Dat zou in een klap de balans op het middenveld terugbrengen, denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
\
WTF, die zag ik niet aankomen.
Wel jammer, want Clarence had ik er graag bij willen hebben
Ik blijf hopen.quote:'Ik gun hem en Ajax het beste', vervolgt Seedorf. 'We hebben afgesproken dat we contact met elkaar blijven houden. Wie weet wat de toekomst nog gaat brengen.'
Jolquote:
Ja vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef toma het volgende:
Waarom bejubeld iedereen montana?
Hij ging gisteren strippen voor de webcamquote:
quote:
Onze inside-manquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat hij gisteren als eerste meldde dat Onyewu in de belangstelling van Ajax staat.
Ah, ik dacht al: Waar blijft iequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou niet inzien waarom Onyewu vanuit zijn redenatie naar Ajax zou gaan. Sowieso een goede verdediger bij Ajax
Tevens is hij nu al 33. Wanneer die er echt klaar voor is, hoe oud zal hij dan zijn? 36/37..?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:10 schreef Nashje het volgende:
Jammer zeg, van Seedorf.
Hopen dat ze contact houden, maar ik geloof niet dat hij ooit terugkomt. Hoe stellig hij ook zegt dat Ajax een speciale club voor 'm is. Ik vind Clarence daar gewoon het type niet voor.
Precies. Hij is 33 en durft dan te zeggen 'wie weet in de toekomst'quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:13 schreef Silaz het volgende:
[..]
Tevens is hij nu al 33. Wanneer die er echt klaar voor is, hoe oud zal hij dan zijn? 36/37..?
En misschien staat er dit seizoen wel een echte leider op op het middenveldDan is hij volgend jaar gewoon niet nodig.
Seedorf is een grootheid, buiten NL helaas, die gaat stoppen bij een topclub in het buitenland of nog een paar jaar USA doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:10 schreef Nashje het volgende:
Hopen dat ze contact houden, maar ik geloof niet dat hij ooit terugkomt. Hoe stellig hij ook zegt dat Ajax een speciale club voor 'm is. Ik vind Clarence daar gewoon het type niet voor.
Inderdaad. Dat is echt zo'n typetje dat nog even flink gaat cashen in USA ipv terug te keren bij de jeugdliefde.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Seedorf is een grootheid, buiten NL helaas, die gaat stoppen bij een topclub in het buitenland of nog een paar jaar USA doen.![]()
Ik denk ook niet dat hij terugkomt naar NL.
Om van dat geld nog een 2e stadion in Suriname te bouwen. Dat cashen kan ik hem totaal niet kwalijk nemen, want hij doet met het geld ook hele goede dingen in zijn moederland.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is echt zo'n typetje dat nog even flink gaat cashen in USA ipv terug te keren bij de jeugdliefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |