Dat zou in een klap de balans op het middenveld terugbrengen, denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
\
WTF, die zag ik niet aankomen.
Wel jammer, want Clarence had ik er graag bij willen hebben
Ik blijf hopen.quote:'Ik gun hem en Ajax het beste', vervolgt Seedorf. 'We hebben afgesproken dat we contact met elkaar blijven houden. Wie weet wat de toekomst nog gaat brengen.'
Jolquote:
Ja vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef toma het volgende:
Waarom bejubeld iedereen montana?
Hij ging gisteren strippen voor de webcamquote:
quote:
Onze inside-manquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat hij gisteren als eerste meldde dat Onyewu in de belangstelling van Ajax staat.
Ah, ik dacht al: Waar blijft iequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou niet inzien waarom Onyewu vanuit zijn redenatie naar Ajax zou gaan. Sowieso een goede verdediger bij Ajax
Tevens is hij nu al 33. Wanneer die er echt klaar voor is, hoe oud zal hij dan zijn? 36/37..?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:10 schreef Nashje het volgende:
Jammer zeg, van Seedorf.
Hopen dat ze contact houden, maar ik geloof niet dat hij ooit terugkomt. Hoe stellig hij ook zegt dat Ajax een speciale club voor 'm is. Ik vind Clarence daar gewoon het type niet voor.
Precies. Hij is 33 en durft dan te zeggen 'wie weet in de toekomst'quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:13 schreef Silaz het volgende:
[..]
Tevens is hij nu al 33. Wanneer die er echt klaar voor is, hoe oud zal hij dan zijn? 36/37..?
En misschien staat er dit seizoen wel een echte leider op op het middenveldDan is hij volgend jaar gewoon niet nodig.
Seedorf is een grootheid, buiten NL helaas, die gaat stoppen bij een topclub in het buitenland of nog een paar jaar USA doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:10 schreef Nashje het volgende:
Hopen dat ze contact houden, maar ik geloof niet dat hij ooit terugkomt. Hoe stellig hij ook zegt dat Ajax een speciale club voor 'm is. Ik vind Clarence daar gewoon het type niet voor.
Inderdaad. Dat is echt zo'n typetje dat nog even flink gaat cashen in USA ipv terug te keren bij de jeugdliefde.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Seedorf is een grootheid, buiten NL helaas, die gaat stoppen bij een topclub in het buitenland of nog een paar jaar USA doen.![]()
Ik denk ook niet dat hij terugkomt naar NL.
Om van dat geld nog een 2e stadion in Suriname te bouwen. Dat cashen kan ik hem totaal niet kwalijk nemen, want hij doet met het geld ook hele goede dingen in zijn moederland.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is echt zo'n typetje dat nog even flink gaat cashen in USA ipv terug te keren bij de jeugdliefde.
Ja was even montana's kontje aan het likken, kwam er ook nog een paar bekende gezichten uit dit topic tegen.quote:
Ik denk dat hij zich dan verslikt in zijn Pina Coladaquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:39 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ghetto Blackcard Greg nog is als deze hoofdbaas naast hem staat
quote:Jol: Stekelenburg rugnummer 1
AMSTERDAM - Ajax-doelman Maarten Stekelenburg draagt dit seizoen het shirt met rugnummer 1. Kenneth Vermeer houdt het nummer 12. Aan het eind van vorig seizoen raakte Stekelenburg zijn basisplaats nog kwijt aan Vermeer.
De nieuwe trainer Martin Jol heeft bij het verdelen van de rugnummers veel bij het oude gelaten. De spelers zelf hadden ook een stem in het geheel. Zo wilde Luis Suarez het nummer 16 houden en draagt spits Dario Cvitanich dit seizoen op eigen verzoek opnieuw nummer 20. ''Hij had nummer 9 kunnen krijgen,'' zegt manager technische zaken en assistent-trainer Danny Blind, ''maar dat hoefde niet van Dario.''
Het nummer 9 behoort meestal toe aan de eerste centrumspits (zoals Klaas-Jan Huntelaar), maar dat shirt is nu nog niet vergeven. Ook de '4' van Thomas Vermaelen (naar Arsenal) is vrij, evenals het nummer '7', dat leek/lijkt voorbestemd voor Eljero Elia (FC Twente). De drie spelers die vorig seizoen werden verhuurd - Albert Luque, Dennis Rommedahl en George Ogararu - hebben geen rugnummer toegewezen gekregen.
Hoewel uit de verdeling van de shirtnummers geen conclusies kunnen worden getrokken, zal het voor Stekelenburg een opluchting zijn dat Jol hem het nummer 1 heeft toebedeeld. Stekelenburg werd in de laatste fase van het vorig seizoen gepasseerd door trainer Marco van Basten. De keeper noemde die beslissing 'zwaar onterecht'. ''Ik heb niet de kans gekregen om me te revancheren voor een iets mindere periode.''
De verbanning naar de reservebank knaagde aan het zelfvertrouwen van de doelman van het Nederlands elftal, die onder Jol met een schone lei wil beginnen. Een vertrek bij Ajax, zei Stekelenburg kort na het vertrek van Van Basten, was voor hem niet aan de orde. ''Ik wil blijven en bouwen aan een team dat wél kampioen kan worden.''
Ajax hoopt het contract met Vermeer, die Stekelenburg vorig seizoen uit de basis verdrong, nog altijd te verlengen. Blind: ''Gesprekken daarover zijn uitgesteld vanwege de hectiek die ontstond na het plotselinge vertrek van Van Basten, maar we willen Kenneth nog altijd graag voor langere tijd aan ons binden.'' De huidige verbintenis met Vermeer loopt na dit seizoen af.
De club gaat tevens op zoek naar een derde keeper. De jonge doelman Sergio Padt brak gisteren op de training een vinger. Hij is zes weken uit de roulatie en over ruim een maand begint de competitie al. Middenvelder Gabri maakte de training niet af vanwege een achillespeesblessure.
De toekomst van Ajax' sparringpartner Southampton is ongewis. Het consortium Pinnacle, met oud-speler Matthew Le Tissier als drijvende kracht, is afgehaakt als overnamekandidaat. Op 18 juli staat in Engeland een oefenwedstrijd tussen Southampton en Ajax op het programma. De club van de Nederlandse trainer Mark Wotte degradeerde vorig seizoen naar de derde divisie, onder meer door de aftrek van tien punten wegens financiële problemen. (HET PAROOL)
Waarom in München?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:03 schreef Nashje het volgende:
Montana.
Ajax dus in Munchen om te onderhandelen over Obradovic. Partizan wil 5 a 6 miljoen. Gewoon betalen jongens!
Heeft volgens mij te maken met de zomerfestiviteiten bij die discotheek waardoor de parkeerplaats niet beschikbaar is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:12 schreef Jasza het volgende:
Groningen: altijd lastig voor supporters
woensdag 01 juli, door Wilhelmis, Amsterdam, 12:06u, Ajaxlife.nl
Gisteren was het vooroverleg voor de wedstrijd FC Groningen-Ajax (2 augustus, 14.30 uur). Bij aanvang van het gesprek kwam de politie Groningen met de mededeling dat een buscombi vanuit Amsterdam wordt opgelegd waarbij de gebruikelijke opstapplaats in Beilen dit jaar geen optie is.
Haha ben ik blij dat ik op vakantie ben.
Nee man,quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:24 schreef DurQ het volgende:
Is Onyewu een beetje een speler zoals Oliseh??
Als je even terugleest in dit topic, had je het zien staan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:29 schreef DurQ het volgende:
Iemand zei dat er nieuws in de VI zou staan over Onyewu...wie heeft die VI tot zijn beschikking nu:P
Zelfde als het artikel op vi.nl.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:29 schreef DurQ het volgende:
Iemand zei dat er nieuws in de VI zou staan over Onyewu...wie heeft die VI tot zijn beschikking nu:P
Haquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:33 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus Christ
Een grizzly beer is er niks bij
Inderdaad. Sneu voor Silva maar onze piña colada heeft gewoon meer potentie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:34 schreef bloodysunday het volgende:
vdWiel is nu officieel de 1e keuze rechtsback, met zn nummertje 2?
ow was dat het nieuwsquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als je even terugleest in dit topic, had je het zien staan.
Ja, vdWiel is jong kan nog veel leren en belangrijk dat hij veel speelt maar Silva vind ik nu persoonlijk nog beter. Maarja rugnummers zeggen ook niet zoveel...quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:36 schreef toma het volgende:
[..]
Inderdaad. Sneu voor Silva maar onze piña colada heeft gewoon meer potentie.
Hij is rechtsbenig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:44 schreef Black-Death het volgende:
Onyewu is wel de beul die we nodig hebben. Speelt hij eigenlijk rechts of links in het centrum??
Samen met Oleguer in het centrum? of wordt dat te statisch? Kan Onyewu nou ook een beetje voetballen of is het een sobere verdediger??quote:
Dan zou ik Wielaert erbij zetten ipv Oleguerquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:51 schreef DurQ het volgende:
[..]
Samen met Oleguer in het centrum? of wordt dat te statisch? Kan Onyewu nou ook een beetje voetballen of is het een sobere verdediger??
Van wat ik heb gezien kan ie wel redelijk voetballen, denk dat ie voetballend niet veel minder is dan een Vermaelen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:51 schreef DurQ het volgende:
[..]
Samen met Oleguer in het centrum? of wordt dat te statisch? Kan Onyewu nou ook een beetje voetballen of is het een sobere verdediger??
Dieptepasses van Vermaelen ga ik wel missenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:53 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien kan ie wel redelijk voetballen, denk dat ie voetballend niet veel minder is dan een Vermaelen.
Maar het belangrijkste is dat ie zorgt dat Ajax minder tegendoelpunten krijgt.
Misschien wou Wielaert dat nummer niet eens.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:48 schreef bloodysunday het volgende:
Wielaert is ook niet 1e keus denk ik, anders had die wel het nummer van Vermaelen gekregen?
Inderdaad jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dieptepasses van Vermaelen ga ik wel missen
Ja kan, zou het toch niet erg vinden als Wielaert op de bank beland.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien wou Wielaert dat nummer niet eens.
quote:Jol weet Seedorf niet te verleiden tot terugkeer
Clarence Seedorf ziet een terugkeer naar Ajax nog niet zitten. De middenvelder van AC Milan werd afgelopen week benaderd door trainer Martin Jol, maar gaf te kennen nog niet te willen terugkeren naar Nederland, meldt Voetbal International.
Jol hoopte met Seedorf de nodige ervaring aan zijn team toe te kunnen voegen. "We hebben een groep met veel jonge spelers. Seedorf heeft enorm veel ervaring en voetbalkwaliteit. En met zijn positieve houding zou hij een hoop kunnen betekenen voor mijn jeugdige ploeg", aldus Jol in het weekblad.
Ondanks een prettig gesprek wil Seedorf nog niet denken aan een terugkeer naar Nederland, het land dat hij in 1995 verruilde voor Spanje en later Italië. "Clarence maakte me duidelijk dat hij nog niet klaar is in het buitenland. Jammer maar helaas", aldus Jol.
Seedorf, die in totaal 65 competitiewedstrijden speelde namens Ajax, sluit niet uit dat hij in de toekomst wel weer te bewonderen is in de Amsterdam Arena. "Ajax zal altijd een speciale club voor me blijven. Maar ik ben al heel lang weg uit Nederland en heb nog niet het gevoel dat ik klaar ben in het buitenland", aldus de middenvelder.
"Mijn contract bij Milan loopt nog twee jaar door. Aan Martin Jol ligt het niet, hij lijkt me een zeer interessante trainer om onder te werken. Ik gun hem en Ajax het beste. We hebben afgesproken dat we contact met elkaar blijven houden. Wie weet wat de toekomst nog gaat brengen."
Mensen die vroeger voor Ajax waren maar nu voor Feyenoordquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mensen die aan de hand van de nummers conclusies over de opstelling gaan trekken
Ik ken er gelukkig geenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mensen die vroeger voor Ajax waren maar nu voor Feyenoord
Mensen die happenquote:
Uit Maastricht komen en net doen alsof je voor Ajax bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:08 schreef Black-Death het volgende:
Mensen die vroeger voor Ajax waren maar nu voor Feyenoord
touchequote:Op woensdag 1 juli 2009 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uit Maastricht komen en net doen alsof je voor Ajax bent
Net wist je nog niet eens of Onyewu links of rechtsbenig is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:13 schreef Black-Death het volgende:
anyway, hoop eigenlijk dat zowel Onyewu als Obradovic komen, zou wel een mooie kwaliteitsinjectie zijn voor de verdediging
Wat zijn de sterke punten van Obradovic?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mensen die happen
anyway, hoop eigenlijk dat zowel Onyewu als Obradovic komen, zou wel een mooie kwaliteitsinjectie zijn voor de verdediging
Support your localsquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uit Maastricht komen en net doen alsof je voor Ajax bent
Touche.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Net wist je nog niet eens of Onyewu links of rechtsbenig is.
Kansloos idee inderdaadquote:
Linksback met drang naar voren, bestrijkt vaak de gehele linkerflank. Verdedigend veel gevoel het kiezen van positie, en vrij rap.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat zijn de sterke punten van Obradovic?
Okequote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef Felon het volgende:
[..]
Linksback met drang naar voren, bestrijkt vaak de gehele linkerflank. Verdedigend veel gevoel het kiezen van positie, en vrij rap.
Allereerst moet een back natuurlijk kunnen verdedigen, maar extra voetballende intensies () zijn toch mooi meegenomen.
Everything is bigger in Americaquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:33 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus Christ
Een grizzly beer is er niks bij
Ik ging uit van de positieve verhalen van anderenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat zijn de sterke punten van Obradovic?
Oh, van Basten had ook wel eens positieve verhalen over Slory.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik ging uit van de positieve verhalen van anderen
Dat dusquote:
Iedereen heeft het wel eens foutquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oh, van Basten had ook wel eens positieve verhalen over Slory.
quote:Ajax wil nog steeds verlengen met Vermeer
Ajax wil het contract van Kenneth Vermeer nog altijd graag verlengen. De doelman staat nog onder contract tot medio 2010. Daarnaast gaat de Amsterdamse club op zoek naar een derde keeper.
"Gesprekken daarover zijn uitgesteld vanwege de hectiek die ontstond na het plotselinge vertrek van Van Basten, maar we willen Kenneth nog altijd graag voor langere tijd aan ons binden", zegt manager technische zaken en assistent-trainer Danny Blind in Het Parool.
Het is nog onduidelijk wie volgend seizoen eerste doelman van Ajax is. Maarten Stekelenburg zal in elk geval rugnummer 1 dragen, Vermeer houdt het nummer 12.
Daarnaast willen de Amsterdammers een derde doelman aantrekken, vanwege de blessure die Sergio Padt dinsdag op de training opliep. Hij heeft een vinger gebroken en staat zes weken aan de kant, terwijl de competitie al over een maand zal beginnen.
Gebroken vinger. Hoewel ik ook niet geheel begrijp waarom ze voor die 2 weekjes dan een extra doelman willen.. Of zijn ze bang dat Vermeer toch nog verkocht moet worden..quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom op zoek naar derde Keeper, pleur Padt er gewoon neer..
Padt is 6 weken uit de roulatie om daar voor een nieuwe 3e keeper te gaan zoeken lijkt me een beetje zonde. Je kan best een jeugdspeler gebruiken..quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gebroken vinger. Hoewel ik ook niet geheel begrijp waarom ze voor die 2 weekjes dan een extra doelman willen.. Of zijn ze bang dat Vermeer toch nog verkocht moet worden..
Dat zou inderdaad goed te maken kunnen hebben met het feit dat ze misschien verwachten dat Stekelenburg of Vermeer weggaat.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gebroken vinger. Hoewel ik ook niet geheel begrijp waarom ze voor die 2 weekjes dan een extra doelman willen.. Of zijn ze bang dat Vermeer toch nog verkocht moet worden..
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:49 schreef Radegast het volgende:
Ik zal wel de enige zijn maar ik ben blij dat Seedorf niet terugkomt, had alleen maar tegen kunnen vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |