'n bekeravontuur. Nu moet ik alleen weer twee keer tegen m'n angstgegner. Ratings:
[ afbeelding ]
Ik heb vorig seizoen ook al eens om raad gevraagd hier tegen deze gast, maar heb ook toen niet van hem kunnen winnen! Ik zit er nu aan te denken om één vleugelkant te versterken met een IMTW en FTW, om zodoende één vleugelkant op uitmuntend tot briljant te krijgen en te hopen dat ik daar 1 keer over scoor. Ik kan wel spelen zoals normaal en één vleugelkant en m'n centrum aanval op ongeveer uitstekend hebben, maar dat zet helemaal geen zoden aan de dijk vermoed ik. Iemand nog andere ideeën?
Wat haal jij zoal op je middenveld? En wat zou je halen als je ALLES op het middenveld zet maar toch je verdediging boven de zijne houdt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:09 schreef Gijs_ het volgende:
Ik doe nog leuk mee, alleen in de eerste wedstrijd 3 punten opgeofferd voor m'n bekeravontuur. Nu moet ik alleen weer twee keer tegen m'n angstgegner. Ratings:
[ afbeelding ]
Ik heb vorig seizoen ook al eens om raad gevraagd hier tegen deze gast, maar heb ook toen niet van hem kunnen winnen! Ik zit er nu aan te denken om één vleugelkant te versterken met een IMTW en FTW, om zodoende één vleugelkant op uitmuntend tot briljant te krijgen en te hopen dat ik daar 1 keer over scoor. Ik kan wel spelen zoals normaal en één vleugelkant en m'n centrum aanval op ongeveer uitstekend hebben, maar dat zet helemaal geen zoden aan de dijk vermoed ik. Iemand nog andere ideeën?
Niet zo best! Bovendien zou dat altijd gokken zijn!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe is t gesteld met je overall spelhervatten skills?
Ik kan wel alles op het middenveld zetten en een uitstekend middenveld halen, maar dan kom ik er voorin niet door en gaan alle kansen alsnog weg. Op de manier om juist een vleugel te versterken haal ik ook wel 60% bbz.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat haal jij zoal op je middenveld? En wat zou je halen als je ALLES op het middenveld zet maar toch je verdediging boven de zijne houdt?
Hoera, een vroeg bod gekregen vanuit HT-Tactiekquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:39 schreef Flappekz het volgende:
Wie kan er een voorschot doen van 2,5M op een 25jarig bovennatuurlijk pm, goed passen, goed def, spec snel ?
Dit moet hem vanavond gaan worden...hoop dat ik dan thuis ben!quote:Tommi de Rooij (185893205)
Nederland 22 jaar en 72 dagen, volgende verjaardag: 10-08-2009
goed in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: MILLWALL 2005 (sinds 25-05-2008)
Total Skill Index (TSI): 56 940
Loon: 11 580 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Zet op hotlist Herinneringen
Deadline: 01-07-2009 20:57
Vraagprijs: 3 225 000 ¤
Hoogste bod: 3 774 000 ¤ door Simon Gagne for Golden Boot
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: slecht
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Alles op het middenveld en je eigen verdediging dichttimmeren is wel zo ongeveer het enige wat je kunt doen. Met een zo hoog mogelijk bbz krijgt hij in beginsel geen/weinig gewone kansen en kan hij ook niet scoren uit een counterkans (tenzij Counter-SH). Ik weet niet hoe de verdeling met SE's/specialiteiten is/kan zijn, dat moet je zelf even inschatten..quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Niet zo best! Bovendien zou dat altijd gokken zijn!
[..]
Ik kan wel alles op het middenveld zetten en een uitstekend middenveld halen, maar dan kom ik er voorin niet door en gaan alle kansen alsnog weg. Op de manier om juist een vleugel te versterken haal ik ook wel 60% bbz.
Zijn aanval pareren met drie centrale verdedigers (waarvan 1 aanvallend) is een eitje. Los van spelhervattingen en SE's.
Dan krijg je er zeker 2 of 3 uit counters tegen, als je pech hebt met de kansenverdeling zelfs nog 1 of 2 extra uit gewone kansen en moet je maar af wachten wat je zelf scoort...quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Alles op het middenveld en je eigen verdediging dichttimmeren is wel zo ongeveer het enige wat je kunt doen. Met een zo hoog mogelijk bbz krijgt hij in beginsel geen/weinig gewone kansen en kan hij ook niet scoren uit een counterkans (tenzij Counter-SH). Ik weet niet hoe de verdeling met SE's/specialiteiten is/kan zijn, dat moet je zelf even inschatten..
Bedenk je echter wel, met 10 kansen à 30% scoringskans heb je waarschijnlijk meer kansen op doelpunten dan met 5 kansen à 40% scoringskans.. Dan vliegen er heus wel 1 of 2 in.. Hopen dat hij niet scoort uit een counter en je geen SE's/SH's tegen krijgt...
Zit idd wat in, ik zal vanavond nog eens wat schuiven in HO. Ik denk dat ik wel kan zorgen dat ik 65% of meer bbz haal, maar misschien moet ik het dan wel volledig op de centrale aanval gooien. Dat schuwde ik in eerste instantie omdat zijn centrale def zo belachelijk sterk is bovendien wist een competitiegenoot van me met 64% bbz ook geen doelpunt wist te forceren (speelde ook centrumaanval), maar zal nog eens wat puzzelen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik zou heel je verdediging op het middenveld gooien, jouw verdediging moet dan nog steeds wel zijn aanval kunnen pareren. En dan zoveel middenveld creeren dat je 70+% bbz haalt. Dan haal je, zoals dF ook al aangeeft meer scoringskansen tegenover iets minder scoringskans. Boven de 65% bbz heb je namelijk al 8 van de reguliere scoringskansen.
in hoeverre je jouw aanval richting het middenveld moet/wil dirigeren om dit doet te bereiken is verder aan jou.
Die aanval van je competitiegenoot is dan ook wel een stuk lager dan de jouwe in potentie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
[..]
Zit idd wat in, ik zal vanavond nog eens wat schuiven in HO. Ik denk dat ik wel kan zorgen dat ik 65% of meer bbz haal, maar misschien moet ik het dan wel volledig op de centrale aanval gooien. Dat schuwde ik in eerste instantie omdat zijn centrale def zo belachelijk sterk is bovendien wist een competitiegenoot van me met 64% bbz ook geen doelpunt wist te forceren (speelde ook centrumaanval), maar zal nog eens wat puzzelen.
Edit: Hij speelt overigens dankzij deze verdediging geen counteraanval en logt ook nooit meer in, dus hij kan niet in eens met een verassing komen!
Nee, niet eens!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wel heel voordelig dat hij geen counter kan gaan spelen, heeft hij nog geen blessures opgelopen (en dus lege opstellingsplekken) in die 5 weken van niet inloggen?
Hij speelt nooit counter.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan krijg je er zeker 2 of 3 uit counters tegen, als je pech hebt met de kansenverdeling zelfs nog 1 of 2 extra uit gewone kansen en moet je maar af wachten wat je zelf scoort...
Ik zou het niet doen...
Die is wel sterker, alleen gaat dat voor directe vrije trappen niet op! En bij een SH is de kans maar 1 op 3 dat het een indirecte wordt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij speelt nooit counter.
Dat had ik natuurlijk al even nagezocht. Hij kan echt alleen uit SH/SE scoren, en daar doet je verdediging weinig aan. Je kunt wel even vergelijken of zijn SH aanval zwakker is dan Gijs_ zijn SH def.
Ik heb geen idee, is afhankelijk van de fok-cupquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week krijg ik een Costaricaan over de vloer... goed voor de inkomsten
Die snap ik even nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, is afhankelijk van de fok-cup
Ik bedoel:quote:
Oh ok... op die Fokcup komt niemand afquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik bedoel:
Ik heb geen idee tegen wie ik volgende week speel, en of dat goed zal zijn voor de inkomsten. Dat is allemaal afhankelijk van de fok-cup namelijk.
In dat geval is een soort AO inderdaad geen gek idee. Toch zou ik nog wel wat Def overhouden, je weet nooit of de ME wat fratsen uit wil halen..quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij speelt nooit counter.
Dat had ik natuurlijk al even nagezocht. Hij kan echt alleen uit SH/SE scoren, en daar doet je verdediging weinig aan. Je kunt wel even vergelijken of zijn SH aanval zwakker is dan Gijs_ zijn SH def.
Hmm.. Nuja, je speelt zelf ook lang genoeg om (een) verstandige beslissing(en) te kunnen nemen. Dat 'ie niet meer inlogt en nooit counter speelt geeft je in ieder geval wat meer mogelijkheden. Succesquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die is wel sterker, alleen gaat dat voor directe vrije trappen niet op! En bij een SH is de kans maar 1 op 3 dat het een indirecte wordt.
Dat doet MrMoon ook meestal.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:51 schreef Flappekz het volgende:
Zou er een mededeling zijn over de fok!cup?
Gelukkig kom ik t maar op 6 plaatsen tegen ofzo
OT - De speler die ik wil gaan halen wordt te duur
Voor Destron Elsloo en Nub.nl niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat doet MrMoon ook meestal.
Maar ik heb het met name gedaan omdat er voor iedereen weer een wedstrijd is volgende week. Ik geloof namelijk dat daar enige twijfels over waren.
Komt vast goed! Ik puzzel na de TU nog even door, maar andere inzichten zijn nooit verkeerdquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm.. Nuja, je speelt zelf ook lang genoeg om (een) verstandige beslissing(en) te kunnen nemen. Dat 'ie niet meer inlogt en nooit counter speelt geeft je in ieder geval wat meer mogelijkheden. Succes
Ik keek te snel, behalve Dynamo Groningen dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ze moeten zelfs tegen elkaar.
Klopt. Maar dat is extra gedaan omdat die op vakantie is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:54 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik keek te snel, behalve Dynamo Groningen dus.
Morgen op de deurmat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:51 schreef Flappekz het volgende:
Zou er een mededeling zijn over de fok!cup?
Gelukkig kom ik t maar op 6 plaatsen tegen ofzo
OT - De speler die ik wil gaan halen wordt te duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |