Woensdag heb ik er nog 1 gehaald zonder te reserveren ofzoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:25 schreef Swindler het volgende:
Zijn er echt nergens meer Iphone 3GS op voorraad bij t-mobile / dealers / resellers?
Of verschilt het per regio.
Totaal onnodig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:36 schreef jna het volgende:
is een screenprotector trouwens aan te raden? En zo ja, welke? Die van Zagg of die van bodyguardz?
quote:
In principe is het scherm aardig krasvast. Niet volledig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:36 schreef jna het volgende:
is een screenprotector trouwens aan te raden? En zo ja, welke? Die van Zagg of die van bodyguardz?
Leuk hoor, maar ik heb hem altijd zonder andere spullen in mn broekzake n toch bezit ik een aantal krasjes. Toch liever aan aantal krasjes dan een protector.quote:
Same here, alleen ga ik voor de zwartequote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:38 schreef HeatWave het volgende:
16GB wit 3gs is besteld vandaag, duurt wel 2 weken helaas, maar goed.
My first iPhone.
Ik ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:38 schreef HeatWave het volgende:
My first iPhone.
Dan is je enige keuze een simlock vrije te kopen via Belgié of Italië. Of je koopt hem via een importeur in NL, maar dan ben je wel veel meer kwijt. In België zijn ze simlock vrij het goedkoopst te krijgen dacht ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Stel dat ik een Iphone 3GS wil he, en ik wil hem wel graag gebruiken met mijn vodafone kaartje. Hoe ga ik dat dan doen?
kan best al zijn dat je komende week bericht krijgtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:38 schreef HeatWave het volgende:
My first iPhone.
Jep.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan is je enige keuze een simlock vrije te kopen via Belgié of Italië. Of je koopt hem via een importeur in NL, maar dan ben je wel veel meer kwijt. In België zijn ze simlock vrij het goedkoopst te krijgen dacht ik.
Nog een leuke belgische site die naar NL verzend?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan is je enige keuze een simlock vrije te kopen via Belgié of Italië. Of je koopt hem via een importeur in NL, maar dan ben je wel veel meer kwijt. In België zijn ze simlock vrij het goedkoopst te krijgen dacht ik.
Ik heb geen idee hoor, en de site doet ook niet veel bij mij, maar is t hiermee niet op te lossen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:31 schreef Christiaan het volgende:
Purplera1n is uit! Mijn 3GS is jailbroken en simunlocked!
http://purplera1n.com/
Denk dat ik dan maar gelijk voor 32 gaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:41 schreef KingGone het volgende:
[..]
Jep.
575 euro geloof ik voor de 16.
Je kunt 'm ook hier kopen en gelijk bij T-Mobile een simlockvrij code kopen. Maar dat kost én veel én je zit met een abonnement. Maar dan heb je wel garantie.
garantie dien je in belgie te claimenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk dat ik dan maar gelijk voor 32 gahoeveel is die weet je dat ook?
Tja dat word idd heel duur, maar belgische variant heb je dus geen garantie?
Ja dat zou ik niet erg vinden of ik m nou kapot opstuur naar ergens in Nl of ergens in belgie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
garantie dien je in belgie te claimen
675.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk dat ik dan maar gelijk voor 32 gahoeveel is die weet je dat ook?
Tja dat word idd heel duur, maar belgische variant heb je dus geen garantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |