Woensdag heb ik er nog 1 gehaald zonder te reserveren ofzoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:25 schreef Swindler het volgende:
Zijn er echt nergens meer Iphone 3GS op voorraad bij t-mobile / dealers / resellers?
Of verschilt het per regio.
Totaal onnodig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:36 schreef jna het volgende:
is een screenprotector trouwens aan te raden? En zo ja, welke? Die van Zagg of die van bodyguardz?
quote:
In principe is het scherm aardig krasvast. Niet volledig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:36 schreef jna het volgende:
is een screenprotector trouwens aan te raden? En zo ja, welke? Die van Zagg of die van bodyguardz?
Leuk hoor, maar ik heb hem altijd zonder andere spullen in mn broekzake n toch bezit ik een aantal krasjes. Toch liever aan aantal krasjes dan een protector.quote:
Same here, alleen ga ik voor de zwartequote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:38 schreef HeatWave het volgende:
16GB wit 3gs is besteld vandaag, duurt wel 2 weken helaas, maar goed.
My first iPhone.
Ik ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:38 schreef HeatWave het volgende:
My first iPhone.
Dan is je enige keuze een simlock vrije te kopen via Belgié of Italië. Of je koopt hem via een importeur in NL, maar dan ben je wel veel meer kwijt. In België zijn ze simlock vrij het goedkoopst te krijgen dacht ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Stel dat ik een Iphone 3GS wil he, en ik wil hem wel graag gebruiken met mijn vodafone kaartje. Hoe ga ik dat dan doen?
kan best al zijn dat je komende week bericht krijgtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:38 schreef HeatWave het volgende:
My first iPhone.
Jep.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan is je enige keuze een simlock vrije te kopen via Belgié of Italië. Of je koopt hem via een importeur in NL, maar dan ben je wel veel meer kwijt. In België zijn ze simlock vrij het goedkoopst te krijgen dacht ik.
Nog een leuke belgische site die naar NL verzend?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan is je enige keuze een simlock vrije te kopen via Belgié of Italië. Of je koopt hem via een importeur in NL, maar dan ben je wel veel meer kwijt. In België zijn ze simlock vrij het goedkoopst te krijgen dacht ik.
Ik heb geen idee hoor, en de site doet ook niet veel bij mij, maar is t hiermee niet op te lossen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:31 schreef Christiaan het volgende:
Purplera1n is uit! Mijn 3GS is jailbroken en simunlocked!
http://purplera1n.com/
Denk dat ik dan maar gelijk voor 32 gaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:41 schreef KingGone het volgende:
[..]
Jep.
575 euro geloof ik voor de 16.
Je kunt 'm ook hier kopen en gelijk bij T-Mobile een simlockvrij code kopen. Maar dat kost én veel én je zit met een abonnement. Maar dan heb je wel garantie.
garantie dien je in belgie te claimenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk dat ik dan maar gelijk voor 32 gahoeveel is die weet je dat ook?
Tja dat word idd heel duur, maar belgische variant heb je dus geen garantie?
Ja dat zou ik niet erg vinden of ik m nou kapot opstuur naar ergens in Nl of ergens in belgie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
garantie dien je in belgie te claimen
675.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk dat ik dan maar gelijk voor 32 gahoeveel is die weet je dat ook?
Tja dat word idd heel duur, maar belgische variant heb je dus geen garantie?
Intressant, standaard prijs bij elke winkel die m verkoopt in belgie? En verkoopt dan ook elke telefoon winkel m in belgie?quote:
Volgens verkoopt niemand 'm online inderdaad. En is het ook een beetje druk in België qua iPhone sells. Mobistar verkoopt 'm.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Intressant, standaard prijs bij elke winkel die m verkoopt in belgie? En verkoopt dan ook elke telefoon winkel m in belgie?
En heb je ook een betrouwbare internet site om hem te bestellen of kan dat niet?
Reservekopie maken, jailbreaken, reservekopie terugzetten, klaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:29 schreef Knoflook het volgende:
Belangrijkste vraag ?
Als ik mijn iphone3G jailbreak; Hou ik mijn contacten dan nog ?
Zelf na restore ?
Zo ja: Ga verder langs start u ontvangt 20. 000.
Zo nee:
En zo niet hoe kan ik ze het best bewaren ?
Geprobeerd met windows contact syncen; Waar staat het ?
Google contacts; Hij hangt.
Gracias in advance.
En gedaanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Straks even mijn iBED en IBSS vastleggen.
kut is dat hè? Wtf heb je nou aan een wekker die het niet doet als de telefoon uitstaat...quote:Op zondag 5 juli 2009 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik Ben er zojuist achter gekomen dat de wekker niet afgaat als de iPhone uit staat. jammer, dat geeft mij helaas weinig vertrouwen in de wekker, als ik elke keer mijn iPhone speciaal aan moet zetten. Want dat zal ik vast een keer vergeten (aangezien mijn nummerbehoud pas over 3 maanden in gaat en ik op de iPhone toch niet gebeld wordt zet ik hem als ik hem niet gebruik altijd compleet uit, scheelt een hoop accu).
Mijn oude telefoontje ging altijd keurig on 09.00 af, wat er ook aan de hand was, zelfs wanneer de accu zo leeg was dat het toestel niet meer aan kon.
bij echt uit is hij uit. Bij slaapstand gaat de wekker af. Slimste voor jou is de iPhone in vliegtuigmodus zetten.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik Ben er zojuist achter gekomen dat de wekker niet afgaat als de iPhone uit staat. jammer, dat geeft mij helaas weinig vertrouwen in de wekker, als ik elke keer mijn iPhone speciaal aan moet zetten. Want dat zal ik vast een keer vergeten (aangezien mijn nummerbehoud pas over 3 maanden in gaat en ik op de iPhone toch niet gebeld wordt zet ik hem als ik hem niet gebruik altijd compleet uit, scheelt een hoop accu).
Mijn oude telefoontje ging altijd keurig on 09.00 af, wat er ook aan de hand was, zelfs wanneer de accu zo leeg was dat het toestel niet meer aan kon.
Had ik bij de 3G soms. Bij de 3GS nog niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:39 schreef newyorkcity het volgende:
Ik heb een vaag probleem. Nou ja, niet echt een probleem, maar iets vaags
Soms gebeurt het dat als ik heb gebeld en het gesprek wil afsluiten dit niet lukt... Moet dan een paar keer die rode knop indrukken en dan sluit ie pas af. Ik heb het gevoel dat het gesprek doorgaat totdat er weer een volle minuut is gebeld, en dan kan ik afsluiten. Meer mensen hier last van?
6 dagen in vliegtuigmodus? Dan zet ik hem voortaan daar maar op. Ik dacht dat het zelfs dan nog een stroomvretertje was.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bij echt uit is hij uit. Bij slaapstand gaat de wekker af. Slimste voor jou is de iPhone in vliegtuigmodus zetten.
Dan kan je iPhone 6 dagen op accu draaien
Ik zet 'm ook in de vliegtuigmodus dan (SBSettings, klik), werkt prima.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bij echt uit is hij uit. Bij slaapstand gaat de wekker af. Slimste voor jou is de iPhone in vliegtuigmodus zetten.
Dan kan je iPhone 6 dagen op accu draaien
Even blijven drukken en dan naar de onderkant van het reactievenstertje bewegen, dan gaat 'ie traag scrollen. Alternatief als je maar een deel wilt quoten: tekst selecteren die je niet boeit en backspace doen.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:59 schreef Repeat het volgende:
hmmm kom nu wel een lastig probleem tegen; als ik op fok een grote reactie wil quoten zie ik alleen maar het bovenste gedeelte van die grote post wat in dat vakje past. De rest zie je niet en scrollen is volgens mij ook niet mogelijk? Of is hier wel een oplossing voor?
Of niet. Maar bij mij staat het streepje altijd aan het eindquote:Op zondag 5 juli 2009 11:11 schreef RHCPeter het volgende:
Gewoon met 2 vingers tegelijk naar beneden scrollen in het qoute schermpje!
Eentje is genoeg hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:11 schreef RHCPeter het volgende:
Yep, that's the trick. Echt lekker werkt het niet, maar ja.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:02 schreef Repeat het volgende:
Gewoon scrollen lijkt toch niet te werken, maar als ik druk totdat ik het vergrootglas krijg dan kan ie daarna wel langzaam omlaag of omhoog als ik dat vergrootglas buiten het vak beweeg...
bij echt uit is hij uit. Bij slaapstand gaat de wekker af. Slimste voor jou is de iPhone in vliegtuigmodus zetten.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:18 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:11 schreef RHCPeter het volgende:
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:02 schreef Repeat het volgende:
Gewoon scrollen lijkt toch niet te werken, maar als ik druk totdat ik het vergrootglas krijg dan kan ie daarna wel langzaam omlaag of omhoog als ik dat vergrootglas buiten het vak beweeg...
Daarom dus: met twee vingers scrollenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:03 schreef TNA het volgende:
Yep, that's the trick. Echt lekker werkt het niet, maar ja.
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:45 schreef Zpottr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Daarom dus: met twee vingers scrollenDarmee scroll je alleen het reactievenster. Try it.
Deze heb ik ook, puur om de graphics gekocht. Zo Japans.. Maar hij is ook echt leuk en maar 79 cent. Aan het beging crashte ie vaak, maar na de update werkt ie goed.:0quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:19 schreef Ad_rem het volgende:
Dit soort spellen vind ik nou vet:
http://toucharcade.com/2009/07/01/musteatbirds-maximum-bake/
Om naar de bovenkant va nee npagina te gaan tap je gewon 2x helemaalboven op de balk, naar onder zal ook wel ergens verstopt zittenquote:Op zondag 5 juli 2009 13:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben op zoek naar tips om de volgende taken sneller uit te voeren:
-snel alle tekst uit een invoerveld wissen
-snel naar het einde van een lange webpagina
Met een bookmarklet:quote:Op zondag 5 juli 2009 13:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben op zoek naar tips om de volgende taken sneller uit te voeren:
(...)
ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:43 schreef Geqxon het volgende:
1 |
1x tappen is genoegquote:Op zondag 5 juli 2009 13:46 schreef Remake het volgende:
Om naar de bovenkant van een pagina te gaan tap je gewoon 2x helemaal boven op de balk, naar onder zal ook wel ergens verstopt zitten
het tappen voor cp heb ik nog niet in de vingers, al kan het ook zijn dat ik het in de verkeerde applicaties test.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:45 schreef Merkie het volgende:
Voor je eerste probleem: tap één keer in de tekst, "select all", en vervolgens gewoon backspace.
Tap gewoon rustig nog een keer nadat je de cursor in een tekstvak hebt gezet.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:20 schreef Geqxon het volgende:
het tappen voor cp heb ik nog niet in de vingers, al kan het ook zijn dat ik het in de verkeerde applicaties test.
Of je begint gewoon met typenquote:Verder heb ik de wistruuk door: binnen safari op de locationbar klikken, maar slechts 1 keer zodat je geen cursor ziet. Daarna shift+backspace en de complete bar is leeg.
Ben ik echt de enige bij wie het gesprek eruit knalt als ik een 3G dekkingsgebied verlaat? Of vindt de rest dat acceptabel en maakt niemand zich hier druk om?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:15 schreef Stpan het volgende:
Vorige maand sneeuwde mijn vraag onder in het 3GS geweld, hopelijk weet iemand een werkbare oplossing voor het volgende probleem met 3G netwerken:
Je zit in de trein (in mijn geval tussen Utrecht en Rotterdam), met 3G netwerk aan. Je wordt gebeld, hebt een gesprek en je komt met de trein buiten een 3G dekkingsgebied.
Paf, weg netwerk. iPhone geeft de foutmelding geen netwerk (opnieuw proberen of annuleren) en m'n gesprek ligt er dus ook uit.
Opnieuw bellen, opnieuw het starttarief betalen.
Ik vind dit zeer slecht in gebruik en slecht voor m'n telefoonrekening. Wie o wie weet er (naast het uitzetten van 3G in de trein of auto) een werkbare oplossing?
Antwoord op je eerste vraag weet ik niet, het is mij nog nooit gebeurd iig. Tweede vraag: ik zou het niet acceptabel vindenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:31 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ben ik echt de enige bij wie het gesprek eruit knalt als ik een 3G dekkingsgebied verlaat? Of vindt de rest dat acceptabel en maakt niemand zich hier druk om?
Ja ik heb dit ook (zie het ontvangssignaal evne wegvallen) maar heb er eigenlijk geen last van omdat nooit bel en tegelijkertijd een 3G dekkingsgebied verlaat.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:31 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ben ik echt de enige bij wie het gesprek eruit knalt als ik een 3G dekkingsgebied verlaat? Of vindt de rest dat acceptabel en maakt niemand zich hier druk om?
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:20 schreef Geqxon het volgende:
Verder heb ik de wistruuk door: binnen safari op de locationbar klikken, maar slechts 1 keer zodat je geen cursor ziet. Daarna shift+backspace en de complete bar is leeg.
Hmm, na gebruik valt het allemaal toch tegen. De vijftien uur oplaadtijd wat ze bij de MM vertelden werkt niet. Een lege accu van de iPhone wordt tot 60 procent opgeladen door een volle Philipslader, voordat laatstgenoemde leeg is. Iemand een idee of dat hoort of dat mijn USB lader zo kort dienst doet?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:05 schreef Skv het volgende:
Voor in de auto en op vakantie heb ik een Philips USB accu gekocht. Prik je in het stopcontact om je telefoon op te laden; tegelijk laadt de lader zelf ook op. Die geeft daarna nog 15 uur stroom af zonder in het stopcontact te zitten. 40 euro bij de mediamarkt.
Dat is wel weinig zeg. Dan kun je nog beter zo'n juicepack halen lijkt me?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Hmm, na gebruik valt het allemaal toch tegen. De vijftien uur oplaadtijd wat ze bij de MM vertelden werkt niet. Een lege accu van de iPhone wordt tot 60 procent opgeladen door een volle Philipslader, voordat laatstgenoemde leeg is. Iemand een idee of dat hoort of dat mijn USB lader zo kort dienst doet?
Ten eerste is het ook wel een bijzonder onwaarschijnlijke claim als ze echt zeggen dat ze 15 uur lang een iPhone kunnen opladen; staat er geen asteriksje achter die 15h? Een iPhone trekt max 1A @ 5V dus zelfs als er geen conversieverliezen zijn heb je daar 15Ah @ 5V voor nodigquote:Op zondag 5 juli 2009 15:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Hmm, na gebruik valt het allemaal toch tegen. De vijftien uur oplaadtijd wat ze bij de MM vertelden werkt niet. Een lege accu van de iPhone wordt tot 60 procent opgeladen door een volle Philipslader, voordat laatstgenoemde leeg is. Iemand een idee of dat hoort of dat mijn USB lader zo kort dienst doet?
Ik heb hem door: een enkele rustige tap voor selecteren en pasten , vasthouden voor het vergrootglas en dubbel tappen voor copy / cut / paste. Ik ga toch de manual doornemen want ik heb sommige dingen nog niet door, zoals bv de woordcorrectie en het kantelen van je scherm.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:22 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Tap gewoon rustig nog een keer nadat je de cursor in een tekstvak hebt gezet.
[..]
Of je begint gewoon met typen
Je moet ingrijpen als je de suggestie NIET wiltquote:Op zondag 5 juli 2009 15:41 schreef Geqxon het volgende:
ik heb sommige dingen nog niet door, zoals bv de woordcorrectie
Wat valt daar aan te snappen?quote:en het kantelen van je scherm.
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:44 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je moet ingrijpen als je de suggestie NIET wiltIn het begin vreselijk maar als je er op gaat vertrouwen (en gewoon Nederlands / Engels gebruikt) kun je verbazend snel gaan typen.
[..]
Wat valt daar aan te snappen?
Ik weet niet of je in de manual veel gaat terugvinden over het kantelen van je iPhone tijdens het typen van een URL of over de keuzes van game developers over linksom of rechtsom kantelenquote:Op zondag 5 juli 2009 15:53 schreef Geqxon het volgende:
Nou , op het moment kan ik mijn scherm prima kantelen, maar niet als ik een URL type, dan moet ik eerst annuleren, het scherm kantelen, en weer opnieuw de locationbar openen.
Verder is het bij sommige Apps niet mogelijk om je scherm te. Kantelen, en bij sommige weer wel. Sommige games hebben het scherm naar links gedraaid, sommige naar rechts .
Het is mij nog niet helemaal duidelijk wanneer ik wel en niet het scherm kan kantelen. Plus dat ik soms een beetje moet schudden als ik het scherm wil kantelen.
Wat mooi zou zijn geweest is als developers aan konden geven of hun app draaibaar is, waarna dit met een icoon in de statusbar zichtbaar is.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:59 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik weet niet of je in de manual veel gaat terugvinden over het kantelen van je iPhone tijdens het typen van een URL of over de keuzes van game developers over linksom of rechtsom kantelen
Dat beetje schudden valt wel mee denk ik, vaak duurt het gewoon een seconde voor het scherm draait.
Je moet gewoon doortypenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:05 schreef Geqxon het volgende:
En wat de woordcorrectie betreft:
ik type bijvoorbeeld appst. De correctie die gegeven wordt is AppStore. Die klik ik weg. Daarna type ik de O, ik wil namelijk "appstor" typen. Dan geeft hij weer de suggestie AppStore. Weer klik ik hem weg. Daarna type ik de R, en WEER komt de AppStore tevoorschijn, terwijl ik al tot twee maal toe heb gezegd deze niet te willen.
Geen ervaring. Maar je kunt wel bedenken datquote:
Onder de vetwerende coating zit glas. Maar dan kan de vetwerende coating nog wel krassen natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2009 16:27 schreef Firenzo het volgende:
Ze zeggen ook in het bericht dat die persoon extreem veel had lopen vissen, en dat daarom die laag juist zo duidelijk zichtbaar gesleten was. Terecht vind ik wel de vraag in het artikel die stelt dat als dit kan gebeuren met 1 week super intensief gebruikt, wat blijft er dan over na een jaar.
Verder weet ik niet of er onder die vetwerende laag glas of kunststof zit, als het glas is dan zal hij minstens zo krasvast zijn als de 3G.
het werkt inderdaad erg fijn, maar je moet inderdaad geen suggesties wegklikken als je nog aan het typen bent, dat heeft geen nut.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:14 schreef MichielPH het volgende:
Woordcorrectie werkt toch bijna perfect?
Enige nadeel is dat hij shifts niet corrigeert: Als ik per ongeluk inEt typ ipv inzet. mag dat ook worden gecorricigeerd van mij.
Dat inderdaad, en hetzelfde geldt voor onbedoelde spatiebalk (Ka el ipv Kabel). Maar dan ben ik wel dronken aan het rondlopen of zoquote:Op zondag 5 juli 2009 16:14 schreef MichielPH het volgende:
Woordcorrectie werkt toch bijna perfect?
Enige nadeel is dat hij shifts niet corrigeert: Als ik per ongeluk inEt typ ipv inzet. mag dat ook worden gecorricigeerd van mij.
in vergelijking met WinMo of T9 is deze manier van invoer goddelijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:45 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat inderdaad, en hetzelfde geldt voor onbedoelde spatiebalk (Ka el ipv Kabel). Maar dan ben ik wel dronken aan het rondlopen of zo
Er zijn nog wat details die net iets beter kunnen hoor: zo zou de [.com] knop niet alleen .com maar .com/ moeten neerzetten. Maar ach.
Zeker, zijn ook maar kleine puntjes. Maar het kan nog beterquote:Op zondag 5 juli 2009 16:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
in vergelijking met WinMo of T9 is deze manier van invoer goddelijk.
Houd de .com-toets even ingedrukt en je krijgt .net, .org, .be en .nl ookquote:Op zondag 5 juli 2009 16:45 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat inderdaad, en hetzelfde geldt voor onbedoelde spatiebalk (Ka el ipv Kabel). Maar dan ben ik wel dronken aan het rondlopen of zo
Er zijn nog wat details die net iets beter kunnen hoor: zo zou de [.com] knop niet alleen .com maar .com/ moeten neerzetten. Maar ach.
Jaquote:Op zondag 5 juli 2009 17:21 schreef MeScott het volgende:
Houd de .com-toets even ingedrukt en je krijgt .net, .org, .be en .nl ook
Geweldige tip!quote:Op zondag 5 juli 2009 17:21 schreef MeScott het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:21 schreef MeScott het volgende:
[..]
Ah ja. Dan houdt de [ . ] toets in het e-mail adrestoetsenbord ook maar eens ingedruktquote:Op zondag 5 juli 2009 18:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijk en hier hebben we dus manuals voor.
ben jij ook aan de iPhone!quote:Op maandag 6 juli 2009 08:03 schreef jna het volgende:
Meer mensen die last hadden van vervelde vingertoppen de eerste paar dagen?
gefeliciteerd, bevalt ie? 3GS?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:17 schreef jna het volgende:
[..]
jazit er nu zelfs mee in de trein dus dit is m'n eerste mobiele post
Dat zou wel tof zijn jaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan best al zijn dat je komende week bericht krijgt
Oh, hopelijk dan net als ik de winkel straks binnenloopquote:Op maandag 6 juli 2009 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn jaLas ergens dat ze vandaag alweer een grote lading binnen krijgen, dus wie weet
.
gefeliciteerdquote:Op maandag 6 juli 2009 10:17 schreef jna het volgende:
[..]
jazit er nu zelfs mee in de trein dus dit is m'n eerste mobiele post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |