abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:50:54 #126
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70637722
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:45 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Omdat we er zelf mee zijn gaan kloten.
Fout! Omdat er meer en uitgebreider onder gedaan kan worden. Waardoor we een groter onderscheid kunnen maken. En wat bedoel je met; "er zelf mee zijn gaan kloten" ?
quote:
Dat weet niemand, ook de zorg, ik en de wetenschap niet. Ik weet alleen dat je de kans erop kunt verminderen door gezond te leven, ook dan kun je het nog krijgen. En als je het krijgt, tja dan ben je de sjaack. Mjah als ik er later achterkom dat ik kanker heb voorkomen, omdat ik eerlijk ben geworden tov mezelf en de moeite heb gedaan mijn dieet onder de loep te nemen. Dan krijg ik wel een brede glimlach.
Al krijg ik het, dan is er een uitdaging in mijn leven bij.

Het is een aanfluiting voor de hele wetenschap dat ze de oorzaak nog niet weten, weet je dat? Zoveel geld en energie dat erin gestopt is, niet normaal!
We weten wat de oorzaak is: mutatie in het DNA. Het geweldige lichaam laat dan een steekje vallen, waardoor een normale cel een supersnel delende cel wordt. Ook kan het voorkomen dat door een externe factor het DNA stuk gaat.

Maar smeer je maar niet in als je op het strand ligt, van de zon kun je geen huidkanker krijgen
:-)
pi_70637726
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:45 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Omdat we er zelf mee zijn gaan kloten.
[..]

Dat weet niemand, ook de zorg, ik en de wetenschap niet. Ik weet alleen dat je de kans erop kunt verminderen door gezond te leven, ook dan kun je het nog krijgen. En als je het krijgt, tja dan ben je de sjaack. Mjah als ik er later achterkom dat ik kanker heb voorkomen, omdat ik eerlijk ben geworden tov mezelf en de moeite heb gedaan mijn dieet onder de loep te nemen. Dan krijg ik wel een brede glimlach.
Al krijg ik het, dan is er een uitdaging in mijn leven bij.

Het is een aanfluiting voor de hele wetenschap dat ze de oorzaak nog niet weten, weet je dat? Zoveel geld en energie dat erin gestopt is, niet normaal!
Je moest eens weten hoeveel men van kanker weet, ook de oorzaak ervan! Lees je eens in man. En het heeft echt niet alleen met je dieet te maken, ik zelf volg al geruime tijd een dieet (niet in de zin van weinig eten). Dus nu heb ik mijn kans op kanker gigantisch verkleind? Ben benieuwd. En hoe zit dat dan met sommige topsporters? Je moest eens weten wat voor een strict dieet die volgen en toch krijgen ook die gewoon kanker! Het zal gerust de kans op kanker een beetje verkleinen, maar het is niet de voornaamste oorzaak.

Ben weg, later.
pi_70637914
quote:
laat maar zien hoe het beter kan dan
We weten de oorzaak juist wel
pi_70639102
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kanker#Pathofysiologie_en_oorzaken

Er zijn hier een hoop mensen die in hun eigen wereldje leven onie dan? onie? onie eh?
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 juli 2009 @ 12:49:07 #130
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70640119
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:58 schreef Flammie het volgende:

[..]

laat maar zien hoe het beter kan dan
We weten de oorzaak juist wel

Ja, alles kan kanker veroorzaken, bedankt voor de duidelijkheid.

Jij doet op dit moment alle kankerpatienten pijn in hun hart, net zoals een vriend van me die nu naast me zit. Hij heeft kanker overleeft, echter de dokter heeft hem nooit kunnen vertellen waardoor hij precies kanker heeft gekregen. Dat er cellen zijn gemuteerd en zodoende verkeerd groeiden, is een symptoom, niet de oorzaak van de mutatie. Het enige dat hij te horen heeft gekregen is dat het of door een vaccin is gekomen, of door het wonen in de buurt van hoogspanningsmasten. Hij is nu wel blij dat hij van de kanker af is, maar had toch echt liever geen kanker gehad.

Hij vraagt zich om deze reden af, of hij dit had kunnen voorkomen, omdat hij er een kloteleven aan over heeft gehouden. Hij wil dan ook graag dat zoveel mensen weten hoe ze kanker kunnen voorkomen, puur omdat over de praktische oorzaak, oftewel de reden waarom de cellen zijn gaan beginnen met muteren, bar weinig bekend is. Want het is altijd beter om het te voorkomen, dan het te genezen.

Nee, gezond leven helpt dan ook niet om de kans op kanker minder te maken, je moet juist zo ongezond mogelijk leven omdat je toch wel kanker krijgt! Denk eens na, prutser. Het is ook niet stoer om te roepen dat gezond leven nergens goed voor is. Dat laat wel zien hoeveel je logisch nadenkt over het leven. Ik heb het overigens tegen al die sjappies hier die niet verder nadenken dan hun penis lang is.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:54:05 #132
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70640378
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:41 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ja, alles kan kanker veroorzaken, bedankt voor de duidelijkheid.

Jij doet op dit moment alle kankerpatienten pijn in hun hart, net zoals een vriend van me die nu naast me zit. Hij heeft kanker overleeft, echter de dokter heeft hem nooit kunnen vertellen waardoor hij precies kanker heeft gekregen. Dat er cellen zijn gemuteerd en zodoende verkeerd groeiden, is een symptoom, niet de oorzaak van de mutatie. Het enige dat hij te horen heeft gekregen is dat het of door een vaccin is gekomen, of door het wonen in de buurt van hoogspanningsmasten. Hij is nu wel blij dat hij van de kanker af is, maar had toch echt liever geen kanker gehad.

Hij vraagt zich om deze reden af, of hij dit had kunnen voorkomen, omdat hij er een kloteleven aan over heeft gehouden. Hij wil dan ook graag dat zoveel mensen weten hoe ze kanker kunnen voorkomen, puur omdat over de praktische oorzaak, oftewel de reden waarom de cellen z[ijn gaan beginnen met muteren, bar weinig bekend is. Want het is altijd beter om het te voorkomen, dan het te genezen.

Nee, gezond leven helpt dan ook niet om de kans op kanker minder te maken, je moet juist zo ongezond mogelijk leven omdat je toch wel kanker krijgt! Denk eens na, prutser. Het is ook niet stoer om te roepen dat gezond leven nergens goed voor is. Dat laat wel zien hoeveel je logisch nadenkt over het leven. Ik heb het overigens tegen al die sjappies hier die niet verder nadenken dan hun penis lang is.
Ik vraag me dan toch af waarom nu alle kankerpatienten pijn in het hart gedaan word. Er zijn juist WEL oorzaken bekend over kanker. Dat de arts niet weet wat de oorzaak is van het ontstaan van kanker bij je vriend , komt omdat er wellicht meerdere oorzaken kunnen zijn. De oorzaak niet precies kunnen vaststellen is iets anders dan geen oorzaak weten van het ontstaan van kanker. Natuurlijk, we weten niet ALLE oorzaken van kanker maar toch wel een paar bekende/ mogelijke oorzakenk (eerste linkje google) zijn bv:
quote:
Blootstelling aan straling en gevaarlijke stoffen
Wie regelmatig blootstaat aan röntgenstraling, radioactieve straling, en schadelijke stoffen als pesticiden of asbest, loopt een verhoogd risico op kanker. Sigarettenrook is ook zo’n gevaarlijke stof. Vandaar dat niet alleen rokers, maar ook meerokers kanker kunnen krijgen.

Leefstijl
Een ongezonde leefstijl vergroot het risico op kanker. Vooral roken is een gevaarlijke gewoonte. Veel en onbeschermd zonnen kan leiden tot huidkanker. Er zijn aanwijzingen dat slechte voeding en weinig lichaamsbeweging het risico op kanker vergroten. Daar is geen wetenschappelijk bewijs voor.

Virus
Sommige soorten kanker worden veroorzaakt door een virus dat het DNA beschadigt. Baarmoederhalskanker is daarvan een voorbeeld.

Erfelijkheid
Vijf procent van de kankergevallen is erfelijk bepaald.
2de stukje: Je begint uiteraard weer met je te kenmerken d.m.v. persoonlijke aanvallen en iedereen die het niet met je eens is een prutser of een niet intelligent persoon te noemen, maar dat skip ik even omdat ik i.t.t. jou WEL een volwassen discussie wil voeren. Ik hoor Flammie op de eerste plaats al nergens roepen dat gezond leven nergens goed voor is. Natuurlijk helpt het niet als je elke dag naar de McD gaat en je tegoed doet aan bigmacs e.d. Een gezonde voeding is belangrijker maar.. definieer een gezonde voeding.
Het is verder niet aan jou om te bepalen wie er wel en niet logisch nadenkt over het leven. Als ik bv. jouw nadenken over het leven moest bepalen aan de hand van de "logica" die je eerder schreef, zou ik volgens mijn norm hetzelfde over jou kunnen zeggen. Over de laatste belediging zeg ik echter maar niks, dus hou ik ;'t hier even bij.

ps. Overigens was jij degene die beweerde dat een gezonde voeding voldoende is om oud te worden. Dat is simpelweg niet zo. We worden mede oud door de medische wetenschap.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_70640486
Alsof de dokter je kan vertellen dat er een mutatie optrad omdat er een aantal jaar geleden iets gebeurde.. Het is een dokter. Geen tovenaar.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_70640625
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:54 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik vraag me dan toch af waarom nu alle kankerpatienten pijn in het hart gedaan word. Er zijn juist WEL oorzaken bekend over kanker. Dat de arts niet weet wat de oorzaak is van het ontstaan van kanker bij je vriend , komt omdat er wellicht meerdere oorzaken kunnen zijn. De oorzaak niet precies kunnen vaststellen is iets anders dan geen oorzaak weten van het ontstaan van kanker. Natuurlijk, we weten niet ALLE oorzaken van kanker maar toch wel een paar bekende/ mogelijke oorzakenk (eerste linkje google) zijn bv:
Er is zoveel bekend over de oorzaak, dat we het nogsteeds niet kunnen voorkomen/compleet genezen. Er is dus nog genoeg werk aan de winkel.

Waarom komt kanker overigens een stuk minder voor in ontwikkelingslanden bijvoorbeeld?
quote:
2de stukje: Je begint uiteraard weer met je te kenmerken d.m.v. persoonlijke aanvallen en iedereen die het niet met je eens is een prutser of een niet intelligent persoon te noemen, maar dat skip ik even omdat ik i.t.t. jou WEL een volwassen discussie wil voeren. Ik hoor Flammie op de eerste plaats al nergens roepen dat gezond leven nergens goed voor is. Natuurlijk helpt het niet als je elke dag naar de McD gaat en je tegoed doet aan bigmacs e.d. Een gezonde voeding is belangrijker maar.. definieer een gezonde voeding.
Het is verder niet aan jou om te bepalen wie er wel en niet logisch nadenkt over het leven. Als ik bv. jouw nadenken over het leven moest bepalen aan de hand van de "logica" die je eerder schreef, zou ik volgens mijn norm hetzelfde over jou kunnen zeggen. Over de laatste belediging zeg ik echter maar niks, dus hou ik ;'t hier even bij.
Ik ga roepen dat iemand een prutser is, op het moment dat hij logische beredeneringen zo wegschuift. En daar heb ik het recht toe.

Dit gezond eten is daarom een mooi punt. Ik zeg, hey misschien op het moment dat we met zijn allen serieus gaan kijken hoe we gezond moeten eten, misschien dat dan het aantal kankerpatienten omlaag gaat.

Hier krijg ik dan als reactie op, DAT KAN NIET, KANKER NIET TEGEN TE HOUDEN, JE WORDT KAAL, JE KRIJGT CHEMO, JE GAAT DOODDDDDDDDD. Dit uiteraard in andere woorden, de grondslag is hetzelfde. Je zult me eens gelijk geven over het feit dat gezond leven een heel erg goede basis is, waarmee je de kans op bepaalde ziekten kunt verminderen. Dat zou nog eens de wereld op zijn kop zijn.
quote:
ps. Overigens was jij degene die beweerde dat een gezonde voeding voldoende is om oud te worden. Dat is simpelweg niet zo. We worden mede oud door de medische wetenschap.
Gezonde voeding is voldoende om oud te worden. Dat is mijn mening. Alles gaat en staat met gezonde voeding.

De zorg ruimt dan ook alleen de problemen die we zelf hebben veroorzaakt op.

Ik denk zelfs, dat hoe meer de zorg zich met het lichaam bemoeit, de kans alleen maar kleiner wordt om ouder te worden.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_70640653
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:59 schreef intraxz het volgende:
Alsof de dokter je kan vertellen dat er een mutatie optrad omdat er een aantal jaar geleden iets gebeurde.. Het is een dokter. Geen tovenaar.
Waarom kan bijvoorbeeld een acupuncturist hier wel duidelijk over zijn?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:09:25 #136
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70640700
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:06 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Er is zoveel bekend over de oorzaak, dat we het nogsteeds niet kunnen voorkomen/compleet genezen. Er is dus nog genoeg werk aan de winkel.

Waarom komt kanker overigens een stuk minder voor in ontwikkelingslanden bijvoorbeeld?
[..]

Ik ga roepen dat iemand een prutser is, op het moment dat hij logische beredeneringen zo wegschuift. En daar heb ik het recht toe.

Dit gezond eten is daarom een mooi punt. Ik zeg, hey misschien op het moment dat we met zijn allen serieus gaan kijken hoe we gezond moeten eten, misschien dat dan het aantal kankerpatienten omlaag gaat.

Hier krijg ik als reactie op, DAT KAN NIET, KANKER NIET TEGEN TE HOUDEN, JE WORDT KAAL, JE KRIJGT CHEMO, JE GAAT DOODDDDDDDDD. Dit uiteraard in andere woorden, de grondslag is hetzelfde. Je zult me eens gelijk geven over het feit dat gezond leven een heel erg goede basis is, waarmee je de kans op bepaalde ziekten kunt verminderen. Dat zou nog eens de wereld op zijn kop zijn.
[..]

Gezonde voeding is voldoende om oud te worden. Dat is mijn mening. Alles gaat en staat met gezonde voeding.

Ik denk zelfs, dat hoe meer de zorg zich met het lichaam bemoeit, de kans alleen maar kleiner wordt om ouder te worden.
Ik geef je geen gelijk, simpelweg omdat ik het niet met je eens ben. Zo simpel is het gewoon. Even je post nader bekeken:
Er is inderdaad nog genoeg werk aan de winkel. Daarom zet men zich met hart en ziel in voor kankerfondsen, wordt wetenschappelijk onderzoek naar kanker ten volste gesteund (echt waar. die mensen hebben het beste met ons voor!).
Zou jij misschien eens kunnen motiveren waarom jij denkt dat de zorg eigenlijk de kans op ouderdom verkleind? Hier ben ik op zich wel benieuwd naar.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:10:33 #137
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70640728
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:07 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Waarom kan bijvoorbeeld een acupuncturist hier wel duidelijk over zijn?
Accupuncturisme is een pseudo wetenschap dat werkt voor kleine kwaaltjes , die anders ook wel over zouden gaan. Althans, ik heb nog nooit gezien dat door het prikken met naalden, kanker opeens verdwijnt. Natuurlijk ben ik openminded en wil ik dit graag in actie zien.

Als je bedoelt duidelijk zijn, dan neem ik aan dat je bedoelt dat hij(de accupuncturist) kan zeggen waardoor de kanker ontstaan is.
I.t.t. een accupuncturist mag een arts geen uitspraken doen als deze niet 100% vaststaan.
Wie zegt dat de informatie die een accupuncturist geeft, ook voor de volle 100% klopt en vast te stellen is?
En hoe zou een pseudo wetenschap ertoe kunnen leiden dat de oorzaak van een specifiek geval van kanker vast te stellen is, iets dat soms 2 jaar geleden in werking gezet is, als zelfs een dokter dit niet kan? Ik zou benieuwd zijn wanneer dit inderdaad kan dmv naalden, maar wil dan gaarne ook het hele proces horen.
pi_70640772
quote:
Lul niet.
quote:
Als de huidige trend zich voortzet, zal het aantal nieuwe gevallen van kanker in 2020 zijn gestegen tot 16 miljoen, terwijl er meer dan 10 miljoen mensen aan de ziekte overlijden. De grootste toename wordt verwacht in ontwikkelingslanden
http://www.refdag.nl/arti(...)jd+tegen+kanker.html
pi_70640808
quote:

[..]

[..]

Hier krijg ik dan als reactie op, DAT KAN NIET, KANKER NIET TEGEN TE HOUDEN, JE WORDT KAAL, JE KRIJGT CHEMO, JE GAAT DOODDDDDDDDD. Dit uiteraard in andere woorden, de grondslag is hetzelfde. Je zult me eens gelijk geven over het feit dat gezond leven een heel erg goede basis is, waarmee je de kans op bepaalde ziekten kunt verminderen. Dat zou nog eens de wereld op zijn kop zijn.
[..]

Natuurlijk is het onzinnig om te beredeneren dat gezond eten kanker voorkomt. Je kan die hele gevolgtrekking namelijk niet staven.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2009 14:15:50 ]
pi_70641374
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Natuurlijk is het onzinnig om te beredeneren dat gezond eten kanker voorkomt. Je kan die hele gevolgtrekking namelijk niet staven.
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

Ik zeg dat gezond eten de kans om kanker te krijgen vermindert, niet dat het per definitie kanker voorkomt.

Dat is precies waarom jij hier beter niet kunt posten. Je verdraait woorden.
pi_70641504
Als je daarom niet meer hier kunt posten is TRU akelig leeg ben ik bang
Dat doet iedereen hier
pi_70641732
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:09 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik geef je geen gelijk, simpelweg omdat ik het niet met je eens ben. Zo simpel is het gewoon. Even je post nader bekeken:
Er is inderdaad nog genoeg werk aan de winkel. Daarom zet men zich met hart en ziel in voor kankerfondsen, wordt wetenschappelijk onderzoek naar kanker ten volste gesteund (echt waar. die mensen hebben het beste met ons voor!).
Zou jij misschien eens kunnen motiveren waarom jij denkt dat de zorg eigenlijk de kans op ouderdom verkleind? Hier ben ik op zich wel benieuwd naar.
Omdat we ervoor gemaakt zijn zelfstandig te kunnen overleven. Wij hebben het fenomeen dokter verzonnen, omdat we zelf fouten maakten.

Op zijn simpelst, we maken zelf de ongelukken en en denken dat als we koppijn hebben, we toch direct een pijnstiller moeten nemen, omdat anders de pijn te erg is. We hebben allemaal een stel hersenen gekregen, die ons moet vertellen hoe het met ons lichaam gesteld is, oftewel misschien heeft 1 van de organen het moeilijk en geeft die dit signaal door aan de hersenen waar de alarmbel gaat rinkelen, omdat hersenen zelf geen pijn kunnen voelen. Om deze reden is het dan ook belangrijk dat je van je ouders exact geleerd krijgt wat je kunt en niet kunt eten, en waarom je eet etc, wat zweet is, hoe koppijn werkt, noem maar op. Om deze reden is het dus altijd gevaarlijk om symptomen te gaan bestrijden, omdat in de zorg de diagnose zeer lastig is. Je gaat naar de dokter met koppijn, de dokter zegt oh, je hebt een hersenschudding, hier heb je pijnstillers. Misschien kwam de koppijn wel omdat je een stuk stront in je darmen had, dat niet goed wou passeren, is gaan geuren en zodoende door die dampen de koppijn in je hoofd veroorzaakt. Want op het moment dat je bij de dokter naar buiten loopt en je begint te schijten is de koppijn weg. Huh denk je dan, die paracetamol was toch de oplossing? En je hebt er nog geeneen genomen...

Daar zit het hem juist in bij de zorg waar wij zo diep in geloven. Die hebben voor elk probleem op basis van een lastige diagnose een medicijn, dat bovendien nogeens anorganisch van aard is ook. Oftewel, het lichaam kan niet goed tegen anorganische stoffen, en zal dus altijd stress gaan ervaren.

Ons dieet is welbekend de laatste 100 jaar ook ernstig achteruit gegaan, waarom is niet direct te verklaren, al gaan de wildste verhalen de rondte in BNW bijvoorbeeld.

Daarbij is de reden dat acupunctuur zo goed is wederom de diagnose. Als je jezelf er een beetje in verdiept, merk je dat elk teken dat het lichaam geeft een betekenis heeft. En dat die tekenen uiteindelijk het verhaal vertellen. Deze tekenen zijn bijvoorbeeld de stuurstroompjes in je lichaam en je zweet.
Als je deze tekenen goed kunt vertalen, weet je alles en kun je dus de problemen bij de bron aanpakken

Daarom is het wederom jammer dat je het woord pseudo erbij haalt, het lijkt net alsof alles dat niet bij de westerse standaarden hoort, nep is ofzo. Dat vind ik erg jammer.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 juli 2009 @ 14:59:22 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70641760
God, waar komen die kneuzen toch iedere keer weer vandaan
pi_70641838
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:46 schreef Flammie het volgende:
Als je daarom niet meer hier kunt posten is TRU akelig leeg ben ik bang
Dat doet iedereen hier
Ga maar eens een paar jaar terug in de geschiedenis van het tru forum. Het niveau is tegenwoordig wel zo veel lager dan toen. Ik lees het forum dan al een jaar of 5-10 door. Pas de laatste tijd begin ik te posten, omdat ik een beetje moe begin te worden van heel dat wetenschapsreligie verhaal zonder enig respect.

TRU gaat hieraan hard kapot, omdat onderwerpen die wat verder buiten je bed te vinden zijn, direct afgebrand worden tot onzin topics. Daarom roep ik dan ook dat jullie best wel eens een keer wat meer na mogen denken, of wat meer respect mogen tonen. Omdat jullie volgens mij het hele doel van dit forum niet snappen.

Ik bedoel, laat mensen lekker hun gang gaan met fantaseren/ervaren/denken. Ik kan ook best een rpg meeting oplopen en iedereen snoeihard gaan uitlachen. Makkelijk genoeg. Als ideeën je hier niet bevallen is het daarom volwassener om er niet op in te gaan, dan het kinderlijk weg te wuiven.
pi_70641855
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
God, waar komen die kneuzen toch iedere keer weer vandaan
Ga dood.
pi_70641876
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:04 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ga dood.
Doodsverwensing... ziet er niet goed uit
pi_70642050
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:05 schreef Flammie het volgende:

[..]

Doodsverwensing... ziet er niet goed uit
Ben benieuwd, de mods zullen bepalen wat er moet gebeuren om dit forum te redden.
pi_70642089
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:04 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ga dood.
Dat kost je een ban
pi_70642106
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:40 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

Ik zeg dat gezond eten de kans om kanker te krijgen vermindert, niet dat het per definitie kanker voorkomt.

Dat is precies waarom jij hier beter niet kunt posten. Je verdraait woorden.
Wederom, dat kan je niet logisch beredeneren, omdat je gevolgtrekking mank loopt. En dat is precies de reden dat jij hier eigenlijk niet mag posten, je lult slap uit je nek.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:18:40 #150
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70642136
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:03 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ga maar eens een paar jaar terug in de geschiedenis van het tru forum. Het niveau is tegenwoordig wel zo veel lager dan toen. Ik lees het forum dan al een jaar of 5-10 door. Pas de laatste tijd begin ik te posten, omdat ik een beetje moe begin te worden van heel dat wetenschapsreligie verhaal zonder enig respect.

TRU gaat hieraan hard kapot, omdat onderwerpen die wat verder buiten je bed te vinden zijn, direct afgebrand worden tot onzin topics. Daarom roep ik dan ook dat jullie best wel eens een keer wat meer na mogen denken, of wat meer respect mogen tonen. Omdat jullie volgens mij het hele doel van dit forum niet snappen.

Ik bedoel, laat mensen lekker hun gang gaan met fantaseren/ervaren/denken. Ik kan ook best een rpg meeting oplopen en iedereen snoeihard gaan uitlachen. Makkelijk genoeg. Als ideeën je hier niet bevallen is het daarom volwassener om er niet op in te gaan, dan het kinderlijk weg te wuiven.
Ik vind juist dat het niveau vele malen hoger word, doordat er eindelijk van twee kanten gediscussieerd word.
Je blijft het continue gooien op onderwerpen die wat ver van iemands bed afstaan. Ik kan je verzekeren dat dit niet het geval is. In tegenstelling tot velen hier heb ik , en een paar anderen, iets anders nodig om ergens van overtuigd te raken. Dat is motivatie en goede argumenten (of bewijs).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')